Anniina

Millaisen ja minkä hintaisen vihkisormuksen...?

958 viestiä aiheessa

Oi kun kaikilla on kauniita sormuksia! smile.gif

Itse en halua timanttia, vaan olen rakastunut ametisteihin. Mulle tulee siis tällänen:

B28934.jpg

Onko tämä mittatilaustyönä tehty vai löysitkö valmiina? Kuka on tekijä, kaikki kun eivät värillisiä käytä? Saako kysyä mitä maksoi? Itse haaveilen ametisteista kylläkin rivinä 3 molemmille puolille ja timantti keskelle...Ametisti on IHANA kivi!

Läysin ihan valmiina. Kultrajousesta ostin. Tässä linkki: linkki :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kävi tuuri. Ihastuin mallistosta poistuvaan sormukseen joka oli -50% alessa :girl_dance:

Hinta vielä joku aika sitten oli ollut 859€, mutta nyt mies köyhtyi 430 euron eestä.

10oegq8.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee tämmöinen

2297.jpg

Eli kalevalakorun aurea seitsemällä timantilla.

Ja hinta oli 738€

Muokattu: , käyttäjä: ankkavankka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainokaisa, ei todellakaan ole liian bling bling. Itsellä kaapissa odottamassa kesää samanlainen Sandberg, 0,42 keskikivellä. Kaverina 10 * 0,02 briljalttikivillä varustettu kihla.

Sormukset ovat aivan ihanat yhdessä. En jaksa odottaa. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä oman vihkini, matattu flakkarunko ja 0,42 ct princess-kivi. Andreasenilla Tampereella teetetty ja olen tosi tyytyväinen, sormus on juuri sellainen kuin halusin. Nyt kun malttaisi vielä kolme kuukautta odottaa...

post-27883-130548783617_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Htikkis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Htikkis: Aivan mielettömän kaunis. Saako tiedustella hintaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kiitos, olen itsekin aivan ihastunut. Onneksi tänään olin koko päivän kotosalla opiskeluiden parissa, niin sain pitää sitä salaa. :grin:

Hintaa sormuksella oli 1600 €, en näköjään aiemmin huomannut mainita (hieman huonompi laatuisella kivellä hinta olisi muistaakseni tipahtanut vielä satasen, pari). Andreasen oli ehdottomasti kilpailukykyisin, kun pyysin tarjouksia. Esim. Tarkkasen saman tyylinen sormus pienemmällä (ja väriltään huonommalla) kivellä on n. 2100 € (väijyin sitä siis Kultajousessa). :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hintaa sormuksella oli 1600 €, en näköjään aiemmin huomannut mainita (hieman huonompi laatuisella kivellä hinta olisi muistaakseni tipahtanut vielä satasen, pari).

Minkä laatuinen kivi on? Itselleni on tulossa lähes samanlainen, erona vaan että ei ole matta, ja istutuksessa kulta ei kiven alla mene tuolla lailla "koukeroisesti". Lauantaina sovitus, ja sitten viimeistelevät sormuksen ja saan sen kotiin :-X:-X:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee mummosormus :D Tää on nyt tosi hieno photoshop muokkaus keltakultaisesta versiosta, mutta valkokultaa, rubiinilla ja pieniä timantteja ympärillä. Yritin etsiä vanhaa sormusta, mutta en löytänyt. Törmäsin tuollaiseen ja sain selville, että samalla hinnalla saa valkokultaisena niin siinähän se sitten oli. Tulee maksamaan n. 300e. Ehkä kympin päälle. Oli sopivasti -30% alessa. Harkitsin safiiriakin, mutta punainen on erikoisempi ja sopii mulle, kun rintakehässäkin on tatuoinnissa rubiini, molemmat on vähintään yhtä ikuiset. Kihla on ihan tavallinen valkokultainen. Joskin vähän leveä, eikä istu tuon sormuksen kanssa, mutta päätin siirtää sen toiseen sormeen ja mieheke saa ostaa sitten jonain hääpäivänä mulle lahjaksi kapean valkokultaisen, joka menee tuonkin kanssa. Tuo on oikeesti tosi siro sormus, näyttää kuvassa leveältä.

post-29383-130571108711_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun yhdistelmäni :) Kihla timanttileikattu ja vihkinä Kalevalan Filigraani :-X

Kuva aika huono, mutta kuitenkin.

8101086.t.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee 3 rivin timanttisormus, keltakultaisena :)Hinta 1500 €

Alunperin ajattelin saavani mieleisen sormuksen alle 1000 €, minkäs teet kun nälkä kasvaa syödessä ja budjetti senkun vaan paukkuu....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie kävin eilen Tampereelta ostamassa tuon sormuksen, eli aivan sama kuin vähän aikaa sitten kirjottaneella, mutta keltakultasena. Hintaa tuli 340e.

post-34145-1307303873,1835_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain tänään vihkisormukseni kotiin, sormus teetettiin kultasepällä. Sormus on "kolmiosainen" eli keskellä valkokultaa ja reunat keltakultaa, ja keskellä (valkokultaisessa osassa) keskikivenä pinkin sävyinen rubiini, jonka molemmin puolin 3kpl 0,05ct timantteja. (Kuva olisi kiva laittaa, mutta minun kamerallani ei saa kelvollisia lähikuvia) Olen todella tyytyväinen sormukseeni, hintaa tuolle ihanuudelle tuli 920€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin Amerikan matkalta vihkiksi keltakultainen rivisormus kanavaistutuksella, muistuttaa paljon Sandbergin M-48:a. Hintaa tuli outlet-myymälästä alennuksilla ostettuna n. 204 €. Sormusta täytyy kyllä vähän pienentää, joten pienennyksen hinta tulee sitten vielä tämän hinnan päälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun rinkula:

med_gallery_1973_5_73894.jpg

Englannista 1900-luvun alusta, eli vintagea. ;) Timsku, vanhahiontainen, istutus platinaa, runko kultaa (18ct). Rakastan. :-X

Ja hinta: 295€, joten myös mies oli varsin tyytyväinen. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uskelan sormus

Tuo on odottamassa lauantaita. Hopeisena, koska hopea on mieluisin korumateriaali minulle. Olin jo sortumassa Rajalinin sormukseen, mutta korumyyjä passitti meidät toiseen myymälään, jossa oli oikea koko tuosta haluamastani sormuksesta. Ja sattuman oikusta sen hinnaksi tuli 40 euroa, vaikka toisen myymälän lappu oli 47€... koska siellä ekassa paikassa se väärän kokoinen oli niin vanhaa varastoa... myivät sitten saman ketjun toisessa puljussa sillä ekan kaupan hinnalla. Kalevalan omalla sivulla näkyy olevan 41€.

Muokattu: , käyttäjä: helmiannikki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään