Jump to content
Naimisiin.info

tikkeri


jenni81

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

voisiko vika olla kohdallani tickeri tyypissä? koska sain painonseuranta tickerin ongelmitta liitettyä, mutta hää-valikoimasta tehty tickeri ei onnistu?

Edit. vaikuttaisi etten saa liitettyä mitään "aktiivisia" tikkereitä, eli jotka laskevat ja muokkaantuvat "itsestään", muuten herjaa heti noista img-tageista. Sen sijaan tuollaisen passiivinen versio niinkuin tuo painonseuranta, jossa joudun itse käymään tilannetta aina muokkaamassa, saan liitettyä ongelmitta! Ehdotuksia?

Edit.2 Nyt sain tickerin näkyville :blink: Oon kyllä vähän hämilläni! Kokeilin samaa tickeriä laittaa hetkeä aiemmin kopioimalla osoitteen kuvan ominaisuuksista, eikä onnistunut. Nyt kopioin tismalleen saman osoitteen tickerisivuston image URL-laatikosta ja tickeri näkyykin ??? Menee yli ymmärryksen, ei vaan tajua.

Ja edelleen hämää se, että kun esmes. TicketFactoryn sivuilla ei ole tuollaista image URL-osoitetta, vaan se täytyy sieltä kuvan ominaisuuksista kopioida, niin miksi se näyttäisi kaikilla muilla onnistuvan mutta mulla ei? :wacko:

Jos jossain vaiheessa keksitte tuohon selityksen ja ratkaisun, niin kertokaa ihmeessä, vaihdan siinä vaiheessa mieluisampaan tickeriin ;)

Muokattu: , käyttäjä: LilyAnn
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Siis tarkoitatko tommoista tickeriä, kuten esim. mun allekirjoituksessa?

Sun pitää ensin mennä jollekin sivustolle, jossa voi tehdä laskurin (esim. mä tein ton sivulla tickerfactory.com, mutta muitakin hyviä sivustoja on), tehdä siellä laskuri ja liittää se allekirjoitukseen tai minne nyt sen haluatkin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

No kun minen osaa!!

"Sorry, dynamic pages in the %7Boption%7D tags are not allowed"

En saanut tuolta tickeristä kuvan linkkiä suoraan. tuon ilmotuksen saan jos yritän linkana .png -kuvaa img-tagien väliin.... kaipa mä vaan oon harvinaisen tollo...

Käyttääkötää sivusto Html :lää vai bb-koodia vai jotain muuta...??

tuolla se kumminkin on: http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;4.../7f87/event.png

Muokattu: , käyttäjä: Hanteri
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täällä kanssa testaillaan... :)

Juu eli en siis osaa. Kokeilin kanssa tuota [ img] [/img ] väliin laittamista, mutta ei toimi...

Miulla sama kysymys kuin Hanterilla, eli mikä koodi noista kolmesta allekirjoitukseen tulisi liittää..?

Mie oon ihan pihalla... :blink:

Eli ei siis sittenkään mitään, tämä blondi hokasi sittenkin miten tuon saapi toimimaan. Jippii. ^_^

Muokattu: , käyttäjä: snowflake83
Link to comment
Share on other sites

testing..

kertoisko joku mitä vikaa tossa "osotteessa" on?

Hermot menee, taidampas jättää tän foorumin hetkeks rauhaan :angry: HYVÄSTI

Mm, missä osoitteessa? Sulla on tossa allekirjoituksessa linkki hääpäiväkirjaan, ja se näyttää olevan ihan oikein. Pitäiskö joku tickerikin olla, kun mä en ainakaan näe?

Eli otat sen tickerin osoitteen sieltä sivulta, missä olet tickerin tehnyt ja liität sen kuvaksi allekirjoitukseen [img ][/img ] -tagien väliin.

Link to comment
Share on other sites

Helpoin tapa on tehdä siten, että:

1) mene sivulle, jolla aiot tickerin tehdä

2) täytä tarvittavat tiedot

3) kun ticker on valmis, paina oik. hiirennappia tickerin päällä ja "kopioi kuvan osoite"

4) avaa viestikenttä ja paina "Fonts" alapuolella olevaa pientä ikkunaa, jossa lukee "Insert Image"

5) liitä siihen kopioitu kuvan osoite

6) ja ticker pitäisi olla valmis :)

event.png

Tämä on helpompaa, kuin etsiä mikä niistä koodipätkistä pitää kopioida ja liittää :)

Muokattu: , käyttäjä: KeväänMorsian
Link to comment
Share on other sites

Tässä ohje selkokielellä :)

Helpoin tapa on tehdä siten, että:

1) mene sivulle, jolla aiot tickerin tehdä

2) täytä tarvittavat tiedot

3) kun ticker on valmis, paina oik. hiirennappia tickerin päällä ja "kopioi kuvan osoite"

4) avaa viestikenttä ja paina "Fonts" alapuolella olevaa pientä ikkunaa, jossa lukee "Insert Image"

5) liitä siihen kopioitu kuvan osoite

6) ja ticker pitäisi olla valmis :)

event.png

Tämä on helpompaa, kuin etsiä mikä niistä koodipätkistä pitää kopioida ja liittää :)

Link to comment
Share on other sites

Mä oon nyt kyllä kanssa ihan onneton näitten kanssa, en vaan saa sitä laskuria oikeeseen paikkaan tai ylipäätään ollenkaan näkymään... Plääh... Kun mä en tajuu missä tollainen allekirjoitus kohta edes on?!?

Ja kokeilin noilla toisillakin ohjeilla, mutta mulla ei tule siihen ollenkaan semmoista kohtaa, että "kopioi kuvan osoite" vaan pelkkä kopioi...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...