Guest Susie

Talvimorsiammet: hääkuvaus (yhdistetty)

114 viestiä aiheessa

Ja vielä ilmeisestikin tuo ekassa viestissä mainittu kuva ja toinen samalta kuvaajalta.

haa_7.jpghaa_5.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania! Nuo kaksi potkukelkka kuvaa ovat aivan loistavia  :-X ja jälleen syntyi idea... (kun sulho sanoi, että moottorikelkalla on kylmä ajella niissä juhlatamineissa...  ;D )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi hienoja! Onnistuispa itsekin näyttämään yhtä upealta kuin kuvien sulhot ja morsiammet... Pelkäänpä, että nenä ja korvat punoittaa ja iho on aivan kananlihalla kylmästä ja jännityksestä tosi tilanteessa...  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me kuvailtiin ulkona maaliskuun pikkupakkasessa ja auringonpaisteessa puolisen tuntia ja kyllä siinä parinkymmenen minuutin kohdalla alkoi jo vähän nenä, posket ja korvat punoittaa. Loput kuvat otettiin sitten sellaisia kaukokuvia ettei se haitannut. Muuten ei kyllä siinä kelissä palellut kun laittoi hameen alle villahousut ja lämpimän takin, talvikengät ja käsineet. Tuota en ymmärräkään kun joissakin kuvissa naiset ovat ihan pelkässä hääpuvussa lumen keskellä. Näyttääkin jotenkin hassulta ja luonnottomalta. Suosittelen siis pukeutumaan niin lämpimästi kuin mahdollista!

Muutamia otoksia myös meidän talvihääkuvista sisältä ja ulkoa galleriassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanan tunnelmallisisa kuvia! Ne kuvat, missä morsiamella on hihaton puku eikä takkia  tms. on vaan tosi hassuja. Tulee semmonen fiilis, että eikö toi morsian jäädy! :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan samaa mieltä Napsu. Meillä sulhanen haluais että mulla ei olis takkia ulkokuvissa!  ??? Mun mielestä se näyttää vähän hölmöltä ja en todellakaan halua jäätyä. Näyttääkö se sitten kivalta kun morsian on ihan jääpuikko?!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

voin kertoa, että minä olin olkaimettomassa mekossani viltin alla ihan jäässä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

musta olis ihanaa jos satais ihan ärjynä lunta, sais ihania kuvia!! mä en pikku pyryjä pelästy...  ;D

mut jos on karmee tiskirättikeli, ni voi olla että mietin tät juttuu uudestaan... heh

ulkona olis tarkotus kuvata, jos säänhaltija antaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä sulhanen haluais että mulla ei olis takkia ulkokuvissa!  ???

Mites joku kaunis huivi joka lämmittäis? Ei olis morsmaikulla ihan jääpuikkona

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mites joku kaunis huivi joka lämmittäis? Ei olis morsmaikulla ihan jääpuikkona

Juu semmonen joku on suunnitteilla. Sanoin kyllä jyrkän ein sille että olisin ulkokuvissa olkaimettomassa mekossani! Toisaalta jos oon ilman huivia, hoituu myös tuo jotain sinistä...  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

UPEITA KUVIA! Toivottavasti tosiaan, itsekin näyttää kauniilta tammikuun pimenevässä päivässä....Josko nenä punoittaa ja huulet sinertää... :-? . Upeita ideoita saimme omiin kuviimme!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauniita! Talvimorsiammenakaan ei siis tarvitse luopua miljöökuvauksesta, kuten olin jo ikäväkseni ounastellut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saattaa olla tyhmä kysymys ja vähän aiheen vierestä, mutta oletteko näyttäneet valokuvaajallenne malliksi muiden valokuvaajien kuvia siitä minkä tyylisiä itse haluaisitte?(esim. näitä kuvia täältä) Toisaalta se olisi hieman tökeröä(varsinkin muiden suomalaisten kuvaajien kuvia), mutta muuten on aika vaikea selittää.. Meille on luultavasti tulossa opiskelija kuvaamaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto!

Ja vastaus edelliseen...itsekin miettinyt miten toimia. Omalla koneella kasa ihania kuvaesimerkkejä, mutta kehtaako niitä näyttää ammattilaiselle? Loukkantuuko "luova taiteilija" jos hänen omat kuvansa eivät puhu puolestaan, ja lähteekö kuinka mielellään matkimaan toisia kuvaajia????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kyllä näytin ideoitani kuvaajalle, mutta meillä kuvat tuleekin ottamaan tuttu ammattikuvaaja, jonka kanssa olen itse tehnyt paljon töitä. Siksi ei ole pelkoa, että hän ottaisi nokkiinsa asiasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh, taitavat jäädä talviset hääkuvat tänä vuonna saamatta  :( ::)

Jos nyt edes sentti tulisi lunta hääpäiväksi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rekiajelukuva olisi mahtava!  :D Paljon(teko)turkiksia ja hevosen höyryävä hengitys...

Jotenkin hassuja nuo kuvat, missä pariskunta jäätyy vaan pakkasessa ilman mitään tekemistä ja hymyilee kameralle. Tekisi mieli huutaa, että "tulkaa sisään sieltä"!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Heh, taitavat jäädä talviset hääkuvat tänä vuonna saamatta  :( ::)

Jos nyt edes sentti tulisi lunta hääpäiväksi...

Juu, ei kyllä hirveästi nappaa lähteä vaaleassa hamosessa rämpimään tonne mutalöllöön.... >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Jos oikein huonosti käy on koko tammikuu kuulemma tällaista pientä plussakeliä  :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään