skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

Onko tällainen kimppu aivan mahdoton saada muutamaa astetta tummempana? Värjääkö jos osuu pukuun? Olen niin ihastunut tuohon...

blue-bridal-bouquet-pictures-6.jpg

Ruusun väri on just oikea ja tuo iso ruusu aivan mahtava :girl_sigh:

On tämä vaikeaa...

Vaikeaa juu, mutta ilmeisesti ei aivan mahdotonta. :grin: Tulehan sitten kertomaan lopullisista suunnitelmista. :)

Mä vien floristille varmaan ykkös- ja kakkoskimpun kuvat. Hassua, että niissä on niitä alaspäin sojottavia, jotka silloin aluksi tyrmäsin! :D Mutta se oli eri puku ja eri aika... :) Mihin sulle saa lähettää kiitossuklaat? :)

No mieltään saa ja kannattaakin muuttaa. ^_^ Hauska nähdä (vink :girl_wink:) millaisen kimpun saat noiden kuvien perusteella. Ykköskimppu (hiukan muokattuna) on vahva ehdokas allekirjoittaneenkin käteen. :flirt: Kiitossuklaat taidan passata, vaatekaapin perältä kuului aika kiukkuinen ei. :rolleyes:

Vaaleanpunainen pionikimppu it is! Nyt ihan varmasti.

Täytyy sanoa, että oikein hyvä päätös. ;) (Btw, kävin vähän vakoilemassa päikkyäsi ja huomasin pohdinnat pöytäkukista. Minulle tuli heti mieleen vaaleanpunainen neilikka. Sehän on mukavan edullinen ja kestävä kukka, vähän pionimainen. :))

Oma suosikkini oli noista myös ehkä tuo samainen tiivis ruusukimppu, josta Mokkakin sanoi pitävänsä. Jotain sellaista siis ehkä... Pinkkinä tai valkoisena.

Pinkistä löytyisi kyllä runsaasti ns. wow factorya. :girl_sigh:

1iuhfuygfugvu.jpg

Jos Redrika ehdottelis mullekki jotai... Meillä on siis naamiaiset 31.12, eikä vieraat (ainakaa toivottavasti) tiedä tulevansa häihin, ennen ku Prinsessa Ruusunen pärähtää soimaan. :grin: Tapahtuma paikkana on trooppinen puutarha. Kaipaisin siis erikoista kimppua, joka mielellää myös säilyis aika pitkään, koska vihkiminen on n. klo 20:30.

Kuulostaa todella mielenkiintoiselta ja haastavalta. :girl_sigh: Kävin läpi tuhansia ( :grin: ) kuvia eikä mikään kimppu tuntunut täysin oikealta. Keräsin kuitenkin yhteen erilaisia ideoita, joista toivonkin nyt mielipiteitä. :) (Disclaimer: Kuvien kimput ovat hahmottamista varten, eivät siis suoria ehdotuksia.)

Viuhkamainen kimppu. Viuhkaan voisi liittää myös höyheniä/sulkia.

1bguyuyggu.jpg

Höyhenistä/sulista + kukista voisi rakentaa jotain ihan muutakin:

3bjtubjtbttddsd.jpg

4fghfyyf.png

5bhvggvgf.jpg

Torvimainen kimppu.

6lkgjfjhffdd.jpg

Kulmikkuutta.

7gfhjrgjjrgter.jpg

Kimpussa voisi olla vihreitä "säteitä" tai vaikkapa peikonlehti.

Kukkapiiska. ;)

Roikkuva sormikimppu.

Flamingonkukka taipuu monenlaisiin kimppuihin, tässä yksi versio:

12huiji.jpg

Valtikka.

13fgjjfjfjffjfj.jpg

Eksoottinen kolibrikukka. Sopisi hyvin esim. käsivarsikimpuksi.

14jhdfjfjkfdf.jpg

^ Kiitos tuhannesti Redrika, todella ihania kimppuja ja vaihtoehtoja, ja ideastaki sain kiinni, päädyinhän loppujen lopuks tähän:

7b47_12.jpg

:grin: Soon viuhka, eikä siinä kyllä oo kukkia, mut toimii täydellisesti mun tapauksessa.

Kysynpä minäkin vinkkiä kimppuun, kun täällä tuntuu saavan niin hyviä ideoita! Pukuni on alla oleva ivorynä. Valitettavasti siitä ei ole kuvaa minun itseni päällä. Kukka vyötäisiltä mahdollisesti vaihdetaan rusettiin, tai sitten pysyy kukkana, en ole vielä ihan päättänyt. Häät ovat kesäkuussa. Varsinaisia teemavärejä meillä ei ole.

S10-MG-110906.jpg

Taidan kuitenkin pitäytyä pelkässä ruusussa ettei tule liikaa hörsellystä koska puku on itsessään jo niin näyttävä. Eli pyöreä ruusukimppu hakusessa, sininen kimppu kiinnostaa myös hurjasti!

No sittenhän se on simppeli, sinisestä ruususta tehty kimppu. :girl_sigh: Oma maku on paras maku eikä epämieluisaa tietenkään kannata ottaa. ;)

Siis tästä hörsöt pois, ehkä vähemmän kukkia ja väriksi sininen. :flirt:

1gdsqqas.jpg

Mietin tosin että värjääkö se jos sattuu osumaan pukuun? Ruusujen ympärille en haluaisi mitään ylimääräistä peittämään tai suojaamaan sinistä väriä kuitenkaan. Meneepäs vaikeaksi. Onko olemassa tummansinistä ruusua?

Muistaakseni palstan Melillä oli sinisistä ruusuista tehty kimppu, ehkä häneltä liikenisi tietoa sekä vinkkejä? :girl_smile:

Sopiiko sininen kesähäihin?

No mikä ettei. :) Tuossa kesän kuumimpaan aikaan seurasin erään morsiuskimpun sidontaa ja mietin, että kylläpä on ihana valinta, niin virkistävän raikas ja kaunis. Kimppuun tuli vahvan sinistä hortensiaa ja muutama valkoinen gerbera. :wub:

^ Kiitos tuhannesti Redrika, todella ihania kimppuja ja vaihtoehtoja, ja ideastaki sain kiinni, päädyinhän loppujen lopuks tähän:

Soon viuhka, eikä siinä kyllä oo kukkia, mut toimii täydellisesti mun tapauksessa.

Tuo viuhka on varmasti oikein sopiva valinta. :girl_sigh: Täytyykin tunnustaa, että olen välillä vilkuillut (joo oon huono jättään merkkiä :blush:) suunnitelmiasi tuolla päiväkirjojen puolella. Kyllä on mahtavat bileet tulossa, koko konsepti juhlapaikasta ja teemasta lähtien ihan hävyttömän makea. :girl_dance::)

^ Siellähän on kutsutki ja ohjelma nyt näytillä. ;) Ja kiitos kehuista! ^_^

Voi kiitos!!!! :) Pitää ottaa selvää.

Gerberaa haluan omaan kimppuuni, mutta minkä värinen gerbera pukuuni sopisi parhaiten?

Beigenkultainen on tuo nauha, puku valkoinen.

DSC_0007.jpg?t=1287510889

Kiitos vastauksista :girl_smile:

Parahin Redrika!!! (sä voisit ruveta veloittamaan rahaa näistä vinkeistäsi...;) )

Ostin valkoisia neilikoita kotiin kokeilumielessä ja minua harmittaa, kun valkoiset neilikat eivät ole aivan puhtaan valkoisia, vaan enemmänkin kellertäviä. Onko niitä saatavilla aivan valkoisinakin? En tahtoisin ns. likasen näköistä kimppua!! Onko neilikkaa saatavilla sitten esim tummanpunaisena? Vaikeaa päättää tuo väri... Mutta pallokimpun haluan!!

Hyvä sivusto, josta etsiä erilaisia/ erivärisiä kukkia, on <http://www.cutflower.com> -> valitse flower gallery. Tuolla listattuna valtava määrä kukkia. Ymmärtääkseni jenkkisivusto, eli kaikkea ei varmaankaan saa Suomeen, mutta suuri osa maailman kukkamarkkinoistahan kulkee Hollannin huutokauppojen kautta..

P.S. Neilikka löytyy kun klikkaa "carnation"

Hei! Pyöreähkö kimppu olisi mietinnässä. Pukuna Sis Idman Elisa(alla kuva hääpuvusta päälläni), hiukset tulevat toiselle sivulle kiharalla ja korut hopeaa. Häiden teemaväreinä tummanruskea, valkoinen ja vähän hopeaa. :) Valkoiset kimput jostain syystä miellyttävät mun silmää. Pionikimppua oon alunperin miettinyt, mutta viime aikoina ihastunut myös neilikkaan. Oonko ihan tylsä, jos ostan valkoisen kimpun tähän? :grin: Vai mikä tuohon sopisi parhaiten? :)

//kuva poistettu

Edited by sophie85

Kysynpä minäkin vinkkiä kimppuun

Minulle tuli mieleen tällaisia kimppuja... muutoksilla tai ilman. :)

1nhfdhjnfdjnhdf.jpg

2hudhudhuuhdf.jpg

3jhjjgjyf.jpg

4uhguhguhf.jpg

5huyfvyuhfuyhd.jpg

6hfdbbhdhbufd.jpg

7uhfdhuydu.jpg

8dfjygyvurgrddsf.jpg

Näihin voisi lisätä jotain väriä, mutta kuitenkin niin, että perusilme säilyisi vaaleana. :girl_sigh:

Gerberaa haluan omaan kimppuuni, mutta minkä värinen gerbera pukuuni sopisi parhaiten?

Beigenkultainen on tuo nauha, puku valkoinen.

Inspiraatioksi:

1kudfuhifdtrgf.jpg

2liguytiiyttt.jpg

3kfiufiugtfd.jpg

4kcjfyjhfdfd.jpg

5hikjhjok.jpg

Ja toki se kimppu voisi olla jotain muutakin mallia:

6jftghtfhjitfg.jpg

Kysynpä minäkin vinkkiä kimppuun

Näihin voisi lisätä jotain väriä, mutta kuitenkin niin, että perusilme säilyisi vaaleana. :girl_sigh:

Kiitos Redrika! Ihastuin kyllä ehdottomasti eniten tuohon viimeiseen pionikimppuun. :) Ja kommentti vaaleudesta kyllä hyvä. Jossain vaiheessa itselläkin kävi mielessä, että joko ihan valkoista tai sitten hentoa vaaleanpunaista. Ja kyllä tuo hento vaaleanpuna tuntuu aika hyvälle vaihtoehdolle. En sitten tiedä, oisko nuo pionit paras kukka vai joku muu.. Ja sopiiko pukuun paremmin pallomainen ja tiivis kimppu vai tuollainen valuva? Itse en ainakaan tällä hetkellä ole kovin ihastunut noihin valuviin kimppuihin, mutta saattaisi sopia kokonaisuuteen hyvin..

Oonko ihan tylsä, jos ostan valkoisen kimpun tähän? :grin:

No pöh. :grin: Valkoinen kimppu on ajattoman tyylikäs ja tärkeintähän on, että sinä pidät siitä. :girl_sigh:

Ehdotankin mukavan pyöreää, valkoisesta ja vihreästä tehtyä kimppua. Näissä kuvissa on paljon oikeita aineksia. :)

1udrufdh.jpg

2ihf8udfidf.jpg

3oihfiordf.jpg

4ckiuhfniufuu.jpg

5jvdfhjvfr.jpg

6dhjfhdghd.jpg

Tai sitten kallaa... yksin tai yhdessä:

8hydsthys.jpg

7jhdfjdjhd.jpg

Millainen kimppu sopisi tähän pukuun, kun värinä on valkoisen sijasta ihan vaalea hopeanharmaa? Itse mietin jotain tummanpunaista ja ihan yksinkertaista, mutta kertokaahan mielipiteenne :). Puvussa on tuollainen kukkakoriste vyötärön tienoilla, joka ei välttämättä erotu noin pienestä kuvasta, mutta vaikuttaa ehkä kimpun muotoon ja ulkonäköön.

268_carla_zazabella.jpg

Ja jos vielä tarkennan, ajankohtana on kesä ja juhlat ovat pienet parinkymmenen hengen syömiset ja kakkukahvit. Kimpun ei siis tarvitse kestää erityisen pitkään, etenkään kun häämatkalle lähdetään luultavasti seuraavana päivänä, eikä olla kotona ihastelemassa sitä. Valokuvissa kimpulla on kuitenkin roolinsa.

Oonko ihan tylsä, jos ostan valkoisen kimpun tähän? :grin:

No pöh. :grin: Valkoinen kimppu on ajattoman tyylikäs ja tärkeintähän on, että sinä pidät siitä. :girl_sigh:

Ehdotankin mukavan pyöreää, valkoisesta ja vihreästä tehtyä kimppua. Näissä kuvissa on paljon oikeita aineksia. :)

...

Ah joo, totta - vihreä onkin hyvä lisä sinne valkoisen sekaan. Kiitokset! :girl_smile:

#Sanelma, suosittelen, että otat yhteyttä kukkakauppaan ja kysyt noista väriasioista. Katselin kyllä muutama päivä sitten muhkean suuria, valkoisia neilikoita "sillä silmällä" ja mielestäni niistä syntyisi oikein kaunis kimppu. Likaista efektiä en havainnut, vaikka tokihan sellainen on mahdollinen, jos puku on esim. ihan sinertävän valkoinen. Ja juu, tummanpunaisia neilikoita pitäisi kyllä löytyä. :)

Oletko enää miettinyt sitä vaaleanpunaista kimppua? Tämä toimisi oikein hyvin vaaleanpunaisenakin versiona:

1hgutyythsr.jpg

Pullervo, vaaleanpunainen & melko pyöreä kimppu voisi tosiaan olla aika passeli valinta. :girl_sigh:

3jhbhhujio.jpg

4jygtyuhi.jpg

5rsedrfhhh.jpg

6dddederfdyh.jpg

7tdssxwsxsx.jpg

8lokiuji88.jpg

9gfrrdwesrtyu.jpg

sophie85, minulle tuli mieleen vielä tällainen kimppu:

10erherjfrd.jpg

Valkoista ruusua ja kallaa sekä vihreää marjakuismaa. :girl_smile:

Vaaleanpunainen pionikimppu it is! Nyt ihan varmasti.

Täytyy sanoa, että oikein hyvä päätös. ;) (Btw, kävin vähän vakoilemassa päikkyäsi ja huomasin pohdinnat pöytäkukista. Minulle tuli heti mieleen vaaleanpunainen neilikka. Sehän on mukavan edullinen ja kestävä kukka, vähän pionimainen. :))

Jos vaan viitsit ja ehdit niin käyhän kurkkaamassa uusimmat kukkapohdinnat ja kerro mielipiteesi. Päivitin suunnitelmat päikyn etusivulle. Meillä meinaa tulla budjetti vastaan, joten yritetään tehdä kompromisseja kukkien kanssa silleen että kukat kuitenkin näyttäisivät kauniilta ja sopisivat juhlan henkeen. Minun ja miehen pioneista ei silti luovuta ;)

Millainen kimppu sopisi tähän pukuun, kun värinä on valkoisen sijasta ihan vaalea hopeanharmaa? Itse mietin jotain tummanpunaista ja ihan yksinkertaista, mutta kertokaahan mielipiteenne :)

Minulle tuli mieleen lähinnä valkoisia, vaaleanpunaisia ja violetteja/liiloja kimppuja, mutta kannattaa toki valita tummanpunainen, jos se tuntuu omimmalta. :girl_sigh:

Inspiraatiokuvia...

1huvfhfhvfrjgr.jpg

2jb88jtytjy.jpg

3mhcbccvb.jpg

4kjhguhuyhuuy7.jpg

5gdcxcx.jpg

6hgfjhdg.jpg

7ydtr54.jpg

Jonkinlainen rannekukkakin voisi olla kiva. :)

8kjikuy.jpg

pineda-B.jpg

Tässä siis puku. Haen jotain vanhahtavan tyylistä, värit pastelleihin -liila, roosa??

Pyöreä tai putouskimppu?

Mitkä kukat pärjäävät parhaiten kylmässä?

Kiitos avusta :)

talvihäät, minulle tuli mieleen mm. tulppaani, neilikka ja ruusu. Kimppu voisi olla aika tiivis, malliltaan pyöreä tai pisara. Tässä valikoima kukkia sekä värejä - näistä voisi lähteä kehittelemään? :girl_sigh:

9jhdgfgdjkd.jpg

1ufdhgifudfd.jpg

2kuhfdgiurdfgd.jpg

3kfhdgidrug.jpg

4jhbfghdfgijkrfd.jpg

6jhdfguhgdgfd.jpg

10kdjdjkdd.jpg

7kjdygukdge.jpg

8hdfgldfdif.jpg

5iudfhguidiugd.jpg

Kiitos Redrika inspiraatiokuvista. Etenkin viides ja kuudes ylhäältä laskettuna miellyttivät sen verran, että laitoin kuvat talteen. Väriähän noista voi helposti vaihtaa. Olen kyllä miettinyt valkoistakin, mutta saa nähdä mihin päädyn.

Guest
This topic is now closed to further replies.