Jump to content
Naimisiin.info

Kissaviinipullot maljakoiksi


Kmedist

Recommended Posts

Kissaihmisiä tuntuu täällä pyörivän ja aika monella on ollut ajatus käyttää niitä kissaviinipulloja maljakkona. Kerätään tähän ketjuun siis listaa pulloista ja paikkakunnista, niin lähekkäin asuvat morsmaikut voi vaikka lainailla niitä pulloja toisiltaan/toisilleen! Mä aloitan, vaikka saldoni onkin vaatimaton:

-- Turussa

1 vihreä (matta)

1 turkoosi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tässä olis nyt ne väri mitä tällä hetkellä on olemassa:

Kultainen

Hopeinen

Metalli vaalea liila

Metalli tumma liila

Musta, jolla rusetti kaulassa

Valkoinen, huurupintainen, jolla rusetti kaulassa

Musta

Valkoinen

Keltainen

Oranssi kirkas

Oranssi matta

Aniliinin/viininpunainen, siis se viimevuotinen

Tummanpunainen

Vaalea vaaleanpunainen, läpikuultava

Mintunvihreä kirkas

Myrkynvihreä matta

Turkoosi

Tummansininen

Tummanvihreä, lähes musta

joo ja ma tarttisin punaisia

ja mulla on turkoosia  ja 1keltanen

Link to comment
Share on other sites

Yritin listata, mitä tiedän olevan olemassa. Nämä tiedot ovat kerätty eri ihmisiltä,joten eivät välttämättä pidä paikkaansa, tosin osan olen nähnyt livenä ja osan kuvista, osasta vain huhu. Niin ja jotkut saattavat kutsua saman värisiä pulloja eri nimillä.

Mattana: musta, valkoinen, musta ja valkoinen rusetilla, tumman vihreä, punainen, sininen, pinkki, oranssi. Kiiltävänä: kirkas, musta, valkoinen, violetti, tumman vihreä, vaalean punainen, punainen, sininen, vaalean vihreä, keltainen, oranssi, pinkki ja turkoosi. Metalliväreinä: sininen, hopea, kulta, liila, tumma liila. Näistä on vain huhu: vaalean sinipilkullinen, valkoinen pilkullinen ja ruskea. Kaksi erilaista osittain maalattua kissaa, toisella musta rusetti.

edit. lisäsin noitten kahen erikoisen kuvan

katze.jpg

Muok. nähty taas uusi pullo eli metalli vihertävänkeltainen(eri kuin kulta)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla on turkoosi kisu. (Sama väri kuin Alkon sivuilta löytyvässä kuvassa, tuotekoodilla 007576 pitäisi löytyä.) Sijainti on Tampere ja jos joku sen tahtoo, niin saa tulla hakemaan.  :) Tosin en lupaa, että se kovin kauaa tallella on, joten nopeus on valttia jos sille noutaja löytyy.

Muoks. Turkoosi kisu löysi uuden kodin. Onnea uudelle omistajalle. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 3 months later...

Tämähän onkin loistava idea, pistää kissaputelit maljakoiksi!! ME LIKES! ..ja ihmettelen, miksi en itse ehtinyt hoksata kissapullojen käyttökelpoisuutta..

Kissat tulee olemaan yksi meidän teemoista jokatapauksessa, ja kaapin päällä noita puteleita jo nyt komeilee kymmenkunta (erivärisiähän ne tosin on; häiden teemaväriksi kaavailtu viininpunainen/burgundi -sävyjä, kunhan vaan ensin löytyy "the puku", jompsin kumpsin värisin koristein). Vaan punaiset, lilat, pinkit pullot ainaski käy.

MUOKS: kirotusvihreitä koitettu poistaa

Muokattu: , käyttäjä: Anniz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...