Jump to content
Naimisiin.info

Enkelin rukous - sanat?


Guest Vieras

Recommended Posts

Tietäisikö joku mistä Enkelin rukous -nimisen kappaleen sanoja/nuotteja löytäisi? Palstalla sitä kovasti kehutaan kauniiksi, mutta linkit joiden pitäisi viedä kappaleen tekijän sivuille eivät toimi. Oman kirjaston nettihausta ei löydy. Kiitos jo etukäteen!

Link to comment
Share on other sites

Ei noista sanoista kannata mennä maksamaan. Meille kanttori lauloi tuon ja muutaman muun _puhelimeen_ ihan ilmaiseksi. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minusta on suoraan sanottuna sääli, jos kauniiseen ja kysyttyyn vihkilauluun ei ole mahdollista saada nuotteja. Meillä ei ole mahdollisuutta hankkia häihimme ammattilaulajaa vaan yksi perhetuttumme laulaa häissä ja Enkelin rukous vaikuttaisi sanoiltaan erittäin kauniilta. Mutta jos nuottia ei ole mahdollista saada ilman mitään muita velvoitteita niin taitaa jäädä meidän häidemme osalta haaveeksi tuo laulu :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pidin Enkelin rukouksen nuotteja kotisivuillani muutaman vuoden. Poistin kuitenkin kotisivuni syksyllä, ja valitettavasti Enkelin rukouksen nuotit lähtivät samalla bittiavaruuteen. Kustantajat eivät halunneet julkaista nuottia, koska se oli netissä saatavana ilmaiseksi. Koska laulu olisi kiva saada joskus oikeasti painetuksi, jotta se säilyisi saatavilla paremmin tulevaisuudessakin, ei sitä ole nettiin enää laitettu.

Laulun nuotit ovat aika suurella todennäköisyydellä seurakunnan kanttorilla, ainakin suuremmissa seurakunnissa. Kannattaa ainakin kysyä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 3 months later...

Sanat ainakin taitavat olla nämä:

ENKELIN RUKOUS

Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli

kerran maailmaan se matkan suuntasi

Kauan kiersi kunnes vihdoin löysi sen

kahden nuoren, herkän, kauniin rakkauden.

Ihmislapset alttarilla vierekkäin

mies ja vaimo ovat tästä eteenpäin

Heitä katsellessaan pieni enkeli

nöyrän rukouksen kotiin lähetti:

(kerto)

Oi Isä anna heille voimaa välittää

tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää

Suo heille koti jossa toinen kannattaa

kun toinen uuvahtaa

Niin että rakkaus siellä aina elää saa.

Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli

nuorenparin ajatukset aavisti

Jakaa haluaisivat he vanhuuden

kanssa onnellisten lastenlapsien.

Nuoret hiljaa mielessään nyt lupaavat

että 'toinen toisiaan' he tukevat

Tyytyväinen taivaan pieni enkeli

lähtiessään hymyili ja kuiskasi:

(kerto)

Oi Isä anna heille voimaa välittää

tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää

Suo heille koti jossa toinen kannattaa

kun toinen uuvahtaa

Niin että rakkaus siellä aina elää saa.

Muokattu: , käyttäjä: Miyu
Link to comment
Share on other sites

.....ja laulu löytyy levytettynä levyltäni Rakkauden liekki. Toistaiseksi taidan olla ainoa, joka sen on levyttänyt. Myyn levyä itse ja samoin sitä löytyy Ilon Polku -nimisestä nettikaupasta ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nuotit ja sanat ovat myös teoksessa "Juhlien toivelaulut. Musiikkia elämän juhlahetkiin" toim. Virpi Kari. Itse ainakin löysin kirjastosta kyseisen kirjan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Löytyy myös kokoelmalevyltä "Kaikkien aikojen häälevy". Uskoisin sen löytyvän kirjastosta, ainakin kaupoissa olen sitä nähnyt jonkun verran.

Link to comment
Share on other sites

Löytyy myös kokoelmalevyltä "Kaikkien aikojen häälevy". Uskoisin sen löytyvän kirjastosta, ainakin kaupoissa olen sitä nähnyt jonkun verran.

Tuolla kokoelmalevyllä tuo laulu on myös se minun laulamani versio. Muita siinä ei olekaan sellaisia "kevyitä" kirkkoon sopivia lauluja, kun tuo mun Enkelin rukous ja sitten Samuli Edelmanin Armaan läheisyys

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...