.o.O.o.

Häävieraat from Hell


50 viestiä aiheessa

MitäMITÄmitä?? Eikö tästä aiheesta ole vielä ketjua?? :huh::o

(Valitse se, joka ensimmäisenä tuli mieleen.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ma olen tosi tylsa kun sanon etta kaikki meidan vieraat olivat fiksuja. Ja meilla kuiteskin oli ilmainen baari mista sai hakea vaikka mita drinkkia ilmaiseksi. Olivat monet tietenkin humalassa mutta iloisessa sellaisessa (minka lie happy pillin olivat ottaneet aamulla). Tietaakseni ei kukaan rahinoinyt eika muutenkaan nolannut itseaan. Niin no yksi serkkupoika taisi yrittaa iskea jokaista naista seka henkilokuntaa ja yksi mun kaveri taas jokaista miesta mutta musta taas pari tuollaista tapausta kuuluukin haihin :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei mitään huomautettavaa vieraiden käytöksessä, jos pakko jotain on mainita, niin eräs raskaana oleva vieras toppuutteli myös miestään juomisen suhteen.

Muokattu: , käyttäjä: Arkadian_Ulla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaikki olivat fiksuja -paljon fiksumpia, mitä etukäteen arveltiin. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tietaakseni ei kukaan rahinoinyt eika muutenkaan nolannut itseaan. Niin no yksi serkkupoika taisi yrittaa iskea jokaista naista seka henkilokuntaa ja yksi mun kaveri taas jokaista miesta mutta musta taas pari tuollaista tapausta kuuluukin haihin :lol:

Eikö ne missään vaiheessa törmänneet toisiinsa :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osasivat käyttäytyä :). Yksi vieras oli kirkossa jo kännissä, mutta osasi silti käyttäytyä ihan koko juhlankin ajan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Yksi vieras oli kirkossa jo kännissä, mutta osasi silti käyttäytyä ihan koko juhlankin ajan.

Hehhee... :lol: Ihan oikeestikko?? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hehhee... :lol: Ihan oikeestikko?? :)

Tällaisen tapauksen olen minäkin nähnyt, kerran kaverin häissä. Tyyppi oli joku sulhasen serkku. Mutta vahvasta humalatilastaan huolimatta ei aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia, osasi siis käyttäytyä. Se meni osaltaan ohjelmanumerona...heh.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä taidan vetää pohjat... eli siis mun valintani oli viina on viisasten juoma koska....

surullisen kuuluisan edellisen avioliittoni hääjuhlissa oli ilmaiset alkoholi juomat... Kaksi vierasta alkoi sitten humala tilan noustessa rähinöimään ja menivät pihalle tappelemaan. Itse satuin paikalle ja tyhmänä menin väliin, että mun häissä ei tapella juuri, kun toinen iski nyrkillä...valitettavasti se isku vain osui minuun.... että tälleen... ei taida löytyä toista joka olisi nyrkistä omissa häissään saanut, vaikka vahinko olikin :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi syy siihen, että mentiin salaa naimisiin, oli juurikin se, että viinan kanssa olis voinut tulla ongelma juhlissa parinkin sukulaisen suhteen. Joten ei ongelmia, ei juhlia, ei häitä kuin kahden kesken (+ todistajat). :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osasivat käyttäytyä :). Yksi vieras oli kirkossa jo kännissä, mutta osasi silti käyttäytyä ihan koko juhlankin ajan.

kuulostaapa tutulta...mun veljen häissä vuonna -91 mun serkku (mies) oli ihan kännissä kirkossa..Itkeä vollotti (silloin oli hällä ikää yli 30) kirkossa kesken toimituksen ja onnittelujonossa halusi välttämättä suudella morsianta...SUULLE <_<:angry: ja seuraavana päivänä etsittiin kissojen ja koirien kanssa minne koko mies on hävinnyt... no löytyihän se parinkymmenen kilometrin päästä...BAARISTA...

voitte muuten uskoa, että meillä ei sen jälkeen kyseistä sukulaista ole nähty kyläilemässä... siihen asti oli kaikki viikonloput meillä... mutta alkoholisti mikä alkoholisti... silloin meni vaan totaalisesti isukilla hermot siihen.. ja niin kyllä kaikilla meillä muillakin :lol: :lol: :lol:

Muokattu: , käyttäjä: Lap-81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraat käyttäytyivät erittäin hyvin. Viini on viisasten juoma joo, ja meidän vieraat oli viisaita :) Jopa boolin juontiin piti vähän kehottaa se kun ei meinannut vähentyä millään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä vastasin että teki mieli vetää turpaan... Mutta se kohdistu kaverin poikaystävään joka kello 19.30 päätti että he lähtevät nyt kotiin, koska hän ei tunne ketään... Siis mun lapsuudenkaveri lähti meidän häistä ennen häätanssia tai kakkua koska hänen poikaystävällä oli tylsää... Se loukkasi mua aika sikana... Mutta no joo... ollutta ja mennyttä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastasin, että "kyllä vähän kohottelin kulmiani..." ja vain siksi, etten omissa juhlissani halua ketään ruveta tinttaamaan...

Kutsuissamme pyysimme vastausta tammikuun loppuun mennessä, ja olimme hyvissä ajoin kartoittaneet kaikki, jotka eivät olleet meille mitään vastanneet. Kuitenkin, kaikista varotoimista huolimatta, kuulin häitä edeltävä torstaina, että juhliin on tulossa vielä 3 sukulaistani. He eivät kaikesta päätelleen olleet ajatelleet ilmoittaa tulostaan kenellekään. Sain tietenkin häistä jo valmiiksi stressaantuneena kamalat raivarit isälleni, joka viestin välitti, ja stressasin hirveästi siitä, miten tämä vaikuttaa kaikkeen. Pitopalvelu onneksi oli joustava ja hyväksyi tämän viime hetken lisäyksen. Pitkään askartelemiani pöytäkortteja en ruvennut enää muuttamaan, vaan sijoitimme nämä vieraat omaan pöytäänsä juhlasalin perälle. Pöytäkoristeita onneksi oli ylimääräisiä, mutta vähän köyhältähän se pöytä näytti 8 hengen pöytien vieressä. Tämä seurue oli muutenkin oikea "party-boosteri"-porukka, onneksi kuulin suurimman osan jutuista vasta häiden jälkeen. He olivat mm. puhuneet puhelimessa musiikkiesityksen aikana, valittaneet istuinpaikoistaan eivätkä puhuneet ollenkaan muille vieraille. Ruoan jälkeen he tiedustelivat lähipitserian aukioloaikaa, koska ruoka ei selvästi kelvannut heille (huom. ruokaa ei jäänyt yli, eli kaikille muille maistui).

Tästä viisastuneena sanoisin kaikille häitään suunnitteleville, että jos teitä vähänkään epäilyttää joidenkin tulevien vieraidenne käytös, ÄLKÄÄ KUTSUKO HEITÄ. Paljon turhaa stressiä ja pahaa mieltä vaan aiheutuu tällaisista huonokäytöksistä sukulaisista. Itse tiesin heidän huonoista tavoistaan, mutta kutsuin heidät kuitenkin, omaa tyhmyyttäni, eikä muuten tule toistumaan :D

Viina on viisasten juoma, etenkin teekkarijuhlissa. Vieraamme joivat kunnioitettavan määrän erilaisia viinaksi, mutta häiriökäyttäytymistä ei esiintynyt. Riskitapauksia oli kyllä paikalla, mutta heille kiitos itsensä hillitsemisestä (erinäiset pissa-episodit voidaan laskea pakollisiin kommelluksiin)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastasin, että viina on viisasten juoma. Meillä kaikki olivat ihan fiksusti lukuunottamatta anopin veljeä, joka oli sitten päättänyt ottaa taskumatin mukaansa. Tosin hän ei ehtinyt aiheuttaa ongelmia, sillä anoppi järjesti veljensä pois juhlista heti kun tajusi tämän olevan pikkuhiljaa aika humalassa. En edes huomannut hääpäivänä mitään, niin hyvin anoppi hoiti tilanteen. Tämä henkilö oli kuulemma vietävä pois, sillä hän on ennenkin käyttäytynyt aika kyseenalaisesti häissä ollessaan humalassa. Hän on viimeksi häissä ollessaan hoiperrellut tanssittamaan morsianta kesken ruokailun. Joten kiitokset anopille. B)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä vähän kohottelin kulmiani..

Meidän hääjuhla järjestettiin ravintolassa, ohjelmassa mm. kolmen ruokalajin illallinen. Olisin toivonut että ne muutamat vieraat olisivat jättäneet "omat eväät" kotiin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän v*tutuskäyrä nousi kun yksi hyvä kaveri juhlassa kertoi ensin, että mulle oltiin kovasti suunniteltu polttareita (en siis ollut halunnut edes niitä), jotakin reissua jopa, ja suunnitelmat olivat olleet pitkällä, mutta yhtäkkiä vain lopahtaneet. Paria viikkoa myöhemmin naimisiin mennyt ystävämme kuitenkin sai polttarit. Vähän olin että joo... :rolleyes: Pitikö edes kertoa?!

Samainen ystävä kertoi myöhemmin illalla että oli törmännyt muutamaa viikkoa ennen häitäni mun EXÄÄN baarissa, ja miten se exä oli musta kysellyt ja mennyt kummaksi kun oli kuullut että olen vielä saman miehen kanssa ja menossa naimisiin. Ihan oikeasti, mä en olis välittänyt hääpäivänäni keskustella mistään existä tai niiden reaktioista....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jaapa jaa, tein kyllä enemmän kun kohottelin kulmiani, mutta en kyllä lyönytkään. Olin liian kaukana. :rolleyes:

Olis pitäny tietää jo etukäteen, että osittain pohjalainen sukuni välillä kyllä osaa. On se aikasemminkin nähty. Mutta paappa oli ottanu varmuuden vuoks oman eväspullon mukaan. En tiä, oliko pelänny, ettei häissä oo alkomahoolia, kun morsian on essu kaukana vai mitä. Mutta tarpeeks kun oli siitä pullostaan naukkaillu meidän tarjoomien juominkien lisäks, niin tottahan sitä nyt alkaa vähemmästäkin laulattaan. Ja kyllähän kaikkien pitää päästä niitä sulosäveliä kuuleen, joten kuningasajatus onkin, että paappa tahtoo bändin solistin paikalle. Mä kävin bändille sanomassa, että ei todellakaan tartte sitä kekkeruusia sinne lavalle päästää, jollon paappa veti palkokasvit nenäänsä. Ei tienny, että mä olin kieltänyt, joten päätti sitten antaa suoraa palautetta sille solistille. Haukku sen itserakkaaks homoks muun muassa. Meikäläinen kiehahti tarpeeks kuultuaan ja kun en oo mäkään ikinä hiljaseks jääny näissä tilanteissa, niin pistin karjasten paapalle pari valittua sanaa. Sen jälkeen ihana kaasoni sai ukon ulos ja siellä miehen kaverit oli yleisönä, että paappa pääsi esiintyyn. Voi tuskan parahdus.

Mun pikkusisko menee kuukauden päästä naimisiin. Yllättäen paappa on sinnekin kutsuttu. Ja siä on sama bändi. Aion ite tarkistaa, että se äijä ei juo siä häissä tippaakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaikki olivat fiksuja -paljon fiksumpia, mitä etukäteen arveltiin. :grin:

Meillä täysin sama tilanne :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli yksi herrasmies, joka meinasi pilata kaikkien juhlafiilikset, mut onneks toinen best maneista hoiti homman tyylikkäästi poistamalla henkilön paikalta. Tiesimme kyllä jo ennestään, että näin tod.näk. käy, mut mielummin näin, kuin jättää ko. henkilö kokonaan kutsumatta, olisi ollut loukkaavaa häntä ja koko ystäväpiiriämme kohtaan! Valittiin siis kahdesta pahasta pienempi :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viina maistui lähes kaikille täysi-ikäisille ja (kuten oletettua oli) örvellystä ei kuitenkaan ollut. Riehakasta ja mukavaa, mutta silti käytöstavat hallussa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä meni kans uskomattoman hyvin!! Johtui varmaan osittain siitä, että kirkkaita ei ollut tarjolla ollenkaan. :) Anoppi ja appiukko tapasivat ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen eronsa jälkeen häissä ja sekin meni todella hienosti. Kaikki pisteet heille!! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä oli sovittu että lapsuudenystäväni laulaa yhden biisin. Ilmoitti kuitenkin heti päivällä että kurkku on kipeä joten ei voi laulaa. Kaikki oli kunnossa kunnes kännipäissään halusikin esiintymään. Sanoja tai nuotteja hänellä ei ollutkaan mukana ja se oli muka rakkaan kaasoni vika. haukkui sitten kaason julkisesti sukulaisilleni ja sanoi että hakkaa hänet. Loppuillan istui ulkona maassa ja itki. Ihmiset jotka eivät tunteneet tätä ihmistä kävivät vähän väliä lohduttamassa ja ihmettelivät miten kaasoni on niin ilkeä. Vaikka ei siis ollutkaan mitään tehnyt. Kotimatkalla tämä henkilö oli vielä rähissyt mieheni sukulaiselle.

Häiden jälkeen teki kyllä mieli motata yhtä miehen kaveria joka oli jaellut meidän hääjuomia lähteville vieraille. Sanoi kaikille että hääpari haluaa antaa matkaevästä. Emme tosiaankaan olleet niin sanoneet ja luulimme että häämatkan jälkeen meillä on kotona juomista koko kesäksi. Näin ei siis ollut. Lisäksi tämä mies oli murtanut yhden vieraan nenän jossain tappelussa, tosin vasta meidän lähdettyä.

Lisäksi mun sukulaisista neljä ja miehen suvusta yksi jätti tulematta täysin ilmottamatta. Miehen sukulaisella tosin oli hyvä syy, mun ei mitään. No olihan heillekin sitten maksettu ruuat ja heidän paikkansa jäi tyhjiksi. Meillä oli ystäviä joita jouduttiin karsimaan tilanahtauden takia ja nyt he olisivatkin mahtuneet. No näitä ihmisiä näköjään riittää. <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään