Teemana Viivi ja Wagner


Nahu

Recommended Posts

Moikka!

Meillä kanssa osateemana Viivi&Wagner. Kortteihin laittetiin juuri tuo "apua" kuva ja niistä tuli onnistuneet ja jopa juhlavan näköiset kun oli hopeaa ja valkoista seurana. Lisäksi on tarkoitus tehdä ohjelma lehtiset joihin on Turkkarista innokkaasti syksystä asti leikattu sarjiksia.

Ja kakkukoriste on myös tarkoitus tilata tai jos joku on innokas myymään jo kerran juhlitun koristeen ja haluaa luopua siitä, niin mielellään otetaan tarjouksia vastaan :) Häät kesäkuun 14.

Muuna teemana on vaaleanvihreää, valkoista ja hentoa v. punaista, ainakin näillä näkymin.

Viivi & Wagner on kyllä niin söpö pari ja saa juuri oikeaa huumoria aikaan häihin.. kunhan sitä ei tietenkään tuupata joka tuutista

Suunnittelun iloa ja kevään alkua kaikille!

Muokattu: , käyttäjä: Katie83
Link to comment
Share on other sites

Joo, oon sieltä löytänyt ja löytyi myös muutamia ruotsinkielisiä netistä (tulee sieltä jonkin verran vieraita). Toi Sanomalehti on "paperina" mun mielestä vaan kivempaa, luo vähän enemmän tunnelmaa ja tuleepahan hyötykäyttöön samalla :P

Kiitos kuitenkin, vinkki on hyvä jos joku ei tiennyt vielä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Viivi ja Wagner voi joskus olla ihan korvaamaton juttu. Meillä tulee jo kutsuihin yksi strippi, jossa Wagner askartelee hääkoristeiksi miniatyyri hirsipuut. :D Se on niin hauska. Ajateltiin laittaa häälehteen sopivat pätkät ja on siitä keskusteltu, jos olis kivoja strippejä hääkarkkirasioissa Viivistä ja Wagnerista. :) Meillä se on ihan jokapäiväinen hyvä juttu tämä sika-nainen pariskunta.

Sain hääkakunkoristeeni. Ostin käytettynä tuolta foorumin palstalta. Ihanaa! :) Laittakaa siskot hyvät kakunkoristeet kiertämään. ;)

Muokattu: , käyttäjä: salza08
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

löysinpäs!

elikkä olen itsekin ajatellut liittää tämän kaksikon häihimme :) selailin hs:n sivuilta noita strippejä ja kyllähän rakkaus-osiosta löytyy muutamia ihania ja osuvia kohtia :wub: niitä voisi laittaa hääohjelmaan tai kutsuihin... ja kakunkoriste ehdottomasti! hääkarkkeihinkin sen voisi jotenkin kivasti liittää... onneksi on vielä puolitoista vuotta aikaa suunnitella :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Heipsan!

Morzian, mahdatko enää lukea tätä palstaa, mulla olisi vain ollut kysymys noista tienvarsikylteistä, että miten olet toteuttanut noin upeat Viivi & Wagner -tienvarsikyltit? Ja toki jos muillakin on ajatus että miten tuollaiset saisi tehtyä niin kiitos jo etukäteen :)

Aika hauska juttu Morzian, ajattelin kanssa noita V&W -tienvarsikylttejä ja meidänkin etunimet alkavat A:lla ja J:llä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Meillä tulee vieraskirjapöytään Viivi ja Wagner hääkirja, jota vieraat saavat halutessaan lueskella ja samalla tutustua meihin paremmin. 

Kirjaa voi täyttää yhdessä ja osaa erikseen. Teemoja ovat  suhteen alkuaika, yhteenmuutto, polttarit, häät, suku.. 

Lisäksi olen keräillyt HS:n sivuilta meille osuvia Viivi ja Wagner sarjakuvastrippejä, joita aiotaan jollain tavalla hyödyntää häissä. :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...