skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

A-K, miten olisi tällainen kimppu? Punaista, kultaa sekä vihreää. :)

1z4uzoi.jpg

Sulhasen viehe:

2l89637.jpg

23htawi.jpg

2lx2qe.jpg

A-K, miten olisi tällainen kimppu? Punaista, kultaa sekä vihreää. :)

1z4uzoi.jpg

Sulhasen viehe:

2l89637.jpg

23htawi.jpg

2lx2qe.jpg

Hmm ihan jees, ehkä kaipaisin kimppuun siis vielä sitä valkoista, jotenkin raikkaampi saisi olla ja kenties "tuuheampikin". Pituutta on riittävästi!! Nuo sulhasen vieheet ovat ihania!!

A-K, tässä hiukan suuntaviivoja... mielikuvitus kannattaa aktivoida nyt. ^_^

Olisiko pidempi versio parempi?

20hopcg.jpg

Tämä toimisi myös puna-valkoisena:

am8bbt.jpg

Tästä voisi luoda muhkean version (tähän tyyliin):

zwkyo.jpg

Levoton vai sopiva?

jfg9qv.jpg

Tämä on aika hyvä juuri näin:

w2d0du.jpg

Pitäisikö punaista jatkaa pidemmälle?

2pqp65u.jpg

Tämä, mutta puna-valkoisena versiona:

nzq168.jpg

Tästä isompi & runsaampi versio:

iohuo0.jpg

Kiitos Redrika kaikista ihanista ideoista, varsinkin ne privaatisti lähettämäsi pari kimppua jäivät viehättämään... otan kuvat mukaani kukkakauppaan!! Taidan pitäytyä tuossa ruusussa, siihen sitten jotain höystettä sekaan, murattia ym. Pitkät pisaramallit ovat ihania, esimerkiksi tuo ensimmäinen pidemmällä "hännällä", muutoin siitä tuli mieleeni sellainen hautajaiskimppu vai hautavihkoksiko niitä kutsutaan... :girl_haha:

Saisinkohan minäkin täältä neuvoa/ideoita? :)

Siispä millainen kimppu minun pukuuni sopisi? Haluaisin toiseksi kukaksi ruusun, ja pidän pisaran mallisista kimpuista. Väreinä meillä on valkoinen, kulta ja vaaleanpunainen, mutta kyllä vissiin useimpia kukkia löytyy monen värisinä, ja kultaa voisi saada mukaan jollakin nauhalla tms. Mutta kukkien kanssa olen täysin tumpelo, en tiedä niistä juuri mitään, joten vinkkejä olisi ihana saada :)

Tässä (sovitus)kuva puvustani:

(poistin kuvan)

Edited by johku_

Tässä johku_lle muutama ideakuva. :)

25tfbkw.jpg2d7h26v.jpg

w7orjp.jpg281btw.jpg

30ug6bk.jpg2rz5umu.jpg

zv4vfd.jpgsn02vp.jpg

Hiukan lisää. :blush:

Pisaraversio tästä:

2j18xmd.jpg

Gerberaa:

25g9raa.jpg

Tähän mukaan jotain valkoista kukkaa, esim. eustomaa:

213nr6t.jpg

Orkideaa:

2uoqjac.jpg

Pisaraversio tästä:

b5kxuv.jpg

Kimpussa voisi olla myös koristeita:

k35df5.jpg

Ja vielä kaksi:

5n3l2s.jpg

zvy1y9.jpg

(P.S. Entäs vaaleanpunaista ruusua, valkoista freesiaa, nappikrysanteemia + vihreää? Visio irtosi tästä kuvasta.)

^ Redrika, Ihania, ihania kuvia taas jälleen sinulta! Saan itselleni PALJON ihania ideoita! :)

Kun nyt kerran vihdoin jaksoin opetella tämän kuvien liittämisen, niin millaisen kimpun näkisitte tällaisen mekon kanssa? Somistuksessa ja askarteluissa käytämme omenanvihreää, valkoista ja terästeenä pinkin ja vaaleanpunaisen sävyjä, ja samoja sävyjä haluaisin myös omaan kimppuuni. Pidän muun muassa hortensiasta, nappikrysanteemista, neilikoista, pioneista... mutta omakseni en tunne esimerkiksi liljaa tai kallaa, ainakaan yksistään. Päättömästä kuvasta on hiukan vaikea sitä nähdä, mutta mun omat värit on aika vaalean valjut, joten kimpussa saa olla väriä.

sovituskuviajaannansynd.jpg

Tässä johku_lle muutama ideakuva. :)

w7orjp.jpg

Kiitos Redrika avusta :girl_smile: Kauniita kuvia, etenkin tuo kuva jonka tuohon vastaukseesi jätin miellytti oikein kovasti, ihana kimppu :-X ,sen kuvan kanssa taidankin siis marssia kukkauppaan!

Evigt, kimppusi voisi olla vaikkapa tällaista tyyliä...

15gs403.png

11av7np.jpg

k220dl.jpg

2a78ps7.jpg

4kur77.jpg

2a5lu81.jpg

10neule.jpg

245iuqv.jpgq3k.jpg

Meikistä haluaisin dramaattisen / näyttävän.. Muutaman irtoripsen ulkonurkkaan ja punaista huulipunaa. Ei siis perinteisesti sellaista melkein näkymätöntä meikkiä. Haluan olla kokonaisuudessan näyttävä ja upea!! :-X:grin:

Tämä oli jo vanha juttu, mutta huulipunasi väri voisi toistua kukissa...

Hyppäänpä tähän ketjuun itsekin ja kysyn mitä ja minkä väristä kukkaa yhdistelisin pukuni kanssa? Millainen kimppu mielestänne passaisi? Häitä vietetään helmikuussa-09.

http://www.weddingworld.freeuk.com/35102.jpg

Tämäkin jo vanha juttu, mutta minä aivan varmasti haluaisin tuon värisen puvun kanssa kimpun sinisistä ruusuista!!! Hätätapauksessa sinisistä ja valkoisista.

Edited by Fairie

Laitanpa minäkin oman kysymykseni tänne: minulla on puvussa tuollaisia kukkia sekä kirjailuja ja helmiä (pitsin varmaan otan pois), eli aika paljon kaikenlaista :) Minkälainen kimppu mielestänne sopisi pukuuni? Liian pieni ei varmaan näy mihinkään, mutta liian iso sekoittaa kokonaisuutta vielä lisää. Olisiko ideoita? Väreiksi olen ajatellut valkoista ja/tai tummaa lilaa.

Minusta nuo puvun kukat näyttävät Pioneilta, joten kimppu niistä! :flirt:

Ideoita kaipaisin ongelmaani, eli minulla tulee olemaan merenneitomallinen hääpuku enkä ollenkaan keksi minkämallinen kimppu siihen sopisi? jos jollakin ideaa, olisin kiitollinen :girl_smile:

kreivitar84, miten olisi tällainen malli? :)

sw935z.jpg

95tnrd.jpg

18192g.jpg

Tai vaikkapa:

149pjix.jpg

Millainen kimppu sopisi mun pukuuni. Häidemme teemavärit ovat persikka/vaaleanpunainen (eli tuo väri mitä on puvun yläosassa), ivory ja hopea sekä todella pieni ripaus tumman sinistä. Minulla on hopeanvärinen kimppupohja johon siis tekisin kimpun itse. Kaikki ideat ovat tervetulleita. Kiitos jo etukäteen! :)

Tässä kuva kimppupohjasta:

Blom_Anjas_gotiska_bukett02.jpg

Ja tässä kuvat puvustani (huntua ei tule)

26519_1446018829250_1196541483_31274188_2668197_n.jpg

26519_1446017429215_1196541483_31274185_8019561_n.jpg

Millainen kimppu sopisi mun pukuuni.

Ruusua, vahakukkaa, herttalyhtyä...

20aozsk.jpg

Neilikkaa. Tähän lisäksi kaksi, kolme orkideaa:

hs56kn.jpg

Ruusua ja orkideaa:

2elcxlw.jpg

Ruusua ja herttalyhtyä:

bj99oi.jpg

Ruusua ja minigerberaa:

25h3910.jpg

Ruusua ja harsokukkaa:

5phrhc.jpg

Ruusua:

15duu4y.jpg

t7jqk2.jpg

Tai tällainen kimppu, mutta ruusut olisivat muutamaa eri sävyä sekä kokoa:

kcmd5d.jpg

dg2plw.jpg

Itselleni tulee tälläinen hääpuku, Matrimonia blacky, ilman hanskoja, lisäksi valkomusta huntu.

http://www.elodie-photo.com/MATRIMONIA/pages/BLACKY.htm

Häiden teemaväreinä on burgundi, musta ja ripaus hopeaa. Pöytiin tulee peikonpähkinäoksaa. Ripaus goottiromantiikkaa, ei mitään melko perinteistä siis.

Ideoita? :)

Niina

tuhkatintti, pukusi (joka muuten on todella upea :-X ) ja muidenkin fiiliksien perusteella ehdotan punaista kimppua. Mieleeni tuli mm. punainen ruusu, medaljongit, luurankolehdet, melkein musta kalla, mahdolliset koristeet, vähäinen vihreän määrä, dramaattisuus, ylelliset nauhat (varren ympärille) sekä tietynlainen täyteläisyys. Kaivelin varastoistani muutaman melko sopivan kuvan, kerrohan mitä mieltä olet... :)

4rsv9c.jpg

izubup.jpg

oggioo.jpg

2vt883n.jpg

1175krc.jpg

2d6sheb.jpg

2lw15qh.jpg

2rputc6.jpg

(jatkuu)

1y1ojk.jpg

263aelu.jpg

35n3la1.jpg

294hpts.jpg

24l6c05.jpg

15fke53.jpg

209rdax.jpg

Myös Ditan kimpusta voisi ottaa mallia. :girl_sigh:

10dwld1.jpg

(klikkaamalla isommaksi)

Kiitos paljon! Toi kimppu missä on minigerberaa vois toimia hyvin. Luuletko että ivoryn värinen ruusu ja persikan/vaaleanpunainen minigerbera sopisi yhteen tossa kimpussa, vai pitäiskö olla toisinpäin, eli persikan/vaaleanpunaiset ruusut ja ivory minigerbera? :)

Kiitos kovasti :)

Tuota tummaa kallaa olen miettinytkin, höyhenet ja muut tuovat kivaa lisää myös kimppuun ja nauha varren ympärillä :) Jotain dramaattista juurikin, ehkä vähän riippuva kimppu. sellaista eloa kimppuun että ei ole niin jäykkä, emme ole mekäään :)

Jostain syystä minua ei vain ruusu miellytä. Miehenikin tietää että ei tuo koskaan minulle ruusua =)

Mutta kyllä näistä vinkkiä saa ja kiitos palautteesta puvun suhteen :) Puku on kiinasta tilattu joten ei 100% samanlainen, mutta lähes. Minulle täydellinen jokatapauksessa (katotaan mitä anoppi sitten sanoo heh)

Guest
This topic is now closed to further replies.