Jump to content
Naimisiin.info

Löwenmark


limetti

Recommended Posts

Löytyisiköhän kuvia Alexandra-sormuksesta.. jotenkin kiehtovan näköinen sormus...toisena vaihtoehtona porskuttaa Ellu :D

Kysyisin myös teiltä, jotka olette Löwenmarkilta sormuksenne hankkineet: Yhteydenpito s-postitse (sujuvaa/hankalaa), oliko sormus sellainen mitä odotit/halusit?

Laitoin tänään viestiä sormuksista, toivottavasti vastaavat pian :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Up!

Täällä myös kiinnostaisi Löwenmarkin teetetyt sormukset. Päädytään todennäköisesti sieltä tilaamaan sormukset, joten nyt valmiita tuotoksia olisi kiva nähdä! Ainakin palvelu paikanpäällä oli asiantuntevaa, joten odotukset ovat korkealla. Ensin tosin pitäisi itse tietää, mitä haluaisi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mun ihanainen sormukseni on Löwenmarkin Elina

Lähetin Hannulle sähköpostia, johon vastattiin todella nopeasti ja eräänä viikonloppuna käytiin Lahdessa ajelemassa.

Palvelu oli ystävällistä ja mukavaa ja Elina-sormuksesta muokattiin kihlaani sopiva malli. Sormus tuli päivälleen silloin, kun oli sovittu. Ja se on niin ihqu :-X

Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä olen aivan rakastunut Löwenmarkin sormuksiin...

Mun vihki tulee tod.näk. olemaan Elina tai Sophie. Taikka joku niitten välimuoto vaaleanpunaisella safiirilla.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Olen vihdoin päätymässä, että haluan vihkisormukseni Löwenmarkilta.

Ihastuin aivan tulisesti "Johanna-sormukseen". Oli luonnossa vähintään yhtä kaunis kuin kuvassa.

Nyt en vain tiedä haluanko kelta- vai valkokultaisena tämän ihanuuden...

Pidän tällä hetkellä ehkä enemmän valkokullasta ja käytän yleensä hopeisia koruja.

Tosin keltakultainen on mielestäni aina "ajaton" ja valkokultainen tuntuu olevan nykypäivänä "in". Jos oikein muistan, niin kaikilla ystävilläni, jotka ovat menneet naimisiin viiden vuoden sisällä, on valkokultainen sormus. Eli toisaalta olisi kiva erottua "massasta" ;0)

Ja keltakulta tekee taas kuulemma tuloaan...

Mutta ei silläkään niin väliksi, kunhan vain osaisin päättää.

Olisi huippua jos jollakin olisi Johannasta kuva oma sormessaan (minä kun kas en tajunnut kameraa mukaa liikkeeseen ottaa) joko kelta- tai valkokultaisena.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nosto. Saisiko kuvia Helenasta (se kukkakuvio) sormessa ja mielellään keltakultaisena?

Tässä kuva, jossa Madeleine keltakultaisena. Kokeilin häämessuilla ja ihastuin näihin kahteen malliin. Olisi vain mukava nähdä tuo kukkasormus keltakultaisena ennen ostopäätöstä.

Link to comment
Share on other sites

Up!

Täällä myös kiinnostaisi Löwenmarkin teetetyt sormukset. Päädytään todennäköisesti sieltä tilaamaan sormukset, joten nyt valmiita tuotoksia olisi kiva nähdä! Ainakin palvelu paikanpäällä oli asiantuntevaa, joten odotukset ovat korkealla. Ensin tosin pitäisi itse tietää, mitä haluaisi...

Mulle on tulossa Löwenmarkilta teetetty sormus. Runkoa kävin sovittamassa viime viikolla ja tyytyväinen olen. Palvelu on ollut loistavaa ja minun tuhansiin kysymyksiin on vastailtu kärsivällisesti. Sormus on palladiumia ja siihen tulee yksi princess hiontainen timantti kokoa 0,25 ct. Kuvaa ei vielä valitettavasti ole.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nosto.

Edelleen kaipaan kuvaa keltakultaisesta Helenasta (se kukkakuvio). Laittakaa pliis kuvaa! Toki muistakin Löwenmarkin sormuksista kiva nähdä live kuvia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nosto. Saisiko kuvia Helenasta (se kukkakuvio) sormessa ja mielellään keltakultaisena?

Tässä kuva, jossa Madeleine keltakultaisena. Kokeilin häämessuilla ja ihastuin näihin kahteen malliin. Olisi vain mukava nähdä tuo kukkasormus keltakultaisena ennen ostopäätöstä.

Oi, minulla on kihlana toi alempi sormus hopeana!

Mies osti ennakkoon, eikä muista mallia tai tekijää (mutisi jotain kohinoorista) ja se on vaivannut minua kovasti.

Erittäin kaunis ja pidän sormuksesta hurjasti.

Siis onko tuo Löwenmarken sormus, vai jonkun muun?

Link to comment
Share on other sites

Oi, minulla on kihlana toi alempi sormus hopeana!

Mies osti ennakkoon, eikä muista mallia tai tekijää (mutisi jotain kohinoorista) ja se on vaivannut minua kovasti.

Erittäin kaunis ja pidän sormuksesta hurjasti.

Siis onko tuo Löwenmarken sormus, vai jonkun muun?

Jos tarkoitat siis tuota kuviollista sormusta ilman timantteja niin ei ole Löwenmarkin sormus. Vain tuo timantillinen, sileä Madeleine -malli on. Minkälainen vihki sinulla on? Olen kovasti etsinyt tuohon kuviointiin sopivaa vihkiä ja ihastuin Löwenmarkin malleihin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Yritin tiirata tuosta anskuliini09:n laittamasta kuvasta keltakultaisen Madeleinen istutusta - olikohan tuo koko runko keltakultaa, ettei timantin ympärille ole istutettu valkokultaan..? Oikein kauniita sormuksia kyllä Löwenmarkilla!

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni on keltakultaa, mutta voi tosiaan olla valkoista istutuksessa. Madeleinea saa kahdella eri timantti versiolla. Yksi iso timantti tai monta pientä neliön sisällä. Löwenmarkin sormukset ovat mittatilaustöitä, joten jokaisesta sormusmallista on vain yksi mallikappale. Ja he tekevät muutoksia malleihin esim. timantit tai rungon malli (puolipyöreä, tynnyri jne.) asiakkaan toiveen mukaan. Hintakin siis riippuu sormukseen koosta, materiaalista, timanteista ja omista toiveista. Kannattaa kysyä. Palvelu oikein hyvää ja asiantuntevaa.

Laitan tähän liitteeksi sovituskuvat Charlotta ja Madeleine -malleista. Madeleinesta ei löydy kuvaa Löwenmarkin kotisivuilta.

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni on keltakultaa, mutta voi tosiaan olla valkoista istutuksessa. Madeleinea saa kahdella eri timantti versiolla. Yksi iso timantti tai monta pientä neliön sisällä. Löwenmarkin sormukset ovat mittatilaustöitä, joten jokaisesta sormusmallista on vain yksi mallikappale. Ja he tekevät muutoksia malleihin esim. timantit tai rungon malli (puolipyöreä, tynnyri jne.) asiakkaan toiveen mukaan. Hintakin siis riippuu sormukseen koosta, materiaalista, timanteista ja omista toiveista. Kannattaa kysyä. Palvelu oikein hyvää ja asiantuntevaa.

Laitan tähän liitteeksi sovituskuvat Charlotta ja Madeleine -malleista. Madeleinesta ei löydy kuvaa Löwenmarkin kotisivuilta.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksesta anskuliini09! Täytyy käydä tosiaan paikan päällä liikkeessä katsastamassa tarkemmin tuota sormusta! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Nostelen tätä ketjua vähäsen, jos täältä löytyisi muitakin Löwenmarkin sormuksiin ihastuneita :girl_smile: Itselleni kotiutui eilen "Annista" muokattu versio :-X

Eli se on tehty tämän mallin mukaan ja safiiri on myös hiottu samalla tavalla :girl_smile:

(kuva napattu Löwenmarkin sivuilta)

gallery_30504_773_21868.png

gallery_30504_773_27769.png

Kävimme Lahdessa tilaamassa sormuksen ja se lähetettiin sitten postissa tänne päin. Kaikki sujui hyvin ja palvelu oli asiallista :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: lingonberry
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aivan ihana on tuo Löwenmarkin "Anni"! Näyttää upealta sormessasi! Itsekin olen jo sitä ihaillut vaan mahtaa myös hintaa olla noin isolla jalokivellä.. :o Olen kahden vaiheilla "Annin" ja "Siljan" kanssa. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hurja kokemus oli käydä liikkeessä, kun oli aivan remontin valtaama. Pöljänä tuijottelin siinä ovella ja kysyin että onko ne auki. Muuttomiehen näköinen mies sitten ikkunasta siirtyikin esittelemään mallistoa ja otti meidän tilauksen vastaan. Oli kai sitten se kultaseppä?! :)

Ihanaa sormusta odotellen nyt :girl_in_love:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aivan ihana tuo lingonberryn sormus!!! Kuinka leveä se on ja millainen kihla sulla on? Oma kihlani on sileä 5,4 mm, haluaisin suunnilleen samanlevyisen vihkin...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...