Hylje

Valmiina tilatut kutsut

269 viestiä aiheessa

Tuittu87: voin suositella weddingpaperdivasia. Tilattiin kutsut, lisätietolaput jne sieltä. Toimii! Siellä voi itse suunnitella kutsua mieleiseksi fonttia muuttamalla jne, runsas valikoima, nopea toimitus.... Ihan toisen tasoista kun tämä yksi ja ainoa suomalainen toimittaja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuittu87: voin suositella weddingpaperdivasia. Tilattiin kutsut, lisätietolaput jne sieltä. Toimii! Siellä voi itse suunnitella kutsua mieleiseksi fonttia muuttamalla jne, runsas valikoima, nopea toimitus.... Ihan toisen tasoista kun tämä yksi ja ainoa suomalainen toimittaja.

Itsekin ollaan kateltu tuota sivustoa. Osaatko kertoa, lähettävätkö ennen kortteja raakavedoksen ulkonäöstäteksistä, että voi tarkistaa ettei kirjoitusvirheitä tms. ole? Minkä hintaiseksi teidän koko setti tuli?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mezzy: hinta riippuu mm. tilattavien korttien määrästä, valuuttakurssista ostohetkellä, sivustolla on usein discount tarjouksia myös joita kannattaa hyödyntää. Korttien hinnat + peruskuori liikkuu euron molemmin puolin, näin myös meillä eli postikuluineen olisiko ollut 1,40/kortti. Toimitus on melko nopea ja tulee UPSilla kotiovelle!

Huom. tullin mukaan hääkorteista ei mene tullimaksua. Arvonlisäveroa kannetaan 22 %:a ostohinnan ja kuljetuskustannusten yhteissummasta. Jos tavaran arvo on enintään 22 euroa, arvonlisäveroakaan ei kanneta. Mikäli kannettavaksi arvonlisäveroksi jäisi käytännössä alle 10 euroa, sitäkään ei kanneta. (Esimerkiksi jos lähetyksen arvo postikuluineen olisi 44 euroa, kannattavaksi veroksi jäisi 9,68 e, eikä sitä siis kannettaisi.) Tämä ilmeisesti jää jotenkin itse ilmoitettavaksi.....Jos tulisi EU-maasta niin ei alvia tai tullia.

Yep, arvelit oikein, eli ennen painamista hyväksyttävät kortin sinulla, muistaakseni jossain vaiheessa tilatessa voit päättää mitä haluat tarkastettavan, itte laitoin että koko tekstin. Se tapahtuu sähköisesti, eivät lähettäneet kotiin mallia. Jos muutat fonttia muuksi kuin kortin alkuperäiseksi niin siellä "designer" muokkaa korttia sopivan näköiseksi. Näitä voi kommentoida ja esittää lisätoiveita. Esim. me pyydettiin peruspohjaan muutamia muutoksia. Huom. yksi muutosrundi on ilmainen, seuraavasta veloittavat muistaakseni 10dollaria.

Mallikortteja tilasin itte ensin 5kpl, niitähän saa muutaman tilattua ilmaiseksi. Jos haluat niin voin toki lähettää nuo meidän mallinkortit sinulle, laita vaikka privalla osoite.

Muokattu: , käyttäjä: Mavenly

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sen verran tulin kirjoittamaan, että voin lämpimästi suositella Now & Foreveriä. Saatiin hyvää palvelua, ja 100 kutsua kuorineen tulivat maksamaan hitusen yli 200 euroa, sis. oikovedoksen, kultafoliotekstillä (kannessa sekä kuvio että nimet ja päivämäärä). Palvelu oli hyvää ja oikovedos tuli alle viikossa (lisänä olivat laittaneet esimerkin kultafolioväristä ja tilaamastamme kutsumallista, samaan hintaan), ja tästä alle 2 viikon päästä tulivat kutsut - kun keskiviikkona myöhään yöllä tilattiin, vajaan kolmen viikon päästä maanantaina olivat kutsut jo postissa haettavina :)

Muuta en osaa sanoa, mutta tosiaan suosittelen lämpimästi! Me laitoimme lisätoiveet ja asetteluohjeet vaan osana nettitilaukseen, ja saatiin juuri sellaiset kutsut kuin tahdoimme :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen sitä mieltä, että tilatut kutsut eivät ole mitenkään merkki laiskuudesta!

Meillä sulhanen suunnitteli meidän näköiset kutsut ja pyysimme niille kustannusarvion painotalosta. Saamme itse suunnitellut yksinkertaisen tyylikkäät kutsut 1€/kpl + painetut kirjekuoret 0,15€/kpl. Tuskin oltaisiin saatu näin halvalla jos olisimme itse alkaneet tehdä kutsuja, etenkin kun niitä tulee 75kpl. Tulemme tilaamaan myös kaikki muut kirjalliset tuotokset samasta paikasta. Koevedos ollaan myös saatu ja laatuun ollaan todella tyytyväisiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin vuoden alussa 50 Ikuinen Rakkaus- korttia N&F:ltä. Hintaa tuli noin 150euroa, tosiaan aika paljon sai maksaa eri jutuista, muun kuin mustan värin valinnasta ties mihin. Kuten joku jo mainitsikin, 10e koevedos on aika turha. Valkoiselle A4-paperille tulostettu kopio kortista, joka ei sinällään anna esimakua esim. kortin paksuudesta/materiaalista. Meidän kortit oli nimittäin aika ohuita ja paperimaisia.

Meillä kävi yllättäen niin, että vieraslistaan tuli hieman lisäystä, ja niinpä jouduin tilaamaan vielä 6 kutsukorttia lisää -> 52euroa, ilman etusivun "Kutsu"-painatusta ja sisäsivun painatus mustalla, kun aiemmassa satsissa oli samalla värillä kuin etusivun kuvapainatus. Tämä hieman kirveli mieltä, mutta omapa on vikani kun en jo alunperin tilannut tarpeeksi kutsuja. Jos oisin aiemmin tajunnut, olisin säästänyt jo ensimmäisessä satsissa tuon "Kutsu"- painatuksen pois ja ostanut Sinellistä niitä tarroja. Samalla säästänyt rahaa.

Asiakaspalvelu kuitenkin tosi hyvä ja kiva! Tässä vielä kuva meidän kortista, kuvattavaksi tosin sattui juuri se kortti missä vähän tökerö rusetti :D Me siis laitettiin itse vielä tuollaiset rusetit tuohon, kun olisi ollut todella tylsä ilman niitä.

Muokattu: , käyttäjä: emmy-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme WeddingPaperDivasista kutsut eilen. Voin tänne raportoida, miten kaikki sujuu... 35 kutsua, 35 liitekorttia, 40 palautusosoitteellista kirjekuorta ja toimitus kotiin kesäkuun ensimmäisellä viikolla yhteensä suunnilleen 135 euroa. Sääli, että tässä asiassa missasimme parhaan euro-dollarisuhteen.

Ensimmäinen mutka matkassa kohdattiin jo, sillä huomasin tänään, että tilauksemme kutsu ei ole ihan siinä muodossa, mihin sen viimeiseksi muokkasimme. Teimme siis paljon muutoksia (lähinnä tyyliin pisteiden paikkoihin) matkan varrella, ja nyt kutsussa näyttäisi olevan juurikin yksi piste väärässä paikassa sekä yksi kohta, jossa piti olla piste, mutta ei olekaan. En oikein tajua, miten se on mahdollista, koska tarkistimme ja tarkistustarkistimme kutsun ennen tilauksen lähettämistä, ja olen varsin varma, että pisteet olivat silloin kohdillaan. No, lähetin asiasta jo sähköpostia asiakaspalveluun, enkä usko korjausten tekemisen tuottavan ongelmia; meille ei ole vielä lähetetty sähköistä mallikorttiakaan hyväksyttäväksi.

Edit.

Kaikki toimi loistavasti. Kutsut toimitettiin kotiin kesäkuun ensimmäisinä päivinä, eikä missään ollut mitään ongelmaa. Kaikki muutokset onnistuivat ilman mitään vaikeuksia ja palvelu oli erinomaista.

Muokattu: , käyttäjä: Iki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen sitä mieltä, että tilatut kutsut eivät ole mitenkään merkki laiskuudesta!

