Posted April 2, 2011 Kiitos Redrika! Tuo ehdottamasi kimppu oli ihan täydellinen Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 3, 2011 tuo eka valkonen oli kyllä kivan erilainen ajtukseeni nähden.Valkoinen kimppu oli ajatuksissani tehty pioneista, mutta elokuu voipi olla vähän haastava ajankohta. Noh, upea on kyllä liljakin. (Ja mitä tulee visioihin, niin syntyihän niitä ihan kaikenlaisia, mutta jostain syystä postaukseen valikoitui aika punaista tavaraa ja esim. tuo kolmas kimppu saisi olla valkoisempi. )Tuo ehdottamasi kimppu oli ihan täydellinen Niin onkin. Mukava kuulla, että löytyi noin mieluisa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 3, 2011 Löytyisiköhän täältä apua mun pulmaan. Häät on toukokuussa ja tässä on puku Puvussa on aika paljon yksityiskohtia, joten kimpun valinta ei ole ihan selkeä. Haluaisin jotain romanttista, ruusuja, helmikoristetta. Mutta sopisiko tän puvun kanssa ennemmin joku yksinkertainen kimppu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2011 Minkähänlaisen kimpun saisi sellaisia englantilaisia tms.runsaita ruusuja käytettäessä?Käsittääkseni noiden saatavuus on aika huono. Mutta innostaisiko iso, pöyheä neilikka? Juu saman huomasin. Vitsit, aina kun ihastuu johonkin kukkaan, niin sitten sitä ei meinaa saada. Tuo meddelle ehdotettu kimppu on myös nätti! Mietin tarkemmin noita kukkien värejä, enkä haluakaan että kimppu toistaa teemavärejä, vaan se saa olla reilusti erilainen. Ehkä tuollaiset pinkit ruusut, tai vaikka oranssit, sopisivat hyvin perhoskämmekän kanssa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2011 (edited) Ajattelin tulla kysymään täältä, jos täällä olisi osaavia ja tietäväisiä ihmisiä morsiuskimpun suhteen. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään hajua, minkälaisen kimpun haluan (pallo, pisara...). Häät ovat aivan heinäkuun lopulla ja toivoisin, että kimppu koostuisi mahdollisimman kestävistä kukista ja kimppu olisi käytännöllinen. Erillisen heittokimpun tilaan vielä erikseen. Mitä te ehdottaisitte? Kuvat puvusta ovat seuraavassa osoitteessa: http://www.morsiusgalleria.com/sal.htmlLisäys, itselleni tulee myös huntu. Edited April 4, 2011 by sahku Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 Sitruuna, miten olisi neilikoista ja muutamasta gerberasta tehty kimppu? Tai ehkä pelkkää gerberaa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 OliveGreen, minusta tuohon pukuun sopii oikein hyvin romanttinenkin kimppu. Vihreää hortensiaa + punertavaa ruusua vaikkapa. Hortensiaa, ruusua ja eustomaa. Mukaan helmiä.Hortensiaa, ruusua ja marjakuismaa. Mukaan helmiä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 Vitsit, aina kun ihastuu johonkin kukkaan, niin sitten sitä ei meinaa saada. No tämäpä juuri. Mietin tarkemmin noita kukkien värejä, enkä haluakaan että kimppu toistaa teemavärejä, vaan se saa olla reilusti erilainen. Ehkä tuollaiset pinkit ruusut, tai vaikka oranssit, sopisivat hyvin perhoskämmekän kanssa. Tuntuuko tutulta? Oranssi ruusu sopisi ihan varmasti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 sahku, minulle tuli mieleen ainakin tällaisia: Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 Oi, kiitos redrika! Olenkin miettinyt, että kuinka kimppuun pitäisi sovittaa punaisia ja valkoisia kukkia, koska puvussa on sitä punaista kuitenkin jonkin verran. Erityisesti viimeinen kimppu innosti! Kiitokset paljon avusta, tästä on hyvä jatkaa! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 Erityisesti viimeinen kimppu innosti!Tuo onkin todella kiva, kompakti kimppu ja sopisi sinulle puna-valkoisena versiona ehkä vielä paremmin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2011 Hihii Redrika, tutulta tuntuu! Luulen meneväni noiden kahden (tuon mulle ehdottamasi ja meddelle ehdottamasi) kimppukuvan kanssa juttelemaan kukkakauppaan. Kiitos avusta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 Tiedustellaanpa tästäkin keskustelusta. Olen päätymässä tämän tyyliseen käsivarsikoruun ja nyt kaipaan ideoita kukista, mitä siihen voisi käyttää. Alumiinilanka tulee luultavasti olemaan turkoosi, joten kukat voisivat olla valkoisia tai jotain kylmiä sävyjä.. Mutta mitä? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 Luulen meneväni noiden kahden (tuon mulle ehdottamasi ja meddelle ehdottamasi) kimppukuvan kanssa juttelemaan kukkakauppaan. Kiitos avusta!Tulehan sitten vilauttamaan kimppuasi. Olen päätymässä tämän tyyliseen käsivarsikoruun ja nyt kaipaan ideoita kukista, mitä siihen voisi käyttää. Alumiinilanka tulee luultavasti olemaan turkoosi, joten kukat voisivat olla valkoisia tai jotain kylmiä sävyjä.. Mutta mitä?Minulle tuli mieleen valkoinen kalla, herttalyhty, nappikrysanteemi, marjakuisma... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 Minullekin tulee olemaan valkoinen puku, jossa on punaisia koristeluja. Haluaisin niin kovasti kimpun missä olisi valkoisia pioneja ja punaisia ruusuja. Olisiko sinulla Redrika kimpusta ehdotuksia? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Keskimmäisen kuvan lehtiköynnös on hauska (herttalyhtyäkö?)! Mutta mutta, olisiko ehdottaa jotain pienempiä kukkia sen seuraksi? Kuvassani taitaa olla orkideaa (?) ja tyyli vastaa muuten hyvin hakemaani, kukista vain en ole varma... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Kiitos Redrika! Tuosta sain idean kimppuuni, hiukan tuota muuntelen ja se on siinä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 (edited) Olisiko sinulla Redrika jossain kuvia kallakimpuista? Ei kaikista pisin varsi eikä lyhyinkään, mutta en vielä tiedä haluaisinko minikallaa vai mitä.. ja tärkeintä tietenkin että sopii pukuni kanssa. (Nauha vaihtuu vielä, kirjailut ruskealla ja olan yli menevä nauha poistetaan). Kiitos taas! (Kyselin joskus puoli vuotta sitten valkoisia kimppuja, nyt päädyin kallaan =) )Näin eräillä häämessuilla täydellisen kimpun mutten tullut ottaneeksi siitä kuvaa tai kysyneeksi mikä liike oli kyseessä.. Harmi, en ole nähnyt ihan vastaavaa kimppua missään kuvassa. Edited April 7, 2011 by Mokka Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2011 Redrika Juurikin tuollaista romanttista ruusukimppua helmillä olin ajatelltukin Täytyy vaan valita tarpeeksi herkkiä värejä, hentoa roosaa, vaaleaa vihreää, valkoista..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 Mutta mutta, olisiko ehdottaa jotain pienempiä kukkia sen seuraksi?Tähdikki, tuoksuköynnös? Tuosta sain idean kimppuuni, hiukan tuota muuntelen ja se on siinä.Mimmosia muutoksia meinasit? Minulta jäi näköjään kirjoittamatta, että kimppuun voisi (jos siis haluaa) lisätä helmiä. Juurikin tuollaista romanttista ruusukimppua helmillä olin ajatelltukin Täytyy vaan valita tarpeeksi herkkiä värejä, hentoa roosaa, vaaleaa vihreää, valkoista...Olisin mielelläni laittanut kuvia samanlaisista, mutta vähän haaleammista kimpuista, mutta en löytänyt tarpeeksi hyviä. Jos kuitenkin löydän, niin saatan piipahtaa hääpäiväkirjassasi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 Mokka, löytyisikös näistä jotain sopivaa? Laitetaan lisää, jos ei natsaa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 Tämä natsasi, kiitos! Mittasuhteet kukilla ja varren leveydellä ja pituudella juuri oikeat, tuon kuvan annan floristille. Ihan sama kimppu tämäkään ei ole kuin se jonka näin, mutta hyvin lähellä! (Käyhän se pukuuni? Ainakin itse kuvittelisin niin?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 ^Mielestäni käy oikein hyvin. Meinaatko laittaa tuohon varteen valkoisen nauhan? Ruskea olisi hyvä, pukuun linkkaava vaihtoehto. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2011 Kiitokset jälleen Redrika! Ihanan keijumaisia kukkia! Share this post Link to post Share on other sites