emppe

Somisteita verkkokaupasta!

53 viestiä aiheessa

Eli kaipaisin tänne linkkejä mistä voi tilata erilaisia somisteita.

Kaikki käy suomalaiset ja ulkomaalaiset nettikaupat jotka siis toimittaa suomeen!

Kaikenlaisia somisteita ruusunterälehtiä, saippuakuplia yms.

Myös kokemukset tervetulleita! Etenkin noi ulkomaalaiset kiinnostaa!

itse laitan tähän ne mitä tiedän:

www.juhlantaika.fi

www.krumeluuri.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin kutsut ja servetit www.nowandforever.fi - verkkokaupasta, ja saatiin todella hyvää palvelua, vielä ei olla saatu pakettia kotiin asti, mutta todella hyvin hoitivat asiansa ainakin tässä tilausvaiheessa. Nyt sitten odotellaan rauhallisin mielin pakettia saapuvaksi. Krumeluurista tilattiin muutama saippuakupla-putkilo, että olis lapsillakin tekemistä  :D

Ihanaa suunnitteluaikaa kaikille!

Morsmaikku 7.7.2007

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse olen tilannut www.efavormart.com terälehtiä, kertakäyttökameroita, saippuakuplia, sellaisen ison somistepaketin (tylliä, nauhoja, silkkikukkia jne), pieniä lahjarasioita

tilasin myös www.studioflauren.com kautta ruususaippuoita, joita annamme hääkarkkien tilalla

molemmissa aivan loistavaa palvelua, vastasivat maileihin nopeasti ja paketit tulivat viikossa suomeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tuleva morsian 25: Paljonko oli postikulut kun tilasit tuolta efavormartista tavaroita?!  ::) Itse ajattelin sieltä kanssa tilailla, kun näytti sen verran halavalta, mutta postikuluja tässä vielä mietin... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tilasin aika ison laatikollisen tuolta efavormartista ja postikuluja tuli hieman vajaa 40e (tiedän, kuulostaa ihan järkyttävältä, mutta ei oikeasti ole). Tavarat ovat niin halpoja tuolla, että jos tarvitsee enemmän tai haluaa kaikki kerralla niin tulee halvemmaksi. Tilauksen summa oli n. 100e eli yhteensä oli n.150e postikuluineen ja sain 15kpl kertakäyttökameroita, 100kpl lahjalaatikoita, ison somistepakkauksen, 48kpl saippuakuplapulloja, ja jotain muutakin vielä oli, en nyt muista mitä.

Jos tilaat vain hieman jotain niin postikulut ovat huomattavasti pienemmät. itse tilasin sieltä www.studioflauren.com ruususaippuoita ja postikulut olivat vain n.10e (ja noiden saippuoiden hinta oli aivan olematon..eli itse suosittelen ja aion jatkossakin tilata ulkomailta koska etenkin häätuotteiden osalta siellä hinnat ovat niin paljon edullisemmat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan tiesittekin tämän, mutta yhdelle häitä järjestävälle kaverille tuli ihan yllärinä tullit ja verot tuollasen Jenkkipaketin tilauksen yhteydessä. Sillä jäi paketti tulliin, jossa ensin piti maksaa jokaisen kaman oma tulli 12% (myös postikuluista, jotka oli 40 dollaria!) ja sitten jokaiselle tavaralle arvonlisäveroa 22%!  Eli alunperin 100 dollaria maksaneet tavarat olikin yhtä äkkiä yli 200 euroa! Joten ei siis niin halpaa ollutkaan >:

Tullin kaveri oli lisäksi sanonut, että kannattaa tarkistaa, että saako kaikkia tilaamiaan tavaroita tuoda Suomeen, ettei ne jää tulliin takavarikkoon! Silloin joutuu itse selvittämään sen ulkolaisen firman kanssa tavaran ja rahojen palautuksista. Laitan tähän tullin linkin, josta voi etsiä lisää tietoa, ettei tule muille kalliita ylläreitä!

http://www.tulli.fi/fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

www.servettipuoti.fi sta löytyy hienoja servettejä ja kuvioitua vessapaperia,myös mustana!!.Kiva pieni lisä häihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
heip! yritin tilata näytteitä noista ruusunterälehdistä tuolta longisland....:ilta mutta tuli sähköposti etteivät toimita ulkomaille näytteitä  :-? muistelen että joku ois sieltä tilannu...lisäkokemuksia otetaan vastaan ;D ja lisää osotteita...

Minä tilasin tuolta omat terälehteni, mutta lopettivat vuoden alusta näytteiden lähettämisen Eurooppaan. Suosittelen kuitenkin tuota; itse tilasin ilman näytteitä,  toimitus on nopea ja värit täsmäävät aika hyvin kuviin heidän sivuillaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenkin jo toisaalle kirjoittanut tästä, mutta laitetaan nyt vielä kerran "varoituksen sananen" tännekin...

Tilasimme efavormartista saippuakuplapulloja, silkkisiä ruusun terälehtiä ja pari ruusuköynnöstä 3.3.07. Vahvistus tilauksen lähettämisestä tuli 12.3. ja rahatkin oli lähteneet Visalta että viuhahti. No, nyt on jo 5.5. ja pakettia ei vieläkään näy eikä kuulu! Kyselty on efavormartista (vastaavat todella hitaasti meileihin, vaikka kuinka laittaa "pliis pliis"), mutta eivät osaa auttaa asiassa. Postissa ei tiedetä paketista mitään, eikä myöskään tullissa. Että näin!

Kannattaa ehkä miettiä kaksi kertaa, ennen kuin tilaa ulkomailta asti... Tai ainakin kannattaa tilata vain/ensin jotain pientä ja edullista, ja hyvissä ajoin!

Itse olen niin pettynyt ja v****tunut kyseiseen nettikauppaan, että en sieltä aio enää ikinä tilata mitään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse haluaisin tilata efavormartilta, kertokaa kokemuksia!! Siellä on upeita koristeita jne.. Pelkään tilata jos minulle tapahtuu samaa ku Isabellezalle!

Isabelleza, harmi että tapahtui tällaista! Etkö saanut rahat takaisin? :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme ole vielä kysyneet rahojamme takaisin, vaan odotamme edelleen pakettia. On kuulema muillakin kestänyt kuukausitolkulla tuo postitus, joten toivo elää... Tosin jos tavara ei ehdi kesäkuisiin häihimme, niin siinä tapauksessa vaadin rahat takaisin ja annan tulikivenkatkuisen reklamaation kyseiselle nettipuljulle!  >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse tilasin eFormatista, kuplapulloja ja terälehtiä. Paketti tuli alle kuukaudessa ja mun meileihin vastattiin välittömästi. Et ei ajatusta ulkomaisista verkkokaupoista kannata heti hylätä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkä hintaisia toimituskuluja teillä on ollut eFavormartilta? Oisin tilannut 5 pussia ruusunterälehtiä ja 1 rullan satiininauhaa, niin toimituskuluiksi olisi tullut 86,42 dollaria! (Tuotteiden hinta on 35,49 johon pitää sit lisätä vielä toi 86,42 dollaria...)

En nyt sit tilannut kun noin isot postituskulut tuolla....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-Xwww.onlineweddingshop.co.uk :-X

Suosittelen erittäin lämpimästi. Tilasin kertakäyttökamerat (14kpl), kuivattuja terälehtiä ja hääkarkit. Kuvia näkee pian sivuiltani (tuo www -linkki tuossa alhaalla ;) ). Alle kahdessa viikossa toimitettiin ja tuotteet juuri tismalleen mitä sivuilla luvattiin.

Postitusmaksut olivat hieman isommat kuin alunperin maksaessani ilmoitettiin (hääkarkit painoivat tonnin... ::)) mutta varmistivat kaiken sähköpostitse etukäteen. Toimituskulut siis 37,30e ja koko paketti yhteensä 227,45e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun postikulut olivat 20 €, 2 pussia terälehtiä ja 2 pakkausta kuplapulloja. Kuplapullot kuitenkin painoivat, joten tuo PiPön postikulu tuntuu uskomattomalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minkä hintaisia toimituskuluja teillä on ollut eFavormartilta? Oisin tilannut 5 pussia ruusunterälehtiä ja 1 rullan satiininauhaa, niin toimituskuluiksi olisi tullut 86,42 dollaria! (Tuotteiden hinta on 35,49 johon pitää sit lisätä vielä toi 86,42 dollaria...)

En nyt sit tilannut kun noin isot postituskulut tuolla....

Me teimme tilauksen siis 3.3. ja silloin postikulut tuntuivat olevan inhimillisemmissä mittasuhteissa. Kaksi ruusuköynnöstä, n.70 kpl saippuakuplapulloja ja pussi terälehtiä maksoi noin 40$ + saman verran postikuluja päälle. Pakettimme ei tosin ole vieläkään saapunut perille (eikä koskaan saavukaan :P), joten ehkäpä tuo 40$ ei sittenkään riittänyt postikuluja kattamaan...

Ei todellakaan kannata maksaa tuollaisia järjettömiä postikuluja pienestä tilauksesta! Vaikuttaa ahneudelta näin hääsesongin liepeillä tai todella tökeröltä "huijausyritykseltä"...hm...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jos tilaat vain hieman jotain niin postikulut ovat huomattavasti pienemmät. itse tilasin sieltä www.studioflauren.com ruususaippuoita ja postikulut olivat vain n.10e (ja noiden saippuoiden hinta oli aivan olematon..eli itse suosittelen ja aion jatkossakin tilata ulkomailta koska etenkin häätuotteiden osalta siellä hinnat ovat niin paljon edullisemmat!

Tilasit ruususaippuoita häihisi, ja utelisinkin että laitatko jotain selvitystä mitä ne on? Onko jotain runonpätkää, jolla selventää, että kyseessä on pieni saippua?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella saksalaista Giftmaker.de-verkkokauppaa. Tilasin akryylistä "jäämurskaa", maksoin verkkopankin kautta EU-maksuna (IBAN- ja BIC-koodit saa tilausvahvistuksen mukana) ja sain pakettini hieman yli viikossa.

Postituskulutkin olivat kohtuulliset - esimerkiksi alle 1,5 kilogramman paketin postituskulut ovat 14,50 €, alle 4,50 kilogramman 18,10 € ja alle 6,50 kilogramman 20,50 € - eikä tullista tai arvonlisäverosta tarvinnut huolehtia, koska kyseessä oli kaupankäynti EU:n sisämarkkinoilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo Peppi Pitkätossun suosittelema verkkokauppa oli täysin saksankielinen, eikä ainakaan minusta ollut mitenkään edullinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Suomalaisiin verkkokauppoihin verrattuna sieltä saa tiettyjä somisteita edullisemmin, ja onhan eFavormartkin täysin englanninkielinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Useimmat meistä osaavat kuitenkin englantia paremmin kuin saksaa. ;) Itse en koulusaksallani lähtisi tilaamaan mitään, vaikka kuinka löytyisi ihanuuksia. :P

Minkähän takia ko. sivustolla ei ole englantia valittavissa, kun kerran toimittavat muuallekin kuin Saksaan?  :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään