Kissanen

Valmistaja Lahtinen

109 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan mistä Helsingistä löytyisi hyvä valikoima Lahtisia?

Ainakin Mikon Kullassa. Espoon Isossa Ompussa GW:ssä samoin. Jälkimmäisessä tosin huomattavasti edullisempia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te, jotka olette teettäneet: onko teillä lahtisen yhteystietoja? Yritin yhdestä liikkeestä kysellä j sanoivat vain, että meillä on lahtisia hyvä valikoima, tule katsomaan..mutta kun haluaisin teettää juuri omanlaisen ;(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kans superonnellinen Lahtisen kihlan ja vihkin omistaja :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kellään tietoa, saako Lahtisen sormuksia Jyväskylästä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
onko tuo valkokultaa vai platinaa?

Se on valkokultaa. En tiedä tekeekö Lahtinen platinasta. Kannattaa kysäistä jostain kultasepänliikkeestä, mikäli platinaisena haluaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Te, jotka olette teettäneet: onko teillä lahtisen yhteystietoja? Yritin yhdestä liikkeestä kysellä j sanoivat vain, että meillä on lahtisia hyvä valikoima, tule katsomaan..mutta kun haluaisin teettää juuri omanlaisen ;(

Mä en ainakaan mistään ole löytänyt yhteystietoja. Mutta yhdessä kultesepänliikkeessä, missä kyselin unelmieni sormusta (ja Lahtisen tekemänä, sillä kihlakin on sen ja täten hän tietää tarkkaan, minkälainen rungoltaan vihkin pitää olla, jotta sointuu täysin kihlaan), niin he soittivat Lahtiselle. Eli onnistui yksi sormus isoillakin muutoksilla niin, että siitä saatiin sellainen, mitä halusin.

Enempää en osaa neuvoa. Mene jonnekin kultasepänliikkeeseen ja kysele Lahtisesta / mahdollisuudesta, että hän valmistaa tietynlaisen sormuksen.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiennytkään, että Harri Lahtinen on jotenkin erikoisen hyvä kultaseppä, mutta kun tietämättäni hänen valmistamaansa sormusta ensimmäisenä sovitin, en saanut sitä enää mielestäni...  ;D Ensi viikolla saapuu minun Lahtiseni!!!  :-X  Ja Mikon Kullasta ostettiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelleen kaipailen tietoa yhdistelmästä Lahtinen + Jyväskylä. Eikö kukaan tiedä? :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Timanttisilta taitaa moni olla (tässäkin ketjussa) Lahtisensa löytänyt, niin kuin myös minä itse.  :)

Vaikken Jyväskylää liiemmin tunnekaan niin muistelisin keskustassa kävelykadun varrella olevan Timanttiset-liikkeen. Kannattaisiko ainakin sieltä kysyä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olepa hyvä vain, Pilvipouta!  :)

Kerrothan sitten kuinka kävi, löytyikö sormuksia ja tuleeko sinustakin Lahtisen onnellinen omistaja?  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään tuossa Timanttiset-liikkeessä kävelykadun varrella, ja siellä todellakin on hyvä valikoima Lahtisen sormuksia. :D Hinnat ovat huomattavasti ostajaystävälisempiä kuin esim. Helsingin häämessuilla. Ja kyllä, näillä näkymin minustakin tulee lähiaikoina lahtisen onnellinen omistaja. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuka tämä Lahtinen siis on?  ::)

Itse mietin juuri yhtä Lahtisen sormusta, mutta tuntuu kummalliselta, ettei henkilöstä löydy mitään tietoja mistään..  :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kävin Oulun häämessuilla sulhoni kanssa ja ihastuin myös Lahtisen sormukseen! Malli oli muistaakseni 1503 ja 0.2 karaatin timantilla (muut koodit WVS) elikkäs aika hyvä laatuinen ilmeisesti. Sormus oli kuin tehty minun 6mm leveän puolipuoreän, sileän valkokultaisen kihlani viereen. Hintakaan ei hiponut aivan taivaita, noin 850e. Siitä nyt unelmoin. :)

29.1.06 Korjasin mallin numeron kun löysin kultasepän kirjoittaman muistilapun :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä unohdin kokonaan Oulun häämessut!! Tuleeko keväällä vielä ne toiset, vai oliko nämä ne ainoat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Minusta tuntuu että nämä olivat tämän vuoden ainoat. Ensi keväänä sitten uudestaan. En ole kyllä sata varma, mutta ei kai viime vuonnakaan ollut kuin yhdet? Olin viime keväänä myös töissä siellä enkä muista että muita olisi ollut.

-kaunismorsian07-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mäkin vihdoin tein asialle jotain. Ts. Otin sormuksestani kuvan! Tässä. Minusta aivan ihana. Kuva hämää siten, aivan kuin kiven reunoilla olevat viistot reunat olisi keskenään samassa linjassa, mutta kyllä ne ovat. Otin varmaan kymmeniä kuvia ja tässä paras...  ???

:-X :-X :-X Kyllä Lahtinen tekee ihanaa jälkeä :) Sormus on valkokultaa, sekään ei välttämättä näy...

isc.fcg?p0=uiFxxlCSc4NMnucu3xugiBIuiBAuFy3GkMwSBvzOFM3dMMNwdw@ixUcmMNJAYj5UW@B63S&p1=IXG8Va33Vt&p3=288&p4=385&p5=I5GJhTExFt&r=1126112717

Mulle tulee melkeen sama sormus kun tämä Maasan sormus, ainut että mun sormus on keltakultanen. Se sopii aivan täydellisesti mun kihlaan, siinä on kanssa tolleen viistosti reunat. Meinasin ensin ottaa sellasen et olis ollu puolet keltakultaa ja puolet valkokultaa, mut päädyin kumminkin keltakultaseen. Se oli jotenkin "rauhallisempi" tai jotain... ;D Ja aivan ihana on! :-X Nyt täytyy vaan odottaa, et saan sen joskus kotio ja sit elokuussa sormeeni... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minä kävin Oulun häämessuilla sulhoni kanssa ja ihastuin myös Lahtisen sormukseen! Malli oli muistaakseni 1503 ja 0.2 karaatin timantilla (muut koodit WVS) elikkäs aika hyvä laatuinen ilmeisesti. Sormus oli kuin tehty minun 6mm leveän puolipuoreän, sileän valkokultaisen kihlani viereen. Hintakaan ei hiponut aivan taivaita, noin 850e. Siitä nyt unelmoin. :)

29.1.06 Korjasin mallin numeron kun löysin kultasepän kirjoittaman muistilapun :)

Tuo on varmaankin ovh hinta josta myyjä ottaa vielä n. 30% hinnasta pois tai sitten sinua yritetään huijata.

Lahtinen jota olen katsellu, jossa 5x0,13 WVS oli ovh 1800 ja kotiin saa viedä 1200 eurolla.

Vastaavasta sormuksesta Tillanderilta joutuu maksamaan 1800 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuo on varmaankin ovh hinta josta myyjä ottaa vielä n. 30% hinnasta pois tai sitten sinua yritetään huijata.

Lahtinen jota olen katsellu, jossa 5x0,13 WVS oli ovh 1800 ja kotiin saa viedä 1200 eurolla.

Vastaavasta sormuksesta Tillanderilta joutuu maksamaan 1800 euroa.

Hei!

Kävin tuossa viime viikolla kyseissä liikkeessä ja kyselin hintaa tuolle sormukselle johon rakastuin häämessuilla. Myyjä laski sille hinna. Tiskissä hinta keltakultaisena oli 885e. Siihen tulee noin 50e lisää kun haluan sormuksen valkokultaisena. Lopulliseksi hinnaksi jäi 790e. Pitäisikö vielä enemmän osata tingata? Auttakee mua  ::) VAikka meillä on häihin vielä 1,5 VUOTTA  ;D ajattelimme silti ehkä ostaa sormukset jo nyt.. Kuulin kierroksellani että kullan ja kivien hinnat ovat kovassa nousussa ja kevään aikana hinnat kallistuvat 10-30 %!!! Meidän budjetissa se on paljon...

Mutta kiitos vinkistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei!

Kävin tuossa viime viikolla kyseissä liikkeessä ja kyselin hintaa tuolle sormukselle johon rakastuin häämessuilla. Myyjä laski sille hinna. Tiskissä hinta keltakultaisena oli 885e. Siihen tulee noin 50e lisää kun haluan sormuksen valkokultaisena. Lopulliseksi hinnaksi jäi 790e. Pitäisikö vielä enemmän osata tingata? Auttakee mua  ::) VAikka meillä on häihin vielä 1,5 VUOTTA  ;D ajattelimme silti ehkä ostaa sormukset jo nyt.. Kuulin kierroksellani että kullan ja kivien hinnat ovat kovassa nousussa ja kevään aikana hinnat kallistuvat 10-30 %!!! Meidän budjetissa se on paljon...

Mutta kiitos vinkistä!

Mun sormus ostettiin tos loppuviikosta ja siihen tulee samankokonen timantti ku sun kaunismorsian07 sormukseen. Muistaakseni sen lähtöhinta oli jotain 900€, eka tarjous niiltä olis ollu jotain 835€, siinä oli kyse sormuksesta joka oli puoliksi keltakultainen ja puoliksi valkokultainen. Lopullinen hinta mun kokonaan keltakultaisesta on siis vähän vajaa 700€ eli ne tiputti loppupeleissä hintaa ihan mukavasti alas. Ja kun kysyin että vaikuttaisiko valkokultaisuus vielä hintaan, ni ei kuulemma vaikuttanut, samaan hintaan olisin saanu! Eli mä oon sitä mieltä että tinkaa vielä! ;D Ja samaa mulle sanottiin et hinnat alkaa nousee, joten kannattaa kyl käydä ostamas jo nyt jos vaan tiedät jo nyt varmasti minkä sormuksen haluat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mun sormus ostettiin tos loppuviikosta ja siihen tulee samankokonen timantti ku sun kaunismorsian07 sormukseen. Muistaakseni sen lähtöhinta oli jotain 900€, eka tarjous niiltä olis ollu jotain 835€, siinä oli kyse sormuksesta joka oli puoliksi keltakultainen ja puoliksi valkokultainen. Lopullinen hinta mun kokonaan keltakultaisesta on siis vähän vajaa 700€ eli ne tiputti loppupeleissä hintaa ihan mukavasti alas. Ja kun kysyin että vaikuttaisiko valkokultaisuus vielä hintaan, ni ei kuulemma vaikuttanut, samaan hintaan olisin saanu! Eli mä oon sitä mieltä että tinkaa vielä! ;D Ja samaa mulle sanottiin et hinnat alkaa nousee, joten kannattaa kyl käydä ostamas jo nyt jos vaan tiedät jo nyt varmasti minkä sormuksen haluat!

Hinta on tippunut siis todella paljon! Missä päin sä kävit ostoksilla? Mä voisin täältä pohjolanperukoilta lähteä vaikka vähän kauemmaskin tuolla hintaa jo!  En ole ihan varma haluanko tuon Lahtisen 1503:n vai Sandbergin K-7:n...  Kiitos sulle tiedoistasi! Säästän monta monituista euroa vielä!  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hinta on tippunut siis todella paljon! Missä päin sä kävit ostoksilla? Mä voisin täältä pohjolanperukoilta lähteä vaikka vähän kauemmaskin tuolla hintaa jo!  En ole ihan varma haluanko tuon Lahtisen 1503:n vai Sandbergin K-7:n...  Kiitos sulle tiedoistasi! Säästän monta monituista euroa vielä!  :-X

Me ostettiin mun sormus Turusta, joten sulle voi tulla pikkusen verran matkaa tänne jos vähän pohjosemmasta olet... ;)

Mutta onnea sormuksen metsästykseen! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei!

Kävin tuossa viime viikolla kyseissä liikkeessä ja kyselin hintaa tuolle sormukselle johon rakastuin häämessuilla. Myyjä laski sille hinna. Tiskissä hinta keltakultaisena oli 885e. Siihen tulee noin 50e lisää kun haluan sormuksen valkokultaisena. Lopulliseksi hinnaksi jäi 790e. Pitäisikö vielä enemmän osata tingata? Auttakee mua  ::) VAikka meillä on häihin vielä 1,5 VUOTTA  ;D ajattelimme silti ehkä ostaa sormukset jo nyt.. Kuulin kierroksellani että kullan ja kivien hinnat ovat kovassa nousussa ja kevään aikana hinnat kallistuvat 10-30 %!!! Meidän budjetissa se on paljon...

Mutta kiitos vinkistä!

Kyllä tuosta tosiaan pitäisi vielä saada vähän hinnasta pois.

Pitää paikkansa, että kullan ja timanttien hinta on nousussa tai onkin jo noussut kulta 30% ja timantteja en muista, ei kuitenkaan yhtä paljon kuin kulta. Tätä kun taivastelin liikkeessä ja sanoin, että pitäisi varmaan ostaa pikaisesti ennen kuin korotukset lisätään hintoihin niin myyjä siihen, että ei tuo kullan korotus niin kovasti sormuksissa näy, eihän niissä edes ole montaa grammaa kultaa. Eikä kuulemma hintoja voi nostaa samassa suhteessa kuin raaka-aineiden hinta nousee. En sitten tiedä, että mitä uskoa :-?

Mutta koita nyt ihmeessa saada tingattua sormuksesi edes 700 euroon niin kuulostaa vähän paremmalta.

Ihan vertailun vuoksi, tiedustelin sormusta jossa 4 * 0,2 kivet (W/VS) ja tämä teetettäisiin minulle niin hinnaksi tuli 2200 euroa.

Turusta minäkin näitä hintoja olen saanut niin kuin tuossa toinenkin kommentoija ilmoitti. Tsemppiä!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään