Guest Susie

Talvihäiden teema

211 viestiä aiheessa

:-X Meidän häämme ovat 28.1.2012 :-X , teemana punainen-valkea-kulta. Tässä alkaa olla aikas säpinää..ainoat kukat tulevat olemaan punainen ruusu. Pöytä asetelmat tekee rakas kaasoni joka taitaa ne työt. Niihin käytetään ruusua ja havua. Höystettynä kultaisilla nauhoilla. :girl_smile: Juhla tilan koristelu on hieman vielä kesken sekä meidän pöydän koristelu. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti tulee valkoinen talvi edes tänä vuonna, niin idea talvihäistä ei kärsi.. Mutta joo, meidän väreinä on pohjalla kerma-beigei-ivory –mikä tämä combo on nyt nimeltään, tehosteena suklaanruskeaa ja fuksialilaa sekä kultaa. Häät ovat helmikuussa ja tilassa punertavanrusehtavaa tiiltä holveineen jne. Fuksiaa tulee olemaan koruissa ja kukissa sekä kutsukorteissa nimissämme. Onkohan tällainen kombo hyvä talveksi? Tuon fuksialilan idea tuli kirkkomme penkeistä ja minulle tulevista korvakoruista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse myös pelkään tuota lumen puutetta. Häämme ovat kyllä vatsa maaliskuussa, että toivottavasti siihen mennessä tulee lunta. :) Päässäni olen suunnitellut jo hieman kattausta ja koristeita. Olen myös tehnyt koe kattauksen, josta voisin kohta laittaa kuvan tänne, niin voisitte sanoa mielipiteenne. :) Hääpuku on ostettu sekä minulle että miehelle ja molemmilla meillä on valkoiset puvut hopeisin koristein.

Oletteko miettineet minkälainen kimppu sopisi talvihäihin? Minulla on pää ihan tyhjä ja toivoisinkin teiltä hieman ideoita. Toinen "ongelma" meillä on hääauto. Emme haluaisi mitään perinteistä uutta ja hienoa autoa, vaan jotain erikoisempaa ja talveen sopivaa. Ideoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkään ei mitään nimettyä teemaa ole, mutta väreinä vaalea turkoosi ja hopea, eli jään värejä. Meilläkin ajatuksena noi tähtisädetikut, vaikka vihkiminen onkin valoisaan aikaan. Hääpaikalle laitamme ulkotulia luomaan tunnelmaa (toivotaan että ensi talvena on lunta!). Sisälle ajattelimme led-kynttilöitä, että paloturvallisuus säilyisi, eikä tuikuista tulisi liikaa lämpöä, kun kumminkin tanssitaan pitkin iltaa. Pöytäkoristeiksi ajattelin ensin, että olisimme itse tehneet havuista ja kävyistä ym. talvisia asetelmia, mutta kun päätimme teemavärimme, niin en usko, että tummanvihreät havut ja kävyt sopivat väreihin. Sen sijaan ajattelimme turkooseja geelistä tehtyjä "kristalleja" maljakoihin ja niihin jotkut kivat kukat ja osaan tulee ne led-tuikut. En ole vielä alkanut miettiin suuremmin toteutusta, koska vuosi vielä aikaa häihin. Olen kumminkin tilannut ebaystä jo värittömiä ja turkooseja tekotimantteja sekä hopeista ja turkoosia "timanttinauhaa" malkajoiden ympärille. Työkaveri kertoi, että joissain häissä oli folio toiminut hopeisena kaitaliinana ja se hohkasi kauniisti valoa. Eli saatamme kokeilla sitä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietämme häitämme joulukuussa, mutta emme halua tuoda joulua häihimme teemana. Hääpaikallemme johtaaa pitkä metsäinen tie jonne on tarkoituksena laittaa paljon ulkoroihuja johtamaan hääpaikalle. Hääpaikan pihalle lyhtyjä. Sisälle pöytiin tuikkuja ja tulppaaneja (jos on saatavilla). Väreinä on valkoinen, punainen ja vihreä(, ei joulunpunainen ja -vihreä :) ). Punainen ainakin hääkimpussa, sillä haluan tummanpunaisia ruusuja. Toivottavasti on ehtinyt jo sataa lunta luomaan tunnelmaa. Toivottavasti ei ainakaan sada vettä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla olis haaveissa saada häät ystävänpäiväksi. Sydämet sopis siis hyvin teemaan :D Haluan kuitenkin suht pelkistetyt ja tyylikkäät koristelut. Teemaväreiksi haluaisin hopean ja ystävänpäivään sopivan vaaleanpunaisen. Pöytiin kynttilöitä ja jotain ihania vaaleanpunaisia kukkasia hopeisin nauhoin koristettuna. Huurretut oksat olis myös kivoja! :) Ulos tietysti paljon roihuja! Vaaleanpunaiseen teemaan sopis täydellisesti rose kuohari!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän talvihäiden teema on joulu, koska mennään naimisiin juuri joulun alla. Punaisella, oljenkeltaisella, kultaisella ja valkoisella väritetään ja koristellaan juhlapaikka joulumaaksi. Alkumaljana glögiä, ruokana poronkäristystä (mikäpä jouluisempi herkku kuin Petteri Punakuono itse), valaistus kynttilöin, tottakai kuusi järjestetään kanssa paikalle! Nämä häät on minunlaiseni jouluihmisen unelmien täyttymys. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös talvihäät... Värimaailmaksi valikoitui mintunvihreä... ja se on meidän teema. Ainkaan tällä hetkellä ei tunnu että haluttaisiin mitään lumihiutaleita tms. koristeluun. Olisi kiva jotain keksiä, mutta mitä se olisi, se on vielä kysymyksenä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tulossa kanssa talvihäät. Olen ajatellut teemaväriksi vaaleanpunaista ja valkoista. Koristeluihin paljon kynttilöitä ja kukkia.

Muokattu: , käyttäjä: Alli-Amalia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite innostuin ja sain sit miehenkin kiinnostumaan talvihäistä,jossain siin tammikuun loppupuolella esimerkiksi. Teemaväreinä ajattelin ensin musta-violetti-valkoinen. Violetti sen takia,kun ajattelin ensin hääautoksi kaverin projekti-jenkkiautoa joka oottelee uudelleen rakentamista jne ja väriksi tulee kuulemma hemi violet. Noh,kun päädyin talvihäihin niin tajusin ettei se auto tod. ole talviajoon,joten meillä ei taida olla sitten autoa. Vihkiminen olisi kuitenkin juhlapaikalla,oltais vaan sit tultu paikalle jollain :P Itse haluaisin PAAALJON kynttilöitä ja käyttää Partylite-somisteita (sisko esittelee niitä) sun muuta kivaa ja nyt mietinkin et sopiiko tuo violetti+musta sit muuten. On tässä onneksi vielä 2vuotta aikaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä talvihäissä teemana höyhenet ja väreinä valkoinen ja hopea. Yksinkertainen ja tyylikäs koristelu mutta toivottavasti myös tunnelmallinen monien tuikkujen ansiosta. Meille tulee myös ilotulitus (minkä sulhanen halusi ehdottomasti) ja tähtisadetikut kirkosta poistumiseen. Hääautona valkoinen limusiini.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän helmikuisiin häihin tulee väreiksi tumma liila ja hopea. Lisäksi paikkakortteihin tulee pienet lumihiutaleet ja kukka-asetelmiin tuijanoksia ja männynkäpyjä. Kynttilöitä tulee myös paljon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille on tulossa talvihäät helmikuun loppupuolella 2014 eli reilu vuoden päästä.

Ideointi on alkanut ja kun nyt vain pääsisimme yhteisymmärykseen väreistä niin mm. kutsujen värkkääminen voisi alkaa.

Valkoinen tulee ainakin olemaan yksi väri, sekä tumman vihreä (mies haluaa). Nyt pähkäilen sitten jotain kaveria vielä noille. Mielessä on esim. ollut purppura (eli tumma violetti). Mielipiteitä?

Lähinnä ajattelin että jos pöydät koristelisi niin, että valkoisen liinan päälle laittaisi vihreän kaitaliinan ja siihen sitten koivunoksia pitkä spray maalaisi valkoiseksi sekä paljon tumman violetteja tuikkukippoja missä ledituikut sisällä. Toisaalta haluaisin käyttää myös jotain kukkaa, valkoinen tulppaani on mielessä ainakin hääkimppuun, ehkä maustettuna sitten esim. tumman violetilla.

Vaikeaa on päättää mihin väreihin päätyisi. Otan mielelläni vastaan ideoita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulossa häät helmikuussa 2014.

Väreinä ovat valkoinen, hopea ja tumman sininen.

Kaikki askartelut tulee olemaan sinisiä hopeilla koristuksilla.

Pukuni on sininen hopeilla koristuksilla.

Kimppuun tulee valkoisia ja sinisiä ruusuja.

 

Meidät vihitään juhlapaikalla. Juhlapaikka on valmiiksi hieno ratsutilan juhlasali joten koristuksia tulee vain pöytiin. Kynttilöitä ja jotain pientä sen lisäksi. Olen hyvin yksinkertaisen ystävä. En tykkää jos on liikaa kaikkia hiluja pöydällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole ajatellut erikseen mitään teemaa, mutta häät on talvella. Pöydät koristellaan valkoisilla kynttilöillä. Tarjoulupöytään yksi kukkasysteemi, valkoinen.  Liinat ja servetit valkoisia. Eli kai se teemaväri on sitten valkoinen ja teräs/hopea. :blink: Mutta mitään erityistä teemajuhlaa ei tule (esim. pukukoodiksi ei laiteta "lumiukko")

Muokattu: , käyttäjä: Suli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäät on tännekin suunnitteilla.

Molemmat meistä on varsinaisia Disney ja Tim Burton faneja, joten se tulee näkymään häissämmekin.

Väreistä olemme tuumailleet valkoista, hopeaa, vaalean sinisen ja liilan sävyjä. Kristallit ja puun oksat ovat varmasti aika näkyvä osa häitä koska niitä todellakin tulee olemaan paljon. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäät 2016. Helmi-maaliskuussa pidetään ja väreiksi on nyt tulossa tumman sininen sekä hopea/harmaa :) paljon oksia ja kynttilötä koristelussa sekä käpyjä :D

innostuin kävyistä ihan täysin tuossa jokin aika sitten kun katselin kuvia. Vielä pitää miettiä että mihin ne oikeen tällätään. Ja pihalle sitten jätkänkynttilöitä juhlapaikalle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ompas täällä ihania kuvia! Meidän vihkiminen on ennen joulua, jonka jälkeen tarjoamme kahvit kotona perheillemme, täältähän saa hyviä vinkkejä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa kivoilta ideoilta kyllä monet. Mä pohdiskelen kaikkia tapoja, miten jäätä saisi hyödynnettyä koristelussa. Muutamia ideoita onkin, mutta vähän epäilyttää :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa kivoilta ideoilta kyllä monet. Mä pohdiskelen kaikkia tapoja, miten jäätä saisi hyödynnettyä koristelussa. Muutamia ideoita onkin, mutta vähän epäilyttää :D

Oikeaa vai tekojäätä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

 

Kuulostaa kivoilta ideoilta kyllä monet. Mä pohdiskelen kaikkia tapoja, miten jäätä saisi hyödynnettyä koristelussa. Muutamia ideoita onkin, mutta vähän epäilyttää :D

Oikeaa vai tekojäätä?

 

Oikeaa jäätä. Yksi idea, minkä jostain netin syövereistä bongasin, oli tehdä vesi-ilmapalloilla jääpalloja ja käyttää näitä vähän polun reunuskivien tapaan, mahdollisesti kevyesti värjättyinä. Jäälyhdyt ulos lienee myös aika perinteinen vaihtoehto.

 

On toki aika sääriippuvaista tuollainen koristelu, mutta toisaalta kyllä sitä ehkä viikkoa aikaisemmin jo vähän tietää onko tulossa vesisadetta vai 30 asteen pakkasia. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla tuli mieleen ensimmäisenä tietysti nuo jäälyhdyt, niissähän voi olla värin lisäksi myös esim. kukkia, marjoja tai oksia sisällä. Toinen "klassinen" on tietysti jääveistokset "ison" maailman malliin :D Itsekin olin nähnyt noita "ilmapallo"koristeita jossain kuvassa ja pitihän se penkoa esiin (varmaan sama, minkä sinäkin olet nähnyt)

 

ice-baubles-2.jpg

 

Toisena tuli mieleen jäästä tehdyt shottilasit, yksissä juhlissa tarjoiltiin tervetulias"malja" sellaisista ja mielestäni se oli hauska idea.

Perussettiä on tietysti sitten ruokajuomatarjoilun jäät, mutta voihan siinäkin olla jotain erikoisia jääpaloja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tän tyylistä taisi olla se, mitä itse olin aikaisemmin katsellut. Nuo marjoilla/havuilla täytetyt pallot on kassa aika hauskoja. Jääveistoksiakin googlalin :D Niissä taitaa hinta olla kyllä aika kova, mutta olisihan sellainen upea toki :D

msg0119231228264.jpg

Kuivajää sitten on tietysti oma juttunsa, silläkin saisi tietysti hienoja efektejä aikaiseksi. Hmm. Sillä ehkä saisi myös pidettyä tavallisesta jäästä tehtyjä jääkoristeita kylmempänä myös sisätiloissa.

 

Joo, noissa juomien jäissäkin voi hyödyntää sitä, että jäädyttää vaikka jotain sinne jääpalan sisään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellekään tulossa "jouluvaloja" pöytäkoristeiksi esim. maljakoihin tai lyhtyihin? Meillä häät itsenäisyyapäivänä ja tahtoisin paljon kynttilöitä ja valoja valaisemaan muuten hämärää juhlatilaa. Jos löytyy hyviä ideoita ja valokuvia niin vastaanotetaan mieluusti. Tilasta ei saisi kuitenkaan tulla liian jouluinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään