Jump to content
Naimisiin.info

Järvenpään kukkakaupat


aurora_borealis

Recommended Posts

Onko kellään kokemuksia Järvenpään kukkatalosta kimpun tekijänä, sekä vieheiden myös? Entisenä järvenpääläisenä todennäköisesti valitsen sen, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Omistajana toimiva Saija on erinomainen hääkimppujen sitoja. Muista sitojista itselläni ei ole kokemusta. Yksi parhaista ystävistäni käytti Saijaa ja sai äärimmäisen kauniin kimpun orkideoineen ja helmipunontoineen. Oma h-hetkeni on 4 vko kuluttua ja olen valinnut myös varta vasten Saijan. Mielenkiinnolla odotan mitä hän loihtii ajatuksella: valkoiset orkideat, valko-vihreä värimaailma, ripaus jäätä ja helmiä...

Johanna

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tilasin hääkimppuni muualta (vihkiminen Helsingissä), mutta Tuusulaan juhlapaikalle tilasin kukat Järvenpään kukkatalosta. Asetelmista tuli aivan mahtavat. Olin toivonut lämpimän punaisia sävyjä, selkeän näyttävää tyyliä, ruusuja, gerberoita, neilikoita, vihreitä lehtiä. Kukat olivat juuri toiveideni mukaiset, mutta komeammat kuin olin osannut ajatella. He myös toimittivat kukat suoraan juhlapaikalle, mikä säästi paljon vaivaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Järvenpään kukkakaupassa siinä aivan keskustassa kävelykadulla tehdään aivan upeita kimppuja ja asetelmia, olen aina saanut mitä ihanimmat kukkaset :girl_smile:

Sitojana toimii nuori floristimestari :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meidän kukat, vieheet ja mun kimppu tilattiin Järvenpään kukkatalosta. Palvelu oli tosi hyvää ja sain ihanan kimpun!

Tässä inspiraatiokuvaksi viemäni kuva:

kimppukuva.jpg

Ja tässä lopputulos (pyysin itse orkideat tuonne ruusujen keskelle):

kimppu.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Meillä häät siis helmikuussa ja aion ottaa kimppuni tuolta Jpään kukkatalosta, ehdottomasti!!!

Upeita kimppuja joita ystävilläni on ollut häissään, tekijöistä ei ole tietoa, tuntuu että tyyli, laatu ja glamour on kaikilla heistä hallussa :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Heips,

Järvenpäässä kävin ensin Pitkäsen kukkakaupassa kysymässä tarjousta tahtomastani kimpusta ja heittokimpusta, heillä hinta-arvio oli 50-60e. Tämän jälkeen menin Kukkataloon ja kysin hintaa, niin sama setti 30e. Tilasin Kukkatalosta. Kimppuuni siis tulee 3 isoa valkoista liljaa, iso lehti, heinää, mustaa nauhaa paljon ja teko timantteja, heitto kimppu on pienoisversio omastani :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...