Pintaliitäjä

Saippuakuplat (yhdistetty)

54 viestiä aiheessa

^ Meidänkin häissä oli juuri noita saippuakuplia ja ovat todella riittoisia ja kestäviä!! Suosittelen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta mm. krumeluurin myymästä saippuakuplakoneesta?

saippuakuplakonekz8.jpg

Kuinka paljon "syö" saippuakuplanestettä...? kuinka suuria kuplia tulee ja millä vaudilla...? Millä liikkuu?

Meillä on jo tämän tyylinen kone:

saippuakuplakone2gk7.jpg

Mutta se syytää kuplia siihen tahtiin, että vähempikin riittäisi. Maksimiin täytetty kuplanesteastia (n. 4dl) tyhjenee vartissa! Kuplat ovat pieniä, n. 3cm halkaisijaltaan... Ja jos ei halua vieraiden hukkuvan kupliin, pitäisi kone viedä varmaan 50m päähän että kuplia leijailisi kauniisti ja ennenkaikkea sopivasti ilmassa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kaikkein hauskimman näkönen ja toimivin saippuakuplakone joka ei syö karmeesti ainetta tehdään näin: suuta kohti oheneva noin 40 cm korkea maljakko johon vähän yli puoleenväliin saippuakupla-ainetta. tähän yhdistetään akvaarion hapettaja. ilma johdetaan pikkuputkea myöten maljakon pohjalle. takapuolelle tuuletin pyörimään sopivalla nopeudella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kovastihan ne kaupat väittää ettei aine tahrais. Me saatiin Onnen kupla- näytepullo kun ostin hääpuvun, ja kokeiltiin sit miehen pukuun ja mun toisen puvun helmaan niin että tiputettiin sitä sormen pään kokoinen tippa siihen.

Annettiin kuivua seuraavaan päivään ja katsottiin miten kävi. Tahrahan siinä möllötti molempien puvussa. Että ihan ei kyllä mua vakuuttanut tuo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Auh!

Tuota mä pelkäänkin... Onko joku käyttänyt häissään ja voisi kertoa kokemuksia?!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä valmistajat mainostaa nimenomaan niin et kuplana ei tahraa, mut jos sitä kaatuu vaatteille ni sit jää jälki. Ite en kyllä oo käyttäny, mut vakavasti oon harkinnu saippuakuplien hankkimista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kavereiden häissä oli saippuakuplat ja heillä oli "tahraamatonta" kupla-ainetta ja siellä oli ihan hyvin mainittu se että jos kaatuu puvulle niin jää tahra ja että kuplat ei tahraa.

Ja kyllähän niitä kuplia tuli puhalleltua, eikä tahran tahraa tullut.

Meidän häihin tulee kuplat myös ja siinä luvattiin kanssa se että kuplat ei tahraa, vaan että nimenomaan sitten se tahraa jos sitä puvulle kaatuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mä taas en voi käsittää tota että miten kuplat muka ei tahrais mutta neste sinällään kyllä tahraa  ::)

Jos sata vierastakin puhaltaa kuplia ja käy huonosti eli kaikki tulevat morsiusparin päälle, niin mitenkäs kuvittelette käyvän? Onko nesteen määrä silloin sama kuin pienien tippojen vai ei?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minakin etsin tahraamatonta, toistaiseksi kaikki kuplapurkit joita olen nahnyt tahraavat. Mutta jos joku tietaa tahraamattomia olevan...ilmoittakoon se tanne. KIITOS

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Amoriinin sivuilla on Saippuakuplatesti 2, jossa on testattu Onnenkuplat-saippuakuplia... auttaisiko?  :-?

(Amoriini - Hääopas - Askartelut - Riisit ja heiteltävät - ja ihan sivun loppu)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varoituksen sanana: useissa materiaaleissa (esim. silkki) nuo saippuakuplistakin tulevat pisarajälet tulevat esiin vasta kun vaate pestään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te joilla on riisin tilasta ollut kuplia, kuinka monelle niitä olette ostanut? Meille tulossa 100 vierasta niin kannattaako ostaa se 100kpl vai vaan vähän? :D 100 tuntuu jotenkin vähän turhalta, mutta mitä mieltä olette? Riisiä kun ei saa heittää. :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ostanut jokaiselle vieraalle pulloa. Kun osa lapsista on niin pieniä, että ei välttämättä osaa oikein puhaltaa ja kaikki aikuiset eivät sitten muuten vain innostu ideasta. Ja pariskunnat pystyy helposti puhaltaa samasta. Meille tulee vieraita n.70 ja ostin pulloja n.50kpl.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä ostaisin lähes kaikille eli laskisin mahdolliset imeväiset pois ja muutama tyyppi tietysti heiluu varmasti kamera kädessä ;P Musta olisi hassua jos pariskunnalle on varattu puokkiin yksi saippuakuplapullo ja todella tylsä jos joku jää ilman vaikka haluaisi puhaltaa (ei ne kuitenkaan NIIN paljoa maksa) :huh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille tulossa noin 50henkeä ja ajattelin ostaa noin 24kpl niitä pulloja. Luulisin tosiaan ettei vanhemmat ihmiset tykkää puhallella ja muutenkin ajateltiin kiiruhtaa kirkosta hääautoon ettei jäädä odottelemaan että kaikki halukkaat saisi puhaltaa:) :gihlat:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä ostaisin lähes kaikille eli laskisin mahdolliset imeväiset pois ja muutama tyyppi tietysti heiluu varmasti kamera kädessä ;P Musta olisi hassua jos pariskunnalle on varattu puokkiin yksi saippuakuplapullo ja todella tylsä jos joku jää ilman vaikka haluaisi puhaltaa (ei ne kuitenkaan NIIN paljoa maksa) :huh:

No ei se ny hinnasta ole kiinni, lähinnä luontoa ajatellen, kulutusta ja kuinka turhaa olisi ostaa niitä kasapäin, luulen, että lapsille ne on kuitenkin tärkeempiä. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

saippuakuplia meillekkin tulossa, osaisko joku neuvoa mistä sais vähän fiksumman näköisiä saippuakuplajuttuja kuin ne mitä on lapsille tarkoitettu? Mietin että vois tuunata niitä silleen että tekis omat etiketit..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos linkistä, empäs tiennyt että näitä on ihan häitä varten omanlaisiaan myytävänä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään