jerika

kaaso kauniimpi kuin morsian!

57 viestiä aiheessa

minun pukuni on vihreä. joku sitä taisi kysellä. ei vaalea, mutta ei tummakaan. sellainen koivunlehden värinen. kaasoni puku on tumman violetti, luumunvärinen. mutta nyt voin hengähtää helpotuksesta, sillä kaasoni ilmoitti eilen haluavansa pukea päälleen punaisen kotelomekon, jotta rokkaaminen sujuisi helpommin. aaahhhh.... minua ei tosiaan olisi itseäni kaason vaatetus haitannut, mutta tosiaan: muut ihmiset olisivat varmasti alkanut ihmettelemään kaasoni huomionkipeyttä, vaikka sellaisesta ei olisikaan ollut kyse. kyllä tämä tästä. :D 3vkoa ja 2 pvää!!!!!!!!!!!!

Muokattu: , käyttäjä: jerika

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Siis nimenomaan! Jos on kyse tosi rakkaudesta, mennään vihille maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa ilman juhlia. Kaikki muu on turhamaisuutta.

Niin, kirkkoa en laske turhamaisuudeksi, mutta muu melkeinpä onkin :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On väliä! Otin itselleni iltapukukokoelmasta pitkän puvun ja vielä tuollaisen värillisenkin (cashmere). Sanoin kaasolle, että sen yli ei sitten mennä. Että kaaso varmaan laittaa lyhyen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
meillä tulee olemaan hyvin pienet (alle 40 hlöä) häät ja suhteellisen edullisesti. olen itse luonteeltani ja ajatustavaltani sitä mieltä ,että yksinkertaisuus kaunistaa. minulla itselläni tuleekin olemaan yksinkertainen satiininen mekko ilman mitään tyllejä, kun taas kaasoni haluaa laittaa oman juhlapukunsa, mikä on tosiaan kirjailtu, koristeltu ja tyllintäytteinen satiiniunelma. hänen juhlapukunsa on huomattavasti näyttävämpi ja dramaattisempi kuin minun mekkoni. se ei minua varsinaisesti häiritse, koska pidän omastani ja olen sen itse suunnitellut, mutta onko se kuitenkin vähän hölmöä jos kaaso on enemmän morsiamen näköinen kuin morsian itse? :unsure:

Muista se että MORSIAN LYÖ KAIKKI LAUDALTA! Minullakin on nätti kaaso, mutta kaikkihan sen muistavat että se päivä on sinun ja sulhasesi, eikä kaason tai kenenkään muun!!Älä edes rasita itseäsi tuolla ajatuksella!!! :angry::grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Siis nimenomaan! Jos on kyse tosi rakkaudesta, mennään vihille maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa ilman juhlia. Kaikki muu on turhamaisuutta.
Niin, kirkkoa en laske turhamaisuudeksi, mutta muu melkeinpä onkin :rolleyes:

eli kyseessä ei voi olla tosi rakkaus, jos ei halua koruttomasti mennä vihille? :lol:

e. korjasin quoten selvennyksen vuoksi

Muokattu: , käyttäjä: elletti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulisi kaasolla itsellään olevan sen verran älliä, ettei nyt näyttävämpää pukua pue päällensä kun mitä morsiamella! Mulla ei ainakaan kaasona tulisi edes mieleen jos ystävälläni olisi yksinkertainen hääpuku ilman mitään hörhellyksiä!! Jerikalle annan saman neuvon kuin muutkin, eli kannattaa miettiä häiritseekö kaason asu sinua ylitsepääsemättömän paljon ja ratkaista asia sen mukaisesti. Tsemppiä ja hyviä häitä :)

(Ja yhdyn edelliseen kommentiin!! Kenelläkään ei oo oikeutta arvostella toisten rakkauden laatua sen mukaan miten haluaa mennä naimisiin!)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Niin, kirkkoa en laske turhamaisuudeksi, mutta muu melkeinpä onkin :rolleyes:

eli kyseessä ei voi olla tosi rakkaus, jos ei halua koruttomasti mennä vihille? :lol:

e. korjasin quoten selvennyksen vuoksi

Juurikin näin, ymmärsit asian täysin oikein :grin::lol::rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Juurikin näin, ymmärsit asian täysin oikein :grin::lol::rolleyes:

Heheh, kunhan lämpimäkseni huudatan :grin:

Yhdyit vain Ms Queryn sarkastiseen kommentiin sanomalla "Niin", ja se saattoi tosiaan hiukan kuulostaa siltä että olisit samaa mieltä kuin hänen "mielipiteensä" :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kaaso on niin kaunis nainen että vaikka hän olisi säkin laittanut päällensä niin olisi hän ollut kauniimpi kuin minä. Hieno juhla-asu hänellä olikin, mutta ns. häihimme sopiva. Tottakai kaaso voi olla "kauniimpi" kuin morsian, kyse on minusta ennemminkin siitä pukeutuuko kaaso niin kuin kyseessä olevat juhlat "velvoittavat". Eli itse kaasona en ns. ylipukeutuisi mutta pukeutuisin kuitenkin paremmin kuin pelkkänä vieraana ollessa.

Naamalle ei yleensä ilman leikkausta kauheasti pysty tekemään mitään, mutta jos olisin kaasona niin kyselisin hieman tulevan morsiammen ja koko häiden tyyliä ha miettisin asuni niihin sopivaksi.

Kerran olen ollut kaasona ja silloin kysyin tarkkaan morsiammen kampauksesta, koska itse olin myös menossa laittamaan kampauksen enkä halunnut että minulla olisi samanlainen/samantyyppinen, koska se voisi olla hieman hölmön näköistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on sisko kaasona ja hän onneks jo iteki sanoi että mun tulee ehdottomasti olla näyttävämpi kuin hänen, vaikka hän saakin ihan sitä mitä hän haluaa :-*

Mutta, kyllä munkin mielestä morsiamen kuuluu olla oman päivänsä prinsessa ja muiden tulisi kyllä huomioida asia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se kai lienee totuus, että "kauneus on katsojan silmässä" !!! :grin:

Kaikille 4:lle kaasolleni olen sanonut että he saavat – ja tätä lähestulkoon olen heiltä suorastaan VAATINUT – pukeutua niin näyttävästi, värikkäästi, seksikkäästi ja upeasti häihini, kuin vain haluavat! :grin:

Mutta jos tässä nyt pitäis spekuloida minun mahdollista "häviötäni" kauneuden tms. kannalta kaasoilleni, niin voisin kumota nuo "pelot" esim. seuraavalla faktalla:

Mulle tulee niin todella kertakaikkisen yltiöpäisen tajuttoman mahtipontinen hääpuku kampauksineen, korkeine kruunuineen, monimetrisine huntuineen, kimalteineen helmineen kaikkineen ja lumikuningatarviittoineen päivineen, että tuskin jään "häviölle", vaikka minkä tahansa haute couture -pukuun kaasoni – taikka vieraat – sonnustautuisivatkin! :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun puku on niin ihana, että ei sitä kukaan voi puvullaan syrjäyttää, vaikka minkälaisen ottaisi. Tai ainakin itseluottamus on tässä asiassa kohdallaan. :lol:

En ole kaasojen kanssa keskustellut siitä, mitä heille tulee päälle, mutta minusta olisi kiva, jos kaasotkin pukeutuisivat kauniisti. Onhan kaason tehtävä kuitenkin kai monien mielestä ison luottamuksen ja arvostuksen osoitus, ja haluaisin, että hekin saisivat osansa hääpäivän pukeutumisen ilosta. :) Että tylliä vaan helmaan ja kaunista kangasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun hääpukuni ei ole mikään maailman näyttävin, enkä muutenkaan ihan kauheita blingejä meinaa laittaa. Kaaso saa pukeutua juuri niin näyttävästi kuin haluaa. Olen varannut meille saman meikkaaja/kampaajankin laittamaan kummankin tytön juhlakuntoon. :grin:

Kurjaa, jos joku morsian tuntee alemmuutta kauniin kaason rinnalla. Eikö silloin ongelma ole korvien välissä, eikä välttämättä omasta mielestä kauniimmassa ihmisessä? Mulle on ainakin pääasia, että sulhanen tykkää. Pyrkimys olisikin laittautua juuri hänen mielestään kauniisiin juttuihin, muiden mielipiteillä ei nyt ole niin väliä.

Myönnän etten jaksanut lukea kuin pari alinta kommenttia. Jos nyt puhun ihan asian vierestä. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä, onko kukaan sanonut tätä, kun en lukenut kaikkia tekstejä. Mutta vanhan tietämyksen mukaisestihan: "Kaason täytyy olla kaunis, sillä mitä kauniimpi kaaso, sitä kauniimpia lapsia hääpari tulee saamaan. Varo siis rumaa kaasoa :-)"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa :). Hokasin tämän ketjun kun etsin yhtä toista aihetta. Minusta kaason puolelta on kyllä hiukkasen ajattelematonta laittautua koreammaksi kuin morsian. Näistä kannattaisi siksi aina keskustella etukäteen, koska hyvääkin tarkoittava kaaso ei vältämättä ole ajatellut asiaa loppuun asti ja on saattanut innostuksissaankin laittautua yli.

Käytännön esimerkkinä elävästä elämästä näin eräistä häistä valokuvia, joissa morsian oli suihkunraikas, lähes meikitön ja tosi simppelissä puvussa ja kampauksessa kun taas kaaso oli pukeutunut tosi prameasti ja näyttävästi. Ennen noiden kuvien näkemistä, en ollut edes ajattelut että kaaso voisi olla näyttävämpi. Paljon meikkiä oli kaasolla, suuret korut, suuri kampaus tms...kyllähän se hiukan omituiselta näytti kuvissa kun kaaso oli tosi värikäs ja näyttävä kun taas morsian tosi hillitty. Itse juhlissa en ollut, joten en tiedä miltä se yhdistelmä siellä vakutti, mutta kuvissa se valitettavasti pisti vähän silmään.

Minulla on oma pikkusiskoni kaasona ja olemme suunnileen samaa koko ja näköluokkaa niin meidän on helpompi ehkä soinnuttaa tyylimme sopivaksi. Meillä menee niin päin että minä olen "hörselöisempi" ja näyttävämpi tiaroineni ja huntuineni kun taas kaasoni on valinnut puvukseen yksinkertaisen kauniin iltapuvun ja hieman hillitymmän kampauksen kuin minulla. Hän kysyi minulta minun mielipidettä siihen millaisen toivoisin hänen ulkoisen olemuksensa olevan mikä on minusta todella ihanasti ja fiksusti tehty. Ehdottomasti haluan myös kaason nauttivan olostaan häissä, joten hänkin saa olla kaunis ja oikein odotan sitä että päästään yhdessä laittautumaan kera kuohari lasien ja pikkunaposteltavan :).

Eli siis summasummarum :) valokuvien ja juhlien yleis-ilmeen kannalta kannattanee vähän miettiä kaason ja morsiammen (sekä muidenkin ydin henkilöiden) yhteen sointuvuutta. Kyllähän bestmankin pukeutuu yleensä hillitymmin ja hänelle tulee pienempi viehe tai ei viehettä ollenkaan. Kyllähän se häiden tarkoituskin on vähän niinku nostaa hääpari jalustalle. Ihmisiäkin on erilaisia...on sitten niitäkin pareja jotka eivät halua edes pahemmin olla huomion keskipisteenä, että tässäkin asiassa kai parhaiten auttaa se kun asioista keskustelee, sopii ja puhuu pukeutumisesta/laittautumisesta suoraan asianosaisten kanssa :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
.. Pitäs vaihtaa kaasoa jos tahtosin hänen olevan rumempi kuin mä itse :grin:

Entivanhaanhan kaasot olikin niitä vanhempia (=rumempia?) akkoja, joilla oli kokemusta vaimoihmisen elämästä.

Mutta nyt on nykyaika ja mun kaaso on mua viisi vuotta nuorempi, hoikka ja pikkuinen sinkkutyttö. Ihan eri tyylinen kuin minä, tosi hottis standardien mukaan! Mun puolesta se saa laittaa päällensä just mitä haluaa, joskin se olis upeamman näkönen ku minä (niillä normistandardeilla mitattuna) vaikka burkhaan pukeutuis. Mutta jossain nirunarumekossa jos vaikka pääsis sitten paremmin pois sinkkumarkkinoilta, joilla ei omien sanojensa mukaan viihdy.

Tosi vaikea kuvitella, että hän upeudellaan mun päiväni pilaisi, päin vastoin, hänhän lisää loistoa elämäämme :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
.. Pitäs vaihtaa kaasoa jos tahtosin hänen olevan rumempi kuin mä itse :grin:

Entivanhaanhan kaasot olikin niitä vanhempia (=rumempia?) akkoja, joilla oli kokemusta vaimoihmisen elämästä.

Mutta nyt on nykyaika ja mun kaaso on mua viisi vuotta nuorempi, hoikka ja pikkuinen sinkkutyttö. Ihan eri tyylinen kuin minä, tosi hottis standardien mukaan! Mun puolesta se saa laittaa päällensä just mitä haluaa, joskin se olis upeamman näkönen ku minä (niillä normistandardeilla mitattuna) vaikka burkhaan pukeutuis. Mutta jossain nirunarumekossa jos vaikka pääsis sitten paremmin pois sinkkumarkkinoilta, joilla ei omien sanojensa mukaan viihdy.

Tosi vaikea kuvitella, että hän upeudellaan mun päiväni pilaisi, päin vastoin, hänhän lisää loistoa elämäämme :D

Hehe mulla ihan sama "tilanne". Pääkaasoni on viel tosi tarkka tyylistään ja muotitietoinen. En edes ehdottanut että hän pukeutuisi teemavärin mukaisesti koska tiedän hänen vihaavan vihreää :D Hän itse otti asian esille että miten hänen (ja muiden kaasojen) tulisi pukeutua. Sanoin, ettei mulla ole varaa kustantaa heidänki pukujaan joten en kehtaa esittää vaatimuksia sen suhteen ja hän itse oli sitä mieltä ettei nyt ihan sekaisin voi heittää. Tosin ehkä sen verran voisin esittää toivomuksia, että jotenkuten edes sointuisivat toisiinsa. Jos asu olisi vapaa, yksi pukeutuisi shokkipinkki-musta -yhdistelmään, toinen hillityn tyylikkäästi neutraaleihin väreihin ja kolmannella olisi pikkumusta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Nostellaanpa :). Hokasin tämän ketjun kun etsin yhtä toista aihetta. Minusta kaason puolelta on kyllä hiukkasen ajattelematonta laittautua koreammaksi kuin morsian. Näistä kannattaisi siksi aina keskustella etukäteen, koska hyvääkin tarkoittava kaaso ei vältämättä ole ajatellut asiaa loppuun asti ja on saattanut innostuksissaankin laittautua yli.

Käytännön esimerkkinä elävästä elämästä näin eräistä häistä valokuvia, joissa morsian oli suihkunraikas, lähes meikitön ja tosi simppelissä puvussa ja kampauksessa kun taas kaaso oli pukeutunut tosi prameasti ja näyttävästi. Ennen noiden kuvien näkemistä, en ollut edes ajattelut että kaaso voisi olla näyttävämpi. Paljon meikkiä oli kaasolla, suuret korut, suuri kampaus tms...kyllähän se hiukan omituiselta näytti kuvissa kun kaaso oli tosi värikäs ja näyttävä kun taas morsian tosi hillitty. Itse juhlissa en ollut, joten en tiedä miltä se yhdistelmä siellä vakutti, mutta kuvissa se valitettavasti pisti vähän silmään.

Eli siis summasummarum :) valokuvien ja juhlien yleis-ilmeen kannalta kannattanee vähän miettiä kaason ja morsiammen (sekä muidenkin ydin henkilöiden) yhteen sointuvuutta.

No tuota. Rakas ystäväni jonka kaasona olen elokuussa on juuri tuota hillittyä, sporttista suihkunraikasta superlaihaa ja melko lyhyttä kaliiberia, jonka kauniiden kasvojen häämeikiksi tulee pohjien lisäksi todennäköisesti ripsiväri ja huulikiilto. Itse taas olen pitkä, muodokas, minulla on luonnostaan paksu ja pitkä punainen kuontalo, meikkaan aina vahvasti, pukeudun vain ja ainoastaan näyttävästi ja rokahtavasti ja ylipäänsäkin olen tyyppinä sellainen etten varmasti missään tilaisuudessa jää huomaamatta - jokainen voi sen ajatella kuten haluaa. Pitäisikö näin ollen sitten minun kaason tehtävässäni ilmestyä juhliin meikittä ja vaatimattomassa asussa kuin olisin rannalle menossa normaaliin olemukseeni verrattuna, vai pitäisikö morsiamen sitten tällätä ja meikata itsensä sen näköiseksi ettei sulhanenkaan tunnista, jotta "sointuisimme yhteen yleisilmeen kannalta"? Voisin kuvitella (ja "oman" morsiameni tapauksessa tiedän) että kaasoksi valitaan henkilö jonka kanssa halutaan päivä jakaa, johon luotetaan ja turvaudutaan ja jonka tiedetään osaavan homman hoitaaa, eikä suinkaan sitä joka joko sopii ulkonäöllisesti hääteemaan tai on vaatimattomamman näköinen kuin morsian - minusta sellainen kyllä kertoisi jo aika paljon morsiamen itsetunto-ongelmista... ;)

Kävimme muuten tästä asiasta keskusteluakin kun ystäväni pyysi minua kaasoksi. Hänen pukunsa tulee olemaan yksinkertainen (toinen kierros kun on menossa), ja nauraen hän sanoi että "sinä saat pukeutua ihan oman tyylisi mukaan, kunhan puku on teemaväriä". Hänelle tulee sileä niskanuttura, minulle taas osin auki oleva rokahtava kiharakampaus. Hän laittaa matalat ballerinat, minulle tulee noin 10 cm korot. Silti olen aivan varma ettei kukaan hääväestä sekoita minua morsiameen, tai edes vaivaudu miettimään miksi näytän miltä näytän - uskon että heillä on varmasti morsiammen onnenhehkussa, ohjelmassa, tarjoiluissa ja seurassa ihan tarpeeksi viihdykettä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
samaa mieltä edellisten kanssa.. Sepäs olisikin jos sattuisi olemaan joku joka ei tunne morsianta, vahingossa sattuisi tulemaan onnittelemaan kaasoa morsiamen sijaan..

Mulle tuli ihan sama mieleen. Olis kyllä niin noloa ja harmittais.

Mietin tässä, että kenelle se olisi noloa? Onnittelijalle, onniteltavalle vai morsiamelle?

Tällainen vanha "morsian" ei kyllä korvaansa lotkauta kaason pukeutumiselle, olen sanonut hänelle, että asu on vapaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Milana

Reps :D...ehkä vähän kärjistit asian ja käänsit joksikin ihan muuksi kuin sen tarkoitin. Kuten sanoin tuossa viestissäni niin sehän on täysin ihmisistä kiinni. Jos teillä on kerran asia noin sovittuna niin mitää ongelmaa ei teillä pitäisi olla? Itseasiassa on hyvän itsetunnon merkki kun kehtaa sanoa sen ääneen ettei halua kaason olevan kauniimpi/pyntätympi kuin morsian omissa häissään..moni saattaisi siinä tilanteessa mielummin vain kaasoa miellyttääkseen olla hiljaa. Uskon kuitenkin, että aikuiset ihmiset voivat aina puhua kaikista tuntemuksistaan, myös ns. "noloista", joilla ei mitään tekemistä ole itsetunnon kanssa vaan ihan sen kanssa, että häät ovat ainutkertainen asia ja kukin morsian erilainen.

Kuten kirjotin: en tiedä miltä se siellä mainitsemissani juhlissa vaikutti kun kaaso oli niin ylipyntätty verratuna morsiammen tyyliin, kuvissa se vain pisti vähän silmään. En minäkään usko, että kaaso on niissäkään juhlissa huomiota varastanut vaikka olisi ollut minkälainen ilmestys tahansa :girl_haha:...ja täytyypä vieläkin olla kiitollinen kaikille omille läheisilleni jotka osallistuivat niin epäitsekäästi teemani toteuttamiseen! Näköjään se ei olekkaan ihan itsestään selvyys, että morsiammen toiveita kuunnellaan..olen totisesti onnellinen siitä mitä sain (nyt rouva).

Muokattu: , käyttäjä: Afrodita

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nää on niitä asioita, joista kaason tulee puhua morsiusparin kanssa ja tehdä valintansa sen mukaan, morsiusparia kunnioittaen.

Mikäli morsiuspari ja vastaanotto on malliltaan yksinkertainen, voipi kovin pramea kaaso kyllä hämmästyttää vieraita, mutta onko sen väliä, jos morsiuspari on kaasostaan ylpeä?

Joskus käy niinkin, että vaikka morsian on pukeutunut ihastuttavasti ja morsianmaisesti kantaa kaaso paremmin pukunsa ja hänen olemuksensa vain nousee rivistä kaason ylitse, ikään, kuin raikastava tuulenhenkäys kesäsäässä. Pitäisikö kaason tuolloin vetäytyä taka-alalle, pistää ryhti kasaan ja pitää huoli siitä, ettei morsian himmene kaason astuessa huoneeseen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai morsiamen pukeutumista syynätään! Jos morsiamella on yksinkertainen puku, ja kaasolla vannehametylliunelma ja tiarat sun muut releet niin KYLLÄ TAKUUVARMASTI ihmiset miettii miksi kaaso on "pistänyt pukeutumisensa överiksi"! Voivat jopa miettiä, miksi kaaso haluaa varastaa huomion!

Olin muutamia vuosia sitten tällaisissa häissä ja juuri näinhän siinä kävi, että vieraat tuijottivat kaasoa kuin halpaa makkaraa. Kaaso itse oli ainakin mukamas tuiki tietämätön asiasta, vaikka oli paljastanut jollekkin tietoisesti laittaneensa yhtä pramean vannehameellisen puvun. Kaaso vielä kehututti omaa pukuaan ja kampausta morsiamella eikä itse sanonut morsiammelle yhtään positiivista asiaa vaan pyöri koko illan oman napansa ympärillä! Olin kuolla myötähäpeään :girl_to_take_umbrage2:

edit//kirj.virheet

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin juuri ystäväni kaasona pienimuotoisissa häissä.

Yksi tapaus jäi suuresti harmittamaan sekä minua, että itse morsianta!

Olimme kokoontuneet sakastiin ennen alttarille menoa, ja meitä oli huoneessa:

-minä ja toinen kaaso

- bm

-morsian ja sulhanen

- ja pari muuta henkilöä.

Urkuri saapui huoneeseen kätelläkseen hääparia ennen h-hetkeä, ja kaikkien hämmästykseksi hän ojensi hymyillen kätensä MINUA sekä BM:ä kohti!

Korjasimme pikimmiten, että hei, hääpari on tuossa vieressä! Ja urkuri, pisteenä i:n päälle lohkaisi: No voihan sitä erehtyä, kun väki on toinen toistaan juhlavammin puettu.

Huomasin että hääpari oli harmissaan tästä kommentista :(. Mutta mepä oltiin pukeuduttu kaikki vähän eri tyyliin:

- Morsiamella lila cocktailmekko, näyttävä kampaus & meikki

- Sulhasella farkut (!!), nahkaliivi ja bootsit

- BM:llä tumma puku

- Minulla näyttävän pinkki satiinimekko ja muutenkin täysi tällinki.

Pisti miettimään, että perkeles menikö mulla pukeutuminen hieman yli? :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Minusta tämä tilanne on ollut kyllä urkurin ihan oma vika. Jos ei morsianta ja sulhasta ennestään tai vaatetuksesta tunnista, mielestäni olisi kohteliasta kysyä, että ketkäs teistä olikaan morsiuspari.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään