Posted July 30, 2011 Kiitoksia Redriika, aivan mahtavia hajatelmia!Varsinkin tuo ruusukimppu hopeisin somistein oli todella kaunis.Näitä lähden kehittämään eteenpäin ja juttelen kukkakaupan kanssa, jahka sellaisen löydän. Kiitos Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2011 Minä totesin, etten saa lokakuun loppupuolelle väsättyä itse luonnonmateriaaleista siedettävää kimppua. Eli nyt olisi hakusessa ideoita, millainen kimppu saattaisi meikäläiselle sopia!Puku on pellavainen, Morsiusgallerian Edda (tosin ilman olkaimia):Mitään varsinaisia teemavärejä häissämme ei ole, mutta somistuksissa käytetään luonnonmateriaaleja, eli esimerkiksi käpyjä, pihlajanmarjoja, vaahteranlehtiä.Millaista kimppua kannattaisi mennä metsästämään? Väreinä voisin kuvitella valkoista, ruskeaa ja vihreää. Mitään erityisiä suosikkikukkia minulla ei ole. Ja häät ovat siis lokakuun 29. päivä.Osaatteko viisaammat neuvoa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2011 Hei,Voisitteko ystävällisesti auttaa minua: minkälainen morsiuskimppu sopisi pukuuni. Häät ovat siis elokuussa ja teemaväreiksi olen ajatellut valkoista, vihreää ja hopeaa. Minun linkkiKiitos todella paljon jo etukäteen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2011 Hei,Tässä vielä tämä kuva hääpuvustani. Onnistuin vihdoin liittämään kuvan tähän viestiin, edellisessä viestissä on ainoastaan linkki. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2011 Linda_D, mieleeni tuli neljänlaisia kimppuja - auringonkukkaa sisältäviä, viljaa sisältäviä, jotenkin muuten rustiikkeja sekä näiden yhdistelmiä. Mitään tarkkaa ehdotusta minulla ei ole, mutta inspiraatiokuvia löytyi melko reipas määrä. Ehkä niiden seasta erottuu jotain potentiaalista. (jatkuu) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2011 häät elokuussa, tässä olisi muutama kimppuehdotus, mitäs tykkäät? (sivusta)(sivusta)(sivusta) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2011 Aivan valtavat kiitokset, Redrika! Tuossahan oli ideoita vaikka muille jakaa, ja todella kauniita kimppuja! Erityisesti tykästyin seuraaviin: Nätti! Tämä on muuten hyvä, ruusujen väristä en ole ihan vakuuttunut Oksaidea on kiva! Kiva kimppu, mutta ehkä aavistuksen liian kesäinen lokakuun häihin? Suosikki! Näillä eväillä on hyvä lähteä ahdistelemaan kukkakaupan tätiä! Kiitos!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2011 Hei, kiitos paljon ehdotuksista. Olen itsekkin miettinyt hieman saman kaltaisia kimppuja. Kiva, että sinulta tuli hyviä ehdotuksia ja sain tukea omille mietinnöilleni. Varsinkin kimppu, jossa ruusua ja kallaan kolahti. Ei muuta kuin tilaamaan, alkaa olla jo kiire Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 Eli pukuni on samanlainen kuin tässä edellä kuvassa oleva mutta väri on sama kuin puvulla joka on tässä. Minkälainen ja ennenkaikkea värinen kimppu sopisi minulle? Tykkäisin että kimppu olisi ruusuista. Niin ja häät ovat helmikuussa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 Nipsuli79, minulle tuli mieleen mm. tällaisia väriyhdistelmiä, fiiliksiä:Ruusua, tulppaania, neilikkaa, kallaa, marjakuismaa... P.S. Ensimmäisestä kimpusta se kaikki lähti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 Oih, suuret kiitokset Redrika! Ensimmäisessä kimpussa aivan mahtavat värit, jos siitä lähtisi työstämään pienen pisaran malliin... Tämä kuva ehdottomasti talteen odottamaan Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 Hei kaikki!Apua ja ideoita kaipaisin.Hääni ovat ensi vuonna elokuun lopulla. Kimppua ja muuta kukkatouhua ajatellen olen hieman "kaavoihin kangistunut"Nyt ottaisin vastaan kaikki liikenevät ideat, lähinnä mahdollisista kukista.Häiden teema värit ovat Musta, vahva turkoosi ja valkoinen. Musta ja turkoosi siis esittävät päärooleja, eli ei mitkään hempeilyhäät ihan. Tosin itse olen tälläinen prinsessahenkinen, joten kaipaan kauniita ideoita kimppuun.Haluan pitkän mallisen valuvan kimpun, mutta nyt hakusessa on tosiaan enemmänkin kukka-vaihtoehto ideat.Turkooseja kukkia, mustia / musta-valkoisia kukkia??Sibris kiittää Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 (edited) Kukkatilauksen tarkennus pitäisi tehdä ja ajattelin samalla kysäistä täältä vielä ehdotuksia. Teemaväreinä oranssin ja ruskean eri sävyjä. Eli millainen kimppu? Edited August 15, 2011 by naenia Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 naenialle muutama kimppuidea. (sivusta)(lähempää)(lähempää)(lähempää)(kuva b)(kuva c)Ja lopuksi vielä ajatus vaaleasävyisestä ruususta, rusehtavan oranssista orkideasta ja rusehtavan punaisesta marjakuismasta. Palstan Nanamin kimppu (kuva) on juuri eikä melkein. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 Kiitos, tuo viimeinen kuva orkideoiden kanssa osui hyvin kohdalleen! Huomenna sitten tarkennetuin ohjein kukkaputiikkiin Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 Minäkin vähän kurkin ja tämä oli aivan ihana! Itselläni oli se lila/valkoinen värimaailma, mutta esittelen tämänkin kukkakauppiaalle, juuri minun mieleiseni malli ja muoto. Kiitos taas Redrika, olet kyllä aarre Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2011 Miun kysymykseen ei kellään ole tuntunut olevan vastauksia eikä ajatuksia...Mahtaisko Redrikalla olla ajatuksia/kuvia kimpuista joissa ois käytetty ruiskaunokkia. pystyykö kyseistä kukkaa edes käyttämään kimpussa / koristeluissa (nimimerkillä erittäin epämultasormi)? Ja jos pystyy niin mikä mahtaa olla saatavuus..Kiitos!-Sibriina Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2011 Voi minäkin kaipaisin kimppuideoita. Teemaväreinä on musta ja valkoinen kuten puvussani ja tehostevärinä vielä tumma violetti. Olen ajatellut valtikkamallista kimppua, mutta muita ideoita ei oikeastaan olekaan. Eli jos jollain kanssasiskolla olisi visio minkälainen kimppu sopisi pukuni kanssa Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2011 Mahtaisko Redrikalla olla ajatuksia/kuvia kimpuista joissa ois käytetty ruiskaunokkiaTässäpä muutama:mikä mahtaa olla saatavuusIhan varmaa tietoa ei pysty sanomaan, mutta ainakin talven hujakoilla voi olla aika huono. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2011 Triinu, valtikkakimppuhan kuulostaa juuri hyvältä. Minulle tuli heti mieleen eräs ihanuus, josta voisi ottaa mallia:Mukaan vielä valkoista minikallaa...? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2011 Ihan varmaa tietoa ei pysty sanomaan, mutta ainakin talven hujakoilla voi olla aika huono.Ruiskaunokkia ei oikeastaan ole saatavilla kuin about toukokuusta elokuun alkupuolelle. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2011 Upeita nuo edellisen sivun vihreät kimput. Minkähänlainen vihreä kimmpu sopisi elohäihin? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 Hei,kaipaisin vinkkejä morsiuskimpun suhteen. Häät ovat lokakuussa ja pukuni on musta. Kimpun toivoisin olevan syksyinen ja sen värimaailmaan sopiva. En pidä rönsyilevistä, pisaranmallisista kimpuista, vaan toivoisin sen olevan napakka, tyylikäs ja yksinkertainen.Vinkeistä jo etukäteen kiittäen! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 4, 2011 Moikka!Ihan ekaksi kysyisin onko kellään tietoa minkä niminen ruusu tämä on: Pukuni on Maggie Sotteron Vincenza Kuvasta poiketen mustat osat ovat tummanpunaiset.Olen miettinyt jotain ruusu-kalla-eustoma kimppua ja olisi roikkuvaa/pisara sorttia! Muraattia ei missään nimessä, mutta peikonpähkinä kiehtoisi kun sitä tulee meidän pöytiin koristeeksi myös. Ideoita kimpun suhteen? Olen yrittänyt katsella ja etsiä, mutta ei oikein mieleistä ole vielä löytynyt! Niin ja tietty väri olisi tuota tummanpunaista ja valkoista, ja mielellään tuo yllä oleva ruusu josta kysyin! =) Share this post Link to post Share on other sites