Jump to content
Naimisiin.info

Peikonpähkinä hääkimpussa (kuvia)


jennimk1

Recommended Posts

Hei!

Onko kellään kivaa ideaa kun haluaisin kimpuksi pelkkää peikonpähkinän oksaa tai korkeintaan jonkun pienen kanssa. En niin niitä kukkia kaipaa ja häät on talvella.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Löytyisikö vielä hinta-arviota? Mietimme pöytäkoristeiksi peikonpähkinää, mutta ajatuksen voi unohtaa, jos jo pelkän oksan hinta on kalliimpi kuin muutama ruusu, saatikka sitten, että nämä olisi yhdistetty.

Link to comment
Share on other sites

Mistä tuota peikonpähkinäoksaa voi Helsingissä ostaa? Keneltä löytyisi tietoa?

Muokattu: , käyttäjä: lenan
Link to comment
Share on other sites

Varmaan kokolailla kukkakaupasta kuin kukkakaupasta. Ainakin asematunnelissa (Kaivo-kukka?) muistaisin nähneeni. Hintaa ei tosiaan ole tullut katsotuksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Siinä olis jotaki mitä löysin..

Edit. Tosin en oo varma tuosta vasemmanpuoleisesta että onko se varmasti peikonpähkinä. Ei oo ainakaan niin kippurainen mitä ne kukkakaupassa oli.

post-20748-1229362225_thumb.jpg

post-20748-1229362248_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: hheidi
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Miaraanan kimppu oli kyllä nätti! Kannoitko käsivarrella vai miten?

Mulla oli toukokuussa tämmönen. Tykkäsin kyllä valtavasti ja kimppu viritti häätunnelmaan edellisenä iltana viikon sairastelun jälkeen! :-X

post-20180-1266582858_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: tähtis
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mulla oli kimppu, jossa neljän punaisen ruusun keskeltä nousi muutama oksa peikonpähkinää, vartta oli jätetty suunnilleen saman verran kuin nuo oksat nousivat kimpun yläpuolelle. Heitin kimppuni (vaikken millään olisi raaskinut) eikä siinä oikeastaan ollut muuta ongelmaa kuin että tarvittavaa voimaa oli hiukan vaikea arvioida ja kimppu lensi vähän liian pitkälle. :D

Mulla oli peikonpähkinää myös hiuskukassa, voin laittaa kuviakin, kunhan saadaan ne kuvaajalta.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Onpa upeita kimppuja! Rakastan peikonpähkinää, mutta ei tullut mieleenkään, että sitä voisi laittaa hääkimppuun. Mulle tulee auringonkukkia, sopiskohan niihin pari peikonpähkinän oksaa.. :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No mulla oli tällanen yksinkertanen kimppu, jossa on peikonpähkinän oksa, gerbera ja kaksi neilikkaa. AIVAN IHANA :girl_haha:

post-27257-127255993512_thumb.jpg

post-27257-127255994926_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Mai2010
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Haluaisin kimpuksi rannekimpun, jossa on ainoastaan murattia, peikonpähkinää ja männynkäpyjä, mutta floristi sanoi ettei pähkinää voi taittaa ympäröimään kimppua, kun on niin kovaa... Itse ehdotti pajua joka sitten "naamioitaisi" ruskeaksi sillä hassulla teipillä... Onko todella näin ettei rannekimppuun voi laittaa pähkinää reunustamaan (en siis halua että se roikkuu pitkin poikin ja tarttuu joka nurkkaan), ja jos pähkinää ei voi käyttää, niin olisiko tiedossa jotain muuta käkkäräoksaa, joka tähän sopisi?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...