sarakka

Kuvia omista kihla- ja vihkisormus yhdistelmista

544 viestiä aiheessa

13723425.t.jpg

 

Tässä mun tuleva yhdistelmä, kaksi alempaa kihloja, ulommainen vihki, jonka saan vuoden päästä käyttöön  :gpari:

Alin kihla oli alunperin sileä, jälkikäteen siihen on lisätty sit kolme pientä timanttia tähti-istutuksella, kakkoskihla on sileä. Vihki on Sandbergin Keulapurje-mallistosta ja timantteja on 0,13ct:n verran. Kaikki on leveydeltään 3mm :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauniita ja erilaisia yhdistelmia kaikilla. :) Hain omani tanaan kultasepalta ja yhdistelmani nayttaa tallaiselta.

 

post-51999-0-95550200-1429082631_thumb.j

 

Kihlasormus on 0.61ct round brilliant/E/VS1 ja cut excellent.

Vihkisormuksessa on 12 pienta timanttia tuomaan bling blingia, yhteensa 0.3ct/G/Si1. Molemmat sormukset ovat valkokultaa.

Ja on muuten tosi vaikea saada kaunista kuvaa timanttisormuksista. Timanttien kaunista saihkyntaa en valitettavasti saanut tahan kuvaan ikuistettua. Nostan kylla hattua katalogikuvaajille.

 

Tosiaan taalla ulkomailla asuessa on normaalia olla kunnon blingbling sormukset. Olen itse ainakin ihan ihastunut kaunokaisiini ja en malta odottaa etta saan alkaa kayttaa vihkisormustani. :)

Muokattu: , käyttäjä: Lyta*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todella kauniita ja persoonallisia sormuksia ja sormusyhdistelmiä kaikilla! Meillä on häät suunnitteilla vasta kahden vuoden päähän, mutta olen jo käynyt täältä lukemassa vinkkejä ja ihastelemassa sormuksia, hupsista... :girl_haha: En tiedä vielä yhtään, mitä haluan oman kihlani vierelle, vaikka ollaan jo käyty pari kertaa sormuskaupoilla katselemassa (ja vielä miehen aloitteesta :blink: ). Hääkuumehan tässä vaan kasvaa ja miten kauheaa olisikaan, jos se oikea vihkisormus löytyisi ja sitä pitäisi säilöä kaapissa vielä kauhean pitkä aika ennenkuin sen saa sormeensa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uudet morsiamet, hiiohoi kuvamatskua tänne! : D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun yhdistelmäni. Jonkun mielestä varmaan tylsä, mutta itse pidän yksinkertaisista asioista.  :)

 

 

post-52938-0-18458100-1443175922_thumb.j

Muokattu: , käyttäjä: MNT
Augusta* likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en ookaan laittanut omaani vielä tänne :D 

Mustia timantteja mullakin :) 

 

sormus.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän molempien vihki- ja kihlaydistelmät. Molemmilla takopintaista valkokultaa, mun kihla on yhtä levee kuin miehen vihki ja toisinpäin, minulla kiviä ja miehen sormukset on juotettu yhteen kolmionmuotoisilla silloilla.

 

_MG_1995_zpspwqwhedw.jpg?t=1446042321

lilli* likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä yhdistelmä tulee.  :girl_in_love:

 

sormmuusss

 

Kihla Kultajousesta, 11x0,01 ct ja vihki Kohinoor Margit, 10x0,015 ct.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aapuva, nyt kaipaisin mielipiteitä/tietoa: onkohan unelmieni sormus mahdoton toteuttaa n 500-600e budjettiin? Toiveissa olisi:

- kiiltävä valkokulta

- kirkaskivinen solitaire; pyöreä kruunuistutus

(- mielellään kotimainen)

Omaan silmääni todella isokiviset sormukset eivät istu, mutta täytyisi kai sen kiven jonkin kokoinen olla, että erottuu :D Mitä suuremman kiven hankkii, sitä helpommin siitä pienet säröt ja viat näkyvät, mutta mitä parempi, sitä kalliimpi. Osaisiko joku auttaa ja mihin kannattaisi suunnata ostoksille? Nettiin?

