skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

Luuletko että ivoryn värinen ruusu ja persikan/vaaleanpunainen minigerbera sopisi yhteen tossa kimpussa, vai pitäiskö olla toisinpäin, eli persikan/vaaleanpunaiset ruusut ja ivory minigerbera?

Mielestäni ihan puhtaasti oman maun mukaan. Kauniita yhdistelmiä molemmat. :) Myös kokonaan persikkainen kimppu toimisi vallan mainiosti:

vinoec.jpg

tuhkatintti, tässä vielä lisää ideoita... pääajatuksena tumma kalla. :)

Ruusun tilalle jotain muuta kukkaa:

rsugsh.jpg

Runsas käsivarrellinen:

2hh15jc.jpg

wkfwx5.jpg

Tähän voisi lisätä jotain koristeita:

fun82g.jpg

Marjaksi ajattelin hypericumia (kuva):

bfn87n.jpg

Ruusun tilalle jotain muuta kukkaa:

rtibnm.jpg

Vähän pidempää mallia:

w6tohy.jpg

5ap65i.jpg

Tämä toimisi oikein hyvin tummana versiona:

98ep87.jpg

Lopuksi vielä inspiraatiokuva koristeista:

4t2h5h.jpg

Tarvitsisin myös apua hääkimpun suunnittelussa. Pukuni on aika yksinkertainen, eikä huntua tule. Kukat joko valkoisia tai vaaleanpunaisia/pinkkejä tai sekä että. Minulla on tummat hiukset ja hääkampaukseksi olen ajatellut hieman toispuoleista nutturakampausta. Hääteemana on vaaleat värit, sekä ruskea ja kattauksessa luontoteemaa esim. kiviä ja koivulevyjä. Hääkimpussa ja muissa kukissa saisi siksi olla tehosteväriä. post-21591-127123381426_thumb.jpg

Edited by scarliet

Kiiiitoksia todella kovasti :) nyt meni enempikin inun makuuni, hih :)

Ja tuo korsetti tyylinen sidonta kimpunvarteen on todella hauska ja niin minua.

Jos tullee vastaan jotain juuri tuollaista erilasta niin laitella tulemaan vaan. Ihanaa :)

scarliet, ehkä jotain tällaista? :)

2q0sils.jpg

xpnbx4.jpg

5bwc4z.jpg

11kjntk.jpg

153nspy.jpg

2hwpw28.jpg

5zifsx.jpg

264nif8.jpg

Tai jos juhlia vietetään pioniaikaan, niin:

33yl3px.jpg

Kiitos Redrika ideoista. Juuri tuollaista raikasta ja romanttista olin vähän ajatellutkin!

Pukuni on hyvin yksinkertainen:

puku.th.jpg

Häiden teemavärin on turkoosi/vedensininen, joka näkyy mm. ostamassani laukussa ja sulhasen kravatissa, joten olen ajatellut että kimpun tulisi olla valkoinen, mutta koska en ihan kokovalkoista halua, niin voisiko kimpussa olla hieman vaaleanpunaista/vaaleanvihreää? Turkooseja kukkia kun ei taida hirveästi olla saatavilla..

img0175v.th.jpg

Malliksi olin ajatellut tavallista pyöreää.

Ideoita?

Edited by Lily of the valley

Redrika ja muut naikkarit, täällä kaivataan apuanne!

Millainen kimppu pukuuni? Teemana meillä elokuvat ja musikaalit, joten pitää olla siro (tai ei siis ainakaan liian massiivinen, sillä punaisiin hiuksiini olen suunnitellut huntua sekä valkoista sulka-strassikoristetta), yksinkertainen (en tarkoita kuitenkaan kahta kukkaa ristissä) ja tyylikäs kimppu :) Mallista ei ole vielä mitään tietoa, joten kaikille ehdotuksille olen avoin :)

Häiden teemavareinä musta-valkoinen ja tehosteena todennäköisesti syvä violetti ja/tai violettiin menevä fuksia eli täältä värit 6 & 86.

P1040749.JPG

P1040721.JPG

Edited by Morsian K

Lily of the valley, tässä muutama ajatus. :)

Valkoista vihreän kanssa. Huom. varsinkin nappikrysanteemi ja marjakuisma. ^_^

taklmx.jpg

20hwshl.jpg

Valko-vaaleanpunaisena versiona.

auic9d.jpg

Vasemmalla oleva kimppu.

1zl8z6p.jpg

Jos kimppu olisikin ei-valkoinen?

av0eiv.jpg

Kurkkaa myös Melihiilen valko-vihreää ihanuutta (löytyy täältä).

Tai sitten kokonaan valkoinen kimppu, mutta turkoosilla/vedensinisellä nauhalla? :girl_sigh:

Oih, kiitos, ihania kimppuja! Turkoosia nauhaa olin ajattelut, varsinkin jos kimppu on valkoinen/lähes kokonaan valkoinen. Taitaa mennä liian sekasotkuksi, jos yhdistäisin turkoosin nauhan esim. tuohon viimeiseen kimppun.

Millainen kimppu pukuuni?

Tästä alkuun. :)

23k545i.jpg

13ypc1v.jpg

11l0i9e.jpg

ei1ank.jpg

30ushlj.jpg

24yxseg.jpg

25qamtu.jpg

262bjgn.jpg

(jatkuu)

Taitaa mennä liian sekasotkuksi, jos yhdistäisin turkoosin nauhan esim. tuohon viimeiseen kimppun.

Varmaan ihan makuasia. Mielestäni sellainen haalea/utuinen turkoosi voisi olla aika hyväkin. :)

Tässä vielä muutama kimppu...

e8uy3s.jpg

34zlik0.jpg

1z557yt.jpg

1ffmhj.jpg

j0b9yr.jpg

15h1wlf.jpg

Kiitos Redrika! Tuolta löytyi monta suosikkia! Olisiko sinulla vielä laittaa kuvia samaa linjaa olevista kimpuista missä olisi käytetty peikonpähkinäoksaa (vai mikä oksa se nyt olikaan) ja ehkä orkideaa ja/tai kallaa ? :D Ehdottomasti nyt ainakin haluan tuon tyyppisen nauhan mitä kuvissa oli jollakin ihanalla strassisoljella ^^

Olisiko sinulla vielä laittaa kuvia samaa linjaa olevista kimpuista missä olisi käytetty peikonpähkinäoksaa (vai mikä oksa se nyt olikaan) ja ehkä orkideaa ja/tai kallaa ?

Vilkaisehan Pashminan tyylikästä kimppua. Samantyyppinen ratkaisu sopisi vallan hienosti. :girl_sigh:

Myös näistä kimpuista voisi löytyä ideoita...

2vm6ec7.jpg

Enemmän kallaa, ruusut pois:

eqtes4.jpg

Jos tämän tekisi orkideasta?

2w4mn9g.jpg

Millainen kimppu pukuuni? Väreiksi juhliimme tulee keskisininen ja oranssi ja tietysti valkoinen. Jaloleinikkiä olin haaveillu ainakin yhdeksi kukaksi, mutta jotenkin yksinkertaisen kaunis ja ehkäpä pyöreä.

3288.jpg

3288_tree.jpg

Pöh, en saannut kuvista pienempiä :/

Edited by Vihqu

Olisin mielipiteitä vailla, kiitos jos löytyy mielenkiintoa perehtyä :)

Mulle tulee moderni, olkaimeton a-linjan, musta-valkea puku. Rinnus on pitsipäällysteinen ivory satiini, mustalla vyötäröllä vedokset?, helma on puoliksi musta ja ivory. Takaa musta ja ivory, jossa valkoisella pohjalla, musta nyöritys ja pitkät nauhat jää kanssa valkoiselle pohjalle. Olen ruumiinrakenteeltani siro ja lyhyt. Sitten se ongelma: mulla on hennan punaiset hiukset, jotka tulee hallitulle selkeälinjaiselle nutturalle, jossa on joku erikoisempi juju kuiteskin. Meikissä korostetaan silmät hyvin esiin.

Tahdon ruusukimpun ja haaveilen jostain vaaleanpunaisen sävystä. Mutta onko se ihan mahdoton ajatus (häviääkö se) noin hallitsevan ja "teatraalisen" puvun kanssa ja sekoitettuna vielä puna-oranssiin tukkaan :girl_blum: Puna-oranssi kimppu kävisi minulle väreiltään, mutta sitä itsestäänselvää vaihtoehtoa en tahdo. Mietin myös valkoista ja vihreää, pinkkikin olisi kiva, mutta onko se liian kylmä?

Millainen kimppu pukuuni?

Mieleeni tuli useita valko-oransseja kimppuja sekä muutama oranssi kimppu. :)

r06102.jpg

156a2ab.jpg

20rkbgx.jpg

3537ama.jpg

347iuc0.jpg10p4pqd.jpg

fu97gy.jpg6y1jex.jpg

2dnmm8.jpgok5tfr.jpg

11qld06.jpg

k3lojd.jpg

2a7ect2.jpg

Mettika, miten olisi vaaleanpunaisista ja pinkeistä ruusuista tehty kimppu? Mukaan hiukan valkoista sekä vihreää ja varteen musta nauha.

wrkxm8.jpg

Ei varmastikaan jää pukusi varjoon. :)

Kiitos Redrika, osaat varmaan vielä kertoa mikä kukka tässä on tuo valkoinen?

6y1jex.jpg

Minun puku ois tämmönen. Häät on 28.8. Ruusuja en halua, muuta en sitte vielä varmasti tiiäkkään. Ideoita kaipailisin..post-26634-127434246157_thumb.jpg

naana, mieleeni tuli paljon pyöreitä kimppuja sekä muutama pisara. Yhteistä kaikille on maltillinen koko ja vähäinen rönsyily. Pääkukkina kalla, orkidea, lilja, gerbera sekä neilikka. Väritys on vielä auki, ehkä juhlan mahdollisista teemaväreistä löytyisi jotain vinkkiä? :)

Ja niitä pohdintoja...

Minigerberaa, marjoja sekä vahakukkaa:

1610u1d.jpg

Liljaa:

25fsghh.jpg

Kallaa, eustomaa sekä marjaa:

2eye710.jpg

Kallaa ja marjaa:

30t3ns2.jpg

Miksaus. Kimppu voisi olla pienempi.

2qcpd6v.jpg

Ruusun tilalle neilikkaa:

2925v02.jpg

Kallaa:

6j0tqh.jpg

Orkideaa ja marjaa:

1rt66h.jpg

Liljaa sekä harsokukkaa:

4kyxvt.jpg

Kallaa ja orkideaa. Kimppu voisi olla pienempi.

dypwyw.jpg

Neilikkaa ja freesiaa:

2rhb9le.jpg

Ihania kimppuja! Häiden teemaväreinä on valkoinen ja ruskea, oranssia saattaa myös tulla ku ruska-aikahan se alkaa jo sillon pukata päälle. Tykkäsin kakkos ja vitos kimpuista. Ovat kyllä tosi erilaisia keskenään.. Onko se oranssi kukka tuossa vitoskimpussa freesia vai mikä? Ja mitä valkosta tuossa on kallan lisäksi?

Onko se oranssi kukka tuossa vitoskimpussa freesia vai mikä?

Freesia on. :)

Ja mitä valkosta tuossa on kallan lisäksi?

Näyttäisi olevan leukoijaa, freesiaa ja eustomaa.

Hiukan muokattuna tuo viides kimppu olisi varmasti ihan nappi valinta. :girl_sigh:

Myös näistä kimpuista voisi irrota jotain ideoita:

9h4az9.jpg

2v3opyp.jpg

15nrcr8.jpg

2ajarkj.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.