jennimk1

Peikonpähkinä hääkimpussa (kuvia)

15 viestiä aiheessa

Hei!

Onko kellään kivaa ideaa kun haluaisin kimpuksi pelkkää peikonpähkinän oksaa tai korkeintaan jonkun pienen kanssa. En niin niitä kukkia kaipaa ja häät on talvella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyisikö vielä hinta-arviota? Mietimme pöytäkoristeiksi peikonpähkinää, mutta ajatuksen voi unohtaa, jos jo pelkän oksan hinta on kalliimpi kuin muutama ruusu, saatikka sitten, että nämä olisi yhdistetty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä tuota peikonpähkinäoksaa voi Helsingissä ostaa? Keneltä löytyisi tietoa?

Muokattu: , käyttäjä: lenan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varmaan kokolailla kukkakaupasta kuin kukkakaupasta. Ainakin asematunnelissa (Kaivo-kukka?) muistaisin nähneeni. Hintaa ei tosiaan ole tullut katsotuksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siinä olis jotaki mitä löysin..

Edit. Tosin en oo varma tuosta vasemmanpuoleisesta että onko se varmasti peikonpähkinä. Ei oo ainakaan niin kippurainen mitä ne kukkakaupassa oli.

post-20748-1229362225_thumb.jpg

post-20748-1229362248_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: hheidi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun kimppuni maistraattivihkimisestä :-X

gallery_26586_614_637246.jpg

gallery_26586_614_32814.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Miaraana

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miaraana, tosi kaunis kimppu! Saako udella, että minkä verran siitä maksoit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Upea kimppu Miaraana. Tuo on yksinkertainen ja erittäin kaunis.

Mitenköhän tuollaisen kimpun heitto mahtaa onnistua???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miaraanan kimppu oli kyllä nätti! Kannoitko käsivarrella vai miten?

Mulla oli toukokuussa tämmönen. Tykkäsin kyllä valtavasti ja kimppu viritti häätunnelmaan edellisenä iltana viikon sairastelun jälkeen! :-X

post-20180-1266582858_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: tähtis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kimppu, jossa neljän punaisen ruusun keskeltä nousi muutama oksa peikonpähkinää, vartta oli jätetty suunnilleen saman verran kuin nuo oksat nousivat kimpun yläpuolelle. Heitin kimppuni (vaikken millään olisi raaskinut) eikä siinä oikeastaan ollut muuta ongelmaa kuin että tarvittavaa voimaa oli hiukan vaikea arvioida ja kimppu lensi vähän liian pitkälle. :D

Mulla oli peikonpähkinää myös hiuskukassa, voin laittaa kuviakin, kunhan saadaan ne kuvaajalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpa upeita kimppuja! Rakastan peikonpähkinää, mutta ei tullut mieleenkään, että sitä voisi laittaa hääkimppuun. Mulle tulee auringonkukkia, sopiskohan niihin pari peikonpähkinän oksaa.. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mulla oli tällanen yksinkertanen kimppu, jossa on peikonpähkinän oksa, gerbera ja kaksi neilikkaa. AIVAN IHANA :girl_haha:

post-27257-127255993512_thumb.jpg

post-27257-127255994926_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Mai2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin kimpuksi rannekimpun, jossa on ainoastaan murattia, peikonpähkinää ja männynkäpyjä, mutta floristi sanoi ettei pähkinää voi taittaa ympäröimään kimppua, kun on niin kovaa... Itse ehdotti pajua joka sitten "naamioitaisi" ruskeaksi sillä hassulla teipillä... Onko todella näin ettei rannekimppuun voi laittaa pähkinää reunustamaan (en siis halua että se roikkuu pitkin poikin ja tarttuu joka nurkkaan), ja jos pähkinää ei voi käyttää, niin olisiko tiedossa jotain muuta käkkäräoksaa, joka tähän sopisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään