pimpuli

Huomenlahja sulhaselle

623 viestiä aiheessa

Miä ostin riipuksen, laatan, jossa on kelta ja valkokultaa sekä pieni timantti. Laattaan tulee sitten henkilökohtainen kaiverrus

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on aika paljon hyvä vinkkejä, mutten silti keksi mitään mitä vois ostaa. Miehellä on jo kellot ja solmioneulat sen muut leathermanit, joten vaikeaa on...Joku riipus vois ehkä ola kiva... enpä tiiä...

Onko lisää ideoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm, löytyisiköhän tuolla samalla idealla kuin tuo paitashop jotain "kalsaripaikkaa"... eli saisi itse suunnitella painatuksen kalsareihin ;). Tai muuten löytyisiköhän jostain valmiita kalsareita jollain "aviomies" tms. painatuksella?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helppo valinta! Mobilistin (autolehti) vuosikerta, tykkää ihan takuuvarmasti. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hmm, löytyisiköhän tuolla samalla idealla kuin tuo paitashop jotain "kalsaripaikkaa"... eli saisi itse suunnitella painatuksen kalsareihin ;). Tai muuten löytyisiköhän jostain valmiita kalsareita jollain "aviomies" tms. painatuksella?

http://www.shoppi.fi/ramasa/index.php?sivu...mp;kategoria=46

Tuolta löytyi ainakin jotakin, sai omalla tekstillä tai sitten niitten kuvapankista valittua.

http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=44...ffiliate=320173

Ja tässä toinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nispu  ;D! Täytyy tutustua noihin ja tilata  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi,

Mulla on ihan uusi idea tänne! Mulla meinas tulla todellinen ongelma huomenlahjan suhteen, nimittäin miehellä on lähes kaikkea, koruja hän ei käytä ja vaatteita ja muuta saa kaupasta, työkalujakin löytyy ja mitään turhaa en haluaisi ostaa.

Löysin osoitteesta www.nike.com Niken sivut, joiden kautta voi "teettää" eli suunnitella halumansa kellon, lenkkarit, fudispallon tai muuta tavaraa. Itse saa siis valita mallin ja värityksen ja lisäksi tuotteisiin tulee haluamasi signeeraus, esim. nimi tai pelinumero. Toimitusaika on 3-4 viikkoa, eikä hinnatkaan mitään älyttömiä ole. Tässä on siis minun huomenlahja: oman vaimon suunnittelemat kengät omalla signeerauksella. Sopii sählyä harrastavalle miehelle. Tässä siis ideaa urheilullisille aviomiehille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällähän on hyviä ideoita. Miettisin kanssa tota moottoripyöräkorttia mutta kun näin hinnat tulin toisiin aatoksiin. Miksi tosiaan miesten lahjat on niin kalliita?  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenkin jo omani hankkinut, mutta tuli tuossa mietittyä kaikenmoisia ennen sitä. Monestihan miehet tykkää vähän eri tyylisistä jutuista mitä naiset, niin mietittiin työkaverin kans et laskuvarjohyppy olis kans magee lahja:) ei ollut tällä kertaa varaa sitä hommata, mut tulevaisuuden merkkipäiviä odotellessa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin tuolta paitashopista aamutakin painatuksella, se oli mukavan näköinen ja toimitus oli nopeaa ja ystävällistä. Ihan vain tiedoksi, jos joku muukin innostuu ajatuksesta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko ehdotusta erähenkiselle miehelle?

Kirveet, puukot, yleisimmät retkikamat löytyy kyllä.....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Syysmorsian, hommaa miehellesi uusi, puinen kuksa, johon vaikka teetät jonkun ihanan tekstin tms. mikä sitten muistuttaa miestäsi eräretkellä kotona odottavasta vaimosta  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin miehelle huomenlahjaksi solmioneulan. Sitä tuskin tulisi muuten ostettua... Mä odottelen vielä huomenlahjaani, sain lahjaksi lupauksen että mennään yhdessä kultasepänliikkeeseen ostamaan mulle jotain oikein mieleistä...  :-X  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hmm, löytyisiköhän tuolla samalla idealla kuin tuo paitashop jotain "kalsaripaikkaa"... eli saisi itse suunnitella painatuksen kalsareihin ;). Tai muuten löytyisiköhän jostain valmiita kalsareita jollain "aviomies" tms. painatuksella?

Tulipa mieleen, että jos haluaa säästää rahaa niin omia tekstejä/kuviahan saa helposti esim. boxereihin ja paitoihin kun printtaa kuvansiirtopaperille, joka silitetään sitten kankaaseen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä olikin hyvä ketju. Kiitti vinkeistä! Tetänkin omalleni huomenlahjaksi paidan, jossa lukee UKKOMIES 090906 alkaen. Eipähän unohda sitten hääpäivääkään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Erya -morsian06 ideasta, mutta sellainenkin tuolta mieheltä löytyy ja on jopa puhunut, ettei missään nimessä enää toista kuksaa tarvitse...

