ever dream

Kultaseppä Mika Mäkinen

76 viestiä aiheessa

Hei!

Muutama kokemus oli tuossa Turun kultasepät -ketjussa, mutta lisää olisin halunnut kuulla. Suunnittelen vihkisormuksen teetättämistä ja mahdollisesti hänellä olisin sen teetättänyt. Eli minkälainen laatu ja palvelu Mäkisellä oli?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin häälehdissä on ollut paljon hänen tekemiään koruja esillä, ei pitäisi laadussa siis olla vikaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Palvelu on ainakin tähän asti ollut ystävällistä ja asiantuntevaa! Kun käytiin suunnittelemassa mulle vihkiä, niin hän esitteli meille ensin pajansa ja jutteli historiastaan kultaseppänä ym. Suunnitteluvaiheessa näytti paljon kuvia aikaisemmista töistään, kyseli mun ajatuksiani ja niitten pohjalta sitten suunniteltiin sormus mulle. Lopputuloksesta en tiedä vielä, vasta marraskuussa mennään hakemaan sormus kotiin. ;)

Ainoa miinus ehkä on, ettei hänellä ole vielä käytössä tietokoneohjelmaa korujen suunnittelua varten, eli ihan paperille ainakin mun tapauksessani piirsi kuvan sormuksesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli samanlainen aloitus kuin Leenallakin. ensin kuultiin hänen töistään ja nähtiin varsinainen työpaja. Erittäin psitiivisia kokemuksia hänestä. esitteli paljn vaihtoehtoja ja ideoita, joista sitten sai koota sen omanlaisensa sormuksen.

Mies sai ainakin juuri sellaisen sormuksen kuin halusi ja mielestämme vielä edullisesti.

Hyvää myös se, että kaiverrus kuului jo hintaan. Mielestäni kannattaa ainakin käydä henkilökohtaisesti hänen juttusillaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen minäkin! Eilen käytiin alustavasti kyselemässä hintoja, ja kunhan mies saa päätettyä haluaako hän titaania vai valkokultaa pitäisi mennä tekemään tilaus. Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut aivan ensiluokkaista! Hän teki myös pari vuotta sitten avioituneiden ystäviemme sormukset ja niistä tuli upeat! Ja hinta on todellakin kilpailukykyinen (lue: ei liikkeen välistäveto hintaa lainkaan!).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

onko kukaan teettänyt sormustaan mika mäkisellä? minkälaisia kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maanantaina meen Mäkisen juttusille sormusta teettämään! Oon kyselly sähköpostilla kaiken maailman juttuja sormuksista yms, ja aina on tullu tosi nopsaan vastaus. Oon ollu tosi tyytyväinen ainakin tähän asti, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua oon saanu. Eli suosittelen, vaikken vielä herran kädenjälkeä oo llivenä nähnykkään. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle teetetään vihkisormus juuri Mika Mäkisellä. Sähköpostilla minäkin kyselin ensin, sitten käytiin sulhasen kanssa yhdessä sopimassa paikan päällä. Vaikutti mukavalta, ja päästiin yhteisymmärrykseen siitä millainen sormuksesta tulee. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä löytyy lisää keskustelua Mika Mäkisestä. Paljon tuntuu olevan tyytyväisiä asiakkaita.

Muistakaa vääntää sitten rautalangasta, kun alatte sormuksen suunnittelutyön.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri tänään hain oman sormukseni Mika Mäkiseltä, ja se oli aivan toiveideni mukainen. Palvelu oli koko ajan todella ystävällistä ja asiallista. En voisi olla tyytyväisempi sormukseeni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Mikalla omaa nettisivua? Saisko joltain hänen s-posti osoitteensa että voisin kans kysellä sormuksista??  ::)

Kiitoksia etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Teetimme sormuksemme Mika Mäkisellä ja saimme juuri sitä mitä tilasimme. Kultaseppä oli todella asiantunteva ja varmisti moneen otteeseen, että hänen piirtämänsä kuva, mitat, timantin koko ym. ym. ovat varmasti oikeat. Eli tuskin hän lähtee tekemään jos ei ole varma mitä asiakas haluaa. Minulle tuli valkokultainen sormus yhdellä timantilla ja sulholle titaanisormus. Oma sormukseni oli n. 200€ edullisempi kuin vastaavat sormukset (leveys, karaatit, timantin koko ja laatu) liikkeessä.

Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen tätä. Itseäni kiinnostaisi tiaran teettäminen Mäkisellä.

Jos jollain on kokemuksia hänen valmistamistaan tiaroista/morsiuskruunuista niin tänne vain tietoa, kiitos  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin liityn tyytyväisten morsioiden joukkoon. Lähdettiin eilen täältä Hesasta Turkuun tapaamaan Mikaa hänen korupajalleen ja vielä autossa olin sormussuunnitelmieni kanssa melkoisen eksyksissä oleva morsian. Perillä levitin hänen eteensä kasan tulostamiani kuvia eri tyyppisistä sormuksista ja kerroin mistä yksityiskohdista missäkin sormuksista pidin. Morsian hieman hakoteillä oman tyylinsä kanssa ::) Ajattelin, etten koskaan tule löytämään haluamaani sormusta.

Siinäpä sitten Mäkinen tutkiskeli kuvia, rapsaisi korvantaustaansa mietteliäänä ja laati viidessä minuutissa suunnitelman aivan täydellisestä sormuksesta, jossa yhdistyy kaikki haluamani ja ihailemani elementit  :o Sitten katsottiin vaan että minkälaista ja kokoista sormusrunkoa käytetään ja se oli siinä ;D Hintakin on todella edullinen kun ottaa huomioon että saan kuitenkin aivan uniikin sormuksen.

Lämpimät suositukset täältä päin, mies on todella pro  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee sormukset Mäkiseltä. Ennen pääsiäistä käytiin katselemassa, ei oikein ollut mitään kuvaa mielessä, että millaisen sormuksen haluaisin. Siinä sitten soviteltiin malleja, katseltiin kuvia, ja tehtiin piirroksia. Tänään kävin sovittamassa "koevedosta" (hopeasta ja zirkoneista (miten ikinä kirjoitetaankaan...  8-))) ja tilaus pantiin vetämään! Oli aivan ihana sormus!!!  :-X Ja samalla tilattiin sulholle titaaninen sormus, hänen kihlansa kun meni viime kesänä uidessa järven pohjaan...  ::) Palvelu oli loistavaa, hinnat kuulostavat kohtuullisista. Nyt vain kun malttaisi odottaa heinäkuulle, että nähdään sormukset valmiina (en tiedä, miksi vasta silloin, ehkä on paljon töitä. toisaalta, eipä tule kiusausta hypistellä ja sovitella sormuksia koko ajan... )  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mika Mäkisen asiakkaaksi mekin ryhdyttiin sulhasen kanssa. Todella hyvää palvelua ja tuskin maltan odottaa miltä uniikkisormukseni näyttää valmiina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös liityn Mäkisen suosittelijoihin.  :D

Vaikkei minulle ihan uutta sormusta tulekaan, niin silti... Hän vaikutti todella asiantuntevalta ja oli muutenkin ystävällinen immeinen. Rauhassa kuunteli kaikki vuodatukset ja toiveet, eikä tyrkyttänyt väkisin mitään omia mielipiteitään. Nyt vain odottelen hääpäivää, jolloin saan ent. kihlani sormeen muutamalla pikkutimangilla höystettynä!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tulen myös kehumaan Mika Mäkistä. En ollut löytänyt mieleistä sormusta mistään, ja mielessä oli hämärä käsitys siitä mitä haluan. Selitin sekavat ajatukseni Mäkiselle, ja hän luonnosteli ajatusteni pohjalta aivan ihanan sormuksen. Hän tarkisti vielä kaikki pienetkin yksityiskohdat, että ovat varmasti minulle mieleisiä. Ja lopputulos oli kauniimpi kuin ikinä osasin edes kuvitella. :) Saimme vielä kihlasormukseni pienennyksen ja miehen kihlasormuksen kaiverruksen kaupan päälle. Mies oli tilannut myös huomenlahjani Mäkiseltä: kaunis kaulakoru, jossa on samanlainen sinisafiiri kuin sormuksessani. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liityn mukaan suosittelijoihin. Kävimme Mäkisen luona, ja palvelu oli ensiluokkaista ja hinta hyvin kilpailukykyinen. Häneltä saamani tarjous oli 700€ edullisempi kuin halvin stadista saamani tarjous, joten matka Turkuun kannatti. Pajalla oli paljon kauniita sormuksia, tulen sitten kertomaan omistamme kunhan saamme sormukset vuodenvaihteessa kotiin.

Eniten minua miellytti hänen palveluasenteensa, hän oli asiantunteva, muttei asiakasta väheksyvä tai tiedollaan briljeeraava. Sulhokin löysi mieluisan sormuksen, vaikka aikoi pitää vanhan kihlansa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jrc - Vuodenvaihteessa? Meneekö teettämisessä puoli vuotta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rezi- ei suinkaan mene. Olen vain ajoissa liikkeellä, häät ovat vasta maaliskuussa.

Halusin kuitenkin tilata sormuksen jo nyt, että saan sen pois päiväjärjestyksestä.

Lisäksi tunnen itseni sen verran hyvin, että jos sormus tulee kotiin liian aikaisin, mä räpläilen sitä koko ajan ja ajan sulhon hullu(mma)ksi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen nyt kysellyt Mäkiseltä noista tiaroista, ja todella hyvää palvelua on ihan sähköpostin välityksellä saatu. Vaikka en ole itse vielä mitään ostanut, niin uskallan kuitenkin suositella  ;D Todella palvelualtis kaveri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhoni sai pienen kultaharkon 25-vuotislahjaksi  ;D ja olemme ajatelleet teettä siitä sormukseni. Mika Mäkistä on ainakin kehuttu täällä, joten taidan kääntyä ensimmäiseksi hänen puoleen. Minkä hintaisia sormuksistanne on tullut teettäessä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään