mai

Kihla- tai vihkisormuksen koko?

332 viestiä aiheessa

Minkä kokoinen on kihlasi? Entä vihkisormuksesi? Laitoin monivalinnaksi, jos jollain kihla- ja vihkisormus ovat keskenään eri kokoisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihki 19,25. Kihla 19. Nimim. Miten niin nakkisormi ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

16.0. Tosin joskus tuntuu että 16- (siis 15.75) olis parempi, mutta kuitenkin niin harvoin, etten viitsi alkaa pienentämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alkuperäinen kihla 16, mutta se oli himpun liian iso.

Uusi on nyt 16-, samoin kuin vihki. 15½ ois voinu olla nappi, mutta mä oon turpoovaa sorttia niin en viittiny ottaa naftia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jestas, minulle ei joku 16 mahdu edes pikkurilliin *nolostushymiö*. Kihla on 18 ja vihkisormus 18,5.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äyks, pitäiskö tääkin muistaa? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee pelkkä vihkisormus ja se on kokoa 17,5.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Äyks, pitäiskö tääkin muistaa? :o

Herrajjesta, tärkein asia elämässä! Vai eiks sinulla muka? Mikä voi olla tärkeempää?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:'( En voi vastata, sormus on eri mittakaavalla :'(

Koko on 51 :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molemmat 16,5

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

17,5 ja 17 vihki on pienempi, toivottavasti menee sormeen juhlapäivänä kun jännityksestä on sormet kuitenkin turvoksissa.  Yhdessä kultaliikkeessä yrittivät tyrkyttää paria kokoa isompaa sormusta, näppärä liikeidea: myydään liian isoja sormuksia, kyllä ne tulee ostamaan uudet kun entiset hukkaavat  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlasormus on 15- ja vihkisormus 14,5.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sulkin kanssa molemmilla kihlat 16milliset. ;) Vihkisormuksia ei olla vielä kehdattu mennä testailemaan kun on niin paljon aikaakin vielä...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Höpö höpö, tässä International ring size converter.  ;)

Kiitos, mutta nyt pitäisi vielä tietää, millä mitalla nuo meidän sormukset on ;D Mulla saattaa olla tuo koko 51 sormuksen ympärysmitasta, joten sillä se olisi sitten koko 16,5 halkaisijan kanssa (ja suunnilleen sama saksalaisellakin mitalla), eli tuo se sit varmaan on:)

Kiitos, tiinaa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kiitos, mutta nyt pitäisi vielä tietää, millä mitalla nuo meidän sormukset on ;D

Niinpä...

Tietyissä maissa mittana on ympärysmitta. Suomessahan käytetään sormusten halkaisijaa mittana. Siksipä kotona sormusmitan puutteessa viivoittimella saa mitattua lähes tarkasti koon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Niinpä... Tietyissä maissa mittana on ympärysmitta. Suomessahan käytetään sormusten halkaisijaa mittana. Siksipä kotona sormusmitan puutteessa viivoittimella saa mitattua lähes tarkasti koon.

Hassua kyllä, meillä on Suomesta ostetut (ja suomalaista käsityötä) sormukset, silti mittayksikkö on tuo isompi, luultavasti ympärysmitta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihla 15, vihki 15+.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään