JD

Kauniit postimerkit kutsuihin

306 viestiä aiheessa

Itsekkin kävin tänään hankkimassa nuo Tahdon - postimerkit meidän kutsuihin. Ovat kyllä todella kauniit!

Postivirkailija toivotteli jo kovasti onnea häiden johdosta, tuntuipa tosi kivalta ja tuli niin ihan olo! :girl_in_love:

Muokattu: , käyttäjä: miuski85

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähetimme kutsut Daalia-postimerkkien kera. Nättejä ja sopivat "teemaan".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin kanssa hakemassa nuo "Tahdon" -postimerkit, olivat niin kauniit! <3 Mulla oli asetettu itelleni takaraja et 1.3. lähtee kutsut, mut maanantaina 27.2. meni npostiin ja merkit mitä oli tarjolla oli joko muumeja tai jotain marjoja,niin en tykästynyt. Mutta onneks oli kiva postitäti joka kertoi et 5.3. ilmestyy uusi merkki ja näytti kuvan. Sillä samaisella sekunnilla päätin et mun takaraja siirtyy muutamalla päivällä. Ja oon sitä mieltä et kannatti odottaa niitä merkkejä, olivat livenä vielä kauniimpia kuin vain kuvassa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä saisi tietoa ilmestyvistä merkeistä? Noista postin sivuilta löytyvistä ei ihan suoraan kolahda mikään..Tahdon on kiva merkki, mutta ehkä hieman liian sitä itseään? Lentosuukkoja on hauska mutta ehkä synttärikutsuun sopisi paremmin.. Jotain herkkää haluaisin :) Ja ihan kuin kukaan sitä postimerkkiä edes huomaisi mutta kun täytyy tälläkin ressata niin täytyy! :D

Muokattu: , käyttäjä: Nökönenä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^

 Mutta onneks oli kiva postitäti joka kertoi et 5.3. ilmestyy uusi merkki ja näytti kuvan.
Mistä saisi tietoa ilmestyvistä merkeistä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Alkuvuoden 2013 postimerkit, en ainakaan pikasesti löytänyt pidemmälle vietyjä suunnitelmia. Tokkopa niitä välttämättä olekaan netissä julkaistuna...?

 

Mä suunnittelen myös Daalia-merkkejä. Varsinainen Tahdon-merkki ei oikein iske, se on just niin alleviivaava... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä saisi tietoa ilmestyvistä merkeistä? Noista postin sivuilta löytyvistä ei ihan suoraan kolahda mikään..Tahdon on kiva merkki, mutta ehkä hieman liian sitä itseään? Lentosuukkoja on hauska mutta ehkä synttärikutsuun sopisi paremmin.. Jotain herkkää haluaisin :) Ja ihan kuin kukaan sitä postimerkkiä edes huomaisi mutta kun täytyy tälläkin ressata niin täytyy! :D

 

Me valittiin noi, koska kutsut ja muutenkin teema ei ole niin kauhean ällöromanttinen... ;) Plussana oli sama hinta kuin muillakin 1.lk merkeillä ja nuo oli myös mukavia käsitellä (hyvin paksuja). 

 

Postistahan saa niitä omakuva-merkkejä tilattua? Katselin niitä nettikaupasta, mutta toimitusajat oli postin nettikaupassa keskimäärin 15 arkipäivää (3 viikkoa!), aika pitkä aika mun mielestä... Kannattaa siis ajoissa tilata, jos sieltä jotain haluaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulen että mekin mennään noilla Tahdon-postimerkeillä. Täytyykin tilailla niitäkin kohta jo valmiiksi.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähetetään kutsut tän vuoden ystävänpäivämerkeillä, eli sillä makeaa ystävänpäivää-sarjalla. Ihan värikkäät.  :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oih, noi ystävänpäivä-merkit on kyllä tosi ihania!! Hmm.. pitääpä kysyä ukon mielipidettä ja pistää merkit vaikka jo tilaukseen! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lentosuukkoja -postimerkit on varsin hykerryttävän hauskat ja nätit merkit. Mutta saako viime vuoden postimerkkejä enään?  :huh:

Yritin etsiä tämän vuoden postimerkkejä, mutta enpäs löytänyt... vai enkö vain osannut etsiä oikein? Onko joku muu löytänyt? Tahdon -merkki ei oikein ole minun mieleeni ja mieskin sanoi "eipä ole kovin kummoset". Joten... jotain muuta pitää löytää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ollut mitään väliä postimerkillä, kuhan nyt joku millä posti kulkee (Meillä näköjään oli nuo Daalia-merkit loppujen lopuksi ja olivat kyllä nättejä :) )MUTTA, kun merkit loppuivat kesken, pyysin mieheltäni, että hakee lisää merkkejä läheiseltä r-kioskilta... toi sitten jotain hemmetin iskelmämerkkejä, joissa oli yölintua, kaija koota ja muita tunnettuja "tähtiä" :D  Eikä ymmärtäny lainkaan, miks niitä ei muka vois hääkutsuihin laittaa!! :D No voihan ne, jos on esim. iskelmäteema....

Muokattu: , käyttäjä: JennyH

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Alkuvuoden 2013 postimerkit, en ainakaan pikasesti löytänyt pidemmälle vietyjä suunnitelmia. Tokkopa niitä välttämättä olekaan netissä julkaistuna...?

 

Mä suunnittelen myös Daalia-merkkejä. Varsinainen Tahdon-merkki ei oikein iske, se on just niin alleviivaava... :D

 

Millainen on Daalia -merkki? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Alkuvuoden 2013 postimerkit, en ainakaan pikasesti löytänyt pidemmälle vietyjä suunnitelmia. Tokkopa niitä välttämättä olekaan netissä julkaistuna...?

 

Mä suunnittelen myös Daalia-merkkejä. Varsinainen Tahdon-merkki ei oikein iske, se on just niin alleviivaava... :D

 

Millainen on Daalia -merkki? :)

Postin sivuilta (verkkokaupasta) löytyy kuva, kuten kaiketi muistakin tarjolla olevista postimerkeistä. https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/i_daalia.jpg

 

Nuo ovat mielestäni kyllä kauniita. Tosin luulen että kakkosluokan merkkeihin päädyn itse, vaikkei sillä nyt huikeita summia säästäkään. Potentiaalisia vaihtoehtoja esimerkiksi seuraavat:

https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2012/i_sydanystaville.jpg

https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/lisakuva_onnenpuu.jpg

https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/i_elamankevat.jpg

 

Tai jos vähän värikkäämmälle linjalle lähdetään niin ehkä jompikumpi näistä:

https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/i_ystavyydenoksalla.jpg (hauskan muotoisia ja ihanan värikkäitä, mutta ehkä vähän outoja. Siippa kieltää varmasti, koska se ajattelee nuo liian fallisina)

https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/i_kuinkassitten_merkit.jpg (ihania, mutta onko sittenkään hääkutsuihin hyvät...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä toivon, että löytäisimme jotkut ihanat syysaiheiset postimerkit, vaikka jo kesällä kutsuja postittelemmekin... kun kerran häät lokakuussa tanssataan ja teemanakin on syksy ^_^ Jotkut, missä on esimerkiksi lakka tai vaikkapa ruskalehtiä, sopisivat hyvin. En ole kuitenkaan vielä lähtenyt sopivia postimerkkejä metsästämään, koska kyllä se kirjekuoren sisältö on kuitenkin se ratkaiseva juttu. En menetä yöuniani, vaikka kutsut lähtisivätkin matkaan muumipostimerkkien voimin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minä toivon, että löytäisimme jotkut ihanat syysaiheiset postimerkit, vaikka jo kesällä kutsuja postittelemmekin... kun kerran häät lokakuussa tanssataan ja teemanakin on syksy ^_^ Jotkut, missä on esimerkiksi lakka tai vaikkapa ruskalehtiä, sopisivat hyvin. En ole kuitenkaan vielä lähtenyt sopivia postimerkkejä metsästämään, koska kyllä se kirjekuoren sisältö on kuitenkin se ratkaiseva juttu. En menetä yöuniani, vaikka kutsut lähtisivätkin matkaan muumipostimerkkien voimin :D

 

 

Aika heikosti on mitään syysaiheisia ainakaan nyt postilla tarjolla. Voihan olla että kesällä niitä tulee taas tulevaa vuoden aikaa varten lisää. 

 

Nämä ovat mielestäni kuitenkin aika kauniin sävyisiä ja ihanan tunnelmallisia joskin ehkä hieman levottomia. https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2012/i_syysuni.jpg

 

Toinen aika kiva ja vähemmän levoton on europa-merkki, jossa tosin tuota syksyä näkyy vain puolessa arkkia. https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2011/i_metsat.jpg

 

Ja muumipostimerkithän on ne kaikista kivoimmat!

Muokattu: , käyttäjä: NiE

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löysin muutaman ihan potentiaalisen merkin, mutta päädyttiin sitten lopulta Tahdon-merkkeihin, kun kelpasi molemmille. Elämänkevät olisi myös ollut ihan kiva, samoin joku kukka-aiheinen merkki, esim. Ruusut. Tai sitten jopa ihan tämäkin: https://verkkokauppa.posti.fi/tuotekuvat/2013/i_makeaaystavanpaivaa.jpg

, mutta en tiedä, miten sitten lopulta olisi sopinut kutsuihin. Noi muumimerkitkin olisi ollut ihania, mutta ei varmaan olisi mennyt läpi sulhaselle :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin kävin kurkkailemassa jo ensi vuoden häihimme merkkejä ihan postissa käydessä ;) Nuorempi herra esitteli niitä oikein mielellään :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin postimerkit samalla kuin kutsut Now&Foreverin nettikaupasta. Olivat ihan saman hintaisia kuin Itellan merkit, vaihtoehtoina 3 erilaista. Ihan kivat! Ja helppoa :girl_wink:   

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin postimerkit samalla kuin kutsut Now&Foreverin nettikaupasta. Olivat ihan saman hintaisia kuin Itellan merkit, vaihtoehtoina 3 erilaista. Ihan kivat! Ja helppoa :girl_wink:   

 

Niin siis samanhintaiset kuin itellasta omalla kuvalla tilatut merkit? En minä ainakaan muita Now and Foreveriltä löytänyt. Normaalit ykkösluokan postimerkit maksaa juuri muuttuneen uuden hinnaston mukaan 0,85 euroa kappale. 

 

Meidän kutsut lähti kakkosluokan merkeillä, koska en halunnut liimailla niitä rumia priority-tarroja. Jälkeenpäin tulin vasta ajatelleeksi, että kun osoitteet tulostettiin suoraan kuoriin, niin olis siinä samalla tulostunut myös se priority jollain kauniimmalla fontilla. Mutta siis tuonne aiemmin linkittelemäni merkit, eli elämän keväät liimailin kuoriin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^kyllä ne osautuu yleensä ykkösluokaan ilman mitään priority-tarraakin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^kyllä ne osautuu yleensä ykkösluokaan ilman mitään priority-tarraakin

 

Useammassakin postissa on ollut tulostetut ja huomiovärein korostetut ohjeet siitä, että jos tarraa tai kirjoitettua numero ykköstä/priorityä ei kuoressa ole, ei se myöskään välttämättä kulje ykkösluokassa. Toisaalta, ykkösluokan ja kakkosluokan ero on yksi vaivainen päivä, eli kakkosluokan kirjeet menee parissa päivässä perille, niin eipä silläkään niin kovin ole merkitystä.

 

Noh, yhtä kaikki, kakkosluokan merkit oli mielestäni ne kauneimmat ja samalla vältyin siltä priority-säätämiseltä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään