Pörris

Sormusrasia sormustyynyn sijaan?

20 viestiä aiheessa

Moi!

En ole varma kirjoitanko nyt oikeaan osioon, mutta onko kukaan ajatellut käyttää sormustyynyn sijaan sormusrasiaa? Mistä olette hankkineet? :-? :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli sormusrasia. Askartelimme meillä valmiiksi olevan pienen rasian sisälle asustekankaastani sellaisen sormuspidiketyynysysteemin, jollainen kaupan rasioissakin on. Rasia oli miehen töihin liittyvä sisäinen vitsimme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kun ostettiin mun vihkisormus ni se myyjä laittoi sen sellaiseen valkoiseen rasiaan ja sitä käytettiin sitten alttarillakin.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin käytettiin liikkeen antamaa rasiaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös me saimme liikkeestä kauniin sormusrasian vihkisormuksen oston yhteydessä, joten sitä käytetään myös alttarilla  :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Höh, miks me saatiin ruma tummanvihreä rasia  :P Mä haluan kanssa jonkun nätin valkoisen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli äidiltä lainaan saatu upea tummansinine  rasia jossa oli semmoinen neppari päällä mistä aukastiin. Aukes niin kuin rasian päältä keskeltä. Siitä sitten paras mies ojensi sulholle oikean hetkenä... oli kyllä hieno.

Mä olen aina ollut siinä luulossa että ne tyynyt on Suomessa tosi harvinaisia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös rasia, puinen sellainen missä somus kotiutui liikkeestä. Kannattaa liikkeessä jo kysyä jotain hienompaa rasiaa, ja vaikka kertoa miksi. :) Monilla liikkeillä on useammanlaisia rasioita...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saatiin aikoinaan kihlasormukset kauniissa tummansinisessä rasiassa (sininen on siis toinen häiden teemaväreistä ;)). Ajattelin ottaa sen käyttöön hääpäiväksi, vaikka vihkisormuksen oma rasiakin on ihan ok.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikka vanha ketju, niin kirjoittelen tänne silti :) Kävin tänään hakemassa sormukseni liikkeestä ja tiedustelin sitten, että oliskos heillä sormusrasioita. Ensin ajattelin haluavani sormustyynyn, mutta kun myyjä esitteli ihanan, punaisen, sydämenmuotoisen sormusrasian, olin myyty! semmoinen meille tulee, laitan kuvaa myöhemmin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli halpikset rasiat Indiskasta. Piti olla sellaiset "aarrerasiat" jotka tärkeissä tehtävissä olleet lapset saivat mukaansa. Olivat otettuja.

Muoks. Rasioiden piti olla myös sellaiset, etteivät lapsen sormet saisi niitä vahingossa auki..

Muokattu: , käyttäjä: Timotei

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän sormukset tulivat kultasepältä tällaisissa rasioissa, päätös tehtiin sillä siunaamalla, että toista käytetään myös häissä. :give_heart:

post-17438-129379264454_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tällainen itse ostettu rasia, jonka sulhanen H-hetkellä kaivoi frakin taskusta:

PICT0012.JPG

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sormuksen oma rasia, sellanen Kalevalakorun tummansininen, on ihan nätti, käytetään sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vain sormusrasia. Tämän tyyppinen valkoinen "nahkainen" rasia.

ring-box-346.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heiii, mulla on vihkisormuksen rasia tuollainen samanlainen ^ valkoinen "krokonahkainen", kannessa on vielä kultainen avausta helpottava nuppi. Rasia on kyllä tosi kaunis ja oli käytössä vihkimisessäkin :) Oli ihan tuuria että sain noin kivan rasian sillä alkuperäinen vihkisormuksen rasia oli sininen, pieni muovikammotus. Sen kuitenkin hävittivät kun vein kaiverrettavaksi ja antoivat tuon tilalle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kuulostaa ihan samanlaiselta rasialta kuin mikä minulla on. E. Lindroosin liikkeestä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ihan sormuksen mukana tullut rasia, mutta se olikin teemaväreihimme sopiva ja tyylikäs kaikin puolin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kuulostaa ihan samanlaiselta rasialta kuin mikä minulla on. E. Lindroosin liikkeestä?

Hmmm ei kun taisi olla Timcen mistä sen sain matkaani. Kävin kaiverruttamassa eri firmassa mistä sormus alunperin ostettiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytetään kanssa sormuksen mukana tullut rasiaa, joka tulee olemaan bestmanin povitaskussa. Mikään tyyny sinne tuskin mahtuisi :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään