minku81

Kuvia puvuista haetaan/puvun valmistajaa/jälleenmyyjää etsitään

327 viestiä aiheessa

^Festival Studio, ainakin. :)

Kiitos!!! Laitoin jo heille kyselyn puvusta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Festival Studio, ainakin. :)

Kiitos!!! Laitoin jo heille kyselyn puvusta...

Ja vielä Morsiuspukuliike Birgitta, Porin Juhlava sekä Morsiuspukuliike Haavemaa. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Festival Studio, ainakin. :)

Kiitos!!! Laitoin jo heille kyselyn puvusta...

Ja vielä Morsiuspukuliike Birgitta, Porin Juhlava sekä Morsiuspukuliike Haavemaa. ^_^

Kiitos vinkeistä, laitan heti tiedustelut menemään!! Festival Studiossa ei ko. pukua enää ollut...höh-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hakusessa Ladybirdin puvusta kuva, ei löydy valmistajan sivuilta. Muistilappuun on rustattu -060. Kyseessä lievästi merenneitomallinen puku, jossa kullan & hopean värisiä kirjailuja ja pieni laahus. Ei taida löytyä netistä kuvaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt löytyi toisesta ketjusta ihan unelmapuku, mutta valmistaja hukassa... Veikkaisin, ettei ole ihan tämän, eikä viime vuodenkaan mallistoa. :girl_smile:

post-26747-126984746595_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsiskelen tästä puvusta jotain tietoja..kuvan linkki ohjaa nordstrom.comiin, mutta heidän valikoimassaan pukua ei enää ole. Oi viisaat sisaret, tietääkö joku tästä jotain?!

_5351363.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan kertoa kenen tämä ihanuus on?

haapuku.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Redrika, tuhannet kiitokset! Tästä tuli juuri mun toinen lemppari Maggie Sotteron Carmenin ohella! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsiskelen tästä puvusta jotain tietoja..kuvan linkki ohjaa nordstrom.comiin, mutta heidän valikoimassaan pukua ei enää ole. Oi viisaat sisaret, tietääkö joku tästä jotain?!

_5351363.jpg

Muistin heti tämän puvun, se on BCBG Max Azrian mallistoa. Ei taida olla enää Nordstromin valikoimissa, mutta eBaysta kyllä satunnaisesti löytyy. Esim. täältä

Olen myös nähnyt ko. puvun kopioita mainostettavan jollain kiinalaisella nettisivulla.

EDIT: myös Nordstromilta löytyy melkein identtinen versio edelleenkin,täältä

Muokattu: , käyttäjä: flaikkis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsiskelen tästä puvusta jotain tietoja..kuvan linkki ohjaa nordstrom.comiin, mutta heidän valikoimassaan pukua ei enää ole. Oi viisaat sisaret, tietääkö joku tästä jotain?!

_5351363.jpg

Muistin heti tämän puvun, se on BCBG Max Azrian mallistoa. Ei taida olla enää Nordstromin valikoimissa, mutta eBaysta kyllä satunnaisesti löytyy. Esim. täältä

Olen myös nähnyt ko. puvun kopioita mainostettavan jollain kiinalaisella nettisivulla.

EDIT: myös Nordstromilta löytyy melkein identtinen versio edelleenkin,täältä

Hal ja pus! Kiitos linkeistä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsin saman tyylistä pukua kuin Maggie Sotteron Maeleigh on, mutta en tykkää tuosta yläosassa olevasta rusetista enkä tuosta vyötärö kohdasta. Pidän tuosta alaosasta ja tuosta rinnuksesta eli siis jos joku tietäisi mistä löytyisi samankaltainen puku niin olisi kiva :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etsin saman tyylistä pukua kuin Maggie Sotteron Maeleigh on, mutta en tykkää tuosta yläosassa olevasta rusetista enkä tuosta vyötärö kohdasta. Pidän tuosta alaosasta ja tuosta rinnuksesta eli siis jos joku tietäisi mistä löytyisi samankaltainen puku niin olisi kiva :)

Tällaistako etsit?

alfred-angelo-1645.jpg

Tässä Maggie Sottero Maeleigh:

A3268.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Egenc

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuossa taas on sitten ehkä liian pelkistetty yläosa taas :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Redrika: Voi kiitos!! :-X Olin ihan varma, että tuon löytyminen olisi mahdoton tehtävä! Löysin sen googlella, nyt pitää vain selvittää saako niitä jostain vielä. Ihanaa, kiitos vielä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku kertoa, missä voisin sovittaa tällaista pukua? Olen nähnyt tämän mallin aika monessa verkkokaupassa. Haussa kuitenkin liike, jossa näkisi puvun oikeasti.

post-31308-129451003132_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisiko joku kertoa, missä voisin sovittaa tällaista pukua? Olen nähnyt tämän mallin aika monessa verkkokaupassa. Haussa kuitenkin liike, jossa näkisi puvun oikeasti.

post-31308-129451003132_thumb.jpg

Tuo on Alfred Angelon puku. Turussa ainakin myydään kyseistä merkkiä. Tuo puku löytyy varmasti Alfred Angelon kotisivuilta myös. :)

http://www.alfredangelounitedkingdom.com/Collections/ProductDisplay.aspx?productID=7ec2404b-b333-400a-bbaa-c8777335718e&categoryID=0fb8d3ca-5030-43bb-9e1b-90ffb001ae14&pg=0&colorId1=

Muokattu: , käyttäjä: Soraya

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kateissa olisi tämä hääpuku, haluaisin kovasti sen löytää mutta mistään en ole löytänyt. =( Toki mittatilauksena saa, mut "valmiina" olis hakusessa.

http://www.juhlapukubella.fi/files/53.jpg

Tätä oli hääkaupallakin myynnissä, mut on poistunut mallistosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kateissa olisi tämä hääpuku, haluaisin kovasti sen löytää mutta mistään en ole löytänyt. =( Toki mittatilauksena saa, mut "valmiina" olis hakusessa.

http://www.juhlapukubella.fi/files/53.jpg

Tätä oli hääkaupallakin myynnissä, mut on poistunut mallistosta.

Kyseessä on Maggie Sotteron puku Brielle. Tässä suora linkki:

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?attrib28=260&attrib29=270&keywordType=any&pageSize=100&style=A3185&moreOptions=1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kateissa olisi tämä hääpuku, haluaisin kovasti sen löytää mutta mistään en ole löytänyt. =( Toki mittatilauksena saa, mut "valmiina" olis hakusessa.

http://www.juhlapukubella.fi/files/53.jpg

Tätä oli hääkaupallakin myynnissä, mut on poistunut mallistosta.

Kyseessä on Maggie Sotteron puku Brielle. Tässä suora linkki:

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?attrib28=260&attrib29=270&keywordType=any&pageSize=100&style=A3185&moreOptions=1

Kiitos :-X :-X :-X :-X :-X

Mies huokaa varmaan myös helpotuksesta, hermoja raastavaa etsintää ollut :hysteric:

:girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään