Guest brideof05

Punainen kivi sormuksessa (kuvia)

19 viestiä aiheessa

Olen aina haaveillut punaisesta vihkisormuksessa. Rubiinista, värillisistä timanteista tai jostain... Onko teillä kokemuksia? Ja olis mahtava nähdä kuvia!

Mitenköhän paljon teettäminen maksaa, jos siihen suunnittelis jotain punaista...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Teettämisen hinnoista on varmasti hankala saada tolkkua pelkän nettifoorumin kautta.... Teettämisen hintaan vaikuttaa niin moni tekijä - rungon materiaali, kiven koko ja laatu (rubiini - hyvä vai keskinkertainen kivi, granaatti, turmaliini jne.), kyseisen kultasepän palkka. Nämä kaikki vaihtelevat hyvin paljon - niin kuin seppien työn laatu.

Lisää sormusmalleja, joista voi löytyä hyviä ideoita teettämiseen, saat hakemalla Googlella. Kirjoita hakuriville "white gold" + ruby + ring, niin jo alkaa malleja löytyä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee mun isoäidin vanha rubiinisormus.. on tällä hetkellä yli 80 vuotta vanha sormus ja hyvin on kestänyt.. toivottavasti kestää jatkossakin. Nyt sormus on kultasepällä puhdistuksessa ja pienennettävänä. Voin laittaa kuvia kun sormuksen saan. Yksi asia on hiukan mietityttänyt eli rubiinisormus ei malliltaan sovi ollenkaan vanhan kihlasormukseni pariksi.. harmi luopua kihlasormuksesta  :-/

eli tässä olisi kuva sormuksesta

sormus1.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eelun sormus on kyllä todella hyvin kestänyt aikaa! Kaunis on.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisäämpä tämän oman sormukseni tännekkin, jos joku vaika saisi siitä jotain ideaa.

sormusmollh.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuon tän nyt tännekin, eli tässä omani, teetetty vihki. Tykkään itse kovasti. Suunnittelin itse :)sormus.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä teetetään tähän sopiva vihkisormus, siihen on hankittu 2 rubiinia ja 3 safiiria.

20230330_083553.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään