Jump to content
Naimisiin.info

Tampereen valokuvaajista


Lii

Recommended Posts

Meidän hääkuvat otti J. Kähkönen

Studio J Kähkönen

ja kuvat olivat aivan ihania! Kuvaaja itsekin todella mukava ja miellyttävä kaveri.

Valitsimme hänet ihan hinnan perusteella eli soitin muistaakseni 6-8 eri paikkaan ja hinta oli miljöökuville kaikilla kutakuinkin samat, mutta Jarkolla tais kuulua pakettiin yksi kuva tai isompi kuva kuin muilla.. Kiitoskortitkin oli muistaakseni halvempia. Joka tapauksessa, kuvista tuli mahtavia eli suosittelemme Jarkkoa lämpimästi!

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee Teemu Reini, oli ystäviemme häissä kuvaamassa ja kuvat nähtyäni olin aivan myyty.

Nyt vaan tutkailin muitten firmojen hintoja ja mietin että oisko tässä nyt kannattanu kuitenkin vähän kilpailuttaa ja tutkailla enempi muitakin vaihtoehtoja. Hän tulee ottamaan pelkät miljöökuvat paikanpäälle ja sanoi eilen hinnaksi 300. Sellaista olin ajatellutkin mutten tiennyt yhtää että niitä voisi saada paaaaljon halvemmallakin.

Ääh. No budjetti paukkuu joka tapauksessa jo yli rajojen että aivn sama :girl_haha: Nyt ainakin tiedän että kuvista tulee hyvät :-X

Muokattu: , käyttäjä: Ulpumorsian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Katapultti

Meillä oli hääkuvaajana Mika Peltomaa (Mika Peltomaa Photography). Hän otti potrettikuvat ja kuvasi vihkimisen ja hääjuhlan (sis. juhlapaikalla perhepotretit). Olimme todella tyytyväisiä kuviin! Mukavan rauhallinen ja "huomaamaton" kuvaaja, suosittelen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest vierailijarouva

Meillä oli myös Markku Pajulahti (www.markkupajulahti.com) kuvaamassa. Kuvattiin hääpotretit Tammerkosken rannassa ja sen perään vihkitilaisuus kirkossa. Ihan loistavasti sujui kaikki ja olemme erittäin tyytyväisiä - lähtien yhteydenpidosta ja tapaamisesta etukäteen, itse kuvaukseen ja valmiisiin kuviin. Kuvauspaikaksi voinee ehdottaa ihan mitä itse haluaa. Kaikki onnistuneet ja käsitellyt kuvat saatiin cd:llä joten itse saa teettää mitä haluaa ja missä haluaa. Suosittelen lämpimästi, lopputulos ei varmasti häpeä isommille studioille mutta sen sijaan euroja säästynee pitkä penni. Suosittelen ehdottomasti potrettien lisäksi vähintään vihkitilaisuuden (+mahdollisen hääjuhlan) kuvausta;ei ole paha rasti hintaan lisää mutta varsinkin nuo tunnelmakuvat kirkosta olivat loistavia ja sukulaiset saivat keskittyä itse asiaan ja jättää pokkarinsa rauhaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nyt on kyllä todella aihetta kehuihin, saatiin tänään kaikki hääkuvat ja voin käsi sydämellä suositella Markku Pajulahtea! Täydellisiä kuvia, hyvin käsitelty ja ei todellakaan ole hinnalla pilattu..olisin ollut saamistamme kuvista ja palvelusta valmis maksamaan vaikka kaksi kertaa sen hinnan, minkä Markku pyysi ja siltikään en olisi pitänyt sitä hirvittävän kalliina...Me saimme kuitenkin reilusti yli 400 käsiteltyä kuvaa nettigalleriassa ja cd:llä, Markku todella näki vaivaa hääkuviemme kanssa ja kuvasi vihkimisestä (14:00) noin 24 asti.

www.markkupajulahti.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Mä voin kanssa mielelläni suositella Markku Pajulahtea. Mukava tyyppi, joka sulautui joukkoon tosi hyvin. Aluksi pelkäsin että kuvaaja herättäisi liikaa huomiota ja oikein hyppäisi esille vieraitten joukosta, mutta usein en edes huomannut häntä. Muutenkin homma toimi erinomaisesti yhteydenotosta, suunnittelupalaverista kuvien saamiseen saakka. Ja huomasin että hän ihan oikeasti näki paljon vaivaa kuvien ottamisessa, ja pisti vähän ylimääräistäkin juoksuaskeletta peliin :)

Hän kuvasi meillä vihkitilaisuuden ja potretit sen jälkeen. Olin erityisen tyytyväinen hänen ottamiinsa potrettikuviin, ihan loistava silmä. Kirkossa ja muussa tohinassa otetut tunnelma/dokumentaarikuvat olivat myös todella hyviä ja olen oikein tyytyväinen niihin. Onpa tullut katseltua niitä todella paljon tässä ne saatuamme. Todella hyviä tunnelmakuvia myöskin, ja hinta-laatu-suhde erinomainen. Meillä ei mikään iso budjetti ollut, joten onneksi onnistuttiin löytämään hänet. Eli jeps, suosittelen häntä!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Itse kyselin aikaisemmin kokemuksia Jaakko Leimiosta mutta nyt pääsen itse kertomaan kokemukseni,

kun häät on juhlittu ja kuvat saatu :)

Jaakon kanssa on helppo tulla toimeen, rento ja mukava. Vieraiden joukkoon sopeutui hyvin :)

Pidettiin ennen häitä suunnittelupalaveri, jossa käytiin läpi meidän toiveita kuvaukseen liittyen.

Saatiin juuri sellaiset meidän toivomat erilaiset vihkipotretit, jossa käveltiin ympäri kaupunkia.

Jaakko toteutti tämän tosi hyvin, ja kuvat oli hienosti käsiteltyjä.

Saatiin monta sataa kuvaa koko päivästä, kuvauksen kokonaisajan suhteenkaan ei ollut niin tarkkaa laskemista - huomasi, että kuvaajalle oli tärkeintä, että saadaan juuri ne meidän haaveiden kuvat.

Ainoa ikävämpi juttu oli se, että kuvien saamisessa dvd:llä kesti useita viikkoja, mutta meillä ei niiden kanssa ollut mikään erityinen kiire. Uskon, että toimittaa kuvat nopeammin jos asiaa painottaa. Dvd:n ulkoasu ja kannet olivat kauniit, meidän kuvilla koristellut.

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen valintaamme ja suosittelen kyseistä kuvaajaa muillekin!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä kuvajaana oli Aleksi Rinta-Kauppila (http://www.nakedeye.fi/).

Bongattiin hänet ystäväpariskuntamme häistä upeiden kuvien perusteella. Ja samaa saatiin itsekkin - kuvat ovat mahtavia! :girl_sigh:

Aleksi kuvasi koko hääpäivämme dokumentaarisena kuvauksena, sekä myös meidän potretit. Valinnanvaikeus oli ainut ongelma potreteissa, niin monet olivat hyvin onnistuneita! Vierailta saimme kuvaajasta myös paljon kiitosta, hän osaa kuvata ihmisiä huomaamatta ja sulautuu todella hyvin häävieraiden joukkoon sosiaalisuudellaan.

Suosittelemme ehdottomasti!

Link to comment
Share on other sites

Täältä suuren erittäin suuret suosittelut valokuvaaja Antti Ekolalle!

Meidän kesän 2011 häitä vietettiin Hatanpään Kartanolla Tampereela. Kuvaajaa lähdettiin etsimään sillä periaatteella, kenen kuvat miellyttävät eniten. Kaikista katsomistamme portfoliosta valikoitui valokuvaaja Antti Ekola, joka tekee kuvauksia ympäri suomen. Tampereelle koko päivän kuvauskeikka oli mielestämme todella kohtuullisen hintainen. Meillä kuvaaja oli siis ihan aamun ensimmäisistä tunneista alkaen ilta 23 saakka. Pitkästä kuvauspäivästä huolimatta Antti jaksoi kuvata ja olla valppaana koko päivän, ihan uskomattomia kuvia häneltä saatiinkin. Voidaan ehdottomasti suositelle muillekin hääpareille, joilla vielä hyvä, ammattitaitoinen valokuvaaja hakusessa. Kaikki yhteydenpito sujui niin ennen häitä kuin häiden jälkeenkin, hän oli aina valmis vastaamaan meitä askarruttaviin kysymyksiin, sai meidät rentoutumaan kameran edessä ja sai ennenkaikkea taltioitua meidän ihanan kauniin päivämme aivan sanoinkuvaamattoman mahtaviin kuviin!! smile.gif

Pohdimme ennen häitä valokuvaajaan panostamista ja se kyllä kannatti. Suuret kiitokset vielä!

Annettiin hänen laittaa hänen blogiin muutama meidän kuva <3

Hinta-laatu kyllä ++++!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Itse suosittelen erittäin lämpimästi Valokuvaamo Luovaa..Irina osaa ottaa sairaan hienoja, tyylikkäitä ja trendikkäitä kuvia sekä on todella ammattitaitoinen kuvaaja. Käykäähän kurkkaamassa kotisivut: www.valokuvaamoluova.fi

Kuvauksesta jäi erittäin positiivinen kokemus :) ja hintaluokka on samaa kuin muillakin Tampereen kuvaajilla. Kuvaaja sai todellakin meidän parhaat puolet esiin kuvissa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kun selailee kuvia, niin hirveen vähän on kuvia talvihäistä, siis ulkokuvia. Kesähäistä on tietysti miljoona kuvaa ja niiden perusteella lähetin jo muutaman tarjouspyyntöpostin, mutta onko jollain kokemusta talvihääkuvauksista? Ketä voisitte suositella miljöökuvaajaksi talvipakkasille?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Huomasin, ettei täällä ole mitään mainintaa Markus Grönforsista ( http://magio.fi/ ). Tutun tuttu, josta olen kuullut paljon hyvää. Kavereiden suositusten sekä nettisivuilla olevien kuvien perusteella uskalsin sitten häneen ottaa yhteyttä, ja nopeasti saimmekin sovittua sopivasta kuvauspaketista. Yhteydenpito on tähän asti ollut erittäin miellyttävää, ja uskallan häntä suositella jo nyt, vaikka häämme eivät ole vielä olleet. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Halusin tulla vielä oman kokemukseni pohjalta kehumaan valokuvaaja Markku Pajulahtea! Hän kuvasi koko ikimuistoisen päivän häissämme ja todella teki töitä kuvien eteen.. Oleme tosi tyytyväisiä ihaniin ja ikimuistoisiin kuviin :girl_haha: HInta- laatu suhde kohdallaan, vaikkakin näin hyvistä kuvista maksaisi hieman enemmänkin mielellään...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Meidän häät oli Tampereella 4.8.2012 ja Aleksi Rinta-Kauppila (www.nakedeye.fi) otti meistä kuvat miljöössä (Näsilinnanpuisto) sekä kuvasi vihkimisen Aleksanterin kirkossa. Olemme erittäin tyytyväisiä Aleksiin, sillä hänen kanssaan oli helppo työskennellä ja asioida, hän vastasi nopeasti sähköposteihin, hän antoi ideoita ja otti niitä hyvin vastaan, hän osasi kuvaustilanteessa kertoa miten pitäisi olla jotta saataisi paras mahdollinen kuva yms! :) Vihkitilaisuudesta hän sai hyviä tilannekuvia ja oli huomaamaton, vaikka ottikin kuvia sieltä täältä eli liikkui paikasta toiseen. Hänen kuvissa näkyy ammattilaisen kädenjälki. Ja hintakin oli meidän mielestämme suht edullinen eli hinta-laatusuhde oli loistava! Hän lähetti koevedokset heti seuraavana päivänä miljöökuvista ja muutenkin lopullinen toimitus tapahtui parin vkon sisällä eli nopeaa toimintaa! SUOSITTELEN!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...