Hääparille omat lasit (yhdistetty)


Isa

Recommended Posts

Nostetaas tätä taas... :) mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... :)

 

Itse kaiverrutin lasit täällä: http://www.lasipuoti.com/ tekee millaisia vain haluat ja tulos on mahtava. Postin kautta myös toimittaa jos et asu lähellä.

Link to comment
Share on other sites

Nostetaas tätä taas... :) mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... :)

 

Ihan kaikki kultasepänliikkeet ei välttämättä tee, mutta sellaiset yritykset, joilla on ammattitaitoinen kaivertaja ja lasiin pystyvät välineet, pystyy tekemään kaiverrukset kyllä. Missä suunnalla tarvitset kaiverruksen, osaisin antaa vinkkejä ainakin Kuopiosta ja Tampereelta?

Link to comment
Share on other sites

Meillä on tämmöiset lasit. Saimme ne joskus yhteiseksi lahjaksi. Lasien jalat ovat hopeaa ja niissä on ihana sydänkuvio, jossa timantteja. Minusta lasit sopivat hyvin omiksi laseiksemme häihimme. http://www.naimisiin.info/yhteiso/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif

omatlasit-1.jpg

Meillä samanlaiset. Jää muistoksi, voidaan kilistellä tarvittaessa hääpäivien lisäksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nostetaas tätä taas... :) mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... :)

 

Ihan kaikki kultasepänliikkeet ei välttämättä tee, mutta sellaiset yritykset, joilla on ammattitaitoinen kaivertaja ja lasiin pystyvät välineet, pystyy tekemään kaiverrukset kyllä. Missä suunnalla tarvitset kaiverruksen, osaisin antaa vinkkejä ainakin Kuopiosta ja Tampereelta?

no me asutaan kokemäellä, että ei sinnev tampereelle kovinpitkä matka oo, ja vähä välii siel tulee käytyykkin.. kiitos vinkeistä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kaaso oli tilannut meille lahjaksi Now & Foreveriltä tosi kivat lasit. Lasit itsessään oli aika peruslasit, mutta kaiverruksessa oli sitten tosi kiva tekstityyppi ja samanlainen kuvio kuin meillä on kutsujen kannessa. Minusta ainakin on kiva juoda omat häämaljat ihan uusista laseista ja koitetaan pitää ne ehjinä, niin olis perinnelasit tuleville vuosille :girl_haha:

 

Link to comment
Share on other sites

Minä kovasti haluaisin jotkut hienot lasit, kuten esimerkiksi nämä Etsyn:

il_570xN.450168298_gp1w.jpg

 

En itse pidä laseja turhuutena, mutta toisaalta yritämme säästää kaikessa missä voimme, jotta budjettilaskelmat pitävät paikkaansa ja todelliset kustannukset ovat mielellään jopa budjettia alhaisemmat. Näin ollen tulen luultavasti taiteilemaan jollain tavalla meille lasit itse. Haluan niistä kuitenkin tyylikkäät ja mahdollisimman vähän itsetehdyn näköiset. Muuten taidamme juoda ihan tavallisista laseista.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Miehen mummi oli ostanut meille kultasepänliikkeestä lasit jossa on kullattu reunus jalassa ja ylärenuassa. Toisessa lukee morsian ja toisessa sulhanen. Itse en juuri näitä olisi valinnut, eivät ole ihan meidän tyyppiset, mutta minusta oli niin hellyyttävästi tehty (näin hänet ensi kertaa ja silloin antoi lasit) joten ne kyllä tulevat käyttöön ja jäävät muistoksi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Olen yrittänyt metsästää sellaista palvelua pääkaupunkiseudun alueella, joka koristelisi hääparin shampanjalasit toiveiden mukaan. Olen yrittänyt etsiä omanlaisiamme laseja, mutta mikään ei miellytä, joten haluaisin "teettää" lasit. Onko kellään antaa vinkkiä tällaisista paikoista? Liitteenä kuva, millaisia etsin, mutta nämä kyseiset lasit Ukrainasta ja sinnepäin ei onnistunut maksu maan lakiasioiden takia.

post-39864-0-23120500-1396442264_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...