Isa

Hääparille omat lasit (yhdistetty)

192 viestiä aiheessa

Hei!

En löytänyt täältä heti hakemalla linkkiä asiaan ja siirtäkää, jos tämä on väärällä palstalla.

Elikkä kuinka moni teistä on ostanut hääparille/itselleen häihinne omat lasit sinne hääjuhlaan? Onko teillä mahdollisesti kuvia niistä laseista tai kattauksista? Kaiverrutitteko laseihinne nimet ja päivämäärät tai jotakin muuta?  

Itse haluaisin ostaa meille omat lasit hääjuhlaan. Ne ovat vielä haussa. Haluaisin ihan läpinäkyvät, kirkaat ja jalalliset viinilasit. Lasien pitäisi olla aika korkeat, kauniit ja ajattomat. Haluaisin kaiverruttaa niihin nimemme ja hääpäivämäärän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tänään ainakin törmäsin ihan kauniisiin hää shamppanja/kuohuviini laseihin TARJOUSTALOssa oli kulta painatuksella hääparin kuva ja hintaa näillä (2kpl paketissa) oli 19.90 ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kaiverretut shampanjalasit... Tilasimme Galligraphenilta. Meidän lasit eivät tosin ole läpinäkyviä, mutta heiltä löytyy niitäkin. Olen myös saanut valmistujaislahjaksi kaiverretun shampanjalasit. Siinä kaiverrus oli laitettu lasiin kiinnitettyyn metalli"kylttiin". Ihan kivanäköinen sellainenkin ratkaisu :). Ystäväni oli teetättänyt sen jossakin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään Helsingin keskustan stokkalta ostamassa  meille lasit. Ostin stokkan casa malliston lasit, jossa on valkoisia  koukero kuvioita lasin yläreunassa.  Lasit ovat kauniit. Hintakaan ei ollut paha alunperinkään ja nyt nämä lasit olivat -50 % alennuksessa ;-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällaiset minä meille hankin..  :-X

Näkyy vähän huonosti, mutta molemmisssa laseissa on molemmilla puolilla samat sydänkuviot. Ne laitetaan vielä punaisella nauhalla yhteen.

Cha2.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sinooperista saa haluamalla painatuksella (kuva+teksti) morsiuslasit. Itse ollaan ajateltu sieltä hankkia, mutta vielä ei olla tultu lopulliseen päätökseen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille olen ajatellut tilata Galligraphenilta tai sitten, jos Sinooperilla on jotain kivaa, niin voi tietysti ostaa sieltäkin. Mutta haluan jotain erilaista meille kuin muilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tällaiset minä meille hankin.. laitetaan vielä punaisella nauhalla yhteen.

Ch2.jpg

hon kong myymälässäkin on tuon tapaiset,siis ei ihan samanlaiset mutta melkein ;D ja hintaa oli muistaakseni niillä sen 3.95 kpl

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Sinooperista saa haluamalla painatuksella (kuva+teksti) morsiuslasit. Itse ollaan ajateltu sieltä hankkia, mutta vielä ei olla tultu lopulliseen päätökseen :)

Saako sinne siis viedä minkä kuvan haluaa?? Mitä tollaset lasit mahtaa maksaa noin suunnilleen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt hankin sitten minäkin meille oikein omat shamppanjalasit...

Eli kävin ostamassa ne TARJOUSTALON lasit ja ne oli halventanut hintaa ;Dnyt ne maksoikin tarjouksessa VAIN 13.90

eli ne 2kpl pakkaus ja aito KÄSIN KULTAUS (siis se hääparin kuva ja lasin reunus/jalan reunus on kullattu)...... ja nyt ne ketkä tahtoo halvalla kauniit lasit kipin kapin tarjoustaloon

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin just maanantaina tilaa Sinooperista shampanjalasit meille. Vietiin oma kuva sinne jonka he tekevät sitte lasiin kera meidän nimien ja päiväyksen. Vielä jopa haluamallamme fontilla. Lisäksi lasiin tulee yläreunaan kultaus ja sitten jalkaan vielä kultaus. Hintaa näille laseille tulee yhteensä 50€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on erilaiset lasit kuin vierailla.. Ostin ihan tavalliset shampanja lasit sinisellä varrella ja laitoin niin sellaiset sormus tarrat... sen kummempia en ole hankkinut... mutta on se kiva että ne on edes hiukan erilaiset kuin vierailla...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä aion myös meille hankkia jotkut erilaiset lasit mutta sen enempää en asiaa ole vielä selvitellyt et millaset. Ei vissiin auta kun jossakin vaiheessa lähteä kiertelemään kauppoja ja vertailemaan hintoja sekä valikoimaa. Mitään maltaita en aio laseista maksaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

18072006(002).jpg?dc=4675582001601306844

minä hankin nämä tarjoustalosta ja hintakin vain 13.90 (siis kahden kappaleen paketti)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin etsittiin kauan laseja, monesti vain ongelmana oli ettei saa kaiverrusta niihin! Tilattiin Now and Forveriltä metalliset lasit kaiverruksella, eipähän ainakaan mene rikki ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin morsiamelle syntymäpäivälahjaksi Leonardon oranssit shamppanjalasit, kun häiden teemaväri on  oranssi ja hän niitä toivoi :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Meille tulee tuolta calligraphenilta nuo Ikuisesti sinun -lasit. Aivan ihanat, kun ollaan tässä niitä ihasteltu ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ollut erikseen laseja, vaan käytettiin samoja laseja kuin muutkin ja hyvin pärjättiin  :)  

Säästövinkki  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saimme yllättäen nimikoidut samppanjalasit lahjaksi. Tilattiin erään yksityisen maahantuojan kautta häihin samppanjat omilla etiketeillä, ja tuo maahantuoja hankki meille lahjaksi lasit. Metallijalkaiset, ja lasiosaan on kaiverrettu etunimet. Muuten oltaisiin todennäköisesti käytetty samanlaisia laseja kuin vieraatkin, mutta nyt tietysti käytettiin noita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saimme kihlajaislahjaksi anopilta kivat lasit, jotka meinaamme ottaa häälaseiksi, vaikka ovatki eri väriset kun muut koristelut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee tällaiset

(kauan näitä hain ja viimein löysin naikkareilta ;D )

lasit.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin peliarkku.fi:stä lohikäärmeaiheiset lasit (ja kynttilänjalkoja samaa teemaa hääpaikalle koristeeksi).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille kaaso osti häälahjaksi nimikoidut shampanja lasit yhdestä pienestä askarteluliikkestä Lappeenrannasta.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain aikoinaan lahjaksi, yhdessä veljeni kanssa, Iittalan korkeat sampanjalasit. Aion käyttää näitä minun ja tulevan mieheni laseina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään