Guest Ruby

Julkkisten kihla- ja vihkisormuksia

266 viestiä aiheessa

Mä taas liityn tähän ihailijajengiin, musta noi on ihania!! Ei nyt tietenkään kaikki, mutta suuri osa. Varsinkin Eva Longorian sormus on tosi fantsu! Luulen, että se puhuttais vielä enemmän jos varsinkin Amerikan julkkiksilla olis ihan tavis-sormukset...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Calista Flockhartin kihlasormus! Iltasanomat: "Ystävänpäivänä Harrison Fordin kanssa kihlautunut näyttelijä Calista Flockhart on vihdoin uskaltautunut ulkoiluttamaan kihlasormustaan. Ford kuuluu Hollywoodin rikkaimpiin näyttelijöihin, tosin sitä on hankala uskoa Flockhartin sormuksesta. Sormus on vaatimaton rinkula, jossa ei ole yhtään kiveä. Materiaali on todennäköisesti valkokultaa." Musta on ihana nähdä ettei sormuksissa aina tartte näyttää sitä että rahaa ois jättikokosiin timangeihin. Ei ollenkaan huono valinta! :)

1668565_1_calistakuva.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ komppaan täysin! sulho on luultavasti tiennyt morsiamen maun tai sitten morsian on itse valinnut sormuksen josta tykkää. aika "rohkea" valinta noinkin menestyvältä pariskunnalta... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vickanin ja Scarlett Johanssonin sormukset kelpuuttaisin, ja aika monen muunkin.. *kuola*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Sitä välillä unohtaa miten Suomessa ei tuokaan turha pariskunta ole kauhean tunnettu.

Taisin muuten lukea jostain että Katien Pricen järkyn leveää sormusta olisi vähän kavennettu ainakin, kun ei sormi taipunut sen kanssa.  ;D

On kyllä tiaralla kokoa. Ja tuo Katien sormus on liian leveä, jotta sormi taipuisi. Se päättyy juuri nivelän päälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alice Kimin, Geean Davisin ja Cameron Diazin sormukset ovat kauniita. Tykkään siitä, että jotkut uskaltaa tehdä erilaisen ratkaisun, eikä tarvitse pakosta ottaa järkyttävää kökkälettä roikkumaan käteen. Ihan mistä tykkää tietenkin, mutta tavan vuoksi ei pitäisi tehdä tuollaisia ratkaisuja, ainakaan jos itse tahtoisi mieluummin jotakin muuta. En minäkään halua sormukseeni timantteja, vaikka se selvästi on Suomessa tapana. En tykkää värittömistä kivistä, joten metsästi huuto.netistä käytetyn sinisafiirisormuksen. On siinä kaksi pientä timanttiakin, mutta yhtä hyvin voisi olla olematta.

Noista massiivisemmista kivoin on minusta Christina Aguilleran, vaikka en henkilöä itseään siedäkään. Sen voisin ehkä ottaa omaan sormeeni, mutta en kyllä, jos mies sisältyisi diiliin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karpelan sormus on kyllä komea, mutta... Miksi tuhlata sormukseen, joka on niin painava ettei meinaa pysyä sormessa, yli kymmenentuhatta euroa? :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Karpelan sormus on kyllä komea, mutta... Miksi tuhlata sormukseen, joka on niin painava ettei meinaa pysyä sormessa, yli kymmenentuhatta euroa? :girl_impossible:

Sitä mä olenkin ihmetellyt että miksi ihmiset tuhlaa sormuksiinsa rahaa jotkut jopa useita tuhansia. Ja useimmat on semmosia massakoruja joita tulee vastaan joka toisella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Mistä/missä tuo Karpelan ( vai mikäsenytoli ) sormuksen hinta on saatu/ilmoitettu?

^Se takia että he haluavat just sen sormuksen ja heillä on rahaa ostaa se? Ei kai se sen kummempaa ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Karpelan sormus on kyllä komea, mutta... Miksi tuhlata sormukseen, joka on niin painava ettei meinaa pysyä sormessa, yli kymmenentuhatta euroa? :girl_impossible:

Sitä mä olenkin ihmetellyt että miksi ihmiset tuhlaa sormuksiinsa rahaa jotkut jopa useita tuhansia. Ja useimmat on semmosia massakoruja joita tulee vastaan joka toisella.

Niin no miksi ihmiset ylipäätään ostavat mitään muuta kuin sitä halvinta mahdollista, oli sitten kyseessä sohva, polkupyörä, kamera tai sormus..?? Kai kaikki sekin on sitten tuhlausta..? Paremmin timanttisormus säilyttää arvonsa kuin vaikkapa se sohva. Ehkäpä moni vain tykkää niistä sormuksista joille hintaa tulee paljon, tuskin kukaan ajattelee että "haluanpa käyttää sormukseen älyttömän summan rahaa".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Sitä mä olenkin ihmetellyt että miksi ihmiset tuhlaa sormuksiinsa rahaa jotkut jopa useita tuhansia. Ja useimmat on semmosia massakoruja joita tulee vastaan joka toisella.

Minua ei ainakaan haittaa, jos joku muu sattuu pitämään samasta sormuksesta, joka itsellänikin on. Siitä vaan. :) Kihla- ja vihkisormukset ovat sen verran pitkäaikaiseen käyttöön ja joka tilanteeseen tarkoitettuja, että vain harvoin kovin repäisevän ja erikoisen näköinen jaksaa miellyttää vuosikymmeniä ja sopii kaikkiin asuihin ja kausiin omassa elämässä. Toisaalta, koska se on tärkeä koru, on sen arvokkuus ja kestävyys asioita, joihin halutaan ymmärrettävästi panostaa. Minusta on aika itsestään selvää, että juuri "hääsormukset" ovat niitä, joissa hinta on yleensä korkeampi ja tyyli klassisempi kuin käyttäjänsä muissa koruissa keskimäärin.

Mieti vaikka, että jos ostat kenkiä, joita aiot käyttää todella pitkään ja joka päivä (okei, kenkiä ei kukaan käytä niin pitkään ja päivittäin kuin sormusta, mutta kuitenkin). Ostatko siihen tarkoitukseen kaikkein halvimmat ja mahdollisimman erikoiset vai mieluummin klassisen tyylikkäät, laadukkaat ja kestävät?

Itse ainakin päätyisin jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen niin timanttien kannattaja kuin olla voi, mutta tuo Karpelan sormusyhdistelmä on mun makuuni liikaa. Musta siinä mättää erityisesti tuo kihla ja ne ei vaan oikein tunnu istuvan vieretysten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Karpelan sormus on kyllä komea, mutta... Miksi tuhlata sormukseen, joka on niin painava ettei meinaa pysyä sormessa, yli kymmenentuhatta euroa? :girl_impossible:

Sitä mä olenkin ihmetellyt että miksi ihmiset tuhlaa sormuksiinsa rahaa jotkut jopa useita tuhansia. Ja useimmat on semmosia massakoruja joita tulee vastaan joka toisella.

Ja tämä mun kommenttinihan oli sarkasmia, kun se joiltakin näytti menneen vähän ohi.

Karpela (tai mikä nyt onkaan) on tuhlannut tuhansia euroja samasta syystä kuin kaikki muutkin. Saadakseen haluamansa sormuksen joka on itselle mieleinen. Sillä vaan sitä rahaa on käytettävissä enemmän kuin tavistallaajalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Fergien leveämpi sormus olisi tosi nätti paljon pienemmällä kivellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^^ Mistä/missä tuo Karpelan ( vai mikäsenytoli ) sormuksen hinta on saatu/ilmoitettu?

Eilisessä Ilta-Sanomien jutussa asiaa oli ainakin spekuloitu, kuvatekstinä "Sormusten hinta jopa 15 000 €?" ja sitten oli pyydetty kultaseppiä arvioimaan hintahaarukkaa, jossa vihkin arviot pyöri 8 000-15 000 välillä ja kihlan 3 000-5 000 eurossa. Ja esimerkkinä Tillanderin vastaava kihlasormus pienemmillä reunakivillä, jonka arvo on n. 3 200 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

(en saanut kuvaa tähän, mutta tuo Calista Flockhartin ihanainen)

Tämä oli niin kaunis kaikessa yksinkertaisuudessaan :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: nemesia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä on virkistävää, että Calista Flockhartin sormus on ihan simppeli. Kaiken ei tarvitse mennä minkään kaavan mukaan. Vaikka eihän tiedä mitä siihen rinnalle tulee vielä...

Karpelan sormukset on aika raskaat, kirjaimellisesti ja esteettisesti. Kihla oli itsessään ihan hieno, mutta vihki oli vähän liikaa jotenkin. Mulle olisi riittänyt yksi sormus. Ja kuitenkin koko Suomi tietää, että ne on naimisissa, jos siitä on kyse! ;)

Vickanin sormuksen ottaisin vaikka heti! Ihana yksinkertainen ja klassinen, ei mitään turhaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvänkokoinen on Maddenkin kivi jos siskoonsa Vickaniin vertaa. Mun täytyy vaan myöntää, että henkilökohtaisesti pidän enemmän Victorian sormuksesta kuin Madeleine. Mutta nämä ovatkin niitä makuasioita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään