Guest Pipsa

Hääteemaiset vessapaperit (yhdistetty)

54 viestiä aiheessa

Myös täältä saa tilattua häihin hauskoja vessapaperirullia :).

EDIT: montakohan rullaa tarvitaan noin sadan hengen häihin? ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

se on Lambin Satin vessapaperia missä on sitä sydänkuviota, tiedän koska löytyy omasta vessasta  :D ja aina on ollut meidän Prisman hyllyssä kun oon etsinyt

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nyt lähiaikoina nähnyt tuota wc-paperia?? Mistäpäin löytyisi???

Unohdin kaupungissa käydessäni katsella prismasta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

s-marketeista saattaa löytyä. Itse löysin Kajaanista ja Lahdesta  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos untuv1kko. Tulin juuri pikkukylämme s-marketista mutta en kaupassa ollessani muistanut enää katsella. Milloin ja mistä löysit Lahdessa? Se on se mun melkein lähin kaupunki...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

joku täällä jo aiemmin kyseli vastausta saamatta tota vessapaperin menekkiä, paljonko sitä siis pitäis mielestänne varata, en ole kysyny kuuluuko tuoda meidän paikkaan omat paperit vai kuuluvatko hintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ostin tänään tota lambia tokmannilta 4*6rll yht.10€, ja se on näköjään roosa nauha-paperia,

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hassu kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin: :grin:

Oletteko hankkineet häihinne kuvioitua WC-paperia?

Mistä olette löytäneet sen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauskat kaupat

Tuolta tilasin muutama päivä sitten hääpari -vessapaperia :girl_haha: Eikä maksanut hirveesti, ainakaan omasta mielestä..

(Tällä hetkellä sivustojen huoltotyöt näköjään käynnissä)

Muokattu: , käyttäjä: Satu81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei ihan super hyvä idea, en olisi muistanutkaan, kiitos vinkistä! Hauska ja edullinen pikku lisä. :girl_smile:

Lisää linkkejä jos keksitte muita paikkoja ostaa häävessapaperia. :girl_haha:

Hello kittyn vaaleanpunaiset paperirullat voisivat myös olla söpö lisä veskeihin, miesten puolella aiheuttaisivat varmasti ansaittua hilpeyttä! :pupu_1:

sf7xn9ttsu.png

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lingonberry,

minäkin ostin sitä samaa Lambin paperia. Ihan uskomaton tuuri, sattuu olemaan se kuviointi tismalleen meidän teemavärin mukainen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

PIRKALLA on mielestäni suhteellisen kaunis wc-paperi, jossa sininen sydänkuvio! Koko paketti kolmanneksella erikois "häävessapaperi"-rullan hinnasta! Saatavana myös kokonaan valkoisena, samalla kuviolla! Meillä tätä ihan "arkikäytössä". Ei ole sellaista höttöä, jota saa jälkikäteen kaivella persiistä... :hysteric: Minä tykkään; hyvä, nätti ja halpa!

Sopii sinisiin häihin, ja muihin häihin "jotain sinistä" -elementinä! :girl_haha:

paperil.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lahdessa oli varmaan kuukausi sitten sitä Lambi:n rakkausruno wc-paperia, mutta nyt en ole enää nähnyt sitä, vaan Lambilta on tullut sellaista missä on sydämiä! :) Se runopaperi olis kyllä ollu nätimpi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hm.. itse mietin tätä samaa ideaa jo pari kuukautta sitten, mutta sulhaseni tyrmäsi ajatuksen. Hän totesi: "Ootko ihan tosissas? Et jos siinä vessapaperissa on sydämiä yms niin vieraat niinku PYYHKII PERSETTÄ MEIDÄN RAKKAUDELLA???"

Oli kyllä mieheltä sen verran fiksu kommentti että jäi meiltä tuollaset ostamatta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lambilla on nyt taas myynnissä sitä rakkausruno-vessapaperia. Ainakin Citymarketista saa! Heti hamstrasin kotiin sitä monta pakettia, kun ei tiedä, mahtaako sitä enää olla myynnissä kesällä :D niin ja Pirkalla on ollu myynnissä sitä sinistä sydän-vessapaperia vaikka kuinka kauan :rolleyes: mä ainakin aina normaalisti "normi" vessapaperiks ostan sitä kotiin. Ja on halpaa! Jos siis haluaa hiukan jotain erilaista, muttei kuitenkaan mitään hirveen kallista. Pirkka maksaa noin 2,20eur ja Lambi maksaa noin 3,20eur 6rullaa paketissa molemmissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieläköhän tuota Lambin rakkausruno-vessapaperia löytyy kaupoista? Onko kellään tietoa? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään