skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

Kiitoksia Redriika, aivan mahtavia hajatelmia!

Varsinkin tuo ruusukimppu hopeisin somistein oli todella kaunis.

Näitä lähden kehittämään eteenpäin ja juttelen kukkakaupan kanssa, jahka sellaisen löydän.

Kiitos :)

Minä totesin, etten saa lokakuun loppupuolelle väsättyä itse luonnonmateriaaleista siedettävää kimppua. Eli nyt olisi hakusessa ideoita, millainen kimppu saattaisi meikäläiselle sopia!

Puku on pellavainen, Morsiusgallerian Edda (tosin ilman olkaimia):

p2070151b.jpg

Mitään varsinaisia teemavärejä häissämme ei ole, mutta somistuksissa käytetään luonnonmateriaaleja, eli esimerkiksi käpyjä, pihlajanmarjoja, vaahteranlehtiä.

Millaista kimppua kannattaisi mennä metsästämään? Väreinä voisin kuvitella valkoista, ruskeaa ja vihreää. Mitään erityisiä suosikkikukkia minulla ei ole. Ja häät ovat siis lokakuun 29. päivä.

Osaatteko viisaammat neuvoa?

Hei,

Voisitteko ystävällisesti auttaa minua: minkälainen morsiuskimppu sopisi pukuuni. Häät ovat siis elokuussa ja teemaväreiksi olen ajatellut valkoista, vihreää ja hopeaa.

Minun linkki

Kiitos todella paljon jo etukäteen.

Hei,

Tässä vielä tämä kuva hääpuvustani. ^_^ Onnistuin vihdoin liittämään kuvan tähän viestiin, edellisessä viestissä on ainoastaan linkki.

8400904.t.jpg

Linda_D, mieleeni tuli neljänlaisia kimppuja - auringonkukkaa sisältäviä, viljaa sisältäviä, jotenkin muuten rustiikkeja sekä näiden yhdistelmiä. :) Mitään tarkkaa ehdotusta minulla ei ole, mutta inspiraatiokuvia löytyi melko reipas määrä. Ehkä niiden seasta erottuu jotain potentiaalista. :girl_sigh:

1saq6666derty.jpg

2saq6666derty.jpg

3saq6666derty.jpg

4saq6666derty.jpg5saq6666derty.jpg

6saq6666derty.jpg

7saq6666derty.jpg

8saq6666derty.jpg

9saq6666derty.jpg

10saq6666derty.jpg

11saq6666derty.jpg

12saq6666derty.jpg

(jatkuu)

Aivan valtavat kiitokset, Redrika! Tuossahan oli ideoita vaikka muille jakaa, ja todella kauniita kimppuja! Erityisesti tykästyin seuraaviin:

11saq6666derty.jpg Nätti!

12saq6666derty.jpg Tämä on muuten hyvä, ruusujen väristä en ole ihan vakuuttunut :)

5i9i9gtdecvxs120.jpg Oksaidea on kiva!

10i9i9gtdecvxs120.jpg Kiva kimppu, mutta ehkä aavistuksen liian kesäinen lokakuun häihin?

12i9i9gtdecvxs120.jpg Suosikki! :grin:

Näillä eväillä on hyvä lähteä ahdistelemaan kukkakaupan tätiä! :) Kiitos!!! :girl_dance:

Hei, kiitos paljon ehdotuksista. Olen itsekkin miettinyt hieman saman kaltaisia kimppuja. Kiva, että sinulta tuli hyviä ehdotuksia ja sain tukea omille mietinnöilleni. Varsinkin kimppu, jossa ruusua ja kallaan kolahti. Ei muuta kuin tilaamaan, alkaa olla jo kiire :)

post-32047-1312906308,4674_thumb.jpg Eli pukuni on samanlainen kuin tässä edellä kuvassa oleva mutta väri on sama kuin puvulla joka on tässä. post-32047-1312906432,2883_thumb.jpg Minkälainen ja ennenkaikkea värinen kimppu sopisi minulle? Tykkäisin että kimppu olisi ruusuista. Niin ja häät ovat helmikuussa.

Nipsuli79, minulle tuli mieleen mm. tällaisia väriyhdistelmiä, fiiliksiä:

8gtytgtef32zxss09fr.jpg

1gtytgtef32zxss09fr.jpg

2gtytgtef32zxss09fr.jpg

3gtytgtef32zxss09fr.jpg

4gtytgtef32zxss09fr.jpg

5gtytgtef32zxss09fr.jpg

6gtytgtef32zxss09fr.jpg

7gtytgtef32zxss09fr.jpg

9gtytgtef32zxss09fr.jpg

10gtytgtef32zxss09fr.jpg

Ruusua, tulppaania, neilikkaa, kallaa, marjakuismaa... :girl_sigh:

P.S. Ensimmäisestä kimpusta se kaikki lähti. ;)

Oih, suuret kiitokset Redrika! Ensimmäisessä kimpussa aivan mahtavat värit, jos siitä lähtisi työstämään pienen pisaran malliin... Tämä kuva ehdottomasti talteen odottamaan :)

Hei kaikki!

Apua ja ideoita kaipaisin.

Hääni ovat ensi vuonna elokuun lopulla. Kimppua ja muuta kukkatouhua ajatellen olen hieman "kaavoihin kangistunut"

Nyt ottaisin vastaan kaikki liikenevät ideat, lähinnä mahdollisista kukista.

Häiden teema värit ovat Musta, vahva turkoosi ja valkoinen. Musta ja turkoosi siis esittävät päärooleja, eli ei mitkään hempeilyhäät ihan. Tosin itse olen tälläinen prinsessahenkinen, joten kaipaan kauniita ideoita kimppuun.

Haluan pitkän mallisen valuvan kimpun, mutta nyt hakusessa on tosiaan enemmänkin kukka-vaihtoehto ideat.

Turkooseja kukkia, mustia / musta-valkoisia kukkia??

Sibris kiittää :)

Kukkatilauksen tarkennus pitäisi tehdä ja ajattelin samalla kysäistä täältä vielä ehdotuksia. Teemaväreinä oranssin ja ruskean eri sävyjä. Eli millainen kimppu?

Edited by naenia

Kiitos, tuo viimeinen kuva orkideoiden kanssa osui hyvin kohdalleen! Huomenna sitten tarkennetuin ohjein kukkaputiikkiin :D

16fifkifslpxxx9.jpg

Minäkin vähän kurkin ja tämä oli aivan ihana! Itselläni oli se lila/valkoinen värimaailma, mutta esittelen tämänkin kukkakauppiaalle, juuri minun mieleiseni malli ja muoto. Kiitos taas Redrika, olet kyllä aarre :girl_smile:

Miun kysymykseen ei kellään ole tuntunut olevan vastauksia eikä ajatuksia...

Mahtaisko Redrikalla olla ajatuksia/kuvia kimpuista joissa ois käytetty ruiskaunokkia. pystyykö kyseistä kukkaa edes käyttämään kimpussa / koristeluissa (nimimerkillä erittäin epämultasormi)? Ja jos pystyy niin mikä mahtaa olla saatavuus..

Kiitos!

-Sibriina

Voi minäkin kaipaisin kimppuideoita. Teemaväreinä on musta ja valkoinen kuten puvussani ja tehostevärinä vielä tumma violetti. Olen ajatellut valtikkamallista kimppua, mutta muita ideoita ei oikeastaan olekaan. Eli jos jollain kanssasiskolla olisi visio minkälainen kimppu sopisi pukuni kanssa :)

post-34165-1313950815,9168_thumb.jpg

post-34165-1313950878,7142_thumb.jpg

Mahtaisko Redrikalla olla ajatuksia/kuvia kimpuista joissa ois käytetty ruiskaunokkia

Tässäpä muutama:

1udwuhdwdwki3.jpg

2udwuhdwdwki3.jpg

3udwuhdwdwki3.jpg

4udwuhdwdwki3.jpg

5udwuhdwdwki3.jpg

6udwuhdwdwki3.jpg

7udwuhdwdwki3.jpg

mikä mahtaa olla saatavuus

Ihan varmaa tietoa ei pysty sanomaan, mutta ainakin talven hujakoilla voi olla aika huono.

Triinu, valtikkakimppuhan kuulostaa juuri hyvältä. :girl_sigh: Minulle tuli heti mieleen eräs ihanuus, josta voisi ottaa mallia:

1rse3s3sgggg.jpg

2rse3s3sgggg.jpg

3rse3s3sgggg.jpg

Mukaan vielä valkoista minikallaa...? :)

Ihan varmaa tietoa ei pysty sanomaan, mutta ainakin talven hujakoilla voi olla aika huono.

Ruiskaunokkia ei oikeastaan ole saatavilla kuin about toukokuusta elokuun alkupuolelle.

Upeita nuo edellisen sivun vihreät kimput. Minkähänlainen vihreä kimmpu sopisi elohäihin?

Hei,

kaipaisin vinkkejä morsiuskimpun suhteen. Häät ovat lokakuussa ja pukuni on musta. Kimpun toivoisin olevan syksyinen ja sen värimaailmaan sopiva. En pidä rönsyilevistä, pisaranmallisista kimpuista, vaan toivoisin sen olevan napakka, tyylikäs ja yksinkertainen.

Vinkeistä jo etukäteen kiittäen!

Moikka!

Ihan ekaksi kysyisin onko kellään tietoa minkä niminen ruusu tämä on:

Punavalkoinen+ruusu+27515.jpg

Pukuni on Maggie Sotteron Vincenza

Vincenza.jpg31001467-1.jpg

Kuvasta poiketen mustat osat ovat tummanpunaiset.

Olen miettinyt jotain ruusu-kalla-eustoma kimppua ja olisi roikkuvaa/pisara sorttia! Muraattia ei missään nimessä, mutta peikonpähkinä kiehtoisi kun sitä tulee meidän pöytiin koristeeksi myös. Ideoita kimpun suhteen? Olen yrittänyt katsella ja etsiä, mutta ei oikein mieleistä ole vielä löytynyt! Niin ja tietty väri olisi tuota tummanpunaista ja valkoista, ja mielellään tuo yllä oleva ruusu josta kysyin! =)

Guest
This topic is now closed to further replies.