Meillä sulhanen suunnitteli meidän näköiset kutsut ja pyysimme niille kustannusarvion painotalosta. Saamme itse suunnitellut yksinkertaisen tyylikkäät kutsut 1€/kpl + painetut kirjekuoret 0,15€/kpl. Tuskin oltaisiin saatu näin halvalla jos olisimme itse alkaneet tehdä kutsuja, etenkin kun niitä tulee 75kpl. Tulemme tilaamaan myös kaikki muut kirjalliset tuotokset samasta paikasta. Koevedos ollaan myös saatu ja laatuun ollaan todella tyytyväisiä!

Samaa mieltä. Meillä kaveri suunnitteli kuvan mukaan kutsukortit ja itse lisätään niihin vielä satiininauha tms. Tarjous painosta oli ihan mitätön - vajaa euro per kutsu - piti ihan tarkistaa, että ymmärsinkö oikein. Saadaan ihan mielettömän tyylikkäät ja omannäköiset kutsut :)

Moonbeam, mitä painotaloa käytitte? Tarkoitatko, että osoitteet tulevat painettuna kirjekuoreen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kesti tosi pitkään löytää mieleiset valmiiksi painetut kutsut. Viimein kuitenkin löytyi haluttu yksinkertainen linja täältä: Twenty-Seven.

Päädyimme sitten tilaamaan myös menut, kirkko-ohjelmat, paikka- ja pöytäkortit samasta paikasta. Ääkköset toimivat loistavasti, koevedoksia saa kotiin niin pyytäessä ja tekstin asettelusta saa pdf-versioita sähköpostilla tarkistettavaksi. Myös nauhojen värejä ja malleja oli paljon ja löysimme helposti omaan väriteemaan sopivan.

Jokainen kutsu tuli kauniisti pakattuna samanvärisessä kirjekuoressa ja kutsu oli kuoren sisällä vielä ohuessa, kauniissa silkkipaperissa. Suosittelen lämpimästi kaikille askartelua vierastaville!

Lisäksi vinkki kutsuaan postittaville, kannattaa katsoa Postin nettikaupasta postimerkkivalikoimia ja tilata merkit sitä kautta. Tulevat kotiin ja valikoimaa on runsaasti. Löysimme kauniit väriteemaan ja tunnelmaan sopivat merkit sitä kautta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin valmiit kortit (sekä kutsut että kiitoskortit) Hääpalvelu.fistä ja kortit olivat hyvin tehty ja hyvälaatuisia. En voi muuta kuin suositella paikkaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin tarkoitus tilata N&F:ltä kortit, mallit tuli todella nopeasti, nyt vain pitäisi päättä teksti ja fontit. Yleensä pidän askartelusta, mutta nyt tulossa aikataulullisesti niin tiukka 8kk ettei ehdi juuri askartelemaan ja mies ihastui erääseen malliin niin että olihan se pakko valita... :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Selasin koko keskustelun läpi ja olin positiivisesti yllättynyt miten moni on tilannut kutsut tuolta WeddinPaperDivasilta. Itsekin olemme siihen päätymässä.. Rahtikulu vähän jännittää, nouseeko se miten suureksi. Ajattelin tilata vain kutsu- ja kiitoskortit, paikkakortit yms oli myös kivoja mutta kun olen ehtinyt jo ostaa materiaalit niihin. Ei kaiken tarvitse olla kuitenkaan ihan samaa settiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon katellut sellasta sivustoa kun Vistaprint. Ei mitään kauheeta krumeluuria, mutta löytyi mun mielestä ihan kivoja malleja. Palvelusta tai mistään muustakaan käytännön asiasta ei ole mitään hajua..

Muoks: nyt linkki ei enää jostain syystä toimi, mutta googlen kautta tolla vistaprint hakusanalla ainakin löytyy:)

Muokattu: , käyttäjä: annael

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos vinkistä, tää menee ehdottomasti harkintaan!

Löydettiin useampi meitä miellyttävä malli ja kun yhtä mallia siinä vähän testailtiin, niin sadan kutsun hinnaksi olisi tullut 55€ ja jos oikein ymmärsin, niin siihen tulee vielä valkoiset kuoret mukaan (kutsuun mätsäävistä painetuista kuorista oli sitten hinta erikseen, en muista mitä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädyttiin myös teettämään kutsut. Olen tarjouksia pyytänyt eri painotaloista, mutta vain yhdestä olen saanut suoraan tarjouksen. Muut ovat pyytäneet paikan päälle valitsemaan materiaaleja, hinta kun riippuu kuulemma lähinnä materiaaleista.

Mitä ideoita teillä olisi teetettyyn, mutta kuitenkin persoonalliseen kutsuun? Kuitenkin haluamme pitää linjan suht neutraalina kun emme ole niin räiskyviä persoonia. Joku "ovela" juju siinä kuitenkin voisi olla.

Kuitenkaan tämän tyylistä kutsua en haluaisi:

http://www.romance-fire.com/pictures/Wedding%20Invitations%20006.jpg

Jotenkin tosi persoonaton ja mulle tulee siitä mielleyhtymä juuri siitä että ollaan haluttu päästä helpolla (niinkuin tosin haluankin päästä, en vain halua sen näkyvän =))

Tämän tyylinen minua vähän houkuttelisi:

http://www.weddinginvitationscard.com/wp-content/themes/missing-loved-one/images/affordable-wedding-invitations-2.jpg

Kääntöpuolella voisi olla kartta ajo-ohjeineen ja/tai lyhyt hääinfo. Kokoa tuommoisella kaikenkaikkiaan olisi varmaan A5-paperin verran, joten voi olla liian sekava jos kaikki on ympätty samaan A5-kappaleeseen.

Jalostin tuota vielä senkin verran mielessäni, että tuohan voisi olla kahtia taiteltu A4, jossa etusivulla olisi kutsu ja sisäsivuilla kartta, ajo-ohjeet sekä hääinfo. Ja se olisi siis taiteltuna samaan tyyliin kuin alemman linkin kutsu.

Tarkoituksena olisi lähinnä painattaa tekstit ja kartta ehkäpä jonkinlaisilla "kehyksillä". Itse lätkisin leimasimella jotain sormuksenkuvia siihen vielä. Ja nauhaa olisi kiva saada ympärille, menisiköhän liian sekamelskaksi?

Onko teillä muita ideoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen pikaisesti Vistaprinttiä, koska sain vinkin siihen täältä. Tilasimme kutsuja ensin 10kpl, että nähdään tykätäänkö.

Meille tulee aika yksinkertainen malli. Tekstiä saa molemmille puolille korttia jos haluaa. Vistaprint

Toimitus oli tosi nopea ja kutsuun olen tyytyväinen. Eli nyt voi laittaa loputkin kutsut tilaukseen!

Muokattu: , käyttäjä: Pupunenka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt löytyi tällä hetkellä ainakin vahvin vaihtoehto:

http://www.vponsale.co.uk/elegant-heart-folded-wedding-invitations-zdi002-p-2194.html

Tosin, mikäli oikein ymmärsin, tuohon hintaan sisältyy myös R.S.V.P ym -laput, joita emme tarvitse.

Eli: mitenhän toteuttaisimme tuon puoliksi teetettynä, puoliksi itsetehtynä? Pyytämällä pikapainoa hahmottelemaan etusivulle tuon sydämen, jonka itse leikkaisimme tuolla tavalla? Tuleekohan siitä tökerön näköinen?

Saisikohan sen tuon sydämen "alle", niin että se paljastuisi kun kannen avaa? Luulisi pikapainolla onnistuvan tekstinasettelu...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kutsut tuli perjantaina FedExillä WeddingPaperDivasilta ja voin lämpimästi suositella ko paikkaa! Kaikki meni kuten pitikin ja lähetys tuli sovitussa ajassa. 45 kutsua (en kyllä laskenut että tuliko se määrä kuin tilattiin ;) ) hinta toimituskuluineen n. 100 eur joten ei minusta paha. Sama raha olisi varmasti mennyt kun olisin lähtenyt askartelutarvikkeita ostamaan ja tehnyt itse. Noissa tuli vielä kuoriin kauniisti meidän osoite painettuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta on kyllä oikeasti ihana, että voi jutella kutsuista jonkun kanssa ja varmistaa, että kaikki menee hyvin. Ja ainakin tuolta Now & Foreveriltä sain asiakaspalvelusta puhelimessa vinkkejä asioihin, joita en ollut itse edes hoksannut ajatella. Ja omaa mielikuvistusta kun käyttää, niin kyllä ne valmiistakin kutsuista saa persoonallisen näköiset. Ei kaikki osaa itse tehdä, mutta toki voi itse suunnitella. Vähän kuin puvun teettäminen ompelijalla :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin suosittelen Vistaprinttiä!! Alkuun oli hieman skeptinen, mutta nyt on pakko kehua kyseistä firmaa. Tilasimme sieltä 50 kappaletta kutsuja kalleimmalla paperilaadulla, jotta oli ainakin tarpeeksi paksua kutsuksi eikä mitään ohutta paperiliparetta. Laskua kertyi siltikin vain noin 65 euroa! Kaupan päälle tuli lisäksi ilmaiseksi valkoiset kirjekuoret. Siellä on jatkuvasti todella hyviä tarjouksia! Rekisteröitymällä sivuille, sähköpostiin saa hyviä tarjouksia. Meidän kutsut olivat tilattaessa puoleen hintaan ja toimituskin oli ilmainen. Toimitusaika oli suhteellisen pitkä (noin 20 päivää), mutta en halunnut maksaa extraa nopeammasta postituksesta. Hyvin ne ehti perille hitaallakin toimituksella :) Varsinkin oman kuvan lisäämällä kutsusta tuli mielestäni oikein kiva, jopa persoonallinen. Kiitos-kortitkin ajattelin tilata sieltä sitten, kun niiden tilaus on ajankohtaista. Helppoa ja lopputulokseen olen tyytyväinen!

post-30330-129659422464_thumb.jpg

post-30330-129659450176_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Me myös tilattiin vistaprintiltä ja olen todella tyytyväinen! 70 kutsua kahdessa erässä vain 66 euroa! (siksi kahdessa erässä, kun ensin tilattiin 10 kpl mallit) :girl_smile: Olisi tarkoitus tilata sieltä myös kiitos-kortit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on ollut alusta asti selvää että teetämme laadukkaat ja persoonalliset kutsut. Teimmekin eilen tilauksen tällaisesta intialaisesta hääkutsukaupasta:

http://www.scrollweddinginvitations.com/Scroll_Invitations.htm

Saanko lisätä henk.koht. mielipiteen noista tee-se-itse-sinooperikutsuista.. Niitä on nyt vuosien mittaan tipahdellut postiluukusta, samanlaisia, beigeä ja roosaa ja valkoista.. liimatut kutsu-tarrat irtoilevat ja se kädenjälki tosiaan näkyy.. Miksi sellaisestkin, joilla ei ole minkään valtakunnan taidesilmää, haluavat rasittaa itseään & läheisiään monen tunnin askartelu-sulkeisilla?

Välillä toivoisin näkeväni vaikka niitä teetettyjä kutsuja, kun kiireessä itse tehtyjä tiimariversioita.. en halua pahoittaa tee-se-itse-morsioiden mieltä, sillä ei ne kaikki kamalia ole! Mutta siis tämä on vain minun mielipiteeni :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: My_Dream_Wedding

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ :girl_haha:

Silloin voi askarrella, jos sen osaa. Osa käsin tehdyistä kutsuista on todella hienoja, jopa nätimpiä kuin jotkut tilatut..

Muokattu: , käyttäjä: millamilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suunnittelen tilaavani kutsut Now and Foreverista (n. 40 kpl, valmis kutsukorttimalli). Netissä sanotaan, että toimitusaika on 4-5 vkoa, mikä tuntuu aika pitkältä ajalta (koska meille on tulossa kiire..;). Te, jotka olette tuolta kutsuja tilanneet, miten pitkiä toimitusajat ovat käytännössä olleet? Tiedoista etukäteen kiitellen, johanna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

WAU! Löysin täältä linkin tuonne Weddindpaperdivas-sivustolle, ja siellähän on aivan ihania kutsuja! Mä olen jo kauan sitten päättänyt, että meidän häihin kutsut (ja muut paperijutut; paikkakortit jne) tilataan valmiina jostain, koska en tosiaan ole mikään askarteluihminen. Nyt edessä on miehen taivuttelu ulkomailta tilattaviin kutsuihin ja sitten täytyy alkaa karsia noin sadasta suosikista.. Tulen raportoimaan projektista, tilauksen sujumisesta jne. kunhan on jotain raportoitavaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään