sarisusanna

Hummer-hääautona

46 viestiä aiheessa

Me ollaan kans päästy yhteisymmärrykseen Hummerista hääautona :)

Tavoite meillä on että ihmiset muistais hääauton semmoisena hauskana tapahtumana. Itse auto nyt ei niin tärkeä ole, sillä kirkon ja jatkopaikan välikin on vain noin 3km.

Kiitos linkeistä kaikille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
:-X jees, meilläkin sulho ehdotti Hummeria hääautoksi...hetkisen asiaa tuumailtuani, olen asiasta varsin innoissani  ;D ...on vieläpä niin hyvä tuuri, että k.o auto löytyy tällä hetkellä sulhon vanhempien naapurista  8-) ...toivottavasti löytyy vielä vuodenkin päästä! Auto itsessään on todellakin niiiiiiin upea, musta&kiiltävä, ettei se mahdottomia koristeita kaipaakaan...joku "just married" -kyltti kuitenkin tarvitaan  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kun etsiskeltiin kanssa tuota H2:sta häihimme autoksi, niin googlettamalla löyty tämmönen

http://www.coline.fi/hummer/

Että sieltäkin voi varmaan kysellä, jos kiinnostaa ko. auto.

Meillä oli tuolta varattuna tuo H2, mutta saatiin sitten toisesta autosta "tarjous, josta ei voi kieltäytyä", jotenka siis peruttiin varaus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hitsi toimittaakohan kukaan noista autoaan Ouluun kun Oulussa ei tietääkseni ole vuokrattavana Hummeria... :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hummer on ihan ehdoton hääauto! Ja talvella näyttävä menopeli kun ei viitsi mitään avoautoa pakkaseen.

Koristeeksi siihen riittää mielestäni kyltti takaikkunaan. Tuntuisi hullulta alkaa väkertää kukkia ja nauhoja niin massiiviseen autoon. Onhan se sentään armeija-auton katuversio!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillekin toivottaisiin Hummeria. Mies vaan pitää Hummer2 niin rumana ettei hänelle käy kuin Hummer1 eli jos joku tietää jonkun joka vuokraisi täällä Porin suunnalla tai olisi mahdollista tuoda tänne niin kertokaa ihmeessä. Samoin hinta olisi hyvä tietää. Selasin noita vuokrausfirmoja ja kaikissa oli vain Hummer2 että vähän on vaikea tehtävä edessä jos hääautoksi meinataan...

Porin katukuvassa pyörii mun mielestä musta (tai ainakin joku tosi tumma) H1, mutta voin toki olla väärässäkin. Lisäksi täällä on näkynyt valkoinen ja (metalli)musta H2 liikkumassa lähes päivittäin. Rekkaria vaan ylös, jos sattuu tuon H1:n kadulla näkemään ja sitten soittoa omistajalle, josko vuokraisi autoaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Saitteko Porista mistään Hummeria?? Meilläkin olis tarvetta, mutta mistään ei tunnu löytyvän...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli hääautona musta limusiini Hummeri. Tahdon, TAHDON... !!!!!!!!!!!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomasin että tässä viestiketjussa oli Porilaiset morsiamet myös halunneet hääautoksi hummeria. Saitteko sellaisen ja mistä?? Meillä myös toiveissa musta hummer.. :) Jos joku tietää Porissa/lähialueilla jonkun joka vuokraa hummeria (vaikka yksityinenkin henkilö) niin olisin kiitollinen tiedoista. Ei nimittäin tunnu vuokrausfirmoilla olevan mallistoissaan hummeria :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen päätetty asia on Hummer, pakko saada! :D Porista kanssa etsitään, mutta en nyt vielä ala kunnolla hakemaan, lähempänä sitten. Oli kyl hyvä idea kysyä suoraa kuskilta vuokraako, niitä Hummereita kyllä täälläpäin näkyy... Pidetään mielessä ja tsemppiä muiden etsintään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ole kyllä ainakaan vuoteen nähnyt Porissa hummeria liikuskelevan.. Mutta jos tiedät jonkun kenellä on/jonkun joka vuokraa niin edelleen olisin TODELLA kiitollinen tiedoista. :) Ja onnea tietenkin kaikille etsijöille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tulossa hääautoksi Hummer limusiini koko päiväksi :) musta ja upea <3 eilen varmistui :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerroit että teille varmistui hummer hääautoksi. Niin voisitko ystävällisesti kertoa mistä saitte sen? Kiitos :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkoista -06 Hookakkosta voi kysellä vuokraan allekirjottaneelta. Auton saa kuskin kera Pääkaupunkiseutu/Tampere akselilla.

Joni Purola

0443213463

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät ensi kesänä (2012) ja tulee tuttavan valkoinen hummeri hääautoksi.

Itse ehdotin alussa jotain museoautoa ja isäntä ehdotti limusiinia. Päädyimme kompromissiin ja valitsimme valkoisen hummerin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuka vuokrais Oulu/Kempele akselilla näyttävää autoa häihin...? Avoauto...BMW...Hummeri...jne kelpais... ja tietenkii edullisesti....Kempeleessä olen nähnyt ustan hummerin.... :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apua!!

 

Onko kenelläkään tietoa Kanta-Hämeen Hummereista?

Olisin valmis vaikka yksityiseltäkin vuokraamaan kunhan sellaisen vaan saisi! Nyt näyttäis olevan vaan Helsingin, Turun ja Keski-Suomen alueilla vuokralla.

En millään viitsisi Helsingistä ajattaa Hämeenlinnaan ajamaan 20 minuutin keikkaa ja maksaa siitä itseeni kipeksi :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään