Jump to content
Naimisiin.info

Andreasen - kokemuksia?


-kati-

Recommended Posts

Minulla myös erinomaisia kokemuksia Andreasenilta! Teetimme vihkini heillä, sekä kihlojemme kunnostukset. Samoin lyhennytin helminauhani ja teetin ylimääräisistä helmistä oman toiveeni mukaiset korvakorut. Äitini teetti heillä samassa yhteydessä timattisormuksen ja korvakorut. Kaikki työt valmistuivat ajallaan ja sekä palvelu, että työn laatu olivat erinoimasta. Kihlaani pienennytin pyytämääni kokoon, ja yhdessä vihkisormuksen kanssa se olikin liian pieni. Niinpä jouduin isontamaan kihlaa uudelleen ja tämä tehtiin veloituksetta.

En voi muuta kuin lämpimästi suositella. Liike oli myös minulle entudeestaan tuntematon, mutta aiomme kyllä jatkossakin asioida heillä!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit:

Asian selvittämistä jatkettiin tänään. Kyse oli väärinkäsityksestä, sillä liike oli tehnyt toisen sormuksen aivan väärillä mitoilla. Virhe kuitenkin korjataan ja saamme loppuviimeksi sellaiset sormukset kuin halusimmekin ja siihen hintaan kuin pitikin.

Työn laadussa ei ole moittimista, sormuksista näyttäisi tulevan todella upeat :-X

Muokattu: , käyttäjä: Vilja
Link to comment
Share on other sites

Kävin (jälleen) heillä ja tilasin vihkilleni uuden kaverin. Kihla kun ei alun alkaenkaan sopinut vihkiin ja tiedossa oli, että uusi hankitaan joskus.

Sormus on aivan upea ja sopii yhteen vihkin kanssa hienosti. Piirtelin kuvan paperille ja he tekivät sen. Palvelu oli loistavaa, mitä nyt yksi pieni unohdus sattui, mutta mielestäni sellaista sattuu joskus. Unohdus koski ensimmäistä tilaustani, lappu olikin hukkunut johonkin matkan varrella ja kävin uudestaan piirtämässä sormuksen, jonka tekivät. Mutta ei se minua haitannut.

Sellaista joskus sattuu, eikä se minun maailmaani kaatanut. Pääasia oli, että sormus itse onnistui yli odotusten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Erittäin hyviä kokemuksia täälläkin :) Sormus oli ihanampi kuin olisin ikinä voinut kuvitella ja hinta sentilleen se, mitä sovittiin. Palvelu oli myös erinomaista ja meille jäi tosi hyvä mieli.

Meilläkin sattui semmoinen lipsahdus, että unohtivat soittaa kun sormus on valmis, mutta minähän reippahasti otin yhteyttää sinnepäin. Ei siis haitannut mitään, koska meillä ei ollut asian kanssa mikään kiire.

Link to comment
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa ottavatko Andreasenilla vastaan vanhoja kultakoruja?

Eli jos teettää siellä sormuksen niin voiko osan maksaa viemällä vanhoja koruja?

Link to comment
Share on other sites

Meillä juuri vihkit tekeillä Andreasenilla. Vietiin ylimääräiset romukullat mukanamme sinne ja ottivat erittäin mielellään vastaan. Ja tosi hyvää palvelua tarjolla kaikin puolin!

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Rosmarin72 :)

Me emme ole vielä edes käyneet liikkeessä ja jo nyt on melkein varmaa, että vihkini teetetään siellä, koska ovat täällä saaneet sen verran kehuja :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ollaan teettämässä meidän vihkisormuksia Andreasenilla ja todella positiivinen kuva jäi putiikista, kun käytiin tilausta viemässä. Vappuna sitten näkee, miltä ne näyttää. Meillä oli ajatuksena kiertää Hämeenkatu kultaseppien perässä, mutta jäätiin kuitenkin ensimmäiseen, kun Hämeenpuiston päästä aloitettiin ;) Palvelu oli erinomaista, mulla oli isoäitini sormus mukana ja sen ympärille kultaseppä rakentaa vähän lisää. Sulhon sormustimeen saatiin koko idea kultasepältä, jolla oli hyviä, rakentavia ehdotuksia, koska meillä itsellä ei ollut mitään valmista ideaa siitä, miltä meidän sormusten pitäisi näyttää.

Kahden sormuksen teettäminen tulee sen verran edulliseksi, että ei sitten jaksettu kysellä sen enempää tarjouksia muualta. Meillä oli ennakko-odotuksena, että saatais korkeintaan toinen sormus siihen hintaan. Erityisesti meitä miellytti rento myyntityyli. Liian usein korukaupoilla törmää siihen, että kokoajan tuputetaan kalliimpaa ja blingimpää. Andreasenilla kunnioitettiin sitä, että meistä kumpikaan ei tahtonu mitään ökysormuksia, vaan mitä yksinkertasempi sen parempi.

Link to comment
Share on other sites

Ainakin mukavia ihmisiä siellä andreasenilla on ja sormukseenkin olen tyytyväinen. Kihlojen rodinoinnin saa kaupanpäälle ja vuoden päästä on ilmainen kivien tarkistus/mahdollinen kiristys.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ihan pakko oli tulla kehumaan, kun tämän aiheen muistin nähneeni täällä. Eli tänään kävin katsomassa Andreasenilla teetettyä sormustani, ja se oli niin kaunis että en meinannut uskoa todeksi! Hinta oli edullisempi kuin mitä olisi joutunut maksamaan Tillanderin sormuksesta, joka ei edes ollut ihan sitä mitä hain. Ja timantitkin olisivat olleet pienempiä kuin mitä tässä teetetyssä :) Todella hyvin he saivat tolkkua siitä mitä halusin, katseltiin lukuisia malleja ja keskusteltiin erilaisista jutuista mistä tykkään, ja ihan sillä perusteella sain juuri mitä halusinkin.

Niin ja iso asia on vielä sekin, että henkilökunta on erityisen kärsivällistä ja mukavaa, tunnelma oli rento ja kokonaisuutena jäi tosi hyvä mieli tästä koko sormusprojektista. Niin ja kun menimme tilaamaan työtä, oli häihin aikaa reilu kuukausi, ja nyt, melkein kolme viikkoa ennen häitä se oli jo valmis. Jätettiin miehenkin netistä tilattu sormus kaiverrettavaksi samalla kuin minunkin, ja ensi viikolla saadaan sormukset kaiverruksineen päivineen. Jos nyt homma hoituu loppuun asti samaan tyyliin, niin olen enemmän kuin tyytyväinen!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Täältäkin kehut Andreasenille!

Oma vihkini teetettiin heillä, mutta miehen vihki teetettiin muualla, koska Andreasenilla eivät olleet halukkaita titaanin työstämiseen.

Suosittelen liikettä kaikille kultakoruja etsiville. :-*

Link to comment
Share on other sites

Me päädyimme ostamaan Andreasenilta sormuksemme. Olin kierrellyt alennusmyyntiaikaan useampia kultakauppoja ja minulla oli ainakin viisi vaihtoehtoa, joista en pystynyt päättämään. Andreasenilla löysin kaksi sormusta, jotka miellyttivät, toinen oli kuitenkin liian kapea ja toinen liian leveä. Kultaseppä ehdotti, että tehdään näistä sitten yhdistelmä. Olin myyty. Kuukauden sain odotella lopputulosta ja vaikka se olikin valmiina liian suuri ja paksu, tiesin että sen sormuksen haluan. He pienensivät ja ohensivat sormusta ja nyt se on täydellinen. 4,7 mm leveä valkokultainen sormus, johon on riviin istutettu 7 0,05 c timanttia.

Miehelle teetimme myös sormuksen, jossa hiekkapuhallettu keltakultainen keskiosa ja valkokultaiset reunat. Kaikessa hässäkässä sormuksia hakiessa en kuitenkaan kiinnittänyt miehen sormukseen niin paljoa huomiota :rolleyes: ja se olikin aika pettymys kun sitä autossa aloin tutkia. Ensinnäkin hiekkapuhallettu mattaus oli aivan epätasainen ja valko- ja keltakullan rajalla oli usean mm rako. Veimme sormuksen takaisin liikkeeseen ja he korjasivat sen ilman vastaväitteitä. Uskoisin, että tuon sormuksen kohdalla tapahtui inhimillinen erehdys ja sitä ei oltu tarkastettu ennenkuin se meille myytiin. Suosittelen silti olemaan tarkkana.

Palvelu Andreasenilla on ihan omaa luokkaansa, kultasepän kanssa kun pääsee suoraan neuvottelemaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kihlat Andreasenilta, vihkisormus todennäköisesti samasta osoitteesta, lähinnä muutosten helppouden takia. Pidän muutamasta "perusmallista" ja niiden yhdistäminen onnistuu Andreasenin toimesta hienosti. Sähköpostitiedusteluihin vastataan parin päivän sisällä ja paikan päällä palvelu on hyvää.

Link to comment
Share on other sites

Mie odottelen tällä hetkellä kihlasormuksen vahamallin valmistumista. Mulla oli tarkka suunnitelma omasta sormuksestani, jonka kultaseppä sanoi onnistuvan oikein hyvin. Palvelu oli heti todella ystävällistä ja kärsivällistä, kun sekä kultaseppä itse että hänen vaimonsa (?) palvelivat meitä. Katsotaan nyt sitten miltä se näyttää, kun ensi perjantaina menen katsomaan mallia. Mulle on siis tulossa hieman erikoisempi sormus, johon tulee suurempi keskuskivi ja sivuille istutetaan pieniä kiviä. Miehelle on tilattu valkokultainen sormus, joka muokattiin Andreaksen valmiista malleista.

En millään malttaisi odottaa sormuksen valmistumista, haluaisin sormuksen jo omaan sormeeni sekä miehen sormeen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En ollutkaan tyytyväinen Andreasenin palvelutasoon, joten en ostakaan sormustani täältä. Sulhasen sormus hankitaan kuitenkin täältä, koska hänellä ei ollut liian vaikeita suunnitelmia kultasepän toteutettavaksi.

Link to comment
Share on other sites

Meillä ollaan oltu kyllä tosi tyytyväisiä Andreasenin (meniköhän oikein... :girl_wink: ) palveluun! Tosi ystävällistä ja jouhevaa! Viimeksi käytiin sormukset kattomassa, pieniä muutoksia haluttiin vielä tai ihan vaan mun sormusta pienennettiin ihan inasen ja miehen sormuksesta oli unohtunut se pinta mikä haluttiin, tai oli siis ihan vaan kiiltävä ja tarkotus oli olla matta ja "naarmuilla"...Samoten kaiverrus katottin ja sormukset haetaan viimostaan tossa helmikuun alussa kun täytyy vähän säästää tässä ensin :girl_sigh: Mutta voin suositella! Me asioitiin tämän nuoremman eli Jussin kanssa...

Link to comment
Share on other sites

Meidänkin sormukset Andreasenilta, ja niistä tuli kyllä ihanammat kuin odotettiin! Mun sormusta pohdittiin yhdessä sepän kanssa useampana kertana, tehtiin vahamallia ja muutettiin taas suunnitelmaa. Sormuksista tuli paremmat kuin meidän visiot niistä oli. Kummankin sormusta suurennettiin lopulta, mutta nämäkin muutostyöt kävivät jouheasti. Kaiken kaikkiaan saatiin tosi hyvää palvelua kohtuuhintaan. Andreasenilta aiomme hankkia myös vihkisormuksemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Me on saatu kans Andreasenin Jussilta erinomaista palvelua! Kihlasormukset hankittiin heidän mallistostaan, mutta vihkisormus teetettiin omien suunnitelmien mukaan. Hieno tuli! Sitä hakiessa pyydettiin lisäkaiverrus miehen kihlasormukseen ja se kaiverrettiin samantien ja ilmaiseksi. Siihen tosin tuli pieni virhe, joka huomattiin vasta autossa. Päivämääräksi tuli "212.2009" eli piste jäi puuttumaan ensimmäisen 2 ja 1 välistä. Ajateltiin kuitenkin, että se on pieni paha siihen verrattuna, että ne kuitenkin sai pieneen tilaan mahtumaan niinkin paljon lisätekstiä <3

Oli muuten jännä, kun mentiin hakemaan vihkisormusta... Vähän aikaa asioituamme, tuli Jussi alhaalta myymälän puolelle tunnistettuaan meiän äänet tai muuten vain, että nyt tultiin hakemaan juuri hänen tekemää sormustaan. Oltiin käyty siellä yhdessä kaksi kertaa aikaisemmin, mies kerran ilman minua. Tuntui kivalta antaa sormuksesta samantien palautetta oikealle ihmiselle!

Muokattu: , käyttäjä: Eedith
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minulla on myös vain hyvää sanottavaa Andreasenin palvelusta. Vihkini on melko tavallinen, kanavaistutuksella tehty rivitimanttisormus. Minulla oli etukäteen aika tarkkaan mielessä, millaisen sormuksen haluaisin ja niitä olimme jo käyneet muuallakin katsomassa. En vain mistään valmismallistosta löytänyt juuri sellaista sormusta kuin halusin. Andreasenin eräästä mallista muokattiin sormuksen leveyttä ja korkeutta säätämällä kihlaani sopiva sormus. Vastaavilla kivillä (9x0.05W/VS) tuskin olisimme mistään valmismallistosta löytäneet sopivaa sormusta yhtä hyvin meidän budjettiin sopivaan hintaan. Työn jälkeen olen ollut todella tyytyväinen.

Haluan vielä kertoa, että sormuksen kävimme tilaamassa vasta noin kuukautta ennen häitä. Sormus valmistui kolmessa viikossa, joten viikkoa ennen saimme sen itsellemme. En suosittele tekemään näin varsinkaan yleisimpien hääkuukausien aikana. Meidän häämme olivat viime lokakuussa ja syyskuun alussa siis kävimme sormuksen tilaamassa, jolloin kesän pahin ruuhka oli jo ohi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Onko kellään vihkisormuksena Andreasenin tulppaania 5-kivisenä (yhteispaino 0,60ct)? Olin jo lähes pelkkien kuvien perusteella päättänyt, että se on tuleva vihkisormukseni, ja pääsin sovittamaankin sitä häämessuilla. Ainoa mikä arveluttaa on se, että malli on aika korkea mikä sitten talvella voi olla riski kun ottaa hanskoja pois kylmistä käsistä.. Että jääkö sitten hanskaan kiinni ja lentää jonnekin hukkaan. Eli onko kukaan tätä sormusta hankkinut ja mitkä ovat kokemukset?

Link to comment
Share on other sites

Ketju on vanha, mutta on pakko kommentoida. Käytiin Andreasenilla pari vuotta sitten kihlasormuksia katselemassa. Meitä palveli noin nelikymppinen nainen, joka tuntui olevan AIVAN pihalla. Esimerkiksi kun sanoimme että olemme tulleet kihlasormuksia katsomaan, hän vain seisoi paikoillaan kunnes pyysimme että voisiko vaikka nähdä jotain vaihtoehtoja. :) Kun sitten lopulta saatiin sormukset eteen ja niitä siinä soviteltiin, hän sanoi yhtäkkiä että KAKSI SORMUSTA PUUTTUU! Että kaksi paikkaa on tyhjinä ja äsken niissä oli vielä sormukset! Me siinä vakuuteltiin että "ei me niitä ainakaan otettu". Meni vähän varautuneissa merkeissä sormuksiin tutustuminen sen jälkeen...

Nyt ollaan sitten vihkisormuksia etsimässä. Kaipa muiden kokemusten perusteella liikkeeseen uskaltaa taas astua. Toivottavasti ei jouduta pidätetyiksi. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ostimme vihkisormukset Andreasenilta, mutta sormukset saamme vasta lähiaikoina. Kävimme ensimmäisenä kyseisessä liikkeessä ja kiersimme tämän perään muutaman muun liikkeen Tampereella. Kiire tuli takaisin kun vertailimme hintoja :) Viikonloppuisin liikkeessä on ollut palvelemassa muita henkilöitä kuin paikan omistaja ja olin hieman pettynyt palveluun ja informaation tasoon kun odotukset olivat sen veran kovat tämänkin ketjun pohjalta. Viimein paikan omistaja tuli paikalle kun meitä palvellut henkilö ei osannut vastata kysymykseemme (hinta-arvio jos tietty sormus olisi tehty platinasta). Tämän jälkeen palvelun taso muuttui oleellisesti ja kaupat saatiin hierottua nopeasti.

Nyt vain odotellaan että saadaan sormukset vihdoin myös sormeen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Vihkisormukseni on Andreasenilta ja olen ollut tyytyväinen sekä sormukseen, että palveluun kokonaisuutena. Tilaus yös sujui viiveettömästi ja yhteydenpito toimi. Itsehän asun yli 300km päässä Tampereelta, joten alkuun toimittiin vain sähköpostien välityksellä. Sormuksen haku ajoitettiin hetkeen, jolloin olimme siellä suunnalla muutenkin reissussa. Tämä oli hyvä ratkaisu, sillä sormuksen kokoa piti vähän muokata. Samalla muokattiin muuten kihlani kokoa (olin mennyt laihtumaan..) ilman eri veloitusta. Meillä siis puhtaasti positiiviset kokemukset. Nyt olen kovasti katsellut vähän samantyylistä sormusta kuin vihkisormukseni on, mutta useammalla timantilla.. En nyt muista mikä oli sen mallin numero / nimi. Ehkäpä joskus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

^ Joo ohdottomasti kannattaa asioida tämän nuoren naisen ja Jussin kanssa! Tämä nainenkaan ei tosin voinut luvata alennuksia timanttisormuksesta, mutta pyysi ainakin meille Jussin paikalle keskustelemaan. Ja tämä nainen myös kysyi kaikki puuttuvat tärkeät kysymykset sovituskerralla, kuten haluanko pyöristetymmän rungon vain jätetäänkö flakaksi. Eli olisi kai sinullekin pitänyt onnistua hioa runkoa hieman pyöreämmäksi!!

Link to comment
Share on other sites

Näköjään negatiiviset viestit Andreasenista poistetaan ketjusta, kysymys herää miksi?! :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...