Leenukka

Silvan-malliston sormukset

100 viestiä aiheessa

Olikin mielenkiintoinen ketju :) Juuri viikonloppuna tilasimme minulle vihkisormuksen nro 315. Sopii todella hyvin Kalevala-korun Vaasan sormuksen kanssa yhteen, joka on siis minulla kihlasormuksena. Ei vaan malta odottaa loppuvuoteen, että sen saa sieltä ja ensi vuoteen, että sen saa sormeensa :D Tilattiin häämessuilta, sai 35% alennusta, ja 20e käsirahalla sai sellaisen vakuuden, että jos muuttaakin mieltään, niin voi vaihtaa johonkin toiseen ja saa saman alennuksen. Muutenkin vaikutti todella hyvältä liikkeeltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi tyytyväinen Laatukorun asiakas :girl_smile: . Minulla on siis malli nro 16,

16.jpg

mutta valkokultaisena:

gallery_18834_224_13066.jpggallery_18834_224_13038.jpg

Satuin olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, kun tämä oli syksyllä Jumbon "Hulluilla päivillä tms." tosi kovassa alessa. Palvelu liikkeessä oli erittäin hyvää ja sain sormuksen, josta tuskin olin uskaltanut uneksia :-X .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dayla: minkä kokoinen ja laatuinen tuo kivi sormuksessasi on? Ja viitsitkö kertoa hintaa, vaikka YV:llä?

Uusimman Häät-lehden Laatukorun mainoksessa on ihana princess-kivinen solitaire, mutta en löydä sitä Laatukorun nettisivuilta. Toivottavasti se on Tampereen häämessuilla heillä näytillä, olisi kiva päästä sovittamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Dayla: minkä kokoinen ja laatuinen tuo kivi sormuksessasi on? Ja viitsitkö kertoa hintaa, vaikka YV:llä?

Pistin yksäriä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Dayla!

Voisitko laittaa hintatiedon myös minulle. Olen kuolannut samaa sormusta jo tovin.. se on aivan ihana :)

Dayla: minkä kokoinen ja laatuinen tuo kivi sormuksessasi on? Ja viitsitkö kertoa hintaa, vaikka YV:llä?

Pistin yksäriä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Voisinkohan minäkin saada yksärillä hintatiedon? Sormuksesi on kyllä upea :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

omerrtalla on kaunokaiset :) . Linjakasta, puhtaan tyylikästä & mikä yhteensopivuus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
omerrtalla on kaunokaiset :) . Linjakasta, puhtaan tyylikästä & mikä yhteensopivuus.

Kiitos! :)

Järjestelmällisenä ja tarkkana ihmisenä oli pakko saada sormukset, jotka sopii yhteen just eikä melkein! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Silvan tulee minullekin, kuvaa sormuksesta en vain löydä mistään. Pitänee vain jaksaa odotella kaikessa rauhassa sen saapumista..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihastuin tänään Silvan timanttisormukseen numero 315 ja huomenna on pakko sit käydä ostamassa se. Laatukorulla on muuten nyt 30% alennus vihkisormuksista ja sormus tulee sit ilmeisesti maksamaan n. 460€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään Silvan-malliston sormusta 228? Ihastuin sormukseen, mutten olen löytänyt sen seuraksi kivaa kihlaa. Olen harkinnut, että jos olisi sitten vain yksi sormus, mutta ehkä enemmän haluaisin myös kihlan siihen viereen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teidän Silvanit pysyneet siisteinä pitkään?

Minua vähän askarruttaa tuo oma sormukseni, joka jo reilun 4kk:n päästä on alkanut näyttää aika kamalalta. :girl_sad: Pidän tuota lähes koko ajan, paitsi saunassa, tiskatessa jne. En tee mitään liian ruumiillista työtä, joten ei syy sormuksen kulumiselle voi olla siinäkään. Hopeasormukseni eivät naarmuunnu ja kulu läheskään yhtä nopeasti. Enkä ole pitänyt viereisissä sormissa sormuksia juuri siksi, ettei ne vaan naarmuttaisi tuota.

Tämä on valkokultaa, mallia en muista, mutta Laatukorun sivuilla joko numero 36/56 ilman keltakultaista osaa tai nro 47 valkokultaisena. Katsokaa nyt tuosta kuvasta miltä sormus näyttää jo nyt! :hysteric: Luonnossa tuo ei ole ihan tuon näköinen, mutta selkeästi kulunut kuitenkin. Pitäisiköhän tästä valittaa....

5820100.t.jpg

Tuo kuva ei sitten ole hyvää mainosta tälle mallistolle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^hui kamala, pitäsköhän sun ottaa jonnekkin yhteyttä? :girl_impossible: Itselläni ei tämän malliston sormusta ole, mutta valkokultaa kuitenkin eikä se ole tuossa kunnossa :girl_impossible: . Kyseessä siis 2004 vuodesta lähtien sormessa pidetty kihlani, joka tuota selkeästi paremmassa hapessa :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miimi, olethan jo ollut yhteydessä Laatukoruun? Miten kävi? Ei valkokultaisen sormuksen tuolta pitäisi näyttää, oli se sitten kuinka vanha tahansa!

Kaivoin tieni tänne, sillä löysin juuri eilen Silvan mallistosta itselleni sormukset :girl_haha: Hihii, jee jee! Ovat kuulemma niin uusia malleja molemmat, ettei kuvia vielä netistä löydy.

Yksikivisen sormuksen saan tänä vuonna siviilivihkimisemme yhteydessä vanhan kihlani kaveriksi ja rivisormuksen reilun vuoden kuluttua, kirkkosiunauksemme yhteydessä. Suunnittelen samalla vuoden kuluttua siirtäväni alkuperäisen sileän kihlani sitten oikean käden nimettömään.

Olin alunperin kaupoilla metsästämässä vain yhtä vihkisormusta, mutta koska yhdistelmä oli vaan niin täydellinen meidän molempien mielestä ja hinnat, sekä niiden alennukset (mitkälie timanttipäivät?) kohdallaan - niin miksikäs ei? Silti sormusteni hinta jäi alle budjetoidun :grin:

Muokattu: , käyttäjä: Laurell

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli mielessä tämä Silvanin sormusmallistosta, kävin kyselemässäkin hintoja Laatukorussa, mutta päädyin sitten kuitenkin siihen sormukseen mihin ensin ihastuin, eli teetin sormukset lopulta Kristian Saarikorvella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin eilen tekemässä ostopäätöksen silvanin 0,85ct valkokultaisen timangisormukseen. :) ensi vuoden puolella sitten oikea koko ja sormus kaiverruksineen tilaukseen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Helsingin häämessuilla tuli sitten tehtyä päätös vihkisormuksesta!! :-X

Kun ostopäätöksen teki messuilla sai 35% alennusta. Hyvää tässä hommassa oli myös se, että jos en lopulta pienen sulattelun jälkeen haluakaan juuri tuota sormusta voin vaihtaa sen mihin haluan sormukseen ko mallistosta. Palvelu oli aivan loistavaa, toivottavasti jatkuu samantasoisena koko prosessin loppuun.

Ikävää vaan, että netistä en ko. sormuksen kuvaa löytäny. Olis päässy ihailemaan joka päivä...

Mulla on sama tilanne kuin ketjun aloittajalla. Häämessuilta Laatukorun kojusta bongasin SIlvanin vihkisormuksen itselleni.

50 euron varausmaksulla ei nyt hirveästi menettänyt, jos päättää olla ottamatta juuri sitä sormusta. Sormusmallia saa vaihtaa vielä myöhemmin tai varausmaksun tilalle saa lahjakortin, jos mieleistä sormusta ei löydy ollenkaan. Alan tosin olla vahvasti sitä mieltä, että tämä on juuri se oikea sormus...  :girl_in_love:

Kuvaa en myöskään löytänyt netistä tästä valitsemastani mallista, mutta tämä on suunnilleen saman näköinen. Sormus oli melko kapea, n. 2,5 mm ehkä (kuvassa näyttäisi vähän paksummalta, tosin kivikin on pienempi) ja kiven koko valitsemassani mallissa on 0,2 ct.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laatukoru ja Silvan, omaa tyhmyyttä jos ostaa kalliilla arvottoman sormuksen. Minä olen tyhmä kun tein niin.

Ostin Laatukorusta Silvan-malliston timanttisormuksen, maksoi 5000 €. Kävin myöhemmin arvioituttamassa sormuksen useammalla

kultasepällä ja he tarjosivat sormuksesta 200€. Pelkkä nimi voi maksaa jo maltaita. 5 tonnilla saa sepältä jo sellaisen luomuksen ja paljon laadukkaammalla ja suuremmalla timantilla tai useammalla ettei Silvaniin voi edes verrata.

 

Kävin Laatukorussa ja kysyin, paljollako he ostavat sormuksen takaisin, tarjosivat tinkaamisen jälkeen 500€.

 

Törkyä. Tämä on mielipiteeni tämän kusetuksen jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Laatukoru ja Silvan, omaa tyhmyyttä jos ostaa kalliilla arvottoman sormuksen. Minä olen tyhmä kun tein niin.

Ostin Laatukorusta Silvan-malliston timanttisormuksen, maksoi 5000 €. Kävin myöhemmin arvioituttamassa sormuksen useammalla

kultasepällä ja he tarjosivat sormuksesta 200€. Pelkkä nimi voi maksaa jo maltaita. 5 tonnilla saa sepältä jo sellaisen luomuksen ja paljon laadukkaammalla ja suuremmalla timantilla tai useammalla ettei Silvaniin voi edes verrata.

 

Kävin Laatukorussa ja kysyin, paljollako he ostavat sormuksen takaisin, tarjosivat tinkaamisen jälkeen 500€.

 

Törkyä. Tämä on mielipiteeni tämän kusetuksen jälkeen.

Huh huh. Aika vaikea uskoa, että 5 tonnin sormus olisi alle 500e arvoinen -vai tarkoititko, että liike olisi maksanut romukultana siitä 500e? Vai paljonko sen jälleenmyyntiarvo olisi esim. panttilainaamossa tai huutokaupassa?  Tietenkään minkään tuotteen uudelleenmyyntiarvo ei ole sama kuin ostohinta! Eihän romukultaakaan osteta myyntihintaan jne.

Vai kysyitkö siis paljonko vastaava sormus maksaisi toisessa liikkeesä uutena?

 

Kurkkasin Laatukorun Silvan-malliston sormuksia, joiden hinta ~5000e, 14/18K ja WVS-timantit, eli ihan normilaatua, joten en voi uskoa, että vastaava sormus maksaisi 500e.

 

Mieleen tulee myös, että jos budjetti on ollut noinkin paljon kuin 5000e, niin kävittekö muuallakin katsomassa sormuksia tai ettekö miettineet teettämistä?

 

Tietysti jos sormus ei vastaa myyntispeksejä, niin silloin teillä on palautusoikeus, vaikka kuluttaja-asianmiehen kautta, jos ei muuten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Laatukoru ja Silvan, omaa tyhmyyttä jos ostaa kalliilla arvottoman sormuksen. Minä olen tyhmä kun tein niin.

Ostin Laatukorusta Silvan-malliston timanttisormuksen, maksoi 5000 €. Kävin myöhemmin arvioituttamassa sormuksen useammalla

kultasepällä ja he tarjosivat sormuksesta 200€. Pelkkä nimi voi maksaa jo maltaita. 5 tonnilla saa sepältä jo sellaisen luomuksen ja paljon laadukkaammalla ja suuremmalla timantilla tai useammalla ettei Silvaniin voi edes verrata.

 

Kävin Laatukorussa ja kysyin, paljollako he ostavat sormuksen takaisin, tarjosivat tinkaamisen jälkeen 500€.

 

Törkyä. Tämä on mielipiteeni tämän kusetuksen jälkeen.

Huh huh. Aika vaikea uskoa, että 5 tonnin sormus olisi alle 500e arvoinen -vai tarkoititko, että liike olisi maksanut romukultana siitä 500e? Vai paljonko sen jälleenmyyntiarvo olisi esim. panttilainaamossa tai huutokaupassa?  Tietenkään minkään tuotteen uudelleenmyyntiarvo ei ole sama kuin ostohinta! Eihän romukultaakaan osteta myyntihintaan jne.

Vai kysyitkö siis paljonko vastaava sormus maksaisi toisessa liikkeesä uutena?

 

Kurkkasin Laatukorun Silvan-malliston sormuksia, joiden hinta ~5000e, 14/18K ja WVS-timantit, eli ihan normilaatua, joten en voi uskoa, että vastaava sormus maksaisi 500e.

 

Mieleen tulee myös, että jos budjetti on ollut noinkin paljon kuin 5000e, niin kävittekö muuallakin katsomassa sormuksia tai ettekö miettineet teettämistä?

 

Tietysti jos sormus ei vastaa myyntispeksejä, niin silloin teillä on palautusoikeus, vaikka kuluttaja-asianmiehen kautta, jos ei muuten.

Laatukoru tarjosi koko sormuksesta timantteineen 500€. Eräs vanhempi koruseppä sanoi että tekee samanlaatuisella timantilla samanlaisen sormuksen 200-500 €. Timantti siis ei ollut sepän mielestä kovin hyvälaatuinen ja löysi sulkeumia taulun alueelta.

Muokattu: , käyttäjä: Tiktak

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ kylläpäs kuulostaa oudolta.. eipä taida sitten kultaakaan paljon olla, jos 200e olisi tekohinnan lähtö (kulta+timantti+työ)...

Olisikos hionta mennyt päin prinkkalaa myös..Käsittääkseni timanttia, jossa on sulkeumia taulun alueella, ei saa myydä VS:nä, joten siinä olisi perusteet kaupanpurkuun/hyvitysneuvotteluihin. Oliko se teetetty vai mallistosormus?

 

Oletko käynyt myyjäliikkeessä uudelleen puhumassa asiasta tai aiotko ottaa yhteyden esim. kuluttaja-asiamieheen? (sitä kyllä suosittelen, sain hyvät neuvot nopeasti ja ilmaiseksi erään verkkokauppaongelman kanssa). Yksi vaihtoehto olisi tietysti pistää kysymystä tuonne "kysy ammattilaisilta" -palstalle, jos joku osaisi selittää, miten myyjä kehtaa 10-kertaistaa tuotteen arvon myydessä.

 

muoks. piti ihan kuitenkin vielä tarkistaa, siis VS2:ssa voi olla pieniä sulkeumia taulun alueella, VS:ssä ei.

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kuvia Silvaneista KELTAkultaisina?

 

Tykästyin SI-13250214 -malliin, mutta en löydä kuvaa keltakultaisena :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käsiraha maksettu Silvanin 185:sta. Ihastuin siihen heti. Otettiin just lopussa kuva mutta siitä tuli vähän turhan suttunen enkä löyä muuta kuvaa netistä :(

 

TAMPEREEN Laatukoru muuttanu Koskikeskukseen joten timanttisormuksista 30% alennus. Voimassa vissiin ens viikon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään