Jump to content
Naimisiin.info

Teemana sininen (yhdistetty 2 ketjua)


Guest LeijonaKuningatar

Recommended Posts

Guest LeijonaKuningatar

APUA!

Nyt iski paniikki! Olen tähän asti ollut henkeen ja vereen VIININPUNAINEN morsian... kunnes...

Tänään onnellisena lähdin ensimmäiselle pukusovituskierrokselle, ja voi maailma sentään!

Viininpunainen väri oli mulle tosi kylmä päällä, tai ainakin ne mitä mä koitin.

Yllätys yllätys, vaaleansininen oli kaikkein kaunein...

Kaikki oli vaan suunniteltu viininpunaisena... Onneksi ei vielä olla hankittu mitään!

Mitä voisi kehittää siniseen (vaaleansiniseen) teemaan? Vinkkejä!

Meriteema on perhepiiristä käytetty, muita ideoita?

Kutsut, hääkarkit, kukat? KAIKKI! APUA!

Link to comment
Share on other sites

Guest Terhikki

Me meinattiin ensin Fazerin sinisiä hääkarkeiks, mutta kun niissä on sitä kultaa siinä paperissa ja se taas ei käy ollenkaan, ni kekkasin sitte Brunbergin konvehdit! :D Eikös niitten paperi oo sinivalkonen? Tai sinihopee?

Muuten sinistä meillä löytyy kutsukorteista,  mun puvun kaula-aukossa kiertävistä ruusukkeista, sulhon kravatista, koristeluihin käytetyistä ruusuista, joita tulee kimppuun, vieheisiin ja pöydille sinisiin laseihin (ovat itseasiassa juomalaseja, mut sellasta matalaa mallia)..auton koristeet on sinivalkoset, ja mitähän vielä muuta..

Varsinaista teemaa ei meilläkään oo, mutta tota sinistä on vaan koitettu tunkee vähän sinne sun tänne.  Sävy on sellanen enemmänki sähkönsininen ku vaaleensininen.  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 10 months later...

Meillä tulee olemaan sinisen eri sävyjä ja liilaa myös, koska juhlapaikan penkit on purppuran väriset. Valmiina mulla ei ole vielä kuin vaaleen ja tumman sinisiä terälehtiä pöytien keskelle aseteltavaksi. Meiän pöytäliinan niin kuin myös lahjapöydän pöytäliinan reunaan ajattelin tehdä liiloja kreppiruusuja, jos saan niistä hyvän näkösiä ;)

Kutsuissa tuun varmaan käyttämään myös sekä liilaa että sinistä. Mukaan laitan ainakin osan tekstistä joko hopealla tai kullalla. Luultavasti kullalla, koska pelkään, että hopea hukkuu liikaa taustan väriin. ::)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Olen ajoissa liikkeellä, häät pidetää '09 heinäkuun lopulla ja minä jo hössötän ja vaivaan päätäni näillä... Tuo heinäkuun loppu ehkä takaa meille sen ihanan mustikkakakun, ja siitä se ajatus sitten lähti. Elikkä väreinä on mustikansinistä ja vaniljaa, laittaa saa vinkkejä/kuvia/ideoita, kaikki otan kyllä sydämellisesti vastaan.  :) Pöytiin olen jo ajatellut koristeeksi kimppuja, joissa olisi noita mustikanvarpuja marjoineen, ehkä kanervaa ja vaaleaa ruusua/luonnonkukkaa. Meille tulossa muutenkin todella luonnonläheinen teema, koristeet pääosin luonnosta. Pukuuni en välttämättä halua sinisen sävyä, vaikka siitä tykkäänkin, mutta jos jollain kuvia on jostain iki-ihanasta puvusta, joka vielä enemmän sekottaisi mieltäni ja tekisi minut häähulluksi ennen vuotta '09, niin voinhan yrittää rohjeta katsoa...  ;D Kiitos jo kaikille etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voih ihanan kuuloset värit, sopii varmasti loistavasti yhteen :) Saatan kyllä olla törkeä ja nappasta noi värit meidänkin häiden teemaväreiksi ;D Mustikkakakkua olen ajatellut aiemminkin, mies ei vaan ole lämmennyt, mut ainahan sitä voi suostutella ;) Tuohon teemaan sopis hyvin booli, missä olis mustikoita, jäitä, vaniljavodkaa, mustikkalikööriä/mehua ja vichya :P Tulis ainakin nätin näköistä :) Laittakaa ehdottomasti kuvia ja ideoita mitä mieleen tulee, mullakin kiinnostaa ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...