Guest kultaruusu

Kaiverrukset sormuksissa

993 viestiä aiheessa

Meillä molemmilla lukee "Meikke & Sulho 09.09.2009".

Osaako kukaan sanoa, miten sormukseen saisi "lisää tilaa"? Kihlani on todennäköisesti myös vihkini, mutta nykyisen kaiverruksen lisäksi siihen ei mahdu samalla fontilla edes uutta päivämäärää lyhimmässä muodossaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kai tuohon lisätilan saamiseen auta muu kuin hankkia toinen rinkula, ja jos tahtoo niistä

yhtenäisen niin ainahan ne voi juottaa sitten yhteen...

Muuta en kyllä tähän hätään keksi...

Meille tuli eilen minun vihkini ja vaikka seppä epäili, että haluttu "koukeroinen" kaiverrus ei

onnistu niin kyllä se vaan on TÄYDELLINEN!!

Minun ehdottomat suositteluni menevät kyllä Aurifaberille! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä molempien sormuksiin kaiverretaan sydän ja sen perään päivämäärä, kertoo mielestäni kaiken tarpeellisen :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloissa lukee molemmilla: ikuisesti sinun

Vihkisormukseen/sormuksiin tulee luultavasti: Elämäni viimeinen rakkaus

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kihlassa ei vielä lue mitään, koska jossain vaiheessa hommataan uusi.

Jos vain kihlaan ja vihkiin mahtuisi, niin tällanen tulisi

xx.x.xx (päiväm.) Can you feel...(kihla)

...the love tonight xx.x.xx (vihki)

nämä siis minun sormuksiin ja miehelle jtn tyyliin xx.x.xx E :-X T xx.x.xx eli siis ekaks kihlapäivä ja lopuks vihkipäivä...

Saattaa kyllä olla että ei mahdu, mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän sormuksissa on perinteisen sisäpuolen nimi-pvm:n kaiverrusten lisäksi kaiverrukset myös ulkopinnoissa. Isännän sormuksen kaiverrus (sisäpuoli): "nimi & nimi xx.xx.xxxx", ja ulkopinnan kaiverrus kaunolla kursivoituna: "Rakkaudella Omalta Rokkitytöltäsi". Mun sormuksessa sama (paitsi nimet toisinpäin) sisäpuolella, ja ulkopinnalla teksti: "Rakkaudella Omalta Ukkeliltasi". Sormukset on terästä ilman kiviä, noin 7 mm leveet, ja reunat on uritetut. On ihan mielettömän upeet ja tyylikkäät rinkulat, eikä voitais enää tyytyväisempiä niihin olla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlassa lukee mo anam cara ja vihkisormuksessa päivämäärä. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vihkisormukseni teetetään isomummon vanhasta vihkisormuksesta, kaiverrukseen tulee tämän vuoksi sekä päivämäärä 23.5.1915 että oma hääpäivämme 6.8.2010 minun nimeni & miehen nimi. Kihlassakin on hyvin perinteiset kaiverrukset, päivämäärä ja toisen puoliskon nimi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kihloissamme lukee etunimi ja etunimi XX.

Vihkisormukseeni sulhanen haluaa kaiverruttaa jotain erityisen romanttista ja henkilökohtaista.

Tämä siis tulee olemaan minulle täysi yllätys! :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihlasormuksessani lukee sulhasen etunimi ja päivämäärä. Pitkään pohdin mitä vihkisormukseen kaiverruttaisin, sillä halusin kaiverruksen tuovan jotenkin esiin, että tämä on VIHKIsormus ja sulhaseni nimen. Lopulta päädyin seuraavaan vaihtoehtoon:

VWS XX.XX.2010

Eli

-sulhasen etunimen ensimmäinen kirjain

-Sulhasen sukunimen ensimäinen kirjain, joka on myös minun tulevan sukunimeni ensimmäinen kirjain ;)

-minun etunimeni ensimmäinen kirjain

-päivämäärä

Me jos kaivertaisimme näin, rinkulassa lukisi AHA. :girl_haha:

Idea on kuitenkin kovin kaunis.

Minun vihkisormukseen voisi tulla meille tärkeästä kappaleesta lause.

Lauantaina se pitäisi tietää..

Muokattu: , käyttäjä: Maddie-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloissa meillä on toistemme nimet ja kihlauspäivämäärä kummallakin. Vihkisormuksesta en tiedä yhtään, mutta onneksi sitä ehtii miettiä vielä hetkisen... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille taitaa tulla vihkisormuksiin:

Lupaan rakastaa Nimi :-X Nimi pvm.

:first_move:

Kenen sormukseen mahtuu noin pitkää tekstiä? Tai ehkä itselläni tilaa vie timantit, jotka näkyy reikinä toisella puolella...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mietin aivan samaa. Itse jouduin tyytymään ehkä liiankiin lyhyeeseen tekstiin tämän timantti jutun vuoksi. Minulle tulee nimikirjaimet ja päivä ja vuosi. Ajattelin että vuoden olisin halunnut 2010, mutta sekin piti typistää 10. :girl_sigh: Pääasiahan lopulta on että sai sinne edes jotain tekstiä mahtumaan. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli kauheeta soutamista ja huopaamista mun vihkiin tulevan tekstin kanssa ja kun se lopulta päätettiin niin se ei mahtunutkaan! :girl_cray: No, siihen tulee sitten *miehennimi* <3 14.8.10, se oli myyjän ehdotus ja kyllähän se ihan ok oli. Vähän kyllä harmitti kun pitkään suunniteltu ja muuteltu ja lopulta päätetty teksti menikin vaihtoon, mutta ehkä se sormuksen antaja ja ulkonäkö korjaa asian. :girl_haha:

Kihloissa meillä on *puolisonnimi* *kihlauspvm* ja kun ne tekstit aikanaan laitettiin konekaiverruksella niin mua jäi se harmittamaan. No, päätin sitten että omalla kustannuksellani käyn häiden alla hiotuttamassa molempien kihlat kiiltäviksi ja tekstit uusitaan niin että mun sormuksessa oleva *miehennimi**pvm* pysyy mutta tehdään uusiksi käsin, ja miehelle vaihdetaan Yvory 14.8.10 (eli kihlapäivä vaihtuu hääpäiväksi) käsikaiverruksella. Saikohan tuosta nyt mitään selvää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä molemmilla kihloissa lukee ikuisesti sinun ja vihkiin tulee rakkaudesta sinuun.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vihkisormuksiin: Team Yhteinensukunimi 28.8.2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kihloissa lukee P&J 5.1.2009 ja miehen kihlaan tulee lisäks "mun nimi" 17.7.2010 ja mun vihkiin "miehen nimi" 17.7.2010. Aika tylsiä ollaan, mutta kun ei keksitty mitään erikoista eikä miehen sormukseen varmaan olis mahtunutkaan paljoa kun siellä on jo valmiiksi kihlakaiverrus (mies ei siis halua erikseen vihkiä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihkisormukseen tulee "7.8.2010 Koska rakastan",kihlassa kihla pvm ja miehen nimi, miehellä kihlassa vain mun nimi ja kihlapvm, pitänee miettiä lisäiskö siihen vihkipvmnkin, kun erillistä vihkisormusta hänelle ei tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille taitaa tulla vihkisormuksiin:

Lupaan rakastaa Nimi :-X Nimi pvm.

:first_move:

Kenen sormukseen mahtuu noin pitkää tekstiä? Tai ehkä itselläni tilaa vie timantit, jotka näkyy reikinä toisella puolella...

Mä en ole edes miettiny (tyhmä minä) että mitä jossei mahdukaan... :girl_sad:

Voi pylly....

Miehen sormukseen mahtuu aivan varmasti mutta omaani ei välttämättä...

Täytyy viedä pian kaiverrettavaksi, jospa siellä selviää.

Pelkät nimet ei innosta ei sitte ollenkaan... Tylsää. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vihkisormuksiin: Team Yhteinensukunimi 28.8.2010

Tykkään sun tyylistäs :)

Meille tulee: "Kaksin meillä on hauskaa niin" ja toiselle riville sitten "etunimi" "päiväys"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille taitaa tulla vihkisormuksiin:

Lupaan rakastaa Nimi :-X Nimi pvm.

:first_move:

Kenen sormukseen mahtuu noin pitkää tekstiä? Tai ehkä itselläni tilaa vie timantit, jotka näkyy reikinä toisella puolella...

Mä en ole edes miettiny (tyhmä minä) että mitä jossei mahdukaan... :girl_sad:

Voi pylly....

Miehen sormukseen mahtuu aivan varmasti mutta omaani ei välttämättä...

Täytyy viedä pian kaiverrettavaksi, jospa siellä selviää.

Pelkät nimet ei innosta ei sitte ollenkaan... Tylsää. :grin:

Kyllä ne kovasti lupas että mahtuu. :grin:

Mulla sormuksen koko 15,5 ja viis timanttia rivissä. Että kyllä sinne aika paljon mahtuu!

Ei tule ku nimien alkukirjaimet mutta se riittää mulle. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Juu niin mullekin luvattiin, että mahtuu (tivasin asiaa monta kertaa myyjän tyrkyttäessä pidempää versiota valitsemastamme kaiverruksesta) - mutta niin vain mun vihkissäni on teksti piiperretty kahdelle riville niin, että siitä ei saa mitään selvää, ellei tiedä valmiiksi, mitä siinä lukee :rolleyes: Toisaalta kyllähän mä tiedän mieheni etunimen ja hääpäivän ilman sitä kaiverrustakin :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Juu niin mullekin luvattiin, että mahtuu (tivasin asiaa monta kertaa myyjän tyrkyttäessä pidempää versiota valitsemastamme kaiverruksesta) - mutta niin vain mun vihkissäni on teksti piiperretty kahdelle riville niin, että siitä ei saa mitään selvää, ellei tiedä valmiiksi, mitä siinä lukee :rolleyes: Toisaalta kyllähän mä tiedän mieheni etunimen ja hääpäivän ilman sitä kaiverrustakin :lol:

tossa tapauksessa rahat takas, uus kaiverrus. vähempää en hyväksyis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkisormukseeni tuli perinteinen kaiverrus: Morsian & Sulho päivämäärä.

Tuo päivämäärä olikin sitten hieman eri tavalla ilmaistu: 20 7/VIII 10 (eli siis 7.8.2010). Tuo päivä ja kuukausi ovat siis allekain... Liikkeessä tätä ehdotettiin meille, ja itse tykäistyin tähän "vanhaan" tyyliin heti! Kaiverrus tehtiin käsin, ja tuolla tavalla ilmaistuna päivämäärä vei vähemmän rajattua tilaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään