Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia puvuista haetaan/puvun valmistajaa/jälleenmyyjää etsitään


minku81

Recommended Posts

Olen kyllä sovittanut ja tilannut jo kyseisen pukumallin ivoryn värisenä, mutta kun tuo muisti pätkii... En ottanut itsestäni kuvia puku päällä ja netistä en ole löytänyt puvusta kuvia kuin edestä päin, niin olisiko kenelläkään puvusta kuvaa takaapäin? Olisi kiva muistella mitä sitä tuli tilattua...

:-X  :-X  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiitos, kyllä se taitaa olla sama puku. Itselleni ei vain tule huntua eikä käsineitä, niin se vähän muuttaa ulkonäkökä, mutta tuttu pitsireuna näkyi takaosassa. Nyt pääsen muistelemaan pukuani paremmin.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kiitos kuvasta Bellis. Ostin ton(sincerity 3141) puvun ja ihastuin siihen heti ja se oli sellainen mistä olen haaveillu, mut en ole sitä nähny kun itseni päällä, siksi kysyn kuvia. Kiitti hirveesti!!!! :) Olis kiva saada vielä lisää kuvia.

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee kans tää puku ja oon harmitellut kun netissä on vaan toi puolikas kuva!

Mutta tässä olisi puvusta jonkinlaisia kuvia mallin päällä :

:-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moikka! kävin varamaassa ton sinerityn 3112 ! Ihana puku :-X Mutta olisko kellään kuvia siitä, kun netistä löytyy tasan kaksi kuvaa ja nekin kullanvärisenä! mulle tulee valkoisena!   Niin ja jos jollain ollut  just toi sama puku, niin kertoisko vähän kokemuksia, esim kuinka pysyi päällä yms ;D Kiitos kaikille jo etukäteen  :) :)

[edit]Korjasin typon otsikosta. B[/edit]

Link to comment
Share on other sites

Mulla on kaapissa tulevia häitä varten kyseinen puku, aivan ihana!!! Rakastuin sovituksessa heti enkä enää edes katsellut muita =)

Link to comment
Share on other sites

Meillä meinas melkein olla sama hääpäiväkin, kirkko varattiinkin 180807 mutta juhlapaikan takia siirrettin häät 170807  ;D Minkä värisenä sulle tulee? Utelias ku olen ;)

Link to comment
Share on other sites

Aivan ihana puku sulla!!!

Kiitos Suvi 81! Se oli kuvassa ja päällä just sellanen, mitä olin ajatellut. Ja vieläpä todella ihanan tuntuinen päällä, kun tuo korsettiyläosa on niin tukeva... Ja nyt se unelma on jo kotona odottamassa juhlapäivää.  :)

Link to comment
Share on other sites

En kyllä ajatellut kun tuntui niin tukevalta ja hyvältä päällä ilman liivejäkin..  Millaisen vanne hameen meinaatte laittaa jos laitatte? Siis montako vannetta?

Link to comment
Share on other sites

Oi ihanaa!

Haaveilen itse samasta puvusta! Valkoisena nimenomaan.

En ole kyllä käynyt vielä sovittamassa. Olen sen verran pienikokoinen, että toivon etten "huku" puvun sisään...

Mutta kaunein näkemäni puku on ehdottomasti!

Link to comment
Share on other sites

Olisin kiinnostunut tästä puvusta, olisiko kellään kuvia tästä? Siis lähinnä oikeita kuvia? Kokemukset myös kiinnostaa--- ja osto! :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli sama puku vuosi sitten :D

Alla oli olkaimettomat liivit varmuuden vuoksi ja kaksivanteinen hame!Puvun kanssa oli yllättävän helppo liikkua ja vessaankin pääsin omin voimin ;D

Link to comment
Share on other sites

Löytyykö kuvia Sincerityn 3149 puvusta käytännössä, uteliaisuuttani kyselen, kun tuli tilattua ko. puku  ::):-X

[edit]Muokkasin tekstiä koska otsikkorivillä olevaa kysymystä ei välttämättä huomaa nyt kun ketjut on yhdistetty  :)[/edit]

Link to comment
Share on other sites

Laitetaan nämä kuvahaut ja valmistajakyselyt nyt samaan ketjuun :) Tämä säästää sekä aikaa että tilaa kun ei etusivulla ole samaan aikaan esim. kolmea kuvienetsintäketjua. Ystävyydellä Bellis :curtsey:

Link to comment
Share on other sites

Löytyykö keneltäkään kuvia sincerityn puvusta 3161 "livenä" päällä? Tuo malliston kuva ei oikein anna oikeutta puvulle.. Te joilla tuo puku on ollut, niin oletteko pitäneet ruusukkeet vai poistaneet ne? Pähkäilen itse mitä teen  ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...