61 viestiä aiheessa

Millaisia kokemuksia tai hintatietoja teillä on sormusvalmistajasta nimeltä Morris Lindblom & Co.? Bongasin nimen jonkun hääpäiväkirjasta ja kotisivuilta ainakin löytyi kauniin näköisiä sormuksia...mahtavatkohan olla kovinkin hintavia? Myydäänkö näitä sormuksia Helsingissä? Laitan heille suoraakin viestiä kysellen, mutta jos jollakin on jotain kommenttia niin ainahan se on kiva kuulla!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me hankimme minun vihkini Morrikselta. Myös miehen vihki tilataan sieltä, joskaan vielä emme ole ehtineet (emme tilanneet samalla minun sormukseni kanssa, koska alunperin ei ollut tarkoitus ottaa miehelle uutta sormusta).

Kävimme itse ihan heidän Turun myymälässään (pajallaan), joka kuulemma on hinnoiltaankin kaikkein edullisin. Monet ajelevat heidän mukaansa pidempienkin matkojen päästä ostamaan sormukset Turusta, ilmeisesti heidän jälleenmyyjillään ei sitten ole valtaa sitä ovh-hintaa laskea kovin paljon, tms.

Sormusvalikoima oli mielestäni käydessämme aivan eri luokkaa kuin muualla ja sormukset näyttävät todella hyvälaatuisilta.

Hintaa saatiin myös mukavasti alas ilman sen suurempaa tinkimistä. Ovh sormuksellani oli lähes 1200 euroa, mutta saatiin se alle 900 eurolla. Sormukseni on myös mielestäni näyttävämpi kuin monet suurempien ketjujen timanttisormukset, joilla on jopa enemmän hintaa kuin tällä minulle hankitulla sormuksella.

Morriksella ei ole lainkaan sormuksia suoraan myynnissä. Heillä on esillä mallit sormuksista ja he tekevät jokaisen tilatun sormuksen erikseen (näin ainakin siis täällä Turun myymälässä). Sormus valmistui kyllä nopeasti ja jälki oli upeaa :-X

Itse voin suositella mitä lämpimimmin. Palvelu, laatu ja hinta ovat kaikki kohdallaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Laitan heille suoraakin viestiä kysellen, mutta jos jollakin on jotain kommenttia niin ainahan se on kiva kuulla!

Heartbeat, kerrothan täälläkin sitten tuosta Helsingin tilanteesta yms mitä saatkaan selville.

Olen itsekin ihastunut muutamaan netissä näkemääni morris-sormukseen, mutta en ole varma onko mahdollisuutta lähteä Turkuun saakka niitä katsastelemaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä jotain infoa Morrisiin ja Lindblomiin liittyen: otin sähköpostitse yhteyttä kysyäkseni muutaman sormuksen hintaa ja sain vastauksen todella nopeasti, taisi olla jopa ihan päivän sisällä. Erittäin kohteliasta ja ystävällistä palvelua ja vastauksessa oli muutakin tietoa kuin edes osasin pyytää. Hinnat kyselemissäni malleissa vaihteli noin 600-1200 euroon.

Heidän sormuksiaan kuulemma myy Helsingissä Kultamarski Oy (Mannerheimintie 12) ja Espoossa Heikintorin Kulta Oy. Kävin tänään heti Marskissa, mutta valitettavasti siellä ei M&L -valikoima ollut kovinkaan suuri ja etenkin itseäni kiinnostaneet mallit puuttuivat...joten saas nähdä, millä keinoin saisin tuon sulkin houkuteltua ajokeikalle Turkuun  :) Olen koko päivän tuijotellut M&L -sormuksien tiettyjä malleja netissä ja ihastun vaan koko ajan lisää! *huokaus*  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tässä jotain infoa Morrisiin ja Lindblomiin liittyen: otin sähköpostitse yhteyttä kysyäkseni muutaman sormuksen hintaa ja sain vastauksen todella nopeasti, taisi olla jopa ihan päivän sisällä. Erittäin kohteliasta ja ystävällistä palvelua ja vastauksessa oli muutakin tietoa kuin edes osasin pyytää.

Tämä tosiaankin pitää paikkansa, itsekin tuli huomattua, kun olin heihin sähköpostitse yhteydessä. Vastaukset nopeita ja erittäin asiallisia sekä ystävällisiä. Samanlaista mielestäni oli palvelu liikkeessäkin. Meitäkään ei katsottu yhtään kieroon, vaikka olemmekin molemmat nuoria (minä 21, sulho 23). Esiteltiin ihan laajasti valikoimaa, ei mitenkään hinnan perusteella (tyyliin "teillä ei varmaan ole varaa näihin kalliimpiin sormuksiin"). Meitä palvellut mies tosin kysyi heti alkuun, millaista ja minkä hintahaitarin sormusta oltiin ajateltu. Tosin hiukan sitten kalliimpi sormus tuli valittua kuin mitä oli tarkoitus.. ::)

Mutta jos vaan mahdollista on mennä tuonne Turun liikkeeseen, niin minä ainakin suosittelen. Minä lopulta päädyin juuri siihen sormukseen, johon olin netin kauttakin ihastunut. Luonnossa sormus on paljon upeampi :-X

Kauheaa mainospuhetta  :-[ Minulla kuitenkaan ei ole minkään sortin kytköksiä ko. liikkeeseen noin henkilökohtaisella tasolla. Ainoastaan on kokemusta asiakassuhteesta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin, että voisi pyytää jotakin näistä pääkaupunkiseudun liikkeistä tilaamaan pari sormusta malliksi tänne, että vähän näkis ensin ennen kuin karauttaa Turguseen. Mut jahka siis päästään -toivottavasti!- tehdasvisiitille asti, niin pitää sitten yrittää muistaa kertoa lisää kokemuksia sen jälkeen.

Saiskos Birbir kysyä, minkälaiseen sormukseen päädyit? Mä olen katselltu etenkin mallia 234i17, siinä on sellainen isompi neliönmallinen timantti rivitimanttien keskellä. Netissä näyttää ainakin aivan super-ihanalle! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vihkini on teetetty Morriksella oman suunnitelman mukaan ja olen todella tyytyväinen niin sormukseeni, palveluun kuin hintaankin. Samoin muidenkin Morrikselta hankittujen korujen osalta: tyytyväinen olen.

*kuva poistettu*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen!

Minä sain eilen Morrikselta vihkisormukseni kotiin ja olen enemmän kuin tyytyväinen siihen!

Me asumme Helsingissä ja käymme Turussa aina silloin tällöin ja kun etukäteen sopii, saa palvelua esimerkiksi sunnuntaisin.

Minulle istutettiin isoäitini vihkisormuksen runkoon timantteja ja mielestäni sulhanen pääsi todella halvalla tässä hankinnassa eli edullinen ostospaikka. Jää yksi välikäsi pois kun käy suoraan ostamassa tehtaalta  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain tänään vastauksen sormuskyselyyni sähköpostitse, tuli todella nopeasti ja oli niin kohteliaasti vastattu että laittoi ihan hymyn huulille  :)

Kyselemäni sormuksen tarjous oli myös huomattavasti edullisempi heillä kuin esim. paikallisella kultasepällä. Asumme melko kaukana Turusta, mutta palvelu tuntuu pelaavan ainakin niin hyvin, että ehkä reissu sinne päin on sen vaivan arvoinen  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bagelin sormus on upea.  :-X Löytyisikö muiltakin kuvia omista täällä teetetyistä sormuksistaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Sain tänään vastauksen sormuskyselyyni sähköpostitse, tuli todella nopeasti ja oli niin kohteliaasti vastattu että laittoi ihan hymyn huulille  :)

Joachim Lindblomilla, joka viesteihin vastailee, on hauska tapa rouvitella ja neiditellä vastaanottajaa. Aika rentoon ja humoristiseen sävyyn vastailevat, hymy on tullut minunkin huulilleni kerran jos toisenkin :D

Myös hinnat vaikuttavat olevan kohdallaan, ja sain sen käsityksen, että heidän mallejaan voi muuttaa halujensa mukaan ja ovh pysyy samana.* Oli kiva lukea BirBirin viestistä, että myyntihinta voi olla ihan reippaastikin ovh:n alle. Vielä ei ole paikan päällä käyty (eikä ole nyt ihan ajankohtaistakaan, kunhan olen kysellyt yhden haaveeni hintaa ja yksityiskohtia ;)), joten silloin mieheni tapansa mukaan neuvottelee oman hinnan sormuksellemme ;)

Muoks: *Siis tietysti esim. kivien vaihtaminen isompaan nostaa hintaa ::) mutta muita muutoksia voi tehdä vapaasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sadette, onko tämä sinun sormuksesi?

Main%20p5.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bagel: juu ei ole minun sormukseni! ;D ;D

Muokkasin vähän omaa kuvaani suuremmaksi eli siitä näkee, että timantteja on vain viisi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kehuja tulee täältäkin päin  :) sähkpostin välityksellä keskusteltiin sormuksista ja palvelu oli erinomaista. Viime viikolla käytiin paikan päällä suunnittelemassa sormuksia ja hyvin sujui sekin. Nyt sitten odotellaan lopullista tarjousta ennen päätösten tekoa. Mutta varmasti sormukset teetätetään Morriksella, kunhan päätetään vain millainen mun sormus tulee olemaan.

Baglu, millainen tuo sinun timanttisi muuten on? Koko, puhtaus, väri jne? Tosi kaunis sormus.

Meille muuten sanoivat suunnitellessa, ettei kannata parempaa kuin SI1 kiveä laittaa, menee kuulemma rahat hukkaan kun ei laatu näy. Ajateltiin aiemmin VS mutta saa nyt nähdä mihin sit päädytään. Luultavasti uskotaan asiantuntijaa, kun ei tuo raha kasva puussa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on meidän sormukset hankittu Morrisin Turun pajalta ja voinen liittää tähän ketjuun loppukommenttini omasta puolestani: kyllä kannatti ajaa Turkuun, saimme upeat, laadukkaat sormukset! Ja onneksi olin miettinyt mallia etukäteen, koska heidän liikkeessään/pajassaan esillä ollut valikoima oli laaja ja olisi hyvinkin mennyt koko päivä, jos olisin siellä vasta alkanut valikoimaan. Palvelu pelasi, hintaa saimme keskusteltua alas (mikä on vain luonnollisesta, koska jälleenmyyjä ei ollut ottamassa omiaan välistä) ja saimme sormukset postitse suhteellisen nopeasti. Nyt kun vain malttais vielä nämä muutamat kuukaudet olla koko ajan hypistelemättä ja ihastelematta vihkisormusta!  :-X

Suosittelen siis Morris Lindblomin sormuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hearbeat, oisko mahdollista saada kuvaa uusista sormuksistanne? Uteliaana  ;) me vielä odotellaan omiemme valmistumista. Luultavasti ensi kuun loppuun menee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyviä kokemuksia täälläkin.

Meille tulee äitini ja isäni sormukset jotka on joskus 50, 60-luvulla tehty. Äitin sormuksessa oli jotain lasin tapaista kivien tilalla, vaihdoin ne timantteihin ja vanhat kaiverrukset putsattiin pois ja laitettiin meidän uudet tilalle. Hienot tuli.  :-X

Toisaalta, ensin sanottiin, että juuh laitetaan ja kun vein sormukset myöhemmin ni sanottiinkin ettei se onnistu.  :o Noh, onnistui sitten loppuen lopuksi kuitenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisäänpä minäkin oman osani tähän ketjuun... Palvelu on hyvää ja hinnat sopivat. Minulle on tulossa unelmasormus, jota Morrisin ja miehen kanssa yhdessä suunniteltiin. Eilen kävin sovittamassa ja oikein ihana siitä tulee. Ja vaikka pinkin safiirin hankkimisessa oli ollut ongelmia, niin senkin sain kaikesta huolimatta aivan täydellisen värisenä. Ja jos jotain sähköpostilla kysyy, niin vastaus tulee nopeasti. Ei voi kun kehua  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan menossa sunnuntaina sormuksia katsomaan ja ei ollut mitään ongelmaa vaikkei meille normaaliin aukioloaikaan sopinutkaan. Kuvissa sormukset ainakin tosi ihania.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin Morrisilla teetetyt sormukset. Miehellä valkokultainen perussormus pikkutimantilla. Omani tehtiin toiveideni perusteella ja Morrisin hyvillä ehdotuksilla höystettynä  :) Lisäksi tilasimme minulle korvikset. Kaikki korut ylittivät odotuksemme moninkertaisesti ja tunsimme saaneemme rahoillemme vastinetta. Voimme siis hyvin lämpimästi suositella Morrista kaikille sormuksen teettämistä harkitseville.

Laitan tähän vielä kuvan omasta sormuksestani jossa siis 1x princess 0,52ct yellow VS ja 2x 0,17ct princess Wesselton VS valkokultaan upotettuna keltakultareunuksilla  :-*:-X

Edit toimimaton linkki pois

PS. Harjoitteleva makrokuvaaja kun olen niin kuvassa ei ehkä värit ole ihan kohillaan  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilaus Morrikselta on tehty. Palvelu oli hyvää ja ammattitaitoista, uskon lopputuloksen olevan täydellinen. Mulle tulee keltakultainen sormus, leveys n. 6 mm, kiviä tulee 7 yht. 0,5 ct eli yksi kivi on n. 0,07 ct. Hinnaksi tulee n. 1300 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään