skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

kuvaa en osaa liittää muta mulle on tulossa bellan enjôleuse- puku ja mietin että millaisia kukkia, tykkään kovasti ruususta, jaloleinikistä, pionista, hortensioista ja neilikoista (tykkään kaikista kukista mutta nämä on tällähetkellä ykkösenä, vaihtuvat melkein joka viikko) ja olen alustavasti suunnitellut sellaista "löysää/rentoa" pisaraa olikohan viestissä numero 697 toinen kuva aika lähellä, ei siis mitään liian tehdyn ja tarkkaan mietityn näköistä. teema väreinä on ruskea, vaaleanpunainen ja kulta. myös valkoista kimpussa toivoisin näkeväni, ja helmiä kun niitä on puvussakin, tuleeko liian levoton kun on niin paljon kaikkea, häät ovat toukokuussa joka tiestysti vähän rajoittaa kukkien saatavuutta, miten keijunmekko käyttäytyy leikkovihreänä? jos saisin sitä (himoitsen sitä kauniiin muotoisten lehtien takia) jostain niin mietin että kestääkö kimpussa...

tällänen siitä sitten loppuviimeksi syntyi:valkoista värililjaa, valkoista ja vaaleanpunaista ranunculusta, valkoista, vaaleanpunaista ja ruskeaa ruusua, keijunmekkoa, peikonpähkinää ja helmiä hopealangassa...(häät oli lauantaina ja kuva otettu tiistaina eli "pientä" rapistumista on ilmassa, en ole vettä antanut sille kun haluan nähdä miten se kuivuu)

Kuva071.jpg?t=1305616782

Pukuuni sopiva kimppu hakusessa. Väreinä saisi olla valkoista ja omenanvihreää, lisäksi jotain ruskeaa (oksaa?). Pidän pienehköistä kimpuista, enkä halua riippuvaa/pisaranmallista kimppua. Ideoita? :)

Yllättävän hyvin sopii lime ja punainen yhteen. Eli ehkei meidän värimaailma menis sittenkään kauhean sekaisin,vaikka haluaisinkin jotain punaista mukaan ;)

Niin sopii. :) Suosittelen kyllä ehdottomasti tuota punaista, jos se tuntuu omimmalta väriltä ja jos on olemassa sellainen "vaara", että alat katua valintaasi. :girl_sigh:

Pelastit niin mun päivän :)

Hämmentävää, mutta kiitos. :blush:

Ja tuo clamelie- ruusukimppu on myös upea, mutta niinkuin sanoit, kaipaisi teemaan sopivaa koristusta...

Voisihan tuota jotenkin jalostaa... esim. reunus vihreästä harsokukasta (kuva), kahta väriä (kuva) tai mukaan vihreää orkideaa (kuva).

On ihan "pakko" vielä ehdottaa sellaista kimppua, jonka hahmottelin päässäni eli siitä ei ole kuvaa, mutta aineksista on. :)

Kimppuun tulisi siis valkoista ruusua, valkoista inkaliljaa (saa olla melko nuppuista), punaista minigerberaa ja punaista marjakuismaa. Mukaan vielä vihreää nappikrysanteemia ja ehkä muutakin vihreää.

Idean tueksi...

Valkoista ruusua, esim. Eskimoa:

5a2wss12wdr.jpg

Inkaliljaa:

1gtfrdsddwjx.jpg

Gerberaa:

2yfytfftyytf.jpg

Marjakuismaa:

3jhphji8.jpg

Nappikrysanteemia:

7ds2efrjuj.jpg

Gerbera nappikrysanteemin kanssa:

6ewse2weee.jpg

Näissä on jotain oikeaa fiilistä, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi.

4p3daadadqw.jpg

8s2wefwebrnfwe.jpg

(Kaivelin myös kaikenlaisia kimppukuvia, joista saattaisi löytyä jotain ideoita. Kuvia on aika reipas määrä, joten laittaisin ne mielummin yksityisviestillä, mutta en tiedä pystytkö käyttämään tuota ominaisuutta, kun et kuulu mihinkään ryhmään. Hmmh. Morsianstatus vetämään? :D)

Sany, minulle tuli heti mieleen kaksi kimppua:

1. Risupesässä valkoista ja vihreää Cymbidium orkideaa, mukaan ehkä murattia ja/tai vihreää marjakuismaa.

2. Risupesässä valkoista ruusua ja vihreää eustomaa, mukaan pari valkoista Phalaenopsis orkideaa.

Risupesä voisi olla joku tämmöinen:

1ytgytrowjwrf.jpg

Cymbidium orkideaa ja marjakuismaa:

2uygrduirdkius.jpg

Cymbidium orkideaa ja murattia:

3huihrrds.jpg

Tämän kimpun vihreä kukka on eustomaa:

4gftawyguaw.jpg

Valkoinen Phalaenopsis:

5uyeuiudes.jpg

Jotain ideoita voisi löytyä myös esim. palstan maar-in (linkki), Antoniinan (linkki) ja Sionan (linkki) kimpuista. :)

Suurkiitos Redrika! Tuo ensimmäinen kimppu, jossa on Cymbidium orkideaa ja marjakuismaa on just mun makuun :) Se näyttää jo itsessään niin kauniille, että taidan sittenkin jättää risut pois...

Kuva täydellisestä hääkimpusta hakusessa!

Tiedän siis millaisen kimpun pukuuni haluaisin, mutta en ole löytänyt sopivaa KUVAA..

Pukuni on merenneitohelmainen pitsipuku ja haluaisin seuraavanlaisen kimpun:

-pisaran mallinen

-hento ja kevyt, ei liian massiivinen

-väreinä valkoinen ja vihreä

tällänen siitä sitten loppuviimeksi syntyi:

Upea! Todella kauniilla tavalla rehevä, runsas kimppu. :-X Ja tosi mukava juttu, että sait sitä keijunmekkoakin. :) Allekirjoittanut on kyllä ihan heikkona tuohon hirssiin. ^_^

Tuo ensimmäinen kimppu, jossa on Cymbidium orkideaa ja marjakuismaa on just mun makuun :) Se näyttää jo itsessään niin kauniille, että taidan sittenkin jättää risut pois...

Onkin varsin ihastuttava kimppu eikä tosiaan vaadi mitään risuja, oksia lisäksi. :girl_sigh:

Kysynpäs minäkin neuvoa kun Redrikalla on niin hyviä ehdotuksia. :girl_smile:

IMG_2795.jpgIMG_2797.jpg

Eli olen miettinyt pukuni kanssa jotain pyöreää valkoista kimppua jossa olisi nauha varressa ja ehkä jotain strassikoristeita (siis varressa). En osaa päättää mitä valkoista kukkaa kimpussa olisi. Olisko vaan yhtä vai useampaa... Ja saako ruusua tarpeeksi valkoisena ku en halua että se on yhtään kellertävä? Saako gardeniaa Suomessa? En ole koskaan törmännyt siihen.

large_image.jpg

gardenia-bridal-bouquet2.jpg

Nyt oon alannut epäröimään, että josko sittenkin käsivarsikimppu esim. valkoisesta gladioluksesta ,kun sitä tulee juhlapaikallekin. En ole onnistunut löytämään yhtään käsivarsikimppua gladioluksesta.

Tämä orgideakimppu on myös ihana! En tiedä onko se virallisesti käsivarsikimppu.

IHANA.jpg

Eli mitä suosittelette! Mä oon ihan sekasi tässä kimppuasiassa. :flirt: Puvussa ja koruissa mulla on aika paljo blingblingiä niin pitäiskö kimpun olla simppelimpi?

Muoks. En halua että kimppu on liian romanttinen joten siksi epäröin esim. ruusua. Mutta glamouria kimpussa kyllä sais olla! :grin:

Tämä alkoi miellyttämään tosi paljon:

248440_10150201813604641_757219640_6650313_567047_n.jpg

Edited by Pheebo

Yllättävän hyvin sopii lime ja punainen yhteen. Eli ehkei meidän värimaailma menis sittenkään kauhean sekaisin,vaikka haluaisinkin jotain punaista mukaan ;)

Niin sopii. :) Suosittelen kyllä ehdottomasti tuota punaista, jos se tuntuu omimmalta väriltä ja jos on olemassa sellainen "vaara", että alat katua valintaasi. :girl_sigh:

Pelastit niin mun päivän :)

Hämmentävää, mutta kiitos. :blush:

Ja tuo clamelie- ruusukimppu on myös upea, mutta niinkuin sanoit, kaipaisi teemaan sopivaa koristusta...

Voisihan tuota jotenkin jalostaa... esim. reunus vihreästä harsokukasta (kuva), kahta väriä (kuva) tai mukaan vihreää orkideaa (kuva).

On ihan "pakko" vielä ehdottaa sellaista kimppua, jonka hahmottelin päässäni eli siitä ei ole kuvaa, mutta aineksista on. :)

Kimppuun tulisi siis valkoista ruusua, valkoista inkaliljaa (saa olla melko nuppuista), punaista minigerberaa ja punaista marjakuismaa. Mukaan vielä vihreää nappikrysanteemia ja ehkä muutakin vihreää.

Idean tueksi...

Valkoista ruusua, esim. Eskimoa:

5a2wss12wdr.jpg

Inkaliljaa:

1gtfrdsddwjx.jpg

Gerberaa:

2yfytfftyytf.jpg

Marjakuismaa:

3jhphji8.jpg

Nappikrysanteemia:

7ds2efrjuj.jpg

Gerbera nappikrysanteemin kanssa:

6ewse2weee.jpg

Näissä on jotain oikeaa fiilistä, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi.

4p3daadadqw.jpg

8s2wefwebrnfwe.jpg

(Kaivelin myös kaikenlaisia kimppukuvia, joista saattaisi löytyä jotain ideoita. Kuvia on aika reipas määrä, joten laittaisin ne mielummin yksityisviestillä, mutta en tiedä pystytkö käyttämään tuota ominaisuutta, kun et kuulu mihinkään ryhmään. Hmmh. Morsianstatus vetämään? :D)

Kiitos taas sulle! Tuo sun "hahmotelma" kuulostaa ihanalta, valkoiset ruusut on niin kauniita! Laitoin "morsianstatuksen" vetämään (en edes tiennyt et semmosenki täältä "saa") :DD En oikein osaa käyttää tätä foorumia viel :D Mut kyllä mun mielestä voin lähettää/vast.ottaa yksityisviestejä? Hmmm...

DSC03929.jpg

Minkälainen kimppu mun pukuun voisi sopia? Olen miettinyt pisaranmallista, sellaista valuvaa kimppua. Tykkään kallasta ja liljoista, valkoisesta, pinkistä ja violetista. Kukkakaupasta kävinkin jo alkukeväästä alustavasti kyselemässä vinkkejä, ja hänen neuvo oli, että valuvan malliseen kimppuun kalla sopisi paremmin, kuin liljat. Liljat kuulemma saattaa auta päivän aikana jolloin kimppu voi muuttaa muotoaan. Olen erityisesti ihastunut tähän kimppuun:

f2twch.jpg

Mutta nyt myös tämä on alkanut näyttää tosi kivalta, vaikka onkin perinteisen kimpun mallinen:

purple_bouquet.jpg

Osaisiko Redrika tai joku muu antaa vinkkejä? :girl_smile:

Sinainen, ei näistä kimpuista varmaan mikään ole ihan täydellinen, mutta mielestäni joukossa on aika hyviäkin. :girl_sigh:

1iogjgffgport.jpg

2ytweuuywe.jpg

3uyr9eiy98re.jpg

4ytrerwtywtg.jpg

5ijyptii97.jpg

6gree34ssrds.jpg

7iutfdftds.jpg

8trfstrfsasg.jpg

9srstghsfdg.jpg

10bdtwrfegef.jpg

(jatkuu)

Kiitos Redrika! Tuossa tuli paljon hyviä vaihtoehtoja! Ja ainakin uusia ideoita! :)

Kiitoksia!!

Pheebo, pyöreä & valkoinen kimppu kuulostaa ainakin minusta tosi hyvältä. :) Mieleeni tuli mm. pääosin gladioluksesta tehty sekakimppu, selkeä kallakimppu, perhoskämmekästä tehty kimppu, liljakimppu, pääosin Cymbidium orkideasta tehty sekakimppu, perhoskämmekällä koristeltu clamelie sekä ruusukimppu. :girl_sigh:

Kuvat suuntaa antavia...

1rtererdtyki.jpg

2gohhdesr.jpg

3ewawaqswkde.jpg

4goi8hgird.jpg

5swjbhhyde.jpg

6werhlo99f.jpg

7fdew2sewsd.jpg

Ja saako ruusua tarpeeksi valkoisena ku en halua että se on yhtään kellertävä?

Ruusua saa myös puhtaanvalkoisena.

Saako gardeniaa Suomessa?

Saa.

Mut kyllä mun mielestä voin lähettää/vast.ottaa yksityisviestejä? Hmmm...

Laitankin tulemaan kasan kuvia, katsotaan miten käypi. :grin:

Kiitos Redrika! Tuossa tuli paljon hyviä vaihtoehtoja! Ja ainakin uusia ideoita! :)

Tosi kiva, jos oli jotain hyötyä. :) Lupaan postittaa tänne sen täydellisen kimpun kuvan, jos sellaisen satun bongaamaan. ;)

tiia-maria, "tyydyn" nyt vaan komppaamaan eli jonkinlainen pisara tai pyöreä kimppu voisi hyvinkin olla paras valinta. Värimaailmakin on aika selvä - violettia, liilaa, valkoista, mahdollisesti vähän kermaa/vaaleanpunaista. Kaivelin arkistoistani muutaman kuvan, joista saattaisi irrota jotain ideoita. :)

1irirjhirjhe.jpg

2y8vrouevoiwe.jpg

3yteygeewyu.jpg

4ojgtfokytegftde4.jpg

5uhihg7hswhswh.jpg

6terqwerty.jpg

7terqwerty.jpg

8ygtrygrdkdssr.jpg

9des3ttoggg.jpg

10hgfetyikdikdidr.jpg

11iunuiteeef.jpg

Kiitos Redrika! :girl_smile: Ekan kuvan kimppu miellyttää tosi paljon. Gladiolusta ilmeisesti pääasiassa? Toinen suosikki on ruusu.

^On muuten ihan unelmainen kimppu. :-* Ajattelin, että gladiolusta voisi olla enemmän ja muita vähemmän. :girl_sigh:

Oi kiitos paljon Redrika! Miten ootkin osannut löytää just sellasia mun näkösiä kimppuja. Varsinkin toi viimeisin on kyllä tosi nätti, värit ja kaikki osuu ihan nappiin. :girl_in_love: Sen mä tulostan ja otan kuvan mukaani tiistaina, kun käyn varaamassa kukat. En tiennytkään, että tuollaisia kallojakin on, joissa on tuo kukan sisus tumma.

Hei, millainen kimppu. Puku on a linjainen vitivalkoinen satiinipuku aivan yksinkertainen ilman laahusta. Värit violetti valkoinen ja hopea.

En tiennytkään, että tuollaisia kallojakin on, joissa on tuo kukan sisus tumma.

Ovat kyllä todella nättejä. :) Harmi vaan, ettei niitä saa läheskään aina. :girl_sad:

Hei, millainen kimppu. Puku on a linjainen vitivalkoinen satiinipuku aivan yksinkertainen ilman laahusta. Värit violetti valkoinen ja hopea.

Inspiraatiokuvia pienen tulvan verran... :blush:

1uygdurduhy.jpg

2ytdzz4wfffc.jpg

3kuo088hophoh.jpg

4gfgxwggfxww.jpg

5hjhcjcnnmmnce.jpg

6fdrweh4ff4c.jpg

7rexrrexxdkgd.jpg

8bgrjejrhrwg5.jpg

9ijjiyijyhiu8g8g8uy8u.jpg

10fdexfedxfdefexwlslk2.jpg

11mbvmmbjmjjmb.jpg

12sssssiujd.jpg

(jatkuu)

Ihania nuo vihreä-valkoiset kimput! Itselläkin joku tuosta värimaailmasta hakusessa, kun meillä ei varsinaisesti ole mitään teemavärejä, kaikki on vaan valkoista tai luonnollista ruskeaa (juuttinarua, oksia, vanhoja lankkuja, pöytäkukat valko-vihreää). Mun puku on aika keveä, kun on tylliä ja pitsiä (kuvasta poiketen väri on ivory, eikä kirkkaan valkoinen). Millaista ehdottaisitte siihen? Haluaisin hiuksiin valkoista orkideaa, joten sitä voisi olla kimpussakin. Tykkään kovasti vihreästä hortensiasta ja neilikasta, mutta etenkin jälkimmäisestä tehdyt kimput näyttää usein liian "tiukoilta" minusta. Haluaisin ehkä sellaisen vähän rennomman näköisen, etenkin häät on maalla navetassa (elokuussa). Apua!

Edited by Htikkis

Paniikki iskee!!! oon menossa kukkakauppaan maanantaina, eikä ole mitään varmuutta siitä millasen kimpun haluaisin... mun puku on maggie sotteron regina puhtaan valkoisena. Alunperin olin ajatellut valkoista (+vihreää) pisaranmallista kimppua, mutta koska puku todella valkoinen, niin mietin näyttääkö kimppu "keltaiselta". Teemavärinä häissämme on turkoosi/ruskea, mutta en välttämättä niitä sitä haluaisi tuoda kimpussa esiin. Kaipailen kipeästi hyviä neuvoja :)

jol, ehkä joku tarpeeksi valkoinen kukka ratkaisisi tämän pulman? :) Minulle tuli mieleen Phalaenopsis, tässä kaksi esimerkkiä:

2jkjhuvkjhychce.jpg

1fgdwwwder.jpg

Paniikki laantuu, laantuu... :give_heart:

Guest
This topic is now closed to further replies.