Rolli

Vieraiden suunnittelemat ohjelmat

4 viestiä aiheessa

Ahkerasta etsinnästä huolimatta en löytänyt aiheesta aiempaa keskustelua..

Kaasoltani ja äidiltäni kuulin, että sukuni on suunnitellut ohjelmaa häihimme. Äitini ei tiennyt mitä on luvassa.. Ensimmäinen ongelma tulee siitä, miten sitten ilmoitan bändille, moneltako alkavat soittaa? Ruokailun yms. aikataulu? Nyt olen suunnitellut aikatauluun vain ohjelmaa kohdan, mutta sekä keittiö, että bändi haluaisivat tietää mahd. tarkkaa aikataulua..

Toinen ongelma on se, että sulhanen (enkä juuri minäkään) ei välitä siitä, että joutuu tekemään jotain ihmisjoukon edessä.. Miten olette toimineet tällaisissa tilanteissa? Sen tiedän, että sukuni ei välttämättä tajua ottaa huomioon sitä, että sulho ei halua esiintyä.. Auttakee :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äitisi ja kaasosi mitä ilmeisimmin kuitenkin tietävät, ketkä sukulaiset ohjelmaa ovat suunnitelleet?? Voisivatko he ohjeistaa kyseisiä sukulaisia siitä, millaista ohjelman ei ainakaan pitäisi olla? Ja samalla he voisivat valaista tuota aikatauluasiaa, joko niin, että sukulaiset kertoisivat paljonko aikaa heidän juttunsa vaatii - tai niin että ohjelmalle varataan aikaa vasta ruokailujen jälkeen, esim. bändin tauon aikaan. Itse ainakin yrittäisin purkaa "ongelmaa" siitä suunnasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos ehdotuksesta! Ehkäpä he saavat ruveta tekemään salapoliisin työtä;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toi ois niiiiiiin kauheeta! Ja mun mielestä on melko epäkohteliastakin vaan ilmottaa että me muuten suunnitellaan ohjelmaa teidän häihin. Repisin niin pelihousuni ja antasin porttikiellon jos mun sukulaiset/ystävät/kuka tahansa rupeis omin päin jotain suunnittelemaan :angry:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään