Jump to content
Naimisiin.info

Teemana fuksia/hot pink


pippileena

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Kukaan kokeillut kattauksessa fuksiaa kuitukangasta mustan kaitaliinan päällä?

Veikkaan että se musta vie siitä sen värin kyllä... :(

Haluaisin valkoiset liinat, mustan kaitaliinan ja siihen päälle kuitukankaasta kapeamman liinan..

Mutta varmaan parempi jättää se pois ja laittaa fuksianpunaisia "timantteja" ripotellen liinan päälle.

Pöytäkoristeeksi olen ajatellut täälläkin usein nähtyä maljakko / juomalasi ja siihen upotettu kukka veteen.

Valkoisella kukalla tai sitten fuksiaan vivahtava kukka + valkoista koristehiekkaa pohjalle.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Moikka!

 

Eli meillä on häiden teemavärinä fuksia. Pöytiin tulee fuksian väriset servetit, menukortit ja ruusut. Ongelma nyt onkin minkä värinen kaitaliina sopisi noiden kanssa? Olin miettinyt hopeeta, mutta onko se liian talvinen kesähäihin? fuksian värinen kaitaliina olisi ehkä vähän liikaa? Mites sellanen haalean vaaleanpunainen, sopisiko fuksiaan yhdistettynä?

Jos on kuvia laittaa, olisin kiitollinen! :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä tulee varmaan myös fuksiaa ja oon miettiny mustia organzaliinoja joissa on hopeista ornamentti kuviota. Meilläkin kesähäät, tosin vastas 2014, niin ehdin muuttaan mieltäniki varmaan kymmenen kertaa tässä välissä, mutta nyt on tällaiset suunnitelmat. Fuksian sävyjä oon aatellu käyttää timanteissa ja varmaan pöytäkoristeissa. Haluan ehkä kellukynttilöitä ja maljan pohjalle vois laittaa sitä fuksiaa ja kirkkaita timantteja. Lisäksi tehdään suodatinpussiruusuja ja niihin ajattelin väreiksi valkoista, vaaleanpunaista ja punaista. Itekki mietin että onko toi musta liian talvinen, mutta kun sitä ei tuu ku vaan kaitaliinoihin, niin ei pääse niin vahvana esiin kun muut koristeet on kesäisempiä.

 

Kyllä mä uskon että semmonen oikein haalee vaaleanpunanenki passais, mutta kannattaa vaikka koittaa tilata näytteitä niin pääsee vähän kattoon että passaako. Ite tilasin näytteitä Decorahousesta ja Now and foreveristä ja tilaan kyllä lisää kuhan jaksan :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä väreinä fuksia ja harmaa. Vaalenpunaistakin toki löytyy :girl_sigh: Meillä on valkoiset pöytäliinat, jonka päällä fuksia kaitaliina. Servetit ovat harmahtavat ja pellavaa. Menukortit ja paikkakortit on vielä tekemättä, mutta tulevat olemaan vaaleanpunaiset joissa myös harmaata. Kukat tulee olemaan myös valkoista, fuksiaa ja vaaleanpunaista. Kuvia ei valitettavasti vielä ole antaa. Mielestäni kyllä fuksia ja juurikin tuo haalean vaaleanpunainen käy hyvin yhteen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olen ihaillut tätä fuksiaa jo pitemmän aikaa, en vaan keksi vielä mihin sen yhdistäisin. Ehkä shampanja tai ihan valkoinen/ivory voisi toimia. Kivoja kuvia!

Link to comment
Share on other sites

Ei tuo minusta talvinen ole (paitsi kuva, jossa roikkuu lumihiutale katosta, heh) mutta ei ihan omaan makuunkaan. Yhden olen jo päättänyt: fuksian väristä neilikkaa pöytään!  Muuten ajattelin, että fuksiaa olisi aika harkiten. Mutta näyttävät nuo kuvat, missä fuksiaa on runsaamminkin, itseasiassa aika upeilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meillä teemaväreinä fuksia ja turkoosi, molemmat siis yhtä "kirkkaat" värit, turkoosikaan ei siis mikään haalea..
En halua liian "tyttömäisiä" häitä, kun mieskin siinä vihitään ;) siksi piti löytää joku toinen väri tasapainottamaan tota fuksiaa!
Koska värit niin voimakkaat, tulee näitä hyvin säästellysti juhlapaikkaan ja kutsuihin. Nämä siis enemmän aksenttiväreinä.
Kukat tulee eri laijisista saman sävyisistä fuksia kukista. Pöytiin tulee siis väriä kukista, turkooseista serveteistä ja kaksivärisistä karkkiaskeista. Muuten on valkoiset pöytäliinat, valkoiset paikkakortit ja menu/ohjelma kyltit ja kirkkaita timantteja ripoteltuina. Vain muutama turkoosi timantti kirkkaiden joukkoon. Näin kokonaisuus on värikäs mutta hillitty ja toivottavasti tyylikäs.
Tässä vielä pohdin valkoisia tuolihuppuja, jolloin tämäkin lisäisi vähän yleellisyyden tuntua juhlatilassa. Ongelmana tuolien kanssa on se että on kahdenlaisia tuoleja, joten täytyy sillon olla semmoset universial-tuolihuput, jotka kiiltävää satiinia.. Tuoleihinkaan en ole ajatellut lisätä lisäväriä esim pinkeillä ruseteilla..
Näin siis olen asiat suunnitellut :)

 

post-38809-0-18559200-1365161632_thumb.j

post-38809-0-00545000-1365161640_thumb.j

post-38809-0-99376700-1365161678_thumb.j

Muokattu: , käyttäjä: GwenMari
Link to comment
Share on other sites

^ Itsekin pidän kyllä tuostakin yhdistelmästä, suurin syy taisi olla tässä naikkareiden omat somistukset ketjussa cake:n kuvat :girl_smile:

 

Sitä piti vielä sanoa, että turkoosi-fuksia on paljon raikkaamman oloinen kuin tuo hopea-fuksia.

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

^ Juu nuo Caken kuvat on tosi hyvät, niistä tulee esiin just se mitä tarkotin että on väriä muttei liikaa! Löysin noi kans kun olin jo värini päättänyt, ja nuo vain vahvistivat omaa visiota :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meille on tulossa fuksia, valkoinen ja joku kolmas väri, jota emme vielä ole päättäneet. Itseäni houkuttaisi limenvihreä ja miehellekin se ihan hyvin kävisi, mutta häämme ovat elokuussa ja hiukan mietityttää, onko tuo liian keväinen yhdistelmä. Vaikken kyllä sinällään olekaan sitä mieltä, että teemavärin valinnassa olisi välttämätöntä ajatella vuodenaikaa. Enemmän vaikuttaa mielestäni mm. teemavärien sopivuus juhlapaikan väreihin. Nyt pitäisi sitten vain saada vaimennettua tuo pieni takaraivossa kolkutteleva epäilys tuon väriyhdistelmän liiasta keväisyydestä. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...