Untuvikkona suuntasin Bluenileen, jossa sain tämän silmiini:

http://www.bluenile.com/fi/build-your-own-ring/platinum-engagement-ring-setting_43590?elem=img&track=product

Iso osa Bluenilen sormuksista on valmistettu platinasta. Eikös se ole valkokultaa pehmeämpää, eli luulisi että kivi on heppoisemmin kiinni tuossa? Malliltaan sormus on just eikä melkein minun makuuni :)

lilli* likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On March 14, 2016 at 19.57, rosenbej said:

Untuvikkona suuntasin Bluenileen, jossa sain tämän silmiini:

http://www.bluenile.com/fi/build-your-own-ring/platinum-engagement-ring-setting_43590?elem=img&track=product

Iso osa Bluenilen sormuksista on valmistettu platinasta. Eikös se ole valkokultaa pehmeämpää, eli luulisi että kivi on heppoisemmin kiinni tuossa? Malliltaan sormus on just eikä melkein minun makuuni :)

Platina on kalliimpi vaihtoehto, joten halunnet todennäköisesti budjetin puolesta valita jokatapauksessa mieluiten 14k valkokullan rodinoituna. Laittamasi Blue Nilen linkki on siis sormusrungon hinta ilman timanttia. Lisäksi päälle tulee tullimaksuja n. 24% Suomeen postittaessa.

600 euron solitäärisormuksen saat Suomessakin teetettyä, mutta materiaaliksi et tuohon hintaan saa platinaa ja keskuskiven koko lienee maksimissaan 0.1 ct, joten se ei ole mittasuhteiltaan samannäköinen kuin esim. Blue Nilen kuva. Lähtisin kysymään tarjouksia budjettiinne sopivista solitäärisormuksista kultasepiltä, jotka valmistavat tuotteensa itse. Saat parempaa laatua huokeampaan hintaan. Toinen vaihtoehto on tietysti katsella, löytyisikö luotettavien ulkomaisten (katso esim. Blue Nile, James Allen, Brian Gavin Diamonds) nettikauppojen valikoimista sopivaa yhdistelmää.

Profiililtaan pyöreämpi nelikrappainen istutus 14k valkokultaisena olisi 188 euroa (http://www.bluenile.com/fi/build-your-own-ring/classic-four-claw-solitaire-engagement-ring-14k-white-gol_19797?elem=img&track=product) ja tämänhetkisen inventaarion edullisin mrb timantti 308 euroa (http://www.bluenile.com/fi/diamond-details/LD06711082). Tähän Suomen pään verot niin ollaan noin 615 eurossa. Eli mahdollisuuksia löytynee :)

Muokattu: , käyttäjä: wedsy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

wedsy kirjoittaa asiaa ylempänä! Pakko kommentoida sen verran, että itselläni on oikein hyviä kokemuksia Blue Nilesta. Viime syksynä kun tilasimme vauvasormukseni sieltä, toimitettiin sormus Irlannista eikä mitään tullimaksuja tullut. En tiedä onko aina näin Suomeen tilattaessa, vai riippuuko esim. tuotteesta, mutta olin positiivisesti yllättynyt. Olin siis etukäteen varautunut maksamaan tullimaksut. Kannattaa tiedustella vaikka asiakaspalvelusta, vastaavat nopeasti kysymyksiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:wub:

Muokattu: , käyttäjä: kidi83

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun yhdistelmä. Haluasin mahdollisimman klassisen ja ajattoman.

 570cc62fc60f3_IMG_4516(2).JPG.79d5d02183

Muokattu: , käyttäjä: anapus
Lumen likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 19.3.2016 at 15.38, wedsy said:

Platina on kalliimpi vaihtoehto, joten halunnet todennäköisesti budjetin puolesta valita jokatapauksessa mieluiten 14k valkokullan rodinoituna. Laittamasi Blue Nilen linkki on siis sormusrungon hinta ilman timanttia. Lisäksi päälle tulee tullimaksuja n. 24% Suomeen postittaessa.

600 euron solitäärisormuksen saat Suomessakin teetettyä, mutta materiaaliksi et tuohon hintaan saa platinaa ja keskuskiven koko lienee maksimissaan 0.1 ct, joten se ei ole mittasuhteiltaan samannäköinen kuin esim. Blue Nilen kuva. Lähtisin kysymään tarjouksia budjettiinne sopivista solitäärisormuksista kultasepiltä, jotka valmistavat tuotteensa itse. Saat parempaa laatua huokeampaan hintaan. Toinen vaihtoehto on tietysti katsella, löytyisikö luotettavien ulkomaisten (katso esim. Blue Nile, James Allen, Brian Gavin Diamonds) nettikauppojen valikoimista sopivaa yhdistelmää.

Profiililtaan pyöreämpi nelikrappainen istutus 14k valkokultaisena olisi 188 euroa (http://www.bluenile.com/fi/build-your-own-ring/classic-four-claw-solitaire-engagement-ring-14k-white-gol_19797?elem=img&track=product) ja tämänhetkisen inventaarion edullisin mrb timantti 308 euroa (http://www.bluenile.com/fi/diamond-details/LD06711082). Tähän Suomen pään verot niin ollaan noin 615 eurossa. Eli mahdollisuuksia löytynee :)

Blue Nilestä ei tule tulleja eikä ALV:eja. Heidän sormukset kootaan Euroopassa, olisikohan Alankomaista tms. Minun kihlasormus on sieltä (kuva yllä).

 

14k on kaikista vaalein metalli. 18k tummuu keltaisempana ja platina on alunperinkin vähän tummempi. Lisäksi 14k on kaikista kovin noista metalleista ja siihen ei tuli niin helposti naarmuja kuin pehmeämpiin kultamateriaaleihin. 

 

Bluenileltä tilattuna kannattaa varata +/- 40€ palautuksen toimituskuluihin, koska harvalla koko ja mieltymys osuu ensimmäisellä kerralla oikein!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

@kidi83 Ompas kiva yhdistelmä ajaton ja yksinkertainan. Mistä olette sormuksenne ostanee? Itsellä mietinnässä justiinsa titaani tai tungsten :)

@anapus Sinulla myös tosi kaunis yhdistelmän, niinkun sanoit niin ajaton. Tykkään! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 13.4.2016 at 18.13, Aistiharha said:

:wub:

Muokattu: , käyttäjä: kidi83

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

@kidi83 Joo toi niissä just mietityttää ettei voi sitten kokoa muuttaa jos joskus tulee tilanne että tarvis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On ‎12‎.‎4‎.‎2016 at 13.00, anapus said:

Blue Nilestä ei tule tulleja eikä ALV:eja. Heidän sormukset kootaan Euroopassa, olisikohan Alankomaista tms. Minun kihlasormus on sieltä (kuva yllä).

 

14k on kaikista vaalein metalli. 18k tummuu keltaisempana ja platina on alunperinkin vähän tummempi. Lisäksi 14k on kaikista kovin noista metalleista ja siihen ei tuli niin helposti naarmuja kuin pehmeämpiin kultamateriaaleihin. 

 

Bluenileltä tilattuna kannattaa varata +/- 40€ palautuksen toimituskuluihin, koska harvalla koko ja mieltymys osuu ensimmäisellä kerralla oikein!

Oi nam mikä combo! :)

Noihin seoksiin vielä palaten, niin tummuuko(han) 18k nopeammin ja vaatii rodinointia kuin 14k?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään