skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

Kiitos Redrika vastauksestasi! Tässä on vain yksi ongelma... En pidä kallasta, koska miellän sen alitajuisesti aina vain hautajaiskukaksi. :/ Kun pääsen kotikoneelle, lisään pari kuvaa niistä, mitä olin aiemmin ajatellut. Ehkä sinulla olisi tallessa jokin samantyylinen mutta vielä parempi vaihtoehtokuva! :grin:

Onko sinun mielestäsi tuollaiseen pukuun parempi laskeutuva kimppu vai "pystymallinen"?

Edited by Lasienkeli

Kun pääsen kotikoneelle, lisään pari kuvaa niistä, mitä olin aiemmin ajatellut.

Täällä odotellaan jo. :girl_wink:

Onko sinun mielestäsi tuollaiseen pukuun parempi laskeutuva kimppu vai "pystymallinen"?

Kumpikin sopii oikein mainiosti, ihan yhtä hyviä siis. :girl_smile:

Alla muutamia kimppuja, joista saattaa löytyä ideoita. :)

28tzy1z.jpg

154k9rc.jpg

2aaa3y1.jpg

11uuh5e.jpg

awyhxw.jpg

2wgey4i.jpg

dxe2ab.jpg

Kiitos kuvista Redrika! :-X Ja anteeksi, etten ehtinytkään aiemmin laittamaan kuvia! Ylhäältä viidennessä kuvistasi on erityisesti ihanat violetit kukat! Mitä ne mahtaa olla?

Tässä kuvassa on myös ihanan värisiä violetteja, mitähän ne on?

Tässä sitten näitä muita kuvia...Kuitenkin violetti puuttuu lähes kaikista, sitä pitäisi jostain kehittää väliin...

Tässä on kiva malli. En vain tykkää noista isoista lehdistä, enkä muratista ;)

Tämäkin on kivan mallinen, mutta noin paljon liljaa näyttää aika raskaalta jotenkin...

Tämä on tosi kiva... jos tuo yläosa olisi vaan vähän isompi, ettei näyttäisi niin kolmiolta. Tässä on jotain persoonallista.

Tämä on myös tosi kaunis, vähän pidempänä mallina vain ehkä.

Tämäkin on kiva. Kuitenkin tuo alaosa roikkuu jotenkin vähän repsahtaneesti. :grin:

Toisaalta kimppu voisi olla jotain ihan muutakin... Tämäkin on omalla yksinkertaisella tavallaan tosi ihana.

Huh, tämä on vaikeaa, nyt kun olen noita katsellut, niin onhan noissa jonkinlainen linja, eli hajulla ollaan, mitä haetaan! Jotenkin on niin vaikea vain kuvitella, miltä joku kimppu näyttäisi muutoksilla, jos ei nää valmista kuvaa! :girl_haha:

Erityisesti kaipaan vinkkejä noista violeteista kukista, mitä saisi vielä inhimilliseen hintaan syyskuussakin. Ja jostain kivasta valkoisesta hiuksiin laitettavastakin (valkoisesta). Kampaajan mielestä lilja on liian iso kampaukseeni. Mitähän nuo ihanat pienet valkoiset kukat kolmanneksi viimeisessä näistä kuvista mahtaa olla...?

Ja tietysti, jos vielä tulee mieleen jokin ehkä makuuni sopiva kimppu jossain... ;)

Edit. Poistin vähän liitteitä... :)

Edited by Lasienkeli

Ylhäältä viidennessä kuvistasi on erityisesti ihanat violetit kukat! Mitä ne mahtaa olla?

Violetti kukka on eustomaa.

Tässä kuvassa on myös ihanan värisiä violetteja, mitähän ne on?

Eustomaa nekin. :)

nyt kun olen noita katsellut, niin onhan noissa jonkinlainen linja, eli hajulla ollaan, mitä haetaan!

Ainakin noista kuvista välittyy ihan selkeä linja - nyt pitäisi vaan löytää se Oikea kimppukuva... haasteellista. :girl_sigh:

Jotenkin on niin vaikea vain kuvitella, miltä joku kimppu näyttäisi muutoksilla, jos ei nää valmista kuvaa!

Sepä se! Tahtoisinkin aina löytää "valmiit kuvat" ehdotuksiini, mutta aika harvoin osuu ihan täysin. :P

Erityisesti kaipaan vinkkejä noista violeteista kukista, mitä saisi vielä inhimilliseen hintaan syyskuussakin.

Tuo aiemmin mainittu eustoma olisi varmasti oikein hyvä. Tai neilikka. Suosittelen kyllä kysymään suoraan kukkakaupasta, ei näitä saatavuuksia pysty oikein ennustamaan.

Ja jostain kivasta valkoisesta hiuksiin laitettavastakin

Minigerbera, neilikka, bouvardia, oksaruusu, freesia, perhoskämmekkä, krysanteemi, inkalilja...

Tai vaikkapa tähdikki:

10h9co5.jpg

Lisää kukkaisia kampauksia löytyy täältä.

Kampaajan mielestä lilja on liian iso kampaukseeni.

Riippuu varmaan kampauksesta. Mielestäni voi olla todella upeakin. :-*

Mitähän nuo ihanat pienet valkoiset kukat kolmanneksi viimeisessä näistä kuvista mahtaa olla...?

Tekokukkia. ;) Vaikea sanoa, mitä matkivat vai matkivatko ollenkaan.

Ja tietysti, jos vielä tulee mieleen jokin ehkä makuuni sopiva kimppu jossain...

Tätä kimppua mietiskelin tässä samalla...

2ilj15i.jpg

Jos tuon sinisen vaihtaisi siihen violettiin eustomaan? :girl_sigh:

Kiitos Redrika! Tuokin kuva on kaunis ja talletin sen muistiin! Luulen, että otan muutaman kuvia mukaan kukkakauppaan ja kysyn heidän mielipidettään, millaisen saisi tehtyä ja mihin hintaan :)

Kiitos myös Eustoma-vinkistä! Niistä täytyy ehdottomasti kysellä myös! Ja myös vinkit hiuksiin laitettavista kukista tulivat tarpeeseen, kiitos niistäkin! :girl_smile:

Löysin linkittämästäsi ketjusta pari kuvaa, mitähän kukkia nämä ovat?

209hk5u.jpg2911bpc.jpg

^On varmaankin Dendrobium orkideaa.

Hei!

Täälläkin kimppu mietityttää. Valitettavasti puvusta ei ole kuvaa, mutta se olkaimeton, yksinkertainen, melko kapea A-linjainen puku. Rinnassa on kirjailuja mutta helma on sileä. Väri on vaalea kulta. Kengät ja laukku ovat luonnonvaaleaa satiinia, mutta saatan värjäyttää ne puvun sävyyn. Meidän teemavärit ovat valkoinen, kulta ja tummanruskea. Kyseessä on syyshäät.

Millainen kimppu teidän mielestänne sopisi? Mietin ensin ihan valkoista, kukkina esim. pioni, neilikka, ruusu. Nyt olen pohtinut, pitäisikö kimpussa olla enemmän väriä? Esim. jotain viittausta sinne kultaan päin? Mikään viljajuttu ei kuitenkaan tule kyseeseen, sillä häät ovat hyvin urbaanit. Juhlatilan koristekukat tulevat olemaan valkoisia, ja päähäni tulee joko hiuskoriste tai kukka. Osaisikohan joku ihana auttaa?

amppeli, minulle tulee ekana mieleen vaaleanpunaisista ruusuista (tai v.punaisista sekä valkoisista ruusuista) ja valkoisesta freesiasta tehty pyöreä kimppu. Varteen valkoinen, kultainen tai ruskea nauha. :)

Tässä muita kimppuideoita, joita voisi jalostaa...

2012494.jpg

2rhwl8k.jpg

23k6vd0.jpg

121329e.jpg

33fchsn.jpg

20frg54.jpg

3445iq0.jpg

nzosv7.jpg

30av2c1.jpg

nl7o74.jpg

Oi kiitos, Redrika, ihania kimppuideoita. Emmin kyllä vähän tuota vaaleanpunaista, kun se tuntuu vähän vieraalta sävyltä. En olisi itse keksinyt yhdistää sitä kultaan. Noissa kuvissa on kuitenkin tosi nättejä vaaleanpunaisen sävyisiä kimppuja, joten miksei sitä voisi harkita. Kokovalkoinen on tyylikäs, mutta jotenkin koen, että värillisen puvun kanssa olisi kimpussakin hyvä olla vähän väriä. Kiitos vielä!

amppeli, laitan vielä muutaman kuvan, ehkä niistä löytyy ideoita... :)

k4uyyp.jpg

1zwhyiv.jpg

dp8x85.jpg

30w6vbl.jpg

59u2ol.jpg

14ugdjs.jpg

j7w5rb.jpg

20jl6yt.jpg

Millainen kimppu mun pukuun sopisi??

6378630.t.jpg

SusaL, varmasti sopisi aika monikin kimppu. Millaisista itse pidät? Onko juhlissanne jotain väriteemaa? Mihin vuodenaikaan juhlitte? :)

Muutama ehdotus:

mt0da1.jpg294nvkh.jpg

16k1chf.jpg25rknds.jpg

2akk4k5.jpg2hq4g90.jpg

2uh8tty.jpg2ai4s2t.jpg

14x1bpu.jpg2a8lq4h.jpg

(jatkuu)

Juhlat on elokuussa.

Punainen ja valkoinen on teema värinä.

Noi kimput on aivan ihania! Nyt tulee valinnan vaikeus :-X

muoks.

Hirveen iso kimppu ei oo ehkä ihan mun juttu. Jotain simppeliä jossa on joku juju kuitenkin :)

Edited by SusaL

^Laittamiani kimppuja voi tietysti modata koon, värien jne. suhteen. Minusta tuollainen valkoisesta, punaisesta ja vaaleanpunaisesta tehty kimppu (kera vihreän) sopisi vallan loistavasti. :) Tai jos valko-punainen miellyttää enemmän, niin sitten sellainen. Myös kokonaan punainen tai valkoinen (ehkä jonkun "jujun" kera) sopisi. Valko-vaaleanpunaisessakin saattaisi olla ideaa. :girl_sigh:

Oletko vilkuillut punaisten kimppujen ketjua? Sieltä löytyy esimerkiksi tämä minigerberainen ihanuus:

cm621.jpg

Kiitos Kiitos Redrika!

Sain tosi paljon mahtavia ideoita ja lähenki kuvien kanssa kukkakauppaan juttelee :)

Heippa!

Mulla on kanssa iso ongelma kimpun valinta... :S On tässä onneksi vielä vajaa 6 viikkoo aikaa ja rahaa vähän.

Väreinä mä haluan että on vaaleenpunasta/tummaa pinkkiä/fuksiaa. Valkoista ja limee vois olla piristyksenä. Ja tosiaan häät on elokuun puolessa välissä..

Tässä olis kuva puvusta:

1278323752_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Tuo puvun päälimmäinen kangas on vaalea samppanja/vaalea kulta. Muuten puhtaan valkoinen.

Kävin kukkakaupassa kuluneena viikonloppuna ja päädyin tälläseen kimppuun mutta vain pinkeillä kukilla.

fl102_calla8.jpg

Mutta tuo jättää jotenkin kylmäksi. Todella kaunis kimppu on kyllä! Mutta kaipaisin jotain. Eikä kukkakauppias osannu auttaa että olisko tuollanen varsilla oleva kimppu hyvä vai olisko se sellanen käsivarren päällä kannettava. Toisaalta se vois olla pisaranmallinenkin. Mä en tiedä... :S

Edited by maria83-

Oi kun ihania!

Kolmas ja neljäs kimppu oli ihania <3 Pitänee huomenna laittaa mallia mitä löysin netistä tai täältä palstalta kuvia ja sanokaas mielipiteenne :)

maria83-, mietiskelin myös tätä kimppua:

ddcba0.jpg

Ruusu olisi pinkkiä (tai sekaväristä) ja orkidea tällaista:

24euhs8.jpg

(Pinkistä ruususta + orkideasta tehdyn kimpun seassa voisi olla marjakuismaa tai oksaruusua.)

* * * * *

Tai sitten tuo sama kimppu, mutta neilikasta ja orkideasta tehtynä. Värimaailma olisi suunnilleen tämä:

aw84ef.jpg

help! mun puku on vielä hiukan vaiheessa mutta häät on pian ja kukka-asiat vielä auki.

puvusta on vaan ihan surkee kuva, mutta se on siis vaalee hopee ja yksityiskohdat valkosia.

6395043.t.jpg

(klikkaamalla isommaks)

haluaisin suht pienen kimpun jotain pienehköä ja nuorekasta, mutta en mitään vihreetä! tai siis mahdollisimman vähän vihreetä.

mieluisia kukkia vois olla oksaneilikat, freesiat, inkaliljat yms pienet ja söpöt. lisää kivoja kukkia saa ehdotella. väreinä on tarkotus olla valkonen ja hento vaaleenpunanen.

häät on siis kuukauden päästä.

Minulla on romanttinen puku, pitsiä ja tylliä jne. Haluaisin siis romanttisen kimpun :) Millainen on teidän mielestäni romanttinen kimppu?

Olin ajatellut orkideaa ja lisäksi jotakin punasta kukkaa, teemaan sopivaa. Viekö kimpussa punainen kukka huomion pois hääpuvusta? :P

Guest
This topic is now closed to further replies.