Guest mariaana_k

Morsiamesta kuva sulhaselle

384 viestiä aiheessa

Mulla oli mukana kahdet alusvaatteet, yksi "hepene"yöpaita ja kengät. Niiden lisäksi olin sitten joissain kuvissa ihan ilman mitään, pelkästään kuvaajan tyllilakanasysteemiin kietoutuneena. Enkä niitä olisi välttämättä enempääkään tarvinnut, tyytyväinen olen näihin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin! :girl_smile: Tänään oli huomenlahjakuvaukset ja mukavata kyllä oli! Jos vaan Tampereelta pohtii kuvaajaa niin Suvi on kyllä ihan huippu! Siis Studio Suvi Roiko tuolla Pispalassa...Hieman oli entuudestaan tuttu kun tosiaan meitin pikkuneiti kävi hällä 1-vee kuvassa ja kun tiesi, että osaa hommansa niin oli mukava mennä! Hieman toki jänskätti, mutta se kyllä meni ohi kun sinne pääsi niin ohi. Vaikka Suvilla olikin sellanen nuori mies-assari mukana :girl_wink: Toki Suvi kysy, että häiritseekö mua jos hän on mukana, mutta mikäpä siinä, ei haitannut! Tosin en tiedä mitä mieltä jäppinen oli, mutta siinä pyöri ja laitto välillä mun koruja tai muuta jos oli vinksallaan, että hommissahan hän oli ja tuleva ammattilainen...Ois pitänyt kysyä, että no oliko kovin paha :girl_haha: Mutta mulla oli siis tosiaan kolme eri vaatetusta ja lopussa otettiin vähän sellasen harson kanssa maaten kuvia ja sitten lopuksi ihan nakuna ja niissä kuvissa tuleekin näkymään melkeinpä vaan äärirajat kropasta...

Otan sellasen pienen albumin jonne laitetaan 8kpl pikkasia kuvia (jotain 9x9cm tai jotain)...Aivan ihana ja varmaankin kaikki kuvat seepian sävysenä, tai pikkasen rusehtavina! Kuvia pitäis nähdä jo huomenna joten niitä odotellessa, apuuva! :girl_haha: Vähän kyllä jänskättää mitä mies tykkää.......

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on huomenlahjakuvat annettu. Laitoin 12 kuvaa pieneen albumiin. Lahja oli miehelle mieluinen ja sitä katsellessa tuli useampaan kertaan kommentteja "wow" ja "you're so beautiful". :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olen päätynyt antamaan kuvia sulholle huomenlahjaksi :girl_haha:

Häihimme tulee kuvaamaan hyvä ystäväni joka on ammatiltaan valokuvaaja ja hänen kanssaan otamme sitten myös nämä huomenlahjakuvat. Ajattelimme ottaa kuvat ulkona (kunhan keksitään paikka missä ei ole ylimääräisiä silmäpareja :girl_blum: ) ja valmiista kuvista kokoan sitten kalenterin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko nyt itsekin tuoda oma kortensa keskustelun kekoon.

Olen aikaisemmin ottanut itsestäni kuvia, niin alastomia ja rohkeita kuin hempeitäkin, mutta huomenlahjaksi haluan mennä ammattilaisen kuvattavaksi. Ajatus ei tunnu vieraalta kun kyseessä on ammattilainen ja olen sujut itseni kanssa. Mietin juuri tuota rekvisiittaa, mutta häihin on vuosi aikaa joten ei kiirettä. Pitää vaan sitten hääkuvaus varausta tehdessä kysellä myös tästä..

Itseäni kiinnostaisi myös millaisia kuvia olette teettäneet. :)

Tietääkö kukaan hyviä kuvaajia Satakunnasta? (Päijät-Hämekin käy, koska asumme siellä mutta häät vietetään Satakunnassa)

Hienoa huomata, että idea ei suinkaan ole mikään harvinainen vaikka ei siitä oikein puhuta. Tämä lohduttaa ja madaltaa sitä kynnystä itse valokuvaajalle kertoessa ideastaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen tui vietettyä päivä kaunistautuen ja kuvaillen, huippua!

Eli aamulla oli koemeikki ja -kampaus, josta sitten suoraan kuvauksiin.

Olipahan muuten mukava päivä :-X !

Rekvisiittana oli, tuikkukippoja (hääsomistusta), ruusunterälehtiä, kankaita (tylliä, sifonkeja..yms), kukkapöytä, pari isoa puista kynttilänjalkaa, kolmet alusvaatteet, sänky, hääkengät...olikohan vielä jotain muutakin ;)..

Kotioloissa tapahtui sisäkuvaaminen. Kotikuvausten jälkeen siirryimme kauniille hiekkarannalle ottamaan ulkokuvia. Sattuikin vielä niinkin mukavasti että rannalla ei ollut ketään muuta kuin aurinko ja meidän poppoo :).

Välillä siirrettiin kuvia koneelle ja katseltiin millaisia otoksia oli purkkiin saatu. Aivan mahtavia, kertakaikkisen ihania :flirt: . Perjantaina menen kuvaajan luokse katsomaan parhaita näppäyksiä ja saan valita 20 kuvaa, jotka hän vielä käsittelee. Ei malttais ei niin millään oottaa.

Lämpimästi suosittelen huomenlahjakuvauksia :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Eilen tui vietettyä päivä kaunistautuen ja kuvaillen, huippua!

Eli aamulla oli koemeikki ja -kampaus, josta sitten suoraan kuvauksiin.

Olipahan muuten mukava päivä :-X !

Rekvisiittana oli, tuikkukippoja (hääsomistusta), ruusunterälehtiä, kankaita (tylliä, sifonkeja..yms), kukkapöytä, pari isoa puista kynttilänjalkaa, kolmet alusvaatteet, sänky, hääkengät...olikohan vielä jotain muutakin ;)..

Kotioloissa tapahtui sisäkuvaaminen. Kotikuvausten jälkeen siirryimme kauniille hiekkarannalle ottamaan ulkokuvia. Sattuikin vielä niinkin mukavasti että rannalla ei ollut ketään muuta kuin aurinko ja meidän poppoo :).

Välillä siirrettiin kuvia koneelle ja katseltiin millaisia otoksia oli purkkiin saatu. Aivan mahtavia, kertakaikkisen ihania :flirt: . Perjantaina menen kuvaajan luokse katsomaan parhaita näppäyksiä ja saan valita 20 kuvaa, jotka hän vielä käsittelee. Ei malttais ei niin millään oottaa.

Lämpimästi suosittelen huomenlahjakuvauksia :flirt:

Aaaww! :-X Siis kuulostaa niin ihanalta! Itse haluan juuri että koko päivä on mukava, heijastuu sitten kuviinkin kun itse on onnellinen tuleva mies mielessään. Varmasti tuli upeita kuvia! Aah, nyt oon ihan "meitsi tahtoo" mielellä vaik aikaa on vuoden verran :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä vietin yhden lauantaiaamupäivän tämän asian kanssa. Meikkasin ja laitoin tukan ja puin hääalusvaatteet, -kengät ja hunnun ja sitten temppuilin kameran itselaukaisijan kanssa :D Menihän siinä aikaa, mutta lähes ilmaista touhua. 250 otetusta kuvasta valitsin 5, jotka teetätin vissiin ifolorin nettisivujen kautta. Kuvia odotan tällä viikolla. Rahaa menee vissiin joku alle neljä euroa :D

Ajattelin valita noista kuvista parhaan ja laittaa se kirjekuoreen ja antaa sulholle häitä edeltävänä iltava ja sanoa että saa aukaista sen vasta seuraavana aamuna, kun on yksin :D Tietää mitä illaks on sitten odotettavissa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään kävin hakemassa pikku-kansion joka oli kyllä söpöliini ja tosi kaunis ja täytyy sanoa, että olin kyllä huippu tyytyväinen! :girl_smile: Olihan ne kuvat heti parempia kun niissä koevedoksissa, sitä ei vaan aina meinaa muistaa vaikka kuinka siitä sanotaankin, että ne ei vastaa sitten lopullisten kuvien tasoa...Suvi oli jopa yhtä kuvaa vähän "koristellut" eli liittänyt siihen semmosta haaleeta köynnöstä joka sopi tosi hyvin...Mielenkiintosta nähdä mitä mies sanoo vai osaako miehiseen tyyliin sanoo mitään ihmeempää, mutta kyllä sen sitten näkee mitä mieltä on! :-X:girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mietin pitkään, että otanko kuvat ammattikuvaajalla vai esim. itse mutta päädyin vaihtoehtoon C eli pyysiin hyvää ystävääni ottamaan kuvia minusta. :flirt:

Suoritettiin operaatio eilen meidän makuuhuoneessaa ja nyt kun katselen otoksia olen ihan yllättynyt kuinka hyviä kuvia tuli näin koti konstein! Kamerakin oli ihan tavallinen digikamera, käytettiin vain mustavalkoista toimintoa ja avot!

Vähän aikaa sitä joutui ottaa tuntumaa hommaan, mutta pienen hetken ja muutaman viini lasillisen jälkeen löysin sisäisen seireenin! :girl_impossible:

Nyt vain pitäisi päättää mitkä kuvat teetän ja etsiä valokuvakansio! Ja sitten jäädään odottaman sulhasen reaktiota! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on huomenlahja sitten työn alla.

Päädyin loppujen lopuksi teettämään kankaalle painetun taulun (100 x 70 cm) kuvistani, jonka toivottavasti tuleva mieheni ripustaa omalle puolelleen makuuhuoneeseemme.

Taulu on ikäänkuin kuvakollaasi, jossa erikokoisena ja väri-ja mv-kuvia sekaisin.

En halunnut tehdä kuvista kansiota, joka miehelläni olisi varmaan laatikon pohjalla. Näin kalliit ja vaivalla otetut otokset pääsevät parhaiten oikeuksiinsa... :girl_haha:

Saatan laittaa vilautuksen kuvista jossain vaiheessa...

Muokattu: , käyttäjä: Sandyk

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

olin kuvissa ja meni oikein hienosti !! :-X

etukäteen turhaan jännitin! aivan hienon näköisiä kuvia olivat, kun vilkuiltiin läpi, ja pienoisella kuvankäsittelyllä

niistä löytyy varmasti muutama julkaisukelpoinenkin ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vau, mitä kuvia elletti! :grin: Varsinkin tuo ensimmäinen kuva on todella upea! Missä kävit otattamassa kuvat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vau, mitä kuvia elletti! :grin: Varsinkin tuo ensimmäinen kuva on todella upea! Missä kävit otattamassa kuvat?

kiitos! eräs kuvaaja vaasasta otti nuo. pitäisköhän pian piillotella kuvat :grin:

vähän jänskättää et mies eksyy tänne ja muutenkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

elletti - vautsi mitä kuvia!!! Nyt menen rauhallisin mielin kuvattavaksi, ja tuon ensimmäisen poseerauksen mä varmaan pöllin ihan suoraan, ihan mielettömän hieno kuva!!!!!!

Nyt voi piilottaa kun kuvaajan seuraava uhri on käynyt vilkaisemassa :girl_haha:

Jaa, oliko sinulla muuten noita ruusun terälehtiä mukana itse?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todella hienoja ja tyylikkäitä kuvia elletti! Tämäntyyliset kestävät musta hyvin aikaakin, ei voitte miehenne kanssa ihailla niitä vielä monen vuodenkin päästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mahtava ajatus, tykkäisiköhän minunkin mieheni tuollaisesta?! :flirt:

Onko kellään kokemusta Kuopion alueen kuvaajista, kuka olisi tällaiseen hyvä/suositeltava?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
elletti - vautsi mitä kuvia!!! Nyt menen rauhallisin mielin kuvattavaksi, ja tuon ensimmäisen poseerauksen mä varmaan pöllin ihan suoraan, ihan mielettömän hieno kuva!!!!!!

Nyt voi piilottaa kun kuvaajan seuraava uhri on käynyt vilkaisemassa :girl_haha:

Jaa, oliko sinulla muuten noita ruusun terälehtiä mukana itse?

kiitos!! tuli kyllä muutama ihan onnistunut otos :)

ruusun terälehdet oli mukana! ehkä joku lakana kannattaa ottaa mukaan myös, jos tuontyylisiä kuvia meinaat. :)

lainie kiitos! tarkoituksena olikin ottaa ajattomia kuvia :)

Muokattu: , käyttäjä: elletti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elletti;

Aivan upeita kuvia! Herranjestas ja kaunis on kyllä morsian muutenkin. Ihanat hiukset.. :)

Enkeli;

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tykkää. Riippuu tietysti kuinka omistamishaluinen on (salliiko muiden kuvata?) Itse ainakin olen huomannut täältä ja muistakin keskusteluista ja valokuvaajien sivuja lukemalla, että suuri osa miehistä on hyvin otettuja naisensa kuvista ja säilyttävät niitä mielellään. Meillä itseasiassa on miltei vakiintunut tapa joka lähti päähänpistostani. Aina kun mies on pidempiä aikoja poissa, niinkuin tämä "kohtalokas" viikko niin minä kaivan digikameran ja tyyliin uudet alusvaatteet esiin ja otan itsestäni kuvia. Tulipahan selväksi ettei miestä TODELLAKAN haittaa.. ;) Hienon taustan saa laittamalla yksivärisen pussilakanan/lakanan vaikka sohvalle tai sängylle kun kamera on hyllyllä valmiustilassa. Mustavalkoisia ja värillisiä on tullu näpsittyä, mutta omat kuvani ovat kyllä olleet huomattavasti öö rohkeampia kuin huomenlahja kuvat tulevat olemaan. :flirt: Siksi onkin mukava että huomenlahjakuvat ottaa ammattilainen, saadaan kivoja valaistuksia, kulmia ja herkkyyttä kuin kauneuttakin kuviin, jotka omassa yksinäisyydessäni menevät hyvinkin pitkälle.. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

koibito, kiitos paljon!! :):-X

huom. nuo pari kuvaa olivat sieltä kilteimmästä päästä ;) kyllä kuvaajallakin saa niitä rohkeita kuvia otettua, jos itsellä on pokkaa!

Muokattu: , käyttäjä: elletti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mahtava ajatus, tykkäisiköhän minunkin mieheni tuollaisesta?! :flirt:

Aika harvassa on varmaan ne miehet, jotka eivät tuollaisesta tykkäisi :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitokset rohkaisevista sanoistanne! Eiköhän se äijän köriläs tykkää. :wub:

Mut hei, kertokaa, jos voitte savon suunnalta suositella jotain kuvaajaa tähän hommeliin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä muutama mun kuvavilautus..

Muokattu: , käyttäjä: Sandyk

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sandyk: Wau, upeita otoksia! Toi viimonen kuva varmaan vetäisee mieheltäsi jalat alta! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään