61 viestiä aiheessa

Mikä on nettisivujen osoite??

Entä pajan osoite? (mihin noita voi mennä paikan päälle katsomaan)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin Morriksen luona muutama viikko sitten suunnittelemassa tuleva vihkisormukseni, ja saimme TODELLA hyvää palvelua ja sormuksen hinta-laatu suhde on erittäin hyvä. Unohtui vaan siinä tohinassa kysyä, että miten pian sormus valmistuu.. Lupasivat laittaa ensin mallikuvan meille sähköpostilla, ja jos sormus näyttää mieleiseltä niin he tekevät sormuksen saamillaan ohjeilla. Ja nyt tietty odotan sitä kuvaa kuin kuuta nousevaa, eikä mitään vielä ole kuulunut. Eli kaikki Morris Lindblom & Co:lla sormuksenne teettäneet, kuinka kauan valmistuksessa meni?

Hirmuinen hinku jo nähdä sormus, vaikka häihin vielä yli 3 kk..  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Eli kaikki Morris Lindblom & Co:lla sormuksenne teettäneet, kuinka kauan valmistuksessa meni?

Meillä meni minun sormukseni valmistuksessa muistaakseni joku parisen viikkoa (saattoi olla lyhyempikin aika). Sulhasen sormus haettiin eilen, ja se valmistui noin viikossa, viikonlopun verran venyi valmistusaika, kun kaivertaja ei kuulemma ollut ollut paikalla ja piti saada sormukset kaiverrettua. Ja sulhasen sormus siis tehtiin käyttäen kihlaa pohjana (kyseessä kuitenkin suurempi operaatio kuin vain kiven istutus, tms.).

Eli aikas ripeää toimintaa minun mielestäni :)

Ja mainittakoot nyt tähän samaan syssyyn, että kyllä vaan meidän sormukset ovat ihanat :-X Sulhasen sormuksesta tuli melkeinpä parempi kuin olimme ajatelleetkaan. Kuvia voin laittaa ensi viikolla, en halua ennen häitä julkistaa sormuksiamme tutuille (jos  täällä sellaisia pyörii, ei sitä koskaan tiedä ;) ).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin itsekin liittyä Morriksen kehujien joukkoon.  :) Asioimme suurimmaksi osaksi sähköpostitse; palvelu oli aina nopeaa ja erinomaisen ystävällistä. Morris osasi loistavasti toteuttaa suunnittelemamme mallit. Sormuksista tuli juuri sellaiset kuin toivoimme, ellei jopa upeammat.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tietoa paljonko maksaa esim. malit S-2522I20 (I30) ja/tai S-2525I17?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko tietoa paljonko maksaa esim. malit S-2522I20 (I30) ja/tai S-2525I17?

Kannattaa meilata suoraan sinne ja kysyä. Olen sinne monta kertaa meilaillut eri asioissa ja aina on nopeasti vastattu.  :)

[email protected]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselin jo aiemmin parin mallin hintoja. Sain hintatiedot valmistajalta. Jos jotain muutakin sattuu kiinnostamaan laitan hinnat myös tänne...

AS-2522i20 = 0.20 ct:n timantti keskellä, sivutimanteina 0.15 ct:a (6 kpl:tta 40/ct), W/SI; SVH. 1405,-

AS-2522i30 = 0.30 ct:n timantti keskellä, sivutimanteina 0.15 ct:a (6 kpl:tta 40/ct), W/SI; SVH. 1896,-

AS-2525I17 = 0.17 ct:n princess-hiontainen timantti keskellä (TW/VVS), sivutimanteina 0.07 ct:a (6 kpl:tta 80/ct), W/SI; SVH. 981,-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saimme sormuksemme postissa Morrikselta viikko sitten. Huoh, kyllä se on kaunis! Sormusta tosin saimme odottaa useamman kuukauden, koska tekivät kiirellisyysjärjestyksessä korut. Palvelu oli kautta linjan kohteliasta ja joustavaa, toimitus pelasi hyvin ja jälkeenkin päin vielä kyseltiin, että olemmeko varmasti tyytyväisiä.

Eli Morris Lindblom & Co:lle ISO  [smiley=thumbsup.gif]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostettas ketjua. Kävin muutama viikko sitten liikkeessä hieman muokkaamassa sormustani. Häistä kulunut 6kk ja loistavaa palvelua sain näin jälkikäteenkin. Ja sanoivat vielä, että aina voi tulla puhdistamaan sormusta, mikäli ohi ajaa  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertoilenpa tähän omia kokemuksiani. Eli käytiin muutama viikko sitten pajalla katselemassa sormuksia ja palvelu oli loistavaa! Oli todella mukava istuskella rauhassa ja katsella ja keskustella eri vaihtoehdoista. Yksi varteenotettava ehdokas löytyi, mutta nyt lopulta Mika Mäkiseltä tilasimme sormuksemme. Mutta liputan silti palvelun puolesta tätä puljua!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen myös niin  :-Xrakastunut :-X muutamaan tämän tekijän sormukseen !

Viikonloppuna toivottavasti paikan päälle ihastelemaan, jos vaan heille sopii. Pitää heti huomenna soittaa ja kysyä.

Myös sulholle pitäisi löytää uusi sormus ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun unelma on nyt tilattu  :-X ja sulho löysi myös mieleisensä rinkulan. Loistavaa palvelua ja hinnat olivat edulliset vaikka anoppi sanoikin sormustemme hinnan kuullessaan: härrekuud  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika monen olen kuullut saaneen Morrikselta hyvää palvelua. Olisi kiva nähdä kuvia sormuksta joita olette teetättäneet hänellä. Tarkoitus olisi pyytää heiltä tarjous sormuksesta, kohta alkaa tulla jo kiirus :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on nyt vuoden ollut käytössä Morriksen sormus ja ei mitään ongelmia. Vuoden päästä aattelin viedä sormuksen putsattavaks ja kiillotettavaks. Näiden toimenpiteiden ei muistaakseni pitäis maksaa mitään. Morriksella sanottiin vaan, et jos ajelet tästä ohim ni tuo vaan huoltoon.

Oon nyt töissä, mut yritän muistaa laittaa kuvaa sormuksesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla SE :) Jään malttamattomana odottelemaan kuvaa B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä olis nyt mun sormus, tuo vasemman puoleinen on Morrikselta. Se on 5,2 mm leveä, kivet 7pl yht. 0,5 karaatia. Hinta-arvio tuolle oli 1200 €, mut makso sitten loppujen lopuks 1100 €. Samaan hintaan putsas molempien kihlat. Sormukset tuli vakuutettuna pakettina postiin.

Jos sanoo ettei sormuksilla ole kiire, niin saa niitä kyllä odottaa. Me saatiin pari viikkoa ennen häitä, vaikka olin sanonut ne haluavani hyvissä ajoin.

Kuva on vähän huono, ku en oo uudella kameralla sormuksia kuvaillu.

Hkamoja087.jpg

Muokattu: , käyttäjä: SE

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin Morriksen pajalla viime viikon loppupuolella ja sormuksen luonnoskuvatkin on jo saatu. Palvelu oli todellakin erinomaista, toiveitamme kuunneltiin ja itselle tuli ainakin tunne ettei heillä ole kiire saada meitä pois jaloista. Niin kuin parissa koruliikkeessä valitettavasti tuli.

Pääsimme katsomaan luupilla valittuja timantteja, oli aika kiva kokemus tämäkin :)

Ja se olellisin, sormus on laitettu tilakseen. Pyysimme sormuksen elokuun alkuun, kun meidät vihitään elokuun lopulla. Minulle tulee siis nyt vasempaan nimettömään vain yksi sormus, kihla siirtyy oikeaan käteen.

Ja aina välillä tarvii kaivaa laatikosta tulosteet luonnoskuvista, kun se sormus on niin ihana :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin lämpimästi suositella Lindblomia! Vihkisormukseni on Morris Lindblomilta ja se on kertakaikkiaan upea. Palvelu on ystävällistä, todella ammattitaitoista ja osaavat varmasti loihtia unelmiesi sormuksen. Maltoin jopa kuunnella Morriksen suosituksia sormuksen suhteen ja sormuksesta tuli vieläkin parempi kuin olin osannut unelmoida. Kertakaikkiaan loistava palvelu ja ensiluokkaisia sormuksia! Suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika ärsyttävät sivut... "Muut tekevät sekundaa, mutta meillä kyllä osataan." Ihan vaan tuon takia en menis ostamaan. Ärsytysärsytys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ihan sama täällä, minustakin sivut ovat vähän.. no. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme eilen Turun pajalla tilaamassa minulle kihlasormuksen, ja kyllä tulee täältäkin kehuja.

Kysyimme yhteensä kuudesta paikasta hinta-arviota, ja Morris:lla hinnat olivat kaikista edullisimmat. Lisäksi kun olin kuullut firmasta niin paljon hyvää mm. naikkareista, päädyimme tilaamaan sormukset sieltä vaikka olikin vähän matkaa paikan päälle.

Lupaisivat lähettää sähköpostilla mallikuvan tämän viikon aikana, ja jos se on mielestäni hyvä, tekevät sormuksen noin parissa viikossa. Muutenkin ihanaa että ostavat vastaan viikonloppuisin ja sunnuntaisin, ja että lähettävät postitse jolloin ei tule uutta ajoreissua.

Tuleva sormukseni on 3,5 mm leveä valkokultaflakka, jossa on 7x0,10 ct princesstimantit. Ei kyllä oikein malttaisi odottaa :girl_blum:

Niin ja sulho oli ihana, olimme suunnitelleet ensin viittä timanttia, mutta sanoi paikan päällä että "ota 7, näyttää paremmalta". Ja sulho on siis maksumiehenä :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsan..

Nostellaampa tätä aihetta.. Omaa sormusta etsiskelen ja tänään törmäsin Morrisin ihastuttaviin sormuksiin. En ollut ennen näistä kuullut, mutta hetihän se piti tulla katsomaan, mitä muut morsiot ovat olleet sormuksista mieltä.. Ja vieläkin parempi mieli, kun palaute vain hyvää..

Kävin siis paikallisessa kultaliikkeessä katselemassa sormuksia, kun heillä sattuikin olemaan esillä Morriksen valikoimaa.. Sieltäpä alkoikin löytyä mieleisiä, hieman yleisimmistä malleista poikkeavia, mutta ahh, niin kauniita..

Laitelkaa vielä vaan kuvia omistanne ja lisäksi mielellään tietoja niistä, millaisilla timanteilla tms..

Saa nähdä, jos tähän merkkiin päätyy, että tuleeko sitä lähdettyä ihan toiselle puolelle Suomea kauneinta korua hakemaan, vai tyytyykö ostamaan kultaliikkeen kautta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitetaan lisää kehuja tulemaan. Hankimme miehelle ensin kihlasormuksen Morrikselta ja sitten alkuvuodesta sain oman ihanuuteni sormeen. Aivan loistava palvelu paikan päällä ja sähköpostitse. Juuri tänään viestittelin sähköpostitse, vastaus tuli tunnin sisällä :) Suosittelen ehdottomasti. Ja jos vaan mahdollista kannattaa itse mennä pajalle sopimaan asioista.

Kerrotaan vielä, että tämä jo toinen vihkisormus jonka olen Morrikselta hankkinut. Suosittelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsan..

Nostellaampa tätä aihetta.. Omaa sormusta etsiskelen ja tänään törmäsin Morrisin ihastuttaviin sormuksiin. En ollut ennen näistä kuullut, mutta hetihän se piti tulla katsomaan, mitä muut morsiot ovat olleet sormuksista mieltä.. Ja vieläkin parempi mieli, kun palaute vain hyvää..

Kävin siis paikallisessa kultaliikkeessä katselemassa sormuksia, kun heillä sattuikin olemaan esillä Morriksen valikoimaa.. Sieltäpä alkoikin löytyä mieleisiä, hieman yleisimmistä malleista poikkeavia, mutta ahh, niin kauniita..

Laitelkaa vielä vaan kuvia omistanne ja lisäksi mielellään tietoja niistä, millaisilla timanteilla tms..

Saa nähdä, jos tähän merkkiin päätyy, että tuleeko sitä lähdettyä ihan toiselle puolelle Suomea kauneinta korua hakemaan, vai tyytyykö ostamaan kultaliikkeen kautta. :)

Jos nyt et aivan tuhottoman pitkän matkan päässä asu, niin suosittelen käyntiä paikan päällä. Kertoivat minulle että malleja on suhteellisen vähän liikkeissä esillä. Pajallaan olemme kerran käyneet, ja siellä oli kyllä valikoimaa! Minulle teetettiin tuolloin flakka 7:llä princess cut -timantilla, ja sormus on edelleen ihastuttava, ollut sormessa nyt n. 1,5 vuotta. Viikon päästä olemmekin sitten menossa keskustelemaan vihkisormuksestani :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään