Jump to content
Naimisiin.info

Teemana perhoset


tumpelo

Recommended Posts

Koska me kummatkin ollaan kesäihmisiä ja perhoset on kovin kauniita, mietittiin hää"teemaksi" perhosia. Onko ideoita miten tätä voisi toteuttaa? Oletteko nähnet jossain valmiita perhoskoristeita, netissä tai kaupoissa?

Link to comment
Share on other sites

Perhosteemaa voisi toteuttaa ainakin niin, että esim. kutsuissa, serveteissä ja vaikkapa kukka-asetelmissa olisi perhosia...

Eiköhän kesän lähestyessä ainakin Tiimarista ja Sinooperista löytyisi aiheeseen liittyvää matskua.

s0468.jpg

389.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Tarvisin apua keksimiseen, kun haluaisin tehdä morsiusparin pöytään sellasen nauhan tai rautalangasta väännetyn ( ;D) jutun, mihin kiinnittäisin perhosia jotka tekisin ite jostain ni MITEN mä ne siihen nauhaan kiinnittäisin?   :-/

Link to comment
Share on other sites

Tai jos sen sijaan laittasin vaan niitä perhosia pitkin liinan etumusta ilman että ne ois jossain langassa kiinni, niin millä ne sais kiinni siihen pöytään? Vai ihan hakaneuloilla vaan  :) Oonkohan mä nyt vähän typerä  ::)

Link to comment
Share on other sites

Tai jos sen sijaan laittasin vaan niitä perhosia pitkin liinan etumusta ilman että ne ois jossain langassa kiinni, niin millä ne sais kiinni siihen pöytään? Vai ihan hakaneuloilla vaan  :) Oonkohan mä nyt vähän typerä  ::)

me laitettiin äitini kanssa yksissä häissä pöytäliinaan ihan vaan hakaneulalla. Niissä perhosissa oli rautalankavarsi, jonka kiersin alapuolella perhosen ympäri ja sitten hakaneula.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Ja ne ketkä haluaa vapauttaa perhosia... niin osa niistä perhosista kuolee... ei olis kivaa sitte vaan tiputtaa sitä kuollutta perhosta... ja muutenkin... tykkään perhosista, mutta en tie tosta vapautusideasta...

Link to comment
Share on other sites

Täällä tunnustautuu yksi perhosiin hurmaantunut. :-X

Itselläni perhosihastus on jatkunut jo useamman vuoden, minkä huomaa mm. koruistani ja peräti kumisaappaistanikin. *hih*

Nyt häiden lähestyessä ja teemaa miettiessä minulla ei oikeastaan ollutkaan muuta vaihtoehtoa kuin perhoset, ja miekkonenkin siihen suostui murahtaen "no ota sitte kun ne kerta sulle jotain merkkaa". :grin:

Ihania kuvia ja ideoita olen saanutkin tästä ketjusta, mutta mielelläni kuulisin, mistä olette todella ostaneet perhoskoristeita?? Itseäni kiinnostavat erityisesti tämän tyyliset perhoset:

http://bugs-n-blooms.com/product_info.php?...products_id=697

...eli ikään kuin rautalangasta ja sukkahousukankaasta tehdyt. Tietäisikö kukaan mistä niitä saisi Suomessa??

Kaikki muutkin perhosteluvinkit ja ostospaikat otettaisiin ilolla vastaan! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Meillä on myös perhosteema, värinä violetti. :) Olen askarrellut perhosen malliset tienvarsikyltit violetille kartongille (päällystetty kontaktimuovilla ja kiinnitetään vanerikeppeihin). Auton takaikkunalle tulee perhosen mallinen kyltti (itse askarreltu). Meidän pöytään tulee koristeeksi sydän, jossa kaksi perhosta (itse tekemäni). Meidän laseihin Tiimarista ostetut perhostarrat. Kutsuissa oli perhonen, sekä tietenkin kuoressa. Pöytäkortteihin, joihin tulee menu ja ohjelma, tulee yhdelle sivulle häätanssin sanoista pätkä ja mikäs muu kuin perhonen. :D

Hyviä ideoita oli tullut muiltakin. Voin laittaa kuvia, kunhan saamme juhlat juhlittua vajaan kuukauden kuluttua.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Meillä perhosteemaa myös! Harmi vaan kun en löydä enää joulukoristeperhosia, joita myytiin kodin ykkösessä! :(

post-26805-127015485491_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei varsinaista perhosteemaa, mutta somisteeksi ja koristeeksi niitä on tulossa mm. kutsuihin, ohjelmiin ja mahdollisesti kimppuun sekä kampaukseen. Itse teen paljon käsilläni, ja nyt on perhosen ensimmäinen prototyyppi valmis. Virkkasin sen pienen pienestä langasta pienen pienellä koukulla suunnilleen tämän ohjeen mukaan: Orvokin blogi, perhosia vielä kesken on toisenkinlainen perhonen, mutta luulen että päädyn näihin eri väreillä tehtynä ja helmillä koristeltuna.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Kaikennäköisiä perhosjuttuja saa varmasti jo mainituista Tiimarista ja muista askarteluliikkeistä, asustekaupoista (Glitter, Accessories jne jne), mutta myös ihan tavarataloista ja marketeista.

Suomalaisista verkkokaupoista bongattuja:

Perhos(hius)koru Perhoshiuskoru, pinni Perhosriipuksia (vaikka kiitoslahjaksi) Perhonen tyllillä (lila) Perhonen pannassa (Cailapin) kynsikoriste perhonen Toinen kynsikoriste ja kolmas

Perhoskoriste klipsulla Perhoskoriste värillinen Perhoskoristevalot Metalliperhonen

Silikonimuotti perhoset Piparimuotti perhonen leikkurisetti

Sisustustarra toinen sisustustarra ja kolmas seinäkoriste

Perhos"konfettia" Perhoskoriste riippuva ja toinen

Perhoskoriste paperinen Kangasperhosia

Kakunkoriste syötävät kakunkoristeet ja toiset syötävät vohveliperhoset

Organza-kangas perhosin

erilaisia hääjuttuja perhosilla, tässä esim. kirjanmerkki tässä yksi verkkokauppa, ja toinen ja kolmas ja neljäs

Suklaaperhosten teko-ohje (tässä blogissa ja tässä tehty myös niitä)

Tässä blogissa perhoshäät; tässä toisen blogin postaus

Ulkomaisia sivustoja, jossa perhoskoristeita yms.:

http://www.balloons-...t_butterfly.cfm

http://www.modastro.ee/hae/?s=perhonen (suomenkieliset sivut)

Wayne Rooneyllä ja Colleen McLoughlinilla oli muuten perhoshäät :D

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...