Jatkan siis mietintöjä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkään ei mitään huomenlahjoja ostettu, päätettiin säästää nekin rahat uutta asuntoa varten. Itse en erityisesti halunnut mitään lahjaa, korut nyt ovat aina kivoja mutta niitä mies ostelee minulle muutenkin jouluna ja synttärinä. Mieheltäkin löytyy jo melkein kaikki täällä ehdotetut jutut, solmioneulat ja kalvosinnapit ja Leathermanit ja taskumatit. Kaikki matkat ja retket olisivat vaatineet etukäteisneuvottelua tiukkojen aikataulujen ja olemattoman lyhyiden lomien vuoksi. Mitään ihan turhaa taas emme halunneet ostaa pelkästään sen vuoksi kun joku lahja "pitää" olla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin sulhaselle huomenlahjaksi kiipeilyvaljaat. (on alkanut harrastaa seinä/kalliokiipeilyä eikä omistanut vielä omia valjaita. Valjailla myös symbolinen merkitys, toivon että hän selviää niiden avulla hengissä kotiin kiipeilyreissuilta.

Eli musta miehelle  kiva huomenlahja voi olla jokin hänelle tärkeään harrastukseen liittyvä.

Itse sain valkokultaisen timanttisydänkaulakorun :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Moi,

Mulla on ihan uusi idea tänne! Mulla meinas tulla todellinen ongelma huomenlahjan suhteen, nimittäin miehellä on lähes kaikkea, koruja hän ei käytä ja vaatteita ja muuta saa kaupasta, työkalujakin löytyy ja mitään turhaa en haluaisi ostaa.

Löysin osoitteesta www.nike.com Niken sivut, joiden kautta voi "teettää" eli suunnitella halumansa kellon, lenkkarit, fudispallon tai muuta tavaraa. Itse saa siis valita mallin ja värityksen ja lisäksi tuotteisiin tulee haluamasi signeeraus, esim. nimi tai pelinumero. Toimitusaika on 3-4 viikkoa, eikä hinnatkaan mitään älyttömiä ole. Tässä on siis minun huomenlahja: oman vaimon suunnittelemat kengät omalla signeerauksella. Sopii sählyä harrastavalle miehelle. Tässä siis ideaa urheilullisille aviomiehille!

Aivan törkeen hyvä idea. Kiitos tästä vinkistä ;)

Mä mietin josko tilaisin rakkaalle oman jalkapallon.

Kokeilinkin tuota jo... siis suunnittelua ;)

Pitääkö tuote maksaa Visalla? kysyykö se sen jälkeen jotain yhteystietoja, vai jäikö mulla jotain huomaamatta?

Mä oon aina vähän epävarma näissä jutuissa jotka pitä maksaa netissä Visalla.... ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ajattelin kerätä eräänlaisen selviytymispaketin ensimmäiseen aviovuoteen:

-lahjakortti rentoutushoitoon (kun vaimo käy hermoille)

-sikspäkki tölkkilimua (hetkiin kun haluaa herkutella ilman vaimoa)

-muutama manga (matkustuslukemiseksi kun sulhå menee helsinkiin töihin syksyksi)

-muistilappuja jotka kirjoitan valmiiksi (tärkeät päivät yms, sulhålla on toosiii huono muisti)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain tänään mielestäni loistavan idean- kun olen tuskaillut tän huomenlahja-asian kanssa eikä mitään oikein ihan nappijuttua tuntunut millään löytyvän, ja ollaan myös sovittu että mitään hirmu kallista ei nyt osteta puolin eikä toisin.

Mutta: Ollaan sulhon kanssa molemmat todellisia kahvin ystäviä  :-X  niin aion mennä pari päivää ennen häitä kahvikauppaan

http://www.mokkamestarit.fi/fi/kahvilaadut

ja valita jonkin special "hää"sekoituksen tai kahvilaadun, jota sitten voidaan ekana avio-aamuna nautiskella (me vietetään hääyö ja seuraavat päivät kahdestaan mökillä..)

Olen todella tyytyväinen tähän ideaan :-X voi olla että mukaan tulee myös uusi pressopannu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elikkäs kun luin tuolta lehdestä, että nykyään on aika paljon tapana ostaa huomenlahja myös miehelle, niiin... Aiotteko ostaa miehellenne huomanlahjan ja jos niin mitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Te ketkä olette tilanneet paitashopin kautta tuon kylpytakin, onko se minkälaista materiaalia? Miten painatus pysyy? Onko XL kuinka iso?

Oletteko olleet tyytyväisiä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään