Sea Breeze

Kenelle kaikille vieheet?

103 viestiä aiheessa

En löytänyt ketjua tästä aiheesta..

Eli kenelle kaikille hankitte vieheet? Tietenkin sulhaselle ja bestmanille, isälle, apelle mutta entä myös äidille, anopille, kaasoille..?

Entä pitääkö kaikkien vieheiden olla samaa tyyliä morsiamen kimpun kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä viehe tulee vain sulhaselle ja bestmanille, koska säästetään muutenkin koristelusta ja sen sellaisesta. Mutta miksipä ei äideille ja kaasoillekin. Heille voisi olla kivat myös jonkinlaiset rannekukkaset. :)

Muokattu: , käyttäjä: Airelle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee myöskin vain sulhaselle ja bestmanille - ei siis isille tai äideille. Kaasot saavat kukat hiuksiin. Jotenkin olisi tuntunut vähän liioittelulta alkaa kukittamaan kaikki.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vieheet sulhaselle, bestmanille, molempien isille ja molempien äideille sekä kaasoille. Kauhea määrä, mutta ei voi mitään. Ehdotin kaasoille rannekukkia, mutta todettiin että talvella vieheet on helpoimmat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä tulee (näillänäkymin) viehe sulhaselle ja bestmäneille varmasti, sitten mietitään viekä isiä ja sulhaspoikaa. rannekukka taas tulee kaasoille ja mietitään äitejä ja morsiustyttöjä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me hankimme vieheet sulhasen lisaksi kahdelle bestmanille, veljilleni (2 kpl), molempien isalle ja aidille. Lisaksi kaasolleni tulee viehe ranteeseen.

Yhteensa vieheita tilattu siis 10 kpl. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me olemme miettineet että sulholle, bestmanille ja isille tulee vieheet, kaaso ei halunnut semmoista eikä rannekukkaa mutta sovittiin että ihan pikkunen kimppu sit vois olla hyvä. Äideille ei osteta mitään, ne saa koristella itse itsensä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näillä näkymin sulhaselle ja molempien vanhemmille.

Ja jos lapsi on jo saapunut luoksemme ennen kun menemme

naimisiin, niin sitten myös meidän pienokaiselle! :-X

Kaasoa ja bestmania meillä ei ole, niin säästämme ainakin

siinä... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieheet tulee sulholle ja bestmanille, kaasolle tulee rannekukka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieheet sulhaselle, kaasolle ja bestmanille. Sulhasen viehe tulee samanvärisenä kuin morsiamen kimppu (vihreä), kaason ja bestmanin vieheet ovat valkoiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli miehellä, bestmaneilla, kaasoilla ja vanhemmilla. Kaikilla valkoset neilikat :). (Sopi parhaiten kaikkien pukujen väriin ja miehellä nyt muutenkin piti olla valkonen neilikka.) Mullakin oli kimpussa kumminkin neilikoita, niin ihan hyvä kukka kaikille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me hankimme vieheet...

- sulhaselle (tai siis tuoreelle aviomiehelle)

- kummankin vanhemmille

- sisaruksille ja näiden puolisoille

Kaasoa / best mania ei ollut, kuten ei myöskään morsiuskimppua: vieheiden väritys yritettiin saada sopimaan mun asuun. Miehen vieheessä 2 kukkaa (vai oliko niitä 3) ja muilla 1.

Voin lämpimästi suositella Savon Kukkaa / Mikkeli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vieheet tietysti sulhaselle, bestmanillle, iseille ja rakkaille kummipojillemme, joita siis 2kpl. Kaasoille tulee hiuskukat. Sulhaselle tulee viehe samasta ruususta, jota mun kimppuun tulee, muille tumman punaisesta ruususta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoille tulee rannevieheet, sulhaselle ja bestmaneille ehkä rintaan. Pitää vähän kysellä niiden mielipiteitä :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yleensä kai vieheet hankitaan sulhaselle, bestmanille ja isälle ja apelle... Miksei myös äideille ja kaasoille.

Jos meillä mentäisiin alkuperäisen suunnitelman mukaan, vieheet olisi hankittu sulhaselle, bestmanille ja 5-v pojallemme, joka on sormuspoikana. Kaasolle ei olisi tullut viehettä, sillä hän olisi pidellyt heittokimppua siihen asti, kunnes se heitetään. Itse olen uusperheestä, joten en halunnut ruveta hankkimaan "iseille" vieheitä...

Nyt kun sitten menemmekin salassa naimisiin, päädyimme hieman toisenlaiseen ratkaisuun. Vieheet tulevatkin vain sulhaselle ja pojallemme. Heittokmppua ei myöskään hankittu, se hankitaan vasta sitten, kun pidämme isommat kekkerit myöhemmin. Morsiustytöille ajattelin tehdä itse ranne-kukat virkkaamistani ruusuista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vieheet tulee sulhaselle ja bestmaneille (x2). Kaaso ja morsiusneito saavat rannekukat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee vieheet sulhaselle, bestmanille, kummankin isälle ja kummankin veljelle sekä kaasolle. Ehkä äideillekin sitten pitäisi olla tasa-arvon vuoksi?

Muokattu: , käyttäjä: Tytsyli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon tässä yrittänyt miettiä, että kenelle kaikille vieheet? Oon alunperin näin aatellu että sulhaselle ja bestmaneillel(joita on 2 kpl:tta) ja sit varmaan tarttis kummankin siis sulhasen ja mun isälle. Mutta en oikein tiedä noista kaasoista. Olishan se kiva tietysti että heilläkin olisi kukat/rannekukat, mutta budjettiammme ajatellen niin niistäkin tulee taas Ns. ylimääräistä kulua.

Morisiustytöille(2 kpl:tta) ja sulhaspojille(2 kpl:tta) en ole ajatellu hommata mitään kukkia.

Mitä mieletä olette?

Mitä kokemuksia teillä on? Onko tyhmää jos jättää kaasoilta vieheet/rannakekukat pois?

Ja onko yleensä morsiusparin isille ollu vieheet?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edelliseen vastauksena: Ei kai se pakko ole isillä vieheitä olla, tai kaasollakaan. Kyllä sitä saa omissa häissään tehdä juuri niin kuin haluaa :) Mutta aika monissa häissä, missä oon ollut vieraana, niin isillä on tuntunut vieheet olevan. Onhan se kiva, kun erottuu joukosta.

Muokattu: , käyttäjä: Tytsyli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee vieheet sulhaselle, bestmanille, molempien isät. Rannekukat kahdelle kaasolle. Äidit vielä mietinnässä mitä niille tulee, vai tuleeko ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös vieheet sulhasen lisäksi bestmanille sekä isille.. Äideille ei välttämättä tule mitään.. Morsiustytölle ja kaasolle jotkut pienet kimput..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin sulhaselle ja bestmanille. Sitten lisäksi vielä kaasoille kukat, jotta erottuvat joukosta. En usko, että vanhemmille laitetaan. Meille tulee orkideaa ja muille ruusua. Sävy pyritään pitämää melko samana, joten tällä varmistetaan yhtenäisyys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitääkö vieheen olla samanlainen kaikille ?

Olisiko hölmön näköistä, jos sulhasella olisi yhdenlainen, mitä ei olisi muilla, bestmanilla ja appiukoilla keskenään samanlaiset, kaasoilla keskenään samanlaiset ja anopeilla keskenään samanlaiset ? tietysti yhtenäinen linja säilytettäisiin, mutta jotain variointia (miehille vähän "miehekkäämmät" ja naisille vähän romanttisemmat...) Mitä mieltä olette